Ja nou én, jij deed vast ook wel dingen die je nu, tien jaar later, niet meer zou doen. Zo werkt puberteit nu eenmaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toen ik 14 was (Mijn god, dat was in 2003) Praatte ik echt niet met ooh kk dit, fissa dat, tering ouders dit, kanker stoer dat
Dat was toen niet populair misschien. En jij was dan misschien wel een nerd en zij is een populair meisje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toen ik 14 was (Mijn god, dat was in 2003) Praatte ik echt niet met ooh kk dit, fissa dat, tering ouders dit, kanker stoer dat
Betreffende meisje is een alto.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:57 schreef Atmosphere72 het volgende:
Zeer terechte klacht inderdaad. Kids van tegenwoordig kunnen niet meer normaal praten zonder dat er in elke zin straattaal voorkomt. Vooral in het openbaar vervoer irriteer ik me er vaak aan. WHOLLA, WHOLLA, WOLLAH KK ZIEK JONGHU!! Ja leuk, praat nu maar weer normaal...
Volgens mij nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
Je hier uberhaupt mee bezig houden, BraddieWat bezielt jou. En bovendien heb je dat meisje hier al ooit eerder genoemd en volgens mij zelfs pics van gepost. Beetje geobsedeerd?
Helaas zegt ze ook wollah..quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Betreffende meisje is een alto.Die zegt echt geen wollah.
In de OP gaat het juist om dat ene meisje. Nergens zie ik alle 14-jarigen erbij betrokken worden (op een negatieve manier).quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan gewoon (denk aan jeugd van tegenwoordig), maar dat is niet relevant. In de OP wordt duidelijk dat het om meervoud gaat en ook daar schrijft hij het zonder n.
Die naam komt mij anders zeer bekend voor en ik volg geen 14-jarige meisjes, dus dat is vreemd.quote:
Gelukkig maar dat ik tegenwoodig ook populair benquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat was toen niet populair misschien. En jij was dan misschien wel een nerd en zij is een populair meisje.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik tegenwoodig ook populair benAlleen dan op een iets acceptabeler niveau, en hoef ik niet te vissen naar complimentjes.
quote:er zijn 14 jarige
Is op z'n minst verdacht te noemen jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
Je hier uberhaupt mee bezig houden, BraddieWat bezielt jou. En bovendien heb je dat meisje hier al ooit eerder genoemd en volgens mij zelfs pics van gepost. Beetje geobsedeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:01 schreef Dimachaerus het volgende:
IS ze lekker? Komen dit soort stoute 14-jarige meisjes ook stiekem binnen in 16+ clubs, in utrecht ofzo, ja?Ja dat gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
zoiets jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:04 schreef LompeHork het volgende:
Dus het komt er eigenlijk op neer dat je een 14-jarige hebt geprobeerd te hosselen maar je faalde jammerlijk?
Zie je nou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |