Nou met deze reactie is het natuurlijk ook niet leuk om jou aan te vallen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik je van het ben en ultieme kennis bezit en beter dan alle andere ben en weet ik veel wat. Maar dingen posten zoals dit meisje, nee, nooit gedaan. Heb ik me altijd al voor geschaamd, als leeftijdsgenoten zo deden.
Combinatie van beide zou ik zeggen. Maar een jong gezicht moet je met trots dragen. Zeker als vrouw, die zien er al snel zat uit als opgedroogde rozijnen (bewuste pleonasme).quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja langejan jyyyy.
ja maar dat is meer omdat zij er ouder uitzien.
Op die leeftijd is het nog wel acceptabel ja. Ik heb het echter altijd ontweken, wilde gewoon mezelf blijvenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou met deze reactie is het natuurlijk ook niet leuk om jou aan te vallen.
Maar toch is het wel een beetje zoals ik het stelde. Het is echt niet schandalig om op je 14e er nog een beetje bij te willen horen en dit te uiten met nep diepe teksten, mooiboy/girlfoto's en stoere praat.
Opvallend, dat hij 'm is gesmeerd toen z'n avances gepost werden.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou met deze reactie is het natuurlijk ook niet leuk om jou aan te vallen.
Maar toch is het wel een beetje zoals ik het stelde. Het is echt niet schandalig om op je 14e er nog een beetje bij te willen horen en dit te uiten met nep diepe teksten, mooiboy/girlfoto's en stoere praat.
[..]
Als je beetje dikke wangen hebt, heb je al snel ene babyface.
Combinatie van beide zou ik zeggen. Maar een jong gezicht moet je met trots dragen. Zeker als vrouw, die zien er al snel zat uit als opgedroogde rozijnen (bewuste pleonasme).
Hij smeert 'm altijd nadat z'n topics backfiren, maar sowieso dat 'ie meeleest nu.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Opvallend, dat hij 'm is gesmeerd toen z'n avances gepost werden.
hey meloena waarom ben je zo mooiquote:
Hamsterwangetjes.quote:
Braddie is 24quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef Rodawa het volgende:
Dat TS een 14-jarig meisje volgt is trouwens nog niet eens zo erg. Hoe oud is Braddie nou? Jaar of 18? Ken net, laat lekker gaan joh.
Ik zie ook wel eens oudere mannen reageren om 'jonge' meisje van 18/19 uit mijn vriendenkring. Pas geleden had een meisje uit m'n lijst een grote doos lippenbalsem gekregen en daar een foto van gemaakt voor facebook. Daar kwam vervolgens een man op af die dingen zei als "waar ga je dat voor gebruiken? :-))" en "ik ga me maar niet bedenken wat je daarmee gaat doen ;-))"_
Op 12 mei zal ik voldoende details beschrijven van allerlei soorten meisjes in mijn evaluatie topic.quote:
ja ik heb geleerd dat k niet mag liegen dus het is waarquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht, heb ik iets gemist? In welk subforum moet ik kijken.
bolwang was leuk in habbotijden. in reallife is minderquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Hamsterwangetjes.
Jij mag sowieso mijn nootjes daar wel in bewaren.
valt meequote:
Oh, shit.quote:
oh wachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja ik heb geleerd dat k niet mag liegen dus het is waar
Het gaat toch niet om hoe oud je bent maar om hoe oud je je voelt en lichamelijk eruit ziet ??quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, shit.Dat verandert de zaak. Wat was de vuistregel ook alweer? De helft van je leeftijd + 3 ofzo?
Ja dat zeg ik ook wel eens, maar de pliesie denkt daar meestal anders over.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om hoe oud je bent maar om hoe oud je je voelt en lichamelijk eruit ziet ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |