Dus.
TS heeft een tijdje een meid gevolgd op de Social Media, opzich niks bijzonders natuurlijk.. dat doen mensen wel vaker, maarrrrrr
Dit meisje was 14... en met alle respect, er zijn 14 jarige die gewoon wel redelijk verstandig kunnen zijn, en die normaal kunnen relativeren, maar dit is toch een RAMP zeg.
En ze had een énorm ego. Er kwamen dagelijks wel 5-10 foto`s van haarzelf voorbij, en ze wilde alleen maar positieve reacties, als er iemand iets anders zei als " Ooh schatje, wat zie je er lekker uit " Dan werd ze al boos.
Even een kort overzicht van wat er gemiddeld ge*tweet* werd op een dag:
" Ey vriend, m`n iPhone is afgepakt door m`n kk ouders, ze denken is fissa ofzo "
*Foto van haarzelf terwijl ze fronst.. met een engelse *diepe* text er onder*
" Je maakt me crazy boy, word helemaal gek van je, m`n heart gaat boem "
" Ik haat m`n kk leven, ouders maken me tering gek, wil kk graag uit huis vriend "
" Houd je kk bek kk debieltje" (Als er iemand iets had neergezet bij een foto wat niet positief was, maar gewoon de waarheid)
En de ergste:
"Ik wil kk graag naar die fissa met m`n allerliefste chicky, gaan we kk hard los en kk veel zuipen geak "

x oneindig.
Verwachtte reacties:
14 jarige meisjes

Jailbait

Braddie

TS is pedo
Heb haar gevolgd omdat het een vriendin van een vriend van mij is, en ze scheen goed eens wat muziek met mij op te willen nemen, maargoed.. hier heb ik dus van afgezien omdat ze mij nogal achterlijk over komt