Nee, als iemand nog geen 18 is, wordt het profiel automatisch afgeschermd (in ieder geval voor mensen zonder account). Maar ik weet al wie het is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan alsnog naar www.facebook.nl
Ze heeft trouwens de optie om haar te "Volgen" op Facebook
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef Kesefkesef het volgende:
''And if you got a daughter older then 15, I'ma rape her''
net veilig
Die optie heeft iedereen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan alsnog naar www.facebook.nl
Ze heeft trouwens de optie om haar te "Volgen" op Facebook
Waarom niet? zarGon van vroeger versus zarGon van tegenwoordig...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"van tegenwoordig" duidt een groepering aan, in mijn beleving dan in ieder geval. Je zegt toch ook niet "zarGon van tegenwoordig"?
Moet me er ook niet druk om maken.. maar het is gewoon zo irritant om te zien. dat constante "kanker" in elke post, alleen maar aandacht vragenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die optie heeft iedereen.
Haha Braddie heeft de optie "Volgen" op Facebooknee maar even he? Dat is toch normaal op die leeftijd? Beetje aandacht vragen en lekker populistisch taalgedrag overnemen. Ik snap niet dat je je er druk over maakt om eerlijk te zijn.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, als iemand nog geen 18 is, wordt het profiel automatisch afgeschermd (in ieder geval voor mensen zonder account). Maar ik weet al wie het is.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Typisch voorspelbaar collectief vrouwen gedrag.
Toen ik 14 was (Mijn god, dat was in 2003quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Nikmans het volgende:
Maar ik snap echt serieus niet hoe 'het taalgebruik van een 14-jarige' in de belevingswereld van een volwassen kerel terecht kan komen, ook al 'volgt ie haar op facebook'
Ik bedoel, het is een meisje van 14 manZo zijn pubers nu eenmaal.
Oh ja, maar en dus *argumenten op*quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet? zarGon van vroeger versus zarGon van tegenwoordig...
Dan ontvolg je haar en loop je verder, wat is het probleem?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Moet me er ook niet druk om maken.. maar het is gewoon zo irritant om te zien. dat constante "kanker" in elke post, alleen maar aandacht vragenHoud je eens met andere dingen bezig denk ik dan.
Kan gewoon (denk aan jeugd van tegenwoordig), maar dat is niet relevant. In de OP wordt duidelijk dat het om meervoud gaat en ook daar schrijft hij het zonder n.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet? zarGon van vroeger versus zarGon van tegenwoordig...
Dit ja. Dan denk ik, kom op zeg.. we leven in nederland waar we (mits mogelijk) ABN praten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Atmosphere72 het volgende:
Zeer terechte klacht inderdaad. Kids van tegenwoordig kunnen niet meer normaal praten zonder dat er in elke zin straattaal voorkomt. Vooral in het openbaar vervoer irriteer ik me er vaak aan. WHOLLA, WHOLLA, WOLLAH KK ZIEK JONGHU!! Ja leuk, praat nu maar weer normaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |