Ahh het is geen meervoud, het gaat om 1 persoon namelijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:40 schreef LompeHork het volgende:
Volgens mij heb je dit topic al eens gepost.
En het is "14-jarigen" met een "n" omdat meervoud.
"14 jarige van tegenwoordig." klopt niet, dat is meervoud. En ik mis een streepje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh het is geen meervoud, het gaat om 1 persoon namelijk
Die hebben meisjes al standaard.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"14 jarige van tegenwoordig." klopt niet, dat is meervoud. En ik mis een streepje.
Heb een kennisje ergens wonen die heeft een zusje van 14, en die is toch best wel verstandig hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:41 schreef Thezeurminator het volgende:
Dit meisje was 14... en met alle respect, er zijn 14 jarige die gewoon wel redelijk verstandig kunnen zijn, en die normaal kunnen relativeren, maar dit is toch een RAMP zeg.
Dit denken
Nee, je bent een stalker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:
TS heeft een tijdje een meid gevolgd op de Social Media, opzich niks bijzonders natuurlijk..
Zijn ze stuk voor stuk ja als je dat nog niet hebt meegemaakt ken je d'r niet lang genoeg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb een kennisje ergens wonen die heeft een zusje van 14, en die is toch best wel verstandig hoor
Denken dat meisjes van 14 allemaal dom en kinderlijk zijnJe hebt er echt wel normale/verstandige tussen zitten hoor
quote:
Ik ben absoluut geen klomp negativiteitquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:45 schreef zarGon het volgende:
Jij bent echt een klomp negativiteit hè?
Tering zeg, ik vind je op het internet al irritant. Ik kan me dus best voorstellen dat je IRL genegeerd/gekwetst wordt.
Niet moeilijk als je tegenwoordig met 14-jarigen omgaat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben absoluut geen klomp negativiteitMaar dit is FOK! en ik vind dit toch wel m`n uitlaat klep zo nu en dan.
Overigens word ik IRL helemaal niet genegeerd/gekwetst (niet meer in ieder geval) Er word nu eerder tegen mij opgekeken.
Wat ik niet ga. Had d`r nog nooit gezien, maar kende d`r via via .. en ze wilde wat ook in de OP staat.. eens wat opnemen, maar dit is er (Zoals ook in de OP staat, lezen lijkt lastig) niet van gekomen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet moeilijk als je tegenwoordig met 14-jarigen omgaat.
geen 14-jarige meisjes volgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
geen 14-jarige meisjes volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. ik heb geen 14 jarige op FBquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Rectum het volgende:
ben je nog steeds vriendjes met haar op facebook dan bradley?
Normale mensen gaan geen accounts van 14 jarige meisjes volgens hoor vriend. Ik denk dat er iets niet helemaal goed aangesloten zit in je bovenkamer. Verder sluit ik mij aan bij de eerdere verzoeken om pics van je zusje.quote:
Dit jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Netsplitter het volgende:
Klacht moet zijn dat 14 jarigen er teveel uit zien als 18 jarigen met alles erop en eraan.
Dat is pas klachtwaardig.
Ik mis de klacht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Netsplitter het volgende:
Klacht moet zijn dat 14 jarigen er teveel uit zien als 18 jarigen met alles erop en eraan.
Dit ja. Fucking illusies. Ergens is het trouwens achterlijk hoe die meiden zich soms op die leeftijd kleden, het zal je dochter maar zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:49 schreef Netsplitter het volgende:
Klacht is dus dat ze achterlijk doet, en haar taalgebruik nergens op slaat.quote:
Waarom zou het niet in enkelvoud kunnen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:40 schreef LompeHork het volgende:
Volgens mij heb je dit topic al eens gepost.
En het is "14-jarigen" met een "n" omdat meervoud.
Ik bedoelde in de post van Netsplitter. Ik heb geen FB.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klacht is dus dat ze achterlijk doet, en haar taalgebruik nergens op slaat.
"van tegenwoordig" duidt een groepering aan, in mijn beleving dan in ieder geval. Je zegt toch ook niet "zarGon van tegenwoordig"?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou het niet in enkelvoud kunnen?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
geen 14-jarige meisjes volgenNeeeh, vrouwen man, vrouwen. Geen meisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Doe dit nou niet, teringjantje dat je bent. Post nou eens geen persoonsgegevens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voor Pics:
checkquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan alsnog naar www.facebook.nlquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de post van Netsplitter. Ik heb geen FB.
Oepsquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe dit nou niet, teringjantje dat je bent. Post nou eens geen persoonsgegevens.
Heb je dan niets geleerd van je eerdere topics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |