Ahh het is geen meervoud, het gaat om 1 persoon namelijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:40 schreef LompeHork het volgende:
Volgens mij heb je dit topic al eens gepost.
En het is "14-jarigen" met een "n" omdat meervoud.
"14 jarige van tegenwoordig." klopt niet, dat is meervoud. En ik mis een streepje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh het is geen meervoud, het gaat om 1 persoon namelijk
Die hebben meisjes al standaard.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"14 jarige van tegenwoordig." klopt niet, dat is meervoud. En ik mis een streepje.
Heb een kennisje ergens wonen die heeft een zusje van 14, en die is toch best wel verstandig hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef Thezeurminator het volgende:
Dit meisje was 14... en met alle respect, er zijn 14 jarige die gewoon wel redelijk verstandig kunnen zijn, en die normaal kunnen relativeren, maar dit is toch een RAMP zeg.
Dit denken
Nee, je bent een stalker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:
TS heeft een tijdje een meid gevolgd op de Social Media, opzich niks bijzonders natuurlijk..
Zijn ze stuk voor stuk ja als je dat nog niet hebt meegemaakt ken je d'r niet lang genoeg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb een kennisje ergens wonen die heeft een zusje van 14, en die is toch best wel verstandig hoor
Denken dat meisjes van 14 allemaal dom en kinderlijk zijnJe hebt er echt wel normale/verstandige tussen zitten hoor
quote:
Ik ben absoluut geen klomp negativiteitquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:45 schreef zarGon het volgende:
Jij bent echt een klomp negativiteit hè?
Tering zeg, ik vind je op het internet al irritant. Ik kan me dus best voorstellen dat je IRL genegeerd/gekwetst wordt.
Niet moeilijk als je tegenwoordig met 14-jarigen omgaat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben absoluut geen klomp negativiteitMaar dit is FOK! en ik vind dit toch wel m`n uitlaat klep zo nu en dan.
Overigens word ik IRL helemaal niet genegeerd/gekwetst (niet meer in ieder geval) Er word nu eerder tegen mij opgekeken.
Wat ik niet ga. Had d`r nog nooit gezien, maar kende d`r via via .. en ze wilde wat ook in de OP staat.. eens wat opnemen, maar dit is er (Zoals ook in de OP staat, lezen lijkt lastig) niet van gekomen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet moeilijk als je tegenwoordig met 14-jarigen omgaat.
geen 14-jarige meisjes volgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
geen 14-jarige meisjes volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. ik heb geen 14 jarige op FBquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Rectum het volgende:
ben je nog steeds vriendjes met haar op facebook dan bradley?
Normale mensen gaan geen accounts van 14 jarige meisjes volgens hoor vriend. Ik denk dat er iets niet helemaal goed aangesloten zit in je bovenkamer. Verder sluit ik mij aan bij de eerdere verzoeken om pics van je zusje.quote:
Dit jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Netsplitter het volgende:
Klacht moet zijn dat 14 jarigen er teveel uit zien als 18 jarigen met alles erop en eraan.
Dat is pas klachtwaardig.
Ik mis de klacht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Netsplitter het volgende:
Klacht moet zijn dat 14 jarigen er teveel uit zien als 18 jarigen met alles erop en eraan.
Dit ja. Fucking illusies. Ergens is het trouwens achterlijk hoe die meiden zich soms op die leeftijd kleden, het zal je dochter maar zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Netsplitter het volgende:
Klacht is dus dat ze achterlijk doet, en haar taalgebruik nergens op slaat.quote:
Waarom zou het niet in enkelvoud kunnen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:40 schreef LompeHork het volgende:
Volgens mij heb je dit topic al eens gepost.
En het is "14-jarigen" met een "n" omdat meervoud.
Ik bedoelde in de post van Netsplitter. Ik heb geen FB.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klacht is dus dat ze achterlijk doet, en haar taalgebruik nergens op slaat.
"van tegenwoordig" duidt een groepering aan, in mijn beleving dan in ieder geval. Je zegt toch ook niet "zarGon van tegenwoordig"?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou het niet in enkelvoud kunnen?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
geen 14-jarige meisjes volgenNeeeh, vrouwen man, vrouwen. Geen meisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Doe dit nou niet, teringjantje dat je bent. Post nou eens geen persoonsgegevens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voor Pics:
checkquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan alsnog naar www.facebook.nlquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de post van Netsplitter. Ik heb geen FB.
Oepsquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe dit nou niet, teringjantje dat je bent. Post nou eens geen persoonsgegevens.
Heb je dan niets geleerd van je eerdere topics?
Nee, als iemand nog geen 18 is, wordt het profiel automatisch afgeschermd (in ieder geval voor mensen zonder account). Maar ik weet al wie het is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan alsnog naar www.facebook.nl
Ze heeft trouwens de optie om haar te "Volgen" op Facebook
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef Kesefkesef het volgende:
''And if you got a daughter older then 15, I'ma rape her''
net veilig
Die optie heeft iedereen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan alsnog naar www.facebook.nl
Ze heeft trouwens de optie om haar te "Volgen" op Facebook
Waarom niet? zarGon van vroeger versus zarGon van tegenwoordig...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"van tegenwoordig" duidt een groepering aan, in mijn beleving dan in ieder geval. Je zegt toch ook niet "zarGon van tegenwoordig"?
Moet me er ook niet druk om maken.. maar het is gewoon zo irritant om te zien. dat constante "kanker" in elke post, alleen maar aandacht vragenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die optie heeft iedereen.
Haha Braddie heeft de optie "Volgen" op Facebooknee maar even he? Dat is toch normaal op die leeftijd? Beetje aandacht vragen en lekker populistisch taalgedrag overnemen. Ik snap niet dat je je er druk over maakt om eerlijk te zijn.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, als iemand nog geen 18 is, wordt het profiel automatisch afgeschermd (in ieder geval voor mensen zonder account). Maar ik weet al wie het is.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Typisch voorspelbaar collectief vrouwen gedrag.
Toen ik 14 was (Mijn god, dat was in 2003quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Nikmans het volgende:
Maar ik snap echt serieus niet hoe 'het taalgebruik van een 14-jarige' in de belevingswereld van een volwassen kerel terecht kan komen, ook al 'volgt ie haar op facebook'
Ik bedoel, het is een meisje van 14 manZo zijn pubers nu eenmaal.
Oh ja, maar en dus *argumenten op*quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet? zarGon van vroeger versus zarGon van tegenwoordig...
Dan ontvolg je haar en loop je verder, wat is het probleem?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Moet me er ook niet druk om maken.. maar het is gewoon zo irritant om te zien. dat constante "kanker" in elke post, alleen maar aandacht vragenHoud je eens met andere dingen bezig denk ik dan.
Kan gewoon (denk aan jeugd van tegenwoordig), maar dat is niet relevant. In de OP wordt duidelijk dat het om meervoud gaat en ook daar schrijft hij het zonder n.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet? zarGon van vroeger versus zarGon van tegenwoordig...
Dit ja. Dan denk ik, kom op zeg.. we leven in nederland waar we (mits mogelijk) ABN praten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Atmosphere72 het volgende:
Zeer terechte klacht inderdaad. Kids van tegenwoordig kunnen niet meer normaal praten zonder dat er in elke zin straattaal voorkomt. Vooral in het openbaar vervoer irriteer ik me er vaak aan. WHOLLA, WHOLLA, WOLLAH KK ZIEK JONGHU!! Ja leuk, praat nu maar weer normaal...
Ja nou én, jij deed vast ook wel dingen die je nu, tien jaar later, niet meer zou doen. Zo werkt puberteit nu eenmaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toen ik 14 was (Mijn god, dat was in 2003) Praatte ik echt niet met ooh kk dit, fissa dat, tering ouders dit, kanker stoer dat
Dat was toen niet populair misschien. En jij was dan misschien wel een nerd en zij is een populair meisje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toen ik 14 was (Mijn god, dat was in 2003) Praatte ik echt niet met ooh kk dit, fissa dat, tering ouders dit, kanker stoer dat
Betreffende meisje is een alto.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Atmosphere72 het volgende:
Zeer terechte klacht inderdaad. Kids van tegenwoordig kunnen niet meer normaal praten zonder dat er in elke zin straattaal voorkomt. Vooral in het openbaar vervoer irriteer ik me er vaak aan. WHOLLA, WHOLLA, WOLLAH KK ZIEK JONGHU!! Ja leuk, praat nu maar weer normaal...
Volgens mij nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
Je hier uberhaupt mee bezig houden, BraddieWat bezielt jou. En bovendien heb je dat meisje hier al ooit eerder genoemd en volgens mij zelfs pics van gepost. Beetje geobsedeerd?
Helaas zegt ze ook wollah..quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Betreffende meisje is een alto.Die zegt echt geen wollah.
In de OP gaat het juist om dat ene meisje. Nergens zie ik alle 14-jarigen erbij betrokken worden (op een negatieve manier).quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan gewoon (denk aan jeugd van tegenwoordig), maar dat is niet relevant. In de OP wordt duidelijk dat het om meervoud gaat en ook daar schrijft hij het zonder n.
Die naam komt mij anders zeer bekend voor en ik volg geen 14-jarige meisjes, dus dat is vreemd.quote:
Gelukkig maar dat ik tegenwoodig ook populair benquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat was toen niet populair misschien. En jij was dan misschien wel een nerd en zij is een populair meisje.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik tegenwoodig ook populair benAlleen dan op een iets acceptabeler niveau, en hoef ik niet te vissen naar complimentjes.
quote:er zijn 14 jarige
Is op z'n minst verdacht te noemen jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
Je hier uberhaupt mee bezig houden, BraddieWat bezielt jou. En bovendien heb je dat meisje hier al ooit eerder genoemd en volgens mij zelfs pics van gepost. Beetje geobsedeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:01 schreef Dimachaerus het volgende:
IS ze lekker? Komen dit soort stoute 14-jarige meisjes ook stiekem binnen in 16+ clubs, in utrecht ofzo, ja?Ja dat gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
zoiets jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:04 schreef LompeHork het volgende:
Dus het komt er eigenlijk op neer dat je een 14-jarige hebt geprobeerd te hosselen maar je faalde jammerlijk?
Zie je nou.quote:
quote:
Mwah ik zou het er wel op kunnen, maar game heeft hij niet.quote:
is 14:Squote:Op donderdag 2 mei 2013 19:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah ik zou het er wel op kunnen, maar game heeft hij niet.
Ik snap je niet?quote:
Ja al een tijd.quote:PS.heeft argo ban?
Mis hem
In werkelijkheid is het (weer) een schreeuw om aandacht van TS.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:14 schreef titta1992 het volgende:
Wat je beschrijft is gewoon een schreeuw om aandacht van dat meisje.
Zullen we wedden dat ze thuis netjes is.
Oke het is vervelend dat ze zo praten.
Probeer als je ze hebt of krijgt je eigen kinderen anders op te voeden
pedofiel ;rquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap je niet?
[..]
Ja al een tijd.
[..]
In werkelijkheid is het (weer) een schreeuw om aandacht van TS.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:
Heb haar gevolgd omdat het een vriendin van een vriend van mij is, en ze scheen goed eens wat muziek met mij op te willen nemen, maargoed.. hier heb ik dus van afgezien omdat ze mij nogal achterlijk over komt
Haal jij werk en prive altijd zo door elkaar?quote:Waarom ben jij zo mooi?
Hij komt toch naar de meet en jij toch ook? Kunnen jullie daar lekker ff bijk(l)etsen.quote:
Nee, doe maar niet, dat wordt een gevalletje Jeugdzorg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:14 schreef titta1992 het volgende:
Wat je beschrijft is gewoon een schreeuw om aandacht van dat meisje.
Zullen we wedden dat ze thuis netjes is.
Oke het is vervelend dat ze zo praten.
Probeer als je ze hebt of krijgt je eigen kinderen anders op te voeden
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
[..]
Haal jij werk en prive altijd zo door elkaar?
ik en argo zouden ooit nog een keer apart meeten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij komt toch naar de meet en jij toch ook? Kunnen jullie daar lekker ff bijk(l)etsen.
Je ziet er zelf ook uit alsof je 14 bent.quote:
99.999998% kans dat beiden niet komen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij komt toch naar de meet en jij toch ook? Kunnen jullie daar lekker ff bijk(l)etsen.
moet pas over 1.5 maand weer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee geen argo topics
Hoe was t bij de tandarts trouwens?
Oh oke dat je dat weet ??quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, dat wordt een gevalletje Jeugdzorg.
in mn pyjama misschien zo valt het wel meequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Je ziet er zelf ook uit alsof je 14 bent.Ik ook trouwens.
Braddie niet kennenquote:
Hahaha, je zei: "niet komen".quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
99.999998% kans dat beiden niet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja denk het wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik en argo zouden ooit nog een keer apart meeten.
Jij komt toch ook naar de meet ?
en een beebeeceequote:
Ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik jouw posts lees.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef titta1992 het volgende:
In werkelijkheid is het (weer) een schreeuw om aandacht van TS.
Ja daar heb je nog gelijk in ook haha
Maar vraag me nog steeds af of hij stiekem niet beetje leuk vind haar te volgen.
Als ik iemand vervelend vind ben ik snel klaar ermee.
Hij maakt er zelf een topic van
Laat dit een les zijn voor de minderjarige meisjes die kijken en een openbaar profiel hebben, dan hebben zulke gekken vrij spel.quote:
Alle pubers die niet zo waren zijn kutkinderen. Van die gepeste nerdjes die nu op internet heel trots gaan doen over het feit dat zij echt niet zo waren als de rest van hun generatie.quote:
Sowieso 1,87 masterrace.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
in mn pyjama misschien zo valt het wel meeja jij hebt wel beebifees maar jij bent wel lang dus dat zit dan wel weer mee.
Vertel waarom ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen als ik jouw posts lees.
Damn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
Maar ik ken serieus wel meisjes die er op hun 14e net zo oud uit zagen als jij nu.
Komt de opper-pedo ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is een fissa? Is dat een afkorting voor fistfuck?
Ik zeg niet dat ik je van het ben en ultieme kennis bezit en beter dan alle andere ben en weet ik veel wat. Maar dingen posten zoals dit meisje, nee, nooit gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Alle pubers die niet zo waren zijn kutkinderen. Van die gepeste nerdjes die nu op internet heel trots gaan doen over het feit dat zij echt niet zo waren als de rest van hun generatie.Daar kots ik op.
ja langejan jyyyy.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Alle pubers die niet zo waren zijn kutkinderen. Van die gepeste nerdjes die nu op internet heel trots gaan doen over het feit dat zij echt niet zo waren als de rest van hun generatie.Daar kots ik op.
[..]
Sowieso 1,87 masterrace.
Maar ik ken serieus wel meisjes die er op hun 14e net zo oud uit zagen als jij nu.
quote:
Zal jij toch nooit te horen krijgenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is een fissa? Is dat een afkorting voor fistfuck?
Jeuj!quote:
jouw omschrijving altijd van meisjes..quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
2 jaar geleden toen ik voor school naar een gymlocatie moest waren we verdwaald. Zo gozer vroeg aan 2 langsfietsende jonge meisjes de weg. Een zo'n meisje was zo gruwelijk lekker maar ze was echt maar 12-14 jaar ofzo. 1.60 , grote ogen, spleetje tussen haar 2 voortander waar je zo'n muntje in kan stoppen , blauwe oogschaduw, blauwe spijkerbroek en een wit blous / colbert ofzo weet ik veel wat het wasmet decolletee. Shiiiiit ik voelde me zo schuldig en vies tegelijk omdat ik me zo erg aangetrokken tot haar voelde.
Tuurlijk, ik ga nooit naar feestjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:28 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Zal jij toch nooit te horen krijgen
Meisjes aantrekkelijk vinden die langer dan jij zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
2 jaar geleden toen ik voor school naar een gymlocatie moest waren we verdwaald. Zo gozer vroeg aan 2 langsfietsende jonge meisjes de weg. Een zo'n meisje was zo gruwelijk lekker maar ze was echt maar 12-14 jaar ofzo. 1.60 , grote ogen, spleetje tussen haar 2 voortander waar je zo'n muntje in kan stoppen , blauwe oogschaduw, blauwe spijkerbroek en een wit blous / colbert ofzo weet ik veel wat het wasmet decolletee. Shiiiiit ik voelde me zo schuldig en vies tegelijk omdat ik me zo erg aangetrokken tot haar voelde.
ben je me nou aan het trollenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jouw omschrijving altijd van meisjes..
More details pls
Nou met deze reactie is het natuurlijk ook niet leuk om jou aan te vallen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik je van het ben en ultieme kennis bezit en beter dan alle andere ben en weet ik veel wat. Maar dingen posten zoals dit meisje, nee, nooit gedaan. Heb ik me altijd al voor geschaamd, als leeftijdsgenoten zo deden.
Combinatie van beide zou ik zeggen. Maar een jong gezicht moet je met trots dragen. Zeker als vrouw, die zien er al snel zat uit als opgedroogde rozijnen (bewuste pleonasme).quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja langejan jyyyy.
ja maar dat is meer omdat zij er ouder uitzien.
Op die leeftijd is het nog wel acceptabel ja. Ik heb het echter altijd ontweken, wilde gewoon mezelf blijvenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou met deze reactie is het natuurlijk ook niet leuk om jou aan te vallen.
Maar toch is het wel een beetje zoals ik het stelde. Het is echt niet schandalig om op je 14e er nog een beetje bij te willen horen en dit te uiten met nep diepe teksten, mooiboy/girlfoto's en stoere praat.
Opvallend, dat hij 'm is gesmeerd toen z'n avances gepost werden.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou met deze reactie is het natuurlijk ook niet leuk om jou aan te vallen.
Maar toch is het wel een beetje zoals ik het stelde. Het is echt niet schandalig om op je 14e er nog een beetje bij te willen horen en dit te uiten met nep diepe teksten, mooiboy/girlfoto's en stoere praat.
[..]
Als je beetje dikke wangen hebt, heb je al snel ene babyface.
Combinatie van beide zou ik zeggen. Maar een jong gezicht moet je met trots dragen. Zeker als vrouw, die zien er al snel zat uit als opgedroogde rozijnen (bewuste pleonasme).
Hij smeert 'm altijd nadat z'n topics backfiren, maar sowieso dat 'ie meeleest nu.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Opvallend, dat hij 'm is gesmeerd toen z'n avances gepost werden.
hey meloena waarom ben je zo mooiquote:
Hamsterwangetjes.quote:
Braddie is 24quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef Rodawa het volgende:
Dat TS een 14-jarig meisje volgt is trouwens nog niet eens zo erg. Hoe oud is Braddie nou? Jaar of 18? Ken net, laat lekker gaan joh.
Ik zie ook wel eens oudere mannen reageren om 'jonge' meisje van 18/19 uit mijn vriendenkring. Pas geleden had een meisje uit m'n lijst een grote doos lippenbalsem gekregen en daar een foto van gemaakt voor facebook. Daar kwam vervolgens een man op af die dingen zei als "waar ga je dat voor gebruiken? :-))" en "ik ga me maar niet bedenken wat je daarmee gaat doen ;-))"_
Op 12 mei zal ik voldoende details beschrijven van allerlei soorten meisjes in mijn evaluatie topic.quote:
ja ik heb geleerd dat k niet mag liegen dus het is waarquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht, heb ik iets gemist? In welk subforum moet ik kijken.
bolwang was leuk in habbotijden. in reallife is minderquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Hamsterwangetjes.
Jij mag sowieso mijn nootjes daar wel in bewaren.
valt meequote:
Oh, shit.quote:
oh wachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja ik heb geleerd dat k niet mag liegen dus het is waar
Het gaat toch niet om hoe oud je bent maar om hoe oud je je voelt en lichamelijk eruit ziet ??quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, shit.Dat verandert de zaak. Wat was de vuistregel ook alweer? De helft van je leeftijd + 3 ofzo?
Ja dat zeg ik ook wel eens, maar de pliesie denkt daar meestal anders over.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om hoe oud je bent maar om hoe oud je je voelt en lichamelijk eruit ziet ??
haribo tijdenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bolwang was leuk in habbotijden. in reallife is minder
[..]
valt mee
In welk opzicht heb je daar last van dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bolwang was leuk in habbotijden. in reallife is minder
Dit ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om hoe oud je bent maar om hoe oud je je voelt en lichamelijk eruit ziet ??
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:40 schreef Piye het volgende:
In welk opzicht heb je daar last van dan?Verminderde aerodynamica?
hoe bedoel je ?:@ i dun not understandquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:40 schreef Piye het volgende:
[..]
In welk opzicht heb je daar last van dan?Verminderde aerodynamica?
[..]
Dit ja.
Piye is wel goed met dit soort formules, volgens mij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, shit.Dat verandert de zaak. Wat was de vuistregel ook alweer? De helft van je leeftijd + 3 ofzo?
Niet spotten met habbo, dat waren echt gouden tijden. Chickies playen met je HC badge en je kekke zonnebril. Vervolgens samen op een bed gaan liggen en *neukt haar* zeggen. Heerlijk man.quote:
en even het bedje draaienquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet spotten met habbo, dat waren echt gouden tijden. Chickies playen met je HC badge en je kekke zonnebril. Vervolgens samen op een bed gaan liggen en *neukt haar* zeggen. Heerlijk man.
quote:
Haha godverquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?:@ i dun not understand
Leeftijd/2-4.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Piye is wel goed met dit soort formules, volgens mij.
Ah, dan mag Braddie nog alles wat ouder dan 8 jaar is. Staat die regel toevallig nog ergens in de grondwet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Laat de grap maar zitten dan. Hoezo heb je last van je bolle wangetjes tegenwoordig dan?
[..]
Leeftijd/2-4.
gewoon een my little pony kopen voor haar dan houdt ze zich wel koestquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, dan mag Braddie nog alles wat ouder dan 8 jaar is. Staat die regel toevallig nog ergens in de grondwet?
wie niet?:@quote:
ja habbo is echt iets voor in je tienerjaren. Spelletjes waren ook altijd leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha godver![]()
"zo lekker een kwakkie in je oog"
"ik ben zwanger lieverd"Ik mis die tijden toch wel een beetje.
gezichtaanleg hequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Laat de grap maar zitten dan. Hoezo heb je last van je bolle wangetjes tegenwoordig dan?
[..]
Leeftijd/2-4.
Diperquote:
Ik ben niet eens meer verbaasd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Braddie, you magnificent bastard
Dan denk je dat je alles wel gelezen hebt, weet ie toch weer te overtreffen_!
Nicequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon een my little pony kopen voor haar dan houdt ze zich wel koest
Ja, maar het is ook een prima locatie voor een FOK! meet natuurlijk. Je hoeft daarvoor niet eens van je zolderkamer af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:49 schreef Meloewa het volgende:
ja habbo is echt iets voor in je tienerjaren. Spelletjes waren ook altijd leuk.
"harden. harden zuigen. bobba kreng"quote:
Zou het ook niet moeten zijn. Ken 'm van het Queenforum. Daar weet ie vriend en vijand al sinds 2006 ofzo te verbazenquote:
De wet is hierin helaas vrij ouderwets en veroordeelt alle seksuele handelingen met een persoon jonger dan 16. Maar gelukkig houden rechters wel rekening met de billijkheid.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, dan mag Braddie nog alles wat ouder dan 8 jaar is. Staat die regel toevallig nog ergens in de grondwet?
Nou jij hebt toch juist een aanleg voor de wangen die je hebt?quote:
Queenforum?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zou het ook niet moeten zijn. Ken 'm van het Queenforum. Daar weet ie vriend en vijand al sinds 2006 ofzo te verbazen![]()
"Ja maar rechter, ze was preciés 8!"quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
[..]
De wet is hierin helaas vrij ouderwets en veroordeeld alle seksuele handelingen met een persoon jonger dan 16. Maar gelukkig houden rechters wel rekening met de billijkheid.
ja mn gezicht. Als ik veel eet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
[..]
De wet is hierin helaas vrij ouderwets en veroordeeld alle seksuele handelingen met een persoon jonger dan 16. Maar gelukkig houden rechters wel rekening met de billijkheid.
[..]
Nou jij hebt toch juist een aanleg voor de wangen die je hebt?
je moet ook tijdig slikken en niet in je wangetjes alles bewarenquote:
haha doe niet aan hamsteren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet ook tijdig slikken en niet in je wangetjes alles bewaren
Mooi. Ik zou er ook al blij mee zijn als deze vuistregel gewoon een ongeschreven wet is, eentje die maatschappelijk wordt geaccepteerd. Dan heeft de rechter er ook niks meer tegenin te brengen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien komt het door die grote gaten in je tanden, die nemen veel ruimte in natuurlijkquote:
Braddie is opgeruimd door de Pedofielen Opruimings Dienst. https://www.facebook.com/Po.dienstquote:
RIPquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Braddie is opgeruimd door de Pedofielen Opruimings Dienst. https://www.facebook.com/Po.dienst
kutje hamburger.quote:
De muziekquote:
Heel gladjes braddie, ouwe playertquote:
En kijk dat rokje dat ze aan had.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Ja maar rechter, ze was preciés 8!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
randstadquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:
Dus.
TS heeft een tijdje een meid gevolgd op de Social Media, opzich niks bijzonders natuurlijk.. dat doen mensen wel vaker, maarrrrrr
Dit meisje was 14... en met alle respect, er zijn 14 jarige die gewoon wel redelijk verstandig kunnen zijn, en die normaal kunnen relativeren, maar dit is toch een RAMP zeg.
En ze had een énorm ego. Er kwamen dagelijks wel 5-10 foto`s van haarzelf voorbij, en ze wilde alleen maar positieve reacties, als er iemand iets anders zei als " Ooh schatje, wat zie je er lekker uit " Dan werd ze al boos.
Even een kort overzicht van wat er gemiddeld ge*tweet* werd op een dag:
" Ey vriend, m`n iPhone is afgepakt door m`n kk ouders, ze denken is fissa ofzo "![]()
*Foto van haarzelf terwijl ze fronst.. met een engelse *diepe* text er onder*
" Je maakt me crazy boy, word helemaal gek van je, m`n heart gaat boem "
" Ik haat m`n kk leven, ouders maken me tering gek, wil kk graag uit huis vriend "
" Houd je kk bek kk debieltje" (Als er iemand iets had neergezet bij een foto wat niet positief was, maar gewoon de waarheid)
En de ergste:
"Ik wil kk graag naar die fissa met m`n allerliefste chicky, gaan we kk hard los en kk veel zuipen geak "![]()
x oneindig.
Verwachtte reacties:
14 jarige meisjes
Jailbait
Braddie
TS is pedo![]()
Heb haar gevolgd omdat het een vriendin van een vriend van mij is, en ze scheen goed eens wat muziek met mij op te willen nemen, maargoed.. hier heb ik dus van afgezien omdat ze mij nogal achterlijk over komt
Wel de meest toegewijde troll die ik ooit bezig heb gezien dan.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
Zeker geen troll, deze.Dat maakt 'm juist zo leuk.
Altijd die voor hem schijnbaar onverwachte backfires.
Klootzak.quote:
Ik moest wel keihard lachen toen ik andere namen bij die foto zag, ik was er zelf ook ingetraptquote:
Ik moest keihard lachen toen ik de bewerkte versie zag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moest wel keihard lachen toen ik andere namen bij die foto zag, ik was er zelf ook ingetrapt
Ik ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen toen ik de bewerkte versie zag.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
Tenzij Rectum natuurlijk gewoon Braddie is, die zichzelf zwart maakt om z'n topic te vullen. Wel geniaal.
Dat zeg je elke keer. Maar eigenlijk falen al je troll-pogingen en is het huilen geblazen om de backfire.quote:
Dit is niet eens jouw troll, tenzij je Rectum bent.quote:
als zelfs Yvje je al komt dissen kan je wel inpakkenquote:
Oh maar dat maakt niet uit?quote:Op maandag 1 september 2014 16:00 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Nerd. Jij had je nog niet eens geregistreerd toen dit topic gestart werd.
quote:Op maandag 1 september 2014 16:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat niet exact dezelfde auto?
Zo diep ga ik niet gravenquote:Op maandag 1 september 2014 16:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja.........
En nu 1van hetzelfde bouwjaar?
Lol! En die droeftoeter van een Braddie maar roepen dat hij helemaal weg was van Fok!.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 1 september 2014 16:39 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Lol! En die droeftoeter van een Braddie maar roepen dat hij helemaal weg was van Fok!.
Waarom heeft hij geen Punto die is toch veel toffer.quote:
Nee, maar wel leuk dat hij de schijn op probeert te houden door niet op het forum zelf te posten. Heeft hij zijn rijbewijs al?quote:
Nope. 3 oktober TTT (zegt ie)quote:Op maandag 1 september 2014 16:44 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuk dat hij de schijn op probeert te houden door niet op het forum zelf te posten. Heeft hij zijn rijbewijs al?
quote:
40-45 dagenquote:Op maandag 1 september 2014 16:46 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wanneer hij weer begint met posten.
Braddiequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef PausNicolaas het volgende:
vind dit echt een kut topic
snap die braddie hype echt niet
Ga ook gaten in de muur slaan en honden dood laten gaan omdat je te pauper bent om naar de dierenarts te gaan en we zullen je ook adoreren.quote:
Omdat hij de koning van de backfiretopics is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef PausNicolaas het volgende:
vind dit echt een kut topic
snap die braddie hype echt niet
mijn backfire topics worden altijd verwijderd en krijg ik notes enzo van boze mods omdat ragequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Omdat hij de koning van de backfiretopics is.
ditquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:50 schreef Robophatt het volgende:
Waar is deze kick nou weer goed voor
inderdaad, wie doet datquote:
Dat lijkt me niet realistisch voor iemand als 'The Bradster'.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef Kiid het volgende:
Zou Braddie zijn theorie voor rijbewijs B inmiddels hebben behaald na poging 8 ofzo?!
Nog even.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |