Je bent niet goed bij je eikelquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft de gemiddelde lezer van die boeken helemaal nog niet.
Star Trek. Klingons.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:57 schreef alors het volgende:
Stars Wars hoofd deze, of is dat Star Trek? Met die vervormde hoofden?
Ik ben Rickazio niet.quote:
Hij heeft zijn eigen hoofd geanimeerd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:57 schreef alors het volgende:
Stars Wars hoofd deze, of is dat Star Trek? Met die vervormde hoofden?
Txt pg 888?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij dat liedje moet ik nog steeds aan Evelien de seksmachien denken.
Voor ons linksachter dus neem ik aan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuke jongedame rechtsachter Matthijs
En dom.quote:
jaquote:
over de kopquote:
jaquote:
Ik zag dat van de week al. Erg vermakelijk was dat jaquote:
dan heb ik liever Jaap met z'n bier op de gangquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag dat van de week al. Erg vermakelijk was dat ja
Niets mis mee iddquote:
liever dat dan aids als GBTTZquote:
Oh, dat heb ik juist als tegenovergesteld ervaren. Geen fan overigens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
heb hun in een voorprogramma bij een concert gezien... heb nog nooit een band gezien die zich verder van het publiek afsloot dan hun
Oh, jij bedoelt dat bandje van net?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik juist als tegenovergesteld ervaren. Geen fan overigens.
voorprogramma van?quote:
was ie high?quote:
En Jan Smit is fan van Heracles.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie al dat Volendam helemaal geen treinstation heeft?
Je bedoelt Heracles Heracles.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Jan Smit is fan van Heracles.
yup, kwam naar buiten bij tivoli om te vragen waar de apotheek was en was al behoorlijk van de kaart...quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was ie high?
wel een baasje. vroeger. lang geleden. toen ie nog niet onder de drugs zat.
En ondertussen geen ene neuk geeft.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Ik mis alleen Marco Borsato die met een jeep door beeld crosst.
quote:
hahahahaha je verspreekt jequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt Heracles Heracles.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
yup, kwam naar buiten bij tivoli om te vragen waar de apotheek was en was al behoorlijk van de kaart...
maar optreden was wel goed
Het is ook al bijna bedtijd voor hem. Geestelijk is hij nog maar een kleuter.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ons premier (2025) heeft weinig in te brengen ....
kan dit nog even herhaald worden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet nu vragen of ik dat kan herhalen.
Als toekomstig premier staat ie boven Nick & Simon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik was eigenlijk vergeten dat die er nog steeds zat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat moet absoluut mogelijk zijn!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kan dit nog even herhaald worden?
Haha ik dacht hetzelfde, als niet-Fries dan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:18 schreef Grunge. het volgende:
Het lijkt ergens wel Fries, zeg ik als Fries.
quote:
als oosterlijke zeg ik dat het meer als fries klinktquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:18 schreef alors het volgende:
Het klinkt meer als een oostelijk dialect, zeg ik als Fries.
quote:
Mengelmoesje van Fries en Limburgs.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:18 schreef alors het volgende:
Het klinkt meer als een oostelijk dialect, zeg ik als Fries.
nee manquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Al met al, een matige uitzendingKlote tafelgast, ik wil Ali B.
quote:Biografie Patricia Paay
Vrijdag verschijnt de biografie van überdiva Patricia Paay: 'LA PAAY', geschreven door Bert van der Veer en gelardeerd met 200 foto’s. Van der Veer sprak uitgebreid met Patricia en haar zus Yvonne Keely. Het resultaat is een compleet en verrassend kijkje in het roemruchte leven van 'La Paay'.
Pieter Derks vat de week op komische wijze samen.
Muziek: Douwe Bob
Tafelheer: Ali B.
Wel begrijpelijk dat er 200 foto's in die biografie staan, op de inhoud krijg je zo'n boek niet vol natuurlijk.quote:
Ik vind hem te irritant om aan te zien en te horen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Alexander Klopping met zijn Apple
Ik ben een beetje verliefd op hemquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Alexander Klopping met zijn Apple
Vind ik bij hem niet zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik vind hem te irritant om aan te zien en te horen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik bij hem niet zo.
Die Seabert moet wat dat betreft echt kapot.
Met zijn hoofd.
Bob Dylan, je verwacht het niet.quote:De Week Draait Door: Rudolph van Veen en Melle Dielesen - 3-5-2013
- Tv-kok Rudolph van Veen van 24Kitchen is een ster in Servië. Deze week ontmoette hij in Belgrado zijn fans.
- Mozes and the Firstborn-zanger Melle Dielesen zingt een nooit gebruikte tekst van Bob Dylan. De tekst uit de jaren '60 wordt in juni bij opbod verkocht bij veilingshuis Christie's in Londen. Het veilinghuis verwacht dat de handgeschreven tekst van het protestlied 'Go away you bomb' tussen de 25.000 en 35.000 pond zal opleveren.
Is niet irritant hij doet het leuk !quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef poepa het volgende:
Ik vind hem te irritant om aan te zien en te horen.
Perfect voor mij dus, helaas heeft hij al een vriendinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is maar 26 jaarHij had mijn zoon kunnen zijn
![]()
Ze durven wel Sylvana tafeldame te maken, die is ook compleet onhip.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Het vervelendst aan die klopping vind ik vaak dat hij oude dingen als nieuw presenteert en ook nog verkeerd uitlegt. Erg vaak laat hij ook nog eens te duidelijk blijken dat hij geen verstand heeft van achterliggende programmatuur en het hem volledig gaat om de 'hipheid'.
Maarja dat is wel zo'n beetje mijn kritiek op alle items in dwdd met uitzondering van sommige muziek en kunst items waar ze het wel af en toe durven iets compleet onhips aan te pakken.
quote:
quote:Pieter Derks vat de week op komische wijze samen.
Pietertjequote:Pieter Derks
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Het vervelendst aan die klopping vind ik vaak dat hij oude dingen als nieuw presenteert en ook nog verkeerd uitlegt. Erg vaak laat hij ook nog eens te duidelijk blijken dat hij geen verstand heeft van achterliggende programmatuur en het hem volledig gaat om de 'hipheid'.
Maarja dat is wel zo'n beetje mijn kritiek op alle items in dwdd met uitzondering van sommige muziek en kunst items waar ze het wel af en toe durven iets compleet onhips aan te pakken.
quote:Op zondag 28 april 2013 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dan ook dat dit programma niet bedoeld was voor betweterige nerds, maar meer voor het grote publiek die niet al die details kent, maar het wel interessant vindt daar een keer iets over te horen.
Jij bent zeker zo'n loser met een Microsoft product.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze durven wel Sylvana tafeldame te maken, die is ook compleet onhip.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Pietertje
truequote:
Windows Vistaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n loser met een Microsoft product.
Patricia Paay had helaas geen pure aids.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond weer pure aids dus. Hopen op Lucky.
Die had er wel bij gemoeten idd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:22 schreef Latert het volgende:
Waarom is Theo Maassen nou niet uitgenodigd?
De literair verantwoorde biografie met 200 plaatjes.quote:
Op iedere leeslijst van eindexamen-kandidatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:26 schreef OProg het volgende:
[..]
De literair verantwoorde biografie met 200 plaatjes.
Nobelprijs zit in de pijpleiding.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op iedere leeslijst van eindexamen-kandidaten
Daar zal ze wel van alles vanaf wetenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Oxfam-Novib zorgt voor een irritatie-systeem.
haten op Johannes_Vermeerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n loser met een Microsoft product.
Zek0r te wet0n!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Hanneman, [ afbeelding ].
Netjes dat ze er even aandacht aan schenken.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Ali is net zo erg als Ajax.quote:
Het koningslied stond ook op 1.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
Oprotten met die waardeloze rap tijdens zo'n gelegenheid.
Nog erger dan Ewbank.
Ik deed nog een Ali B - Johan Derksen referentie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
De Ali B haat hier is treurig. Zelfs Johan Derksen is fan.
Nou Armin van B. was helemaal triest op 30 april.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
Oprotten met die waardeloze rap tijdens zo'n gelegenheid.
Nog erger dan Ewbank.
Johan is ook niet perfect, hij is voor NECquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hey, rustig jij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Johan is ook niet perfect, hij is voor NEC
Ali B is een jofelequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Gruun met zwart gaat nooit verlorenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Johan is ook niet perfect, hij is voor NEC
Dat is het typische marokkanen accent... Zelfs geboren Nederlanders die op de straat rondhangen krijgen zo'n accent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
lijkt alsof het accent dat ali b steeds erger begint te worden
Helaas zo waar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is het typische marokkanen accent... Zelfs geboren Nederlanders die op de straat rondhangen krijgen zo'n accent.
Weet je gelijk wie de meelopers zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is het typische marokkanen accent... Zelfs geboren Nederlanders die op de straat rondhangen krijgen zo'n accent.
ja dat is zo stom, nederlandse jeugd die denken dat het stoer is om als een marokaan te gaan pratenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Het erge is nog dat het niet eens een bewustje is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja dat is zo stom, nederlandse jeugd die denken dat het stoer is om als een marokaan te gaan praten
Ze doen Van Persie naquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet je gelijk wie de meelopers zijn.
wat? er zijn nog andere delen land tussen de randstad en de duitse grens?quote:
Ze kwamen met Ryanair omdat dat zo lekker goedkoop was.quote:
Straks wel cabaret met Pietertjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, als dit geen kutshow wordt.... Wat een sterrenopstelling vandaag
pieter derks maakt straks alles weer goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:40 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks wel cabaret met Pietertje
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Robijn48, kom er maar inquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Die vrouw lijkt op iemand die hier op FOK! actief is![]()
Wie, Karina?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Die vrouw lijkt op iemand die hier op FOK! actief is![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:
Ik dacht aan het Y woord...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Nee en Nee.
Nu zeg ik niks meer.
Sunchaser.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Nee en Nee.
Nu zeg ik niks meer.
Haar kleinkinderen nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
![]()
als ik gezeur over de oorlog wil horen praat ik wel met mijn oma & opa
Uiteraard.quote:
Als we galgje doen, kan ajacied niet tellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doen we galgje?
Dan ga ik voor de v
Nee. Te veel puntjes daarvoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doen we galgje?
Dan ga ik voor de v
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |