Beterschap!quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mijn kerstpakket dat ik nog van mijn oude werkgever via PostNL zou krijgen komt maar niet aan. Daar kan PostNL niets aan doen, maar dat ligt aan die fabrikant. Het kwam sowieso al een maand te laat en toen heb ik gebeld. Toen werd mij verteld dat van de twee cadeaus die ik had besteld er één niet op voorraad was en dat ze daarom nog niet konden leveren. Beide cadeaus zouden in week 16 arriveren. Echter, week 18 is al weer voor de helft om en er is nog niets. Morgen bel ik weer en dan kan dat bedrijf maar beter spoedig mijn pakket leveren anders zal ik de rechtsbijstand maar eens gaan inzetten.
Dit slaat werkelijk helemaal nergens meer op!
Wat mankeert jou dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Beterschap!![]()
Ik moet (tegen mijn zin eigenlijk) ook een week rust houden... Dus pas maandag weer gaan werken...
ik heb bij de quest101 vorig jaar de derde prijs gewonnen.. da tnummer kwam uit in oktober.. ik heb tot nu toe 3x een mailtje gehad dat t 'wat later' komtquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mijn kerstpakket dat ik nog van mijn oude werkgever via PostNL zou krijgen komt maar niet aan. Daar kan PostNL niets aan doen, maar dat ligt aan die fabrikant. Het kwam sowieso al een maand te laat en toen heb ik gebeld. Toen werd mij verteld dat van de twee cadeaus die ik had besteld er één niet op voorraad was en dat ze daarom nog niet konden leveren. Beide cadeaus zouden in week 16 arriveren. Echter, week 18 is al weer voor de helft om en er is nog niets. Morgen bel ik weer en dan kan dat bedrijf maar beter spoedig mijn pakket leveren anders zal ik de rechtsbijstand maar eens gaan inzetten.
Dit slaat werkelijk helemaal nergens meer op!
Is dit leuk?quote:
Napijn en dergelijke van operatie verstandkiezen afgelopen maandag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat mankeert jou dan?
Vandaag belde mijn TC op, heb hem verteld dat ik dolgraag weer aan de slag wil. baas heeft me ff een toontje lager laten zingen dat hem dat niet goed leek met die spierverslappers.
Maar maandag mag ik weer een kleine rit rijden
Niet te geloven...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik heb bij de quest101 vorig jaar de derde prijs gewonnen.. da tnummer kwam uit in oktober.. ik heb tot nu toe 3x een mailtje gehad dat t 'wat later' komt
Niet leuk idd, eerder verbijsterend slechtquote:
Dan vraag ik mij echt af van "wat ben je dan voor ondernemer".quote:
ik loop eigenlijk altijd met reclame, dus ik weet zo ongeveer niet beter dan dat het er bij zit. Daarom was vandaag ook een eitjequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef takkfyrir het volgende:
Vandaag voor het eerst in maanden weer eens doordeweeks post bezorgd, zonder HAH erbij (ben zaterdagmedewerker). Was bijna vergeten hoe fijn dat loopt.
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien ER: is er al aan vervangende taken gedacht? Ik geloof ook niet dat het van thuiszitten beter wordt, maar misschien is er even een veiliger klusje te vinden waarbij er niet zoveel van afhangt als het even wat minder gaat? Kan me voorstellen als je nu een autorit moet doen, dat dat op zich al spanning oplevert, of het wel goed zal gaan....quote:[b]Op
Nog steeds ziek thuis
Het komt ook door hoe de pakjes tegenwoordig binnenkomen. Voorheen kwamen ze gewoon binnen in blauwe bakken, net als de SMG-post. Daarin bleef alles mooi intact. Tegenwoordig komen ze binnen in rolcontainers, met van alles door elkaar gegooid, pakjes en bundels tijdschriften en catalogi er bovenop.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag zelf dan ook al jaren bij het bedrijf werken, maar de laatste maanden merk ik pas echt hoe snel de sorteerkwaliteit achteruit gaat. Steeds vaker ontvang ik thuis gescheurde enveloppen, verkreukelde beschadigde tijdschriften en ingedeukte pakketjes. Vandaag ook weer een buspakje beschadigd binnen.Weet je gewoon dat ie onderop in de zak heeft gelegen...
Ik weet maar al te goed dat die fout niet ligt bij de postbodes- en bezorgers, maar bij de mensen op het VBG of nog eerder, het sorteercentrum. Lijkt wel alsof ze tegenwoordig alles er doorheen moeten 'jagen' dat kwaliteit niet meer telt.
Je kunt wel nog zo hard roepen dat de bezorgkwaliteit omhoog moet, maar het proces daarvoor moet dan op een hoger of hetzelfde niveau zijn. Vorige week had ik ook een record aan beschadigde brieven (in plastic seal met excuuskaartje). Allemaal van de BD of CJIB, helemaal versnippert.. Vraag je je toch echt af waar het dan fout gaat...
Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik in mijn Dries Roelvink-badmode aan het werk gaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:38 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen.
Heerlijk weer vandaag zo te zien. Geniet er van zolang het kan.
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:44 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik in mijn Dries Roelvink-badmode aan het werk ga
Wat wil je precies gaan doen bij de marine dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:21 schreef Tietmans het volgende:
Gister psychologisch onderzoek gehad voor de marine, en er doorheen!
28 mei lichamelijk!
Zelfs in de advertentietekst staat niet zo duidelijk dat het om een tijdelijke functie gaat. Er staat "je begint met een tijdelijk contract", ipv "je krijgt een tijdelijk contract". Zo wordt op z'n minst gesuggereerd dat er op termijn een vast contract in zit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:51 schreef peter2671 het volgende:
http://www.werkenbijpostn(...)&utm_campaign=Indeed
Blijkt toch niet zo goed te lopen met deze vacatures in te vullen.
Ik had al begrepen van een nieuwe medewerker dat er nu ook duidelijk er bij wordt gezegd dat het tijdelijk(3maanden) is. Helaas wordt er niet aangegeven dat als je boven je uren zit, je niet wordt uitbetaald
Herkenbaar! Vooral op daldagen. Dan schaam je je inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef GeintegreerdePool het volgende:
En de grootste brief in de bundel is altijd verkreukeld, door de elastieken die om de bundel heen zitten. Soms schaam je ervoor om die dingen in de brievenbus te doen
Voor mij bij het Autobedrijf is er geen andere functie, ook al zou ik willen. En om nu met een emmertjke sop auto's te gaan wassen is ook wat genantquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef posje het volgende:
[..]
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien ER: is er al aan vervangende taken gedacht? Ik geloof ook niet dat het van thuiszitten beter wordt, maar misschien is er even een veiliger klusje te vinden waarbij er niet zoveel van afhangt als het even wat minder gaat? Kan me voorstellen als je nu een autorit moet doen, dat dat op zich al spanning oplevert, of het wel goed zal gaan....
Hoe dan ook; vervelend :-( Hoop dat de benen er snel weer onder hebt!
Een bedrijf dat zichzelf een boete gaat geven?quote:Want vanaf 1 juni mag de naam TNT post
niet meer zichtbaar zijn op straat , is dit wel het geval , krijgt PostNL een boete , vandaar.
Deze week en vorige week de nieuwe shirts uitgeprobeerd en je zweet er niet alleen in, het lijkt wel alsof ze alle zweet opnemen. Ik zweet van mezelf al behoorlijk, dus na 2 straten ruik ik in die dingen als een zwerverquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Deezertje het volgende:
Die shirt zweet je al bij de eerste straat in en die regenpakken, fietstassen etc. zijn niet waterdicht.En die nieuwe schoudertassen zijn blijkbaar ook een ramp..
Dank je....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Beterschap gridjuh!
[..]
Deze week en vorige week de nieuwe shirts uitgeprobeerd en je zweet er niet alleen in, het lijkt wel alsof ze alle zweet opnemen. Ik zweet van mezelf al behoorlijk, dus na 2 straten ruik ik in die dingen als een zwerverBij thuiskomst moet het shirt direct de wasmachine in, anders is de lucht niet te harden
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik heb bij de quest101 vorig jaar de derde prijs gewonnen.. da tnummer kwam uit in oktober.. ik heb tot nu toe 3x een mailtje gehad dat t 'wat later' komt
Ik heb net dat bedrijf gebeld en ze zeiden dat ze nog voor een onderdeel 'op een schip moeten wachten' want één van de twee bestellingen 'moet van overzee' komen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij echt af van "wat ben je dan voor ondernemer".
Moet ik eens flikken met mijn bedrijfje
beterschap en morgen rustig aan doen hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dank je....
T gaat nu wel weer een beetje, veel geslapen, veel last gehad van buik/maag/darmen
Nu net een broodje op....dat ging wel redelijk....
Schrok wakker van de traumahelikopter die overvloog en een eindje verderop landde...
Verder niet veel ambulances gehoord....maar was volgens de krant een fikse aanrijding tussen fietser en motorrijder....
Morgen gewoon weer werken
Dat laatste komt niet in mijn woordenboek voorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
beterschap en morgen rustig aan doen he
Gewoon de naam "tnt post" afplakken dan, dan mag het blijkbaar nog wel. Zelf sowieso alleen maar een jas gekregen, maar als ik die nieuwe shirts zo zag hoef ik er ook geen één. Bij vrijwel iedereen die ik er mee zag zit ie van onderen veel te strak en iedereen klaagt er inderdaad over dat ze er gigantisch in zweten. Maar goed, wie weet krijgen mensen daarom zoveel shirts, dat ze zelf ook wel weten dat je 1 shirt maximaal 1 dag aan kan omdat ie daarna helemaal naar zweet ruikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Deezertje het volgende:
Is dit waar? Mail van TC:
[..]
Een bedrijf dat zichzelf een boete gaat geven?No way dat ik mijn fijne TNT kleding ga inruilen voor dat PostNL rommel. Die shirt zweet je al bij de eerste straat in en die regenpakken, fietstassen etc. zijn niet waterdicht.
En die nieuwe schoudertassen zijn blijkbaar ook een ramp..
Erwin!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor mij bij het Autobedrijf is er geen andere functie, ook al zou ik willen. En om nu met een emmertjke sop auto's te gaan wassen is ook wat genant
wat is leuk : verantwoordelijk werk(voor 9,20)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:51 schreef peter2671 het volgende:
http://www.werkenbijpostn(...)&utm_campaign=Indeed
Blijkt toch niet zo goed te lopen met deze vacatures in te vullen.
Ik had al begrepen van een nieuwe medewerker dat er nu ook duidelijk er bij wordt gezegd dat het tijdelijk(3maanden) is. Helaas wordt er niet aangegeven dat als je boven je uren zit, je niet wordt uitbetaald
langer dan een paar uur moet je er niet in rond lopen, meer als 1 dag is goor,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Gewoon de naam "tnt post" afplakken dan, dan mag het blijkbaar nog wel. Zelf sowieso alleen maar een jas gekregen, maar als ik die nieuwe shirts zo zag hoef ik er ook geen één. Bij vrijwel iedereen die ik er mee zag zit ie van onderen veel te strak en iedereen klaagt er inderdaad over dat ze er gigantisch in zweten. Maar goed, wie weet krijgen mensen daarom zoveel shirts, dat ze zelf ook wel weten dat je 1 shirt maximaal 1 dag aan kan omdat ie daarna helemaal naar zweet ruikt.
Afgelopen woensdag ja. Gewoon een tijdschrift als HAH, naast de Poeiz, Gamma en C1000. Genoeg wijken die 8 (!) zakken HAH hadden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Deezertje het volgende:
Oh, hoor net dat het apothekersboekje er van de week al bij zatZit er morgen dus niet bij, en ook geen Makro... zal wel rustig dagje worden dan. Maar ben zelf vrij, mag volgende week weer! Zul je zien dat het volgende week regent en gigadruk is....
Nou ja, een dagje in de wasstraat... :-)quote:Voor mij bij het Autobedrijf is er geen andere functie, ook al zou ik willen. En om nu met een emmertjke sop auto's te gaan wassen is ook wat genant
Serieus? Weer de kampioen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:08 schreef KatrienDuck het volgende:
Bij ons zijn morgen de Kampioenen erbij en de Huis & Comfort. Wordt bij ons redelijk druk.
Ja, ik ook, wat op zich wel apart is, want juist door dat soort bedrijven hebben we nog werkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Serieus? Weer de kampioen?
Sinds ik dit werk doe heb een behoorlijke hekel gekregen aan bepaalde bedrijven zoals ANWB, Bijenkorf en vooral H&M.
Ja, een klassieke haat- liefdeverhoudingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, ik ook, wat op zich wel apart is, want juist door dat soort bedrijven hebben we nog werk
er horen rekjes bij ja. Weet zelf nog wel een paar rekjes te liggen, maar dan moet je wel daarvoor het hele land doorreizenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Rafierafie het volgende:
Misschien weet iemand dat.
Er lag vandaag op depot een doos met daarin 3 van die nieuwe stuurtassen.
Er horen toch ook van die rekjes bijgeleverd te worden? Er staat me namelijk iets van bij dat ze de nieuwe stuurtassen zouden leveren met van die bakkersrekken.
Het grappige was dat ze er een instructieblad bij hadden gedaan voor de montage van dat rek, maar daarin stond niks over de bevestiging van de stuurtas zelf.
Dat is het me ook weer niet waardquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er horen rekjes bij ja. Weet zelf nog wel een paar rekjes te liggen, maar dan moet je wel daarvoor het hele land doorreizen
Ik vooral aan de Bijenkorf. Misschien omdat 1 straat bijna compleet die zooi van de Bijenkorf krijgtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Serieus? Weer de kampioen?
Sinds ik dit werk doe heb een behoorlijke hekel gekregen aan bepaalde bedrijven zoals ANWB, Bijenkorf en vooral H&M.
Mogguh!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik vooral aan de Bijenkorf. Misschien omdat 1 straat bijna compleet die zooi van de Bijenkorf krijgt
En inderdaad: WEER de Kampioen?
Hier hebben we het ook niet zo goed voor elkaar, hoor. Maar zo'n rekje hoef ik niet, mijn fiets heeft al een rekje
idd, wij hebben hier de postnlschoudertas sinds vorige week haha xDquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:34 schreef Rafierafie het volgende:
Jullie hebben het goed voor elkaar daar!
Hier duurt het vele weken voordat je een nieuwe schoudertas krijgt.
Ik zou alvast een paar reserves inslaan, de schouderriem zit aan elke kant met maar een pin vast en breekt zo afquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:43 schreef superkimmi het volgende:
[..]
idd, wij hebben hier de postnlschoudertas sinds vorige week haha xD
ff wat popnageltjes doorheen jassenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:46 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Ik zou alvast een paar reserves inslaan, de schouderriem zit aan elke kant met maar een pin vast en breekt zo af
dat waag ik te betwijfelen hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:34 schreef Rafierafie het volgende:
Jullie hebben het goed voor elkaar daar!
Wij gaan niet verhuizen en hier hadden we de kampioenen er vandaag ook bij zitten, dus ik weet niet of het echt te maken heeft met jullie verhuizingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 06:50 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Mogguh!
Ja, bij ons gaan vandaag de Kampioenen er al uit. Waarschijnlijk omdat onze vestiging volgende zaterdag verhuizen gaat en die dag om half 11 de verhuizers komen om de zooi op te halen. We kunnen ons dan dus geen extra drukte permitteren.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:26 schreef superkimmi het volgende:
ik heb nooit kleding van tnt gehad en wel die brief. moet i kda neen lege zak sturen?
ja mooi he ik kreeg net die zooi ,1740 de post was een ochtend wijk en wat er loopt, het kan lopen en voor de rest moet ik prive ook nog post bezorgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Godverdomme, ik wil die TNT-kleren niet inleveren! Juist toen het uitgeklede PostNL-pakket bekend werd ben ik flink gaan hamsteren: Ik heb hier nog stapels overhemden, broeken, truien, en veel nog in het plastic.
Ik werk 6 dagen in de week, dus ik heb die TNT-kleding eigenlijk altijd aan. Ik heb nauwelijks kleding van mezelf (uitgezonderd ondergoed, sokken en t-shirts). Dus nu moet ik van mijn zuurverdiende geld zelf broeken, truien, sweaters, baseballcaps, etc, gaan kopen? Never!
Als ze die TNT-kleding terugwillen zullen ze het van mijn koude, ontzielde stoffelijk overschot moeten scheuren!
Goedenavond! Hier denk ik ongeveer hetzelfde over eigenlijk. Het overhemd van TNT draagt goed als het warm is en er zit o.a. een dikke trui ben die erg handig is als het echt koud is. Ik zou ook wel het één en ander willen verstoppen, maar in de brief staat dat de 'leidinggevende een overzicht heeft van wat je in bezit hebt van deze oude kleding. Dat wordt een lastige zaak dan denk ik!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Godverdomme, ik wil die TNT-kleren niet inleveren! Juist toen het uitgeklede PostNL-pakket bekend werd ben ik flink gaan hamsteren: Ik heb hier nog stapels overhemden, broeken, truien, en veel nog in het plastic.
Ik werk 6 dagen in de week, dus ik heb die TNT-kleding eigenlijk altijd aan. Ik heb nauwelijks kleding van mezelf (uitgezonderd ondergoed, sokken en t-shirts). Dus nu moet ik van mijn zuurverdiende geld zelf broeken, truien, sweaters, baseballcaps, etc, gaan kopen? Never!
Als ze die TNT-kleding terugwillen zullen ze het van mijn koude, ontzielde stoffelijk overschot moeten scheuren!
Ja precies Deezertje, die broek is er dan ook nog eens haha! Ik heb er twee, één in goede toestand en één zwaar versleten. Maar goed, ik moet er één reserve hebben. Waarom moeten wij hier eigenlijk een vuilniszak op eigen kosten aan opofferen? Ook zoiets geks!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef Deezertje het volgende:
Haha ja, ik kreeg die brief ook al. Zogenaamd zou je TC een lijst hebben van alle kleding die je hebt... ik durf er vergif op in te nemen dat dat niet zo is. Een administratie bijhouden komt niet voor in het woordenboek van PTT/TPG/TNT/PostNL![]()
![]()
En no way dat ik mijn enige spijkerbroek (die al jaren aan het slijten is maar ja) en mijn fijne zomershirtjes inlever. Heb nog niet eens een PostNL broek en volgens mij krijg je die ook niet. Ga echt niet met eigen spijkerbroek lopen, want dat zou dus beteken dat iedere kledingstuk mag. Desnoods plak ik het logo af zoals aangegeven hier, want de kleuren zijn hetzelfde als die van PostNL.![]()
Wat willen ze doen dan? Ontslag?
ja ik heb 12 shirts gekregen waarvan alle 12 te kleinquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
In die brief staat ook dat ik een nieuw pakket heb gekregen ... ik heb alleen nog maar een jas gekregen.
Fris imagoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Goedenavond! Hier denk ik ongeveer hetzelfde over eigenlijk. Het overhemd van TNT draagt goed als het warm is en er zit o.a. een dikke trui ben die erg handig is als het echt koud is. Ik zou ook wel het één en ander willen verstoppen, maar in de brief staat dat de 'leidinggevende een overzicht heeft van wat je in bezit hebt van deze oude kleding. Dat wordt een lastige zaak dan denk ik!![]()
Ook staat er dat 'het bedrijf het frisse imago van PostNL wil behouden' en daarom mag er straks niemand meer in de oude kleding lopen. Anders krijgt 'het bedrijf zelfs een boete'. Ja hoor, het zal wel!![]()
Bovendien, welk fris imago? Heeft PostNL ooit wel 'een fris imago' gekend?!?![]()
![]()
Al gaat die nieuwe tas niet stuk, het is een k** ding.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier ook Kampioenen, maar ondanks dat was het qua hoeveelheid post bij lange na niet wat ik verwacht had. En de tijdschrift folders waren ook niet zo dik als gevreesddus het viel mee
Kreeg die brief ook, ik heb alleen nog een oude schoudertas.. die ik eigenlijk graag wilde houden als backup, want die ander gaat waarschijnlijk zeer binnenkort stuk
Fris imago? En dan mogen wij ons straks kapot zweten in een kunststof polo die even ademend is als landbouwplastic, ondertussen kwalijk riekende dampen verspreidend?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Bovendien, welk fris imago? Heeft PostNL ooit wel 'een fris imago' gekend?!?![]()
![]()
Misschien het TNT logo verwijderen en/of het nieuwe PostNL embleem eroverheen stikken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Fris imago? En dan mogen wij ons straks kapot zweten in een kunststof polo die even ademend is als landbouwplastic, ondertussen kwalijk riekende dampen verspreidend?
Dat ze niet gaan controleren wat je allemaal inlevert geloof ik graag, maar als ik na 1 juli nog steeds dagelijks ostentatief met TNT-broek, TNT-overhemd en TNT-cap het gebouw binnen marcheer, zal toch zelfs de minst voorlijke TC gaan vermoeden dat ik iets achter heb gehouden..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Mirgeam op 05-05-2013 21:47:25 ]
Ik las te snel, ik las 'aidsbroek'...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Die nieuwe kleding bevalt mij ook niks, ik loop nu in eigen shirts. Qua broeken heb ik alleen ooit een afritsbroek gehad.. misschien dat ik die nog heb liggen ergens. Maar dat was een rotding
3 weken rondreisquote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef dud0r het volgende:
Dat klinkt wel heel gaaf. Hoe lang ga je naar de us?
Morgen na een lang weekend maar weer eens aan de slag. Hoop dat het een beetje lekker weer blijft.
Dan is er misschien nog een kansje dat ik er deze week wat training tussendoor kan knallen.
Vanochtend m'n vakantiegeld al uitgegeven wat deze maand binnen moet komen
Heb m'n eerste auto gekocht
klopt. Ken het van vroeger en nu zijn de hoeveelheden alleen maar minder geworden.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ben vanochtend nog even wezen werken. Ik werd gebeld of ik even kon helpen voorbereiden. Kwam ik daar, zaten er maar een stuk of 5 man voor te bereiden!Ik vind op maandag voorbereiden altijd wel grappig. Je roetst zo door alle wijken heen!
Was dramatisch gesorteerd bij mij vandaag in ieder geval. Niet iedereen kan goed roetsjen blijkbaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ben vanochtend nog even wezen werken. Ik werd gebeld of ik even kon helpen voorbereiden. Kwam ik daar, zaten er maar een stuk of 5 man voor te bereiden!Ik vind op maandag voorbereiden altijd wel grappig. Je roetst zo door alle wijken heen!
Nice nice. Ben zelf een aantal jaar terug 2,5 week in San Francisco geweest. Was echt geweldig.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:12 schreef superkimmi het volgende:
[..]
3 weken rondreis
en wat voor auto heb je?
denk het ookquote:Op maandag 6 mei 2013 19:00 schreef dud0r het volgende:
Heb een Peugeot 206 SW gekocht. 10 jaar oud, nog net geen 80. 000 km op de teller. Heel mooi ding. Vanochtend proefrit gemaakt en was gelijk verkocht.
Kan 'm volgende week maandag ophalen.
De luiheid gaat dan wel toeslaan denk ik, het is toch makkelijker even de auto te pakken ipv elke dag 22km op de fiets te doen.
Nope. En die krijg ik ook niet. Mijn collega krijgt er wel 1,wanneer is nog niet bekend dus voorlopig heeft die een c1 om in rond te scheuren.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
denk het ook
Heb je als TC al wel eens een Up mee gehad?
Goedenavond! 'If you're going to San Fransisco...quote:Op maandag 6 mei 2013 19:03 schreef superkimmi het volgende:
ja ik hoop het ook. Wij starten in San Fransisco
Vooral met slecht weer wordt de auto dan wel echt een lokkertje denk ik ja
Zag dat er bij ons twee op het terrein stonden, naast een KIA huurautootje die door de postbodes wordt gebruiktquote:Op maandag 6 mei 2013 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. En die krijg ik ook niet. Mijn collega krijgt er wel 1,wanneer is nog niet bekend dus voorlopig heeft die een c1 om in rond te scheuren.
De afgelopen 4 weken stond die bij mij voor de deur en ik moet zeggen dat ik elke dag dat ding gebruikt heb.
2 tc's bezorgen daar?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zag dat er bij ons twee op het terrein stonden, naast een KIA huurautootje die door de postbodes wordt gebruikt
Dat zou ik toch nooit doenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik las te snel, ik las 'aidsbroek'...Ik dacht dat je aan het schelden was!
![]()
Goedenavond trouwens allen!
ja, minimaal 2 TC's bezorgen en dan ook nog eens een aantal op voorbereiden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
2 tc's bezorgen daar?
Zo niet stuur er eens 1 mijn kant op
Nee, je moet dan wel verrekte goed kijken. omdat je geen machinepost hebt die al gezet is. Ik pak dan altijd de wijken die ik al vaker heb gedaan, dan kom ik niet voor verrassingen te staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Was dramatisch gesorteerd bij mij vandaag in ieder geval. Niet iedereen kan goed roetsjen blijkbaar.
Dan ben ik er nietquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dud0r het volgende:
Ik kan geen frysk(spel ik het zo goed)
Wel even een krentenmik halen als ik daar ben
@Peter, als je vrijdag een grote groep ziet rennen, springen en klimmen dan heb je kans dat ik er tussen zit
Gisteravond nog een stukje door Leeuwarden(vanuit noardburgum of all places....quote:
patat is voldoendequote:
als het allemaal busjes waren dan is dat het nieuwe gebouw van de pakketservicequote:[..]
Gisteravond nog een stukje door Leeuwarden(vanuit noardburgum of all places....) gereden.
Tis dat mijn jongste dochtertje zei: "kijk pap, allemaal postnl-autoos"
Dus nu weet ik ook waar het gebouw staat![]()
Mijn nachtjes zijn altijd kort. Tenminste ligt eraan wat je als kort beschouwt. Meestal is het een uur of 6 dat ik slaap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:46 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh! Eens kijken wat deze dag aan drukte brengen zal...
Kort nachtje gehad, Dud0r?
Gewoon lekker bij thuiskomst een middagdutje doen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn nachtjes zijn altijd kort. Tenminste ligt eraan wat je als kort beschouwt. Meestal is het een uur of 6 dat ik slaap.
Nadeel daarvan is dat ik eind van de middag al moe ben maar als ik eerder na bed ga kom ik niet in slaap of word ik eerder wakker.
Deze man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gewoon lekker bij thuiskomst een middagdutje doen!
had ik afgelopen zaterdag wel even nodig jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat onbewust vlak na het eten. Tijdens het tv kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik kom met mijn vaste wijk altijd langs een basisschool. Dus op rustige dagen, zijn ze allemaal vrij als ik langs loop.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:39 schreef superkimmi het volgende:
bij mij is t pas een keer of 3 gebeurd dat ze elastieken wilden hebben
ik geef ze vaak wel, ben ik ook weer van die rommel af xD
Staat er op de geprinte sticker een gefrankeerd bedrag?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:52 schreef ElisaB het volgende:
Heeft er dan niemand een P1214-sticker voor me
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:36 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ik kom met mijn vaste wijk altijd langs een basisschool. Dus op rustige dagen, zijn ze allemaal vrij als ik langs loop.
Een ramp kan ik je zeggen.
Ja, er staat ¤ 26,30 op geprintquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:50 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Staat er op de geprinte sticker een gefrankeerd bedrag?
Zo ja kunnen ze op het servicepunt gewoon het bedrag wat erop staat invoeren als reeds gefrankeerd.
Nog een nadeel van die nieuwe tas.. die kleine kaartjes kan ik steeds niet goed pakken omdat er een stuk elastiek ofzo aan de binnenkant zit. Daar blijven ze dan achter/onder zitten.. en als ik ze in het achterste deel van de tas doe blijven ze aan de rand van het tussenstukje hakenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vervelde HAH vandaag hier. Zit op dinsdag ook een dun A4-velletje van de Poeisz, die verkreukelt uiteraard bij elke brievenbus met veer. Daarnaast nog een zeer klein kaartje van de Gamma. Verder wel een rustig dagje.
O...verkeerd gelezen dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:37 schreef superkimmi het volgende:
dat duurt nog wel even hoor Peter, augustus pas haha
Ammaal boessies jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
patat is voldoende
[..]
als het allemaal busjes waren dan is dat het nieuwe gebouw van de pakketservice
Dan is hij gewoon gefrankeerd voor dat bedrag. Ze moeten dan gewoon op hun terminal even "verzekerservice"aangeven en voordat ze dan op "print zegel" drukken moeten ze op bijfrankeren drukken en het reeds gefrankeerde bedrag invullen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, er staat ¤ 26,30 op geprint
Bij de businessbalie zeiden ze dat ze niets voor me konden doen (behalve tegen betaling een nieuwe uitprinten).
die hadden we hier al in grote getale (kampioen)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb al weekend...Nou ja, zaterdag nog ff werken dan. Maar gok dat het best druk is dan. Sowieso Makro, andere deel Kampioen, HAH en de post van donderdag/vrijdag (donderdag is Hemelvaart)
Heb ik vanavond gedaan (bij de super zijn ze zo laat nog open) en je hebt helemaal gelijk. Volgens hen geen enkel probleem!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dan is hij gewoon gefrankeerd voor dat bedrag. Ze moeten dan gewoon op hun terminal even "verzekerservice"aangeven en voordat ze dan op "print zegel" drukken moeten ze op bijfrankeren drukken en het reeds gefrankeerde bedrag invullen.
Gewoon even naar een ander servicepunt waar ze wel verstand van zaken hebben.
De post van de donderdag gaat morgen al mee. Op donderdag zijn vrijwel alle bedrijven natuurlijk gesloten, dus dan zal er ook niet veel verstuurd worden. Het andere deel van de kampioenen gaat hier morgen ook al mee, ondanks dat er zaterdag op staat. Dus ik verwacht dat het wel mee zal vallen met de drukte zaterdagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb al weekend...Nou ja, zaterdag nog ff werken dan. Maar gok dat het best druk is dan. Sowieso Makro, andere deel Kampioen, HAH en de post van donderdag/vrijdag (donderdag is Hemelvaart)
Topquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik vanavond gedaan (bij de super zijn ze zo laat nog open) en je hebt helemaal gelijk. Volgens hen geen enkel probleem!
Opgelost dus
Thnx
Ik vond het eigenlijk vreemd dat het niet kon. Natuurlijk is het handiger als zelffrankeerders hun stickers ook zelf plakken (als je een frankeermachine hebt, krijg je daar tenslotte de korting voor), maar je zal ze maar niet hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef ikbenschipper het volgende:
Topen dat voor een supermarkt punt, ook handig dat ze zo laat open zijn i.d.d.. Wij hebben hem ook en daarom vond ik het ook belachelijk dat ze zeiden dat het niet kon.
Busnisse Point noemen ze het dan maar verstand van zaken hebben ze niet.
Al krijgt het service punt alsnog gewoon een vergoeding voor jouw pakket.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk vreemd dat het niet kon. Natuurlijk is het handiger als zelffrankeerders hun stickers ook zelf plakken (als je een frankeermachine hebt, krijg je daar tenslotte de korting voor), maar je zal ze maar niet hebben
En inderdaad is het vrij hinderlijk (ik vind dat een mooi woord) dat de informatieverschaffing van PostNL via de verschillende kanalen zo te wensen overlaat.
Ik heb het alleen even gevraagd. Morgen ga ik de proef op de som nemenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef ikbenschipper het volgende:
Al krijgt het service punt alsnog gewoon een vergoeding voor jouw pakket.
Als het goed is hoefde je het extra bedrag ook niet bij te betalen.
wij zitten een kilometer verderopquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef peter2671 het volgende:
Ammaal boessies ja
Is idd het nieuwe gebouw
lekker verhaal, voor een bijstandssalaris word je nog ontdaan van je werkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:24 schreef Deezertje het volgende:
Pakketbezorger in Lent beroofd door nepagenten
Op de Bemmelsedijk in Lent is maandagochtend een pakketbezorger beroofd door vier mannen. Die straatrovers hielden de bezorger staande en deden zich voor als politieagenten. Vervolgens bedreigden ze de man en namen zijn vracht mee.
De pakketbezorger reed maandagochtend rond 9 uur over de dijk. Hij werd ingehaald door een donkerkleurige auto. De bijrijder van die wagen toonde een politiebadge en gebaarde de man te stoppen. Nadat hij dat had gedaan kwam de nepagent op hem af en toonde nogmaals zijn badge. De bezorger moest zijn identiteitskaart afgeven. Meteen begon de nepagent de bezorger met geweld te dreigen waarop twee andere mannen uit de volgauto kwamen. Dat duo haalde de vracht uit de bezorgauto, laadde de spullen over waarna het viertal ervandoor ging.
© De Gelderlander 2013
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:24 schreef Deezertje het volgende:
Pakketbezorger in Lent beroofd door nepagenten
Op de Bemmelsedijk in Lent is maandagochtend een pakketbezorger beroofd door vier mannen. Die straatrovers hielden de bezorger staande en deden zich voor als politieagenten. Vervolgens bedreigden ze de man en namen zijn vracht mee.
De pakketbezorger reed maandagochtend rond 9 uur over de dijk. Hij werd ingehaald door een donkerkleurige auto. De bijrijder van die wagen toonde een politiebadge en gebaarde de man te stoppen. Nadat hij dat had gedaan kwam de nepagent op hem af en toonde nogmaals zijn badge. De bezorger moest zijn identiteitskaart afgeven. Meteen begon de nepagent de bezorger met geweld te dreigen waarop twee andere mannen uit de volgauto kwamen. Dat duo haalde de vracht uit de bezorgauto, laadde de spullen over waarna het viertal ervandoor ging.
© De Gelderlander 2013
En ik maar vragen of die Maffe Fries hier werkt...nog nooit zoveel boze Friezen gezien....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wij zitten een kilometer verderop
Nou, ik héb al de krampen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:30 schreef dud0r het volgende:
Krijg toch de krampen! Ik had al een krappe bezetting vandaag omdat er bijna niemand extra kon werken, krijg ik er nog een zieke bovenop.
En het is er al 1 die zich redelijk makkelijk een dagje ziek meldt, dus dat is niet goed voor m''n humeur.![]()
Hier nog mensen die in het midden van het land wonen die mij uit de brand kunnen helpen
TMIquote:Op woensdag 8 mei 2013 06:48 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nou, ik héb al de krampen!Werd er vannacht mee wakker. Maar ik ga het proberen, als het niet erger wordt, gaat het nog wel lukken!
Als je na je laatste contractdag niet meer op de planning staat, zou dat theoretisch kunnen. Sta je wel ingepland en kom je opdagen, dan wordt volgens het arbeidsrecht het contract weer met dezelfde duur verlengd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:48 schreef peter2671 het volgende:
Overigens ene vraagje: van velen, ook de mijne, eindigt binnenkort het bepaald contract.
Nu wordt er gezegd ivm de versoepeling die er zijn omtrent de positie van PostNL dat men zich niet hoeft te houden aan de fatsoensnorm om bijtijds aan te geven dat je na beëindiging van het contract niet meer hoeft terug te komen.
Dit was even een gespreksonderwerp tijdens de koffiepauze.
Een collega opperde de 4-weken van te voren-standaard.
Mijn mening hier over was:
Je hebt een contract voor bepaalde tijd en die eindigt dan ook op die datum.
Dat je niet meer hoeft terug te komen kan dus op diezelfde laatste werkdag medegedeeld worden(dat is wel eens meer gebeurt).
Jijzelf hoeft niet op te zeggen en de werkgever zou eigenlijk niet eens hoeven mee te delen dat je na die datum terug hoeft te komen(fatsoens-normen daar gelaten dus zwart/wit gezien zou dit kunnen).
Oké bedankt!quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:40 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Als je na je laatste contractdag niet meer op de planning staat, zou dat theoretisch kunnen. Sta je wel ingepland en kom je opdagen, dan wordt volgens het arbeidsrecht het contract weer met dezelfde duur verlengd.
Let op: een toezegging van je TC/manager per mail of mondeling is ook geldig. Een mailtje met "ik ga je contract verlengen" is gewoon een contract als je met "prima" antwoord, zonder dat er iets getekend is. Ik dacht ook dat het pas bindend was als er iets getekend is, maar volgens de man van mijn zusje, die arbeidsrechtadvocaat is, is dat niet nodig.
Geweldig!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Weinig post vandaag en slechts 2 HAH, waarvan 1 klein kaartje van de Gamma. Kon voor het eerst sinds vorige zomer alles op dinsdag in 1 keer meenemen. Ook eindelijk binnen de tijd gebleven.
Wel een super irritant omaatje.
"Postbode, postbode, je moet wel beter opletten en je werk beter doen want ik heb vorige week mijn bankafschrift niet gekregen. Dat heb je dus vast bij iemand anders in de bus gedaan."
"Hoe weet ik u dat ik het was? Weet u hoeveel bedrijven hier post bezorgen? Weet u op welke dagen ik werk? Weet u of ik de brief verkeerd bezorgd heb of dat de brief bij het sorteren is kwijtgeraakt?"
"Nou, ja maar..."
"Ik ga u toch ook niet aanspreken dat u uw vuilnis beter moet opruimen als er een papiertje voor de ingang van uw appartementencomplex ligt? Fijne dag nog!"![]()
klopt helemaal. Het tekenen van een nieuw contract kan prima een stuk later plaatsvinden. Zelf al enkele malen meegemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:40 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Als je na je laatste contractdag niet meer op de planning staat, zou dat theoretisch kunnen. Sta je wel ingepland en kom je opdagen, dan wordt volgens het arbeidsrecht het contract weer met dezelfde duur verlengd.
Let op: een toezegging van je TC/manager per mail of mondeling is ook geldig. Een mailtje met "ik ga je contract verlengen" is gewoon een contract als je met "prima" antwoord, zonder dat er iets getekend is. Ik dacht ook dat het pas bindend was als er iets getekend is, maar volgens de man van mijn zusje, die arbeidsrechtadvocaat is, is dat niet nodig.
Ja je hebt een hoop onzekerheid zo te lezen, en voor een schijtloon ook nog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:48 schreef peter2671 het volgende:
Helaas, ik niet.
Had al iets kunnen regelen voor a.s. vrijdag omdat de TC had doorgegeven dat dit de piekdag was, wat achteraf de woensdag bleek te zijn.....
Bij ons was het ook al erg krap aan vandaag.
We kregen in een notitie al te lezen dat rond pinksteren de zaterdag er voor en de dinsdag erna het best wel eens druk kon worden.
En dat er in de voorbereiding het wellicht voor kan komen dat je eerder moet beginnen ivm dat er die nacht(maandag op dinsdag) eerder werd begonnen met sorteren.
Er werd al geopperd dat er rond die dagen met uitzendkrachten word gewerkt
Rond 16/17 mei krijgen we te horen wie er overcompleet word.
Vreemd genoeg komen wij gewoon mensen te kort, dat er sommige gewoon een (3)dubbele taak hebben. Zo is bijvoorbeeld onze TC vaker achter een kast te vinden ipv zijn werkzaamheden te (kunnen) doen.
Iig 1 collega gaat met einde contract(begin Juni) weg omdat die de onzekerheid niet kan combineren met geregel thuis(kids/werk man e.d.).![]()
En weer is het een collega die zich meer dan inzet voor het bedrijf.......![]()
Overigens ene vraagje: van velen, ook de mijne, eindigt binnenkort het bepaald contract.
Nu wordt er gezegd ivm de versoepeling die er zijn omtrent de positie van PostNL dat men zich niet hoeft te houden aan de fatsoensnorm om bijtijds aan te geven dat je na beëindiging van het contract niet meer hoeft terug te komen.
Dat je niet meer hoeft terug te komen kan dus op diezelfde laatste werkdag medegedeeld worden(dat is wel eens meer gebeurt).
Jijzelf hoeft niet op te zeggen en de werkgever zou eigenlijk niet eens hoeven mee te delen dat je na die datum terug hoeft te komen(fatsoens-normen daar gelaten dus zwart/wit gezien zou dit kunnen).
Dat is wat anders dan met een vast contract en dan die '4weken-norm'.
Overigens is het zo dat ik mijn vakantie voor deze zomer om deze reden(onzekerheid van verlenging) niet heb doorgegeven, dus mocht mijn contract worden verlengd, zal ik deze alsnog moet doorgeven(3 weken aan 1 gesloten vakantie).
Ik zie wel wat er dan gebeurt.
Voor hun vervelend maar die onzekerheid is voor mij ook vervelend.
ook op basis van oproepdiensten is onlangs het een en ander veranderd,quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:40 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt helemaal. Het tekenen van een nieuw contract kan prima een stuk later plaatsvinden. Zelf al enkele malen meegemaakt
Ben ik het laatste ½jaar ook aardig mee bezig, maar tot nu toe alleen maar afwijzingen ongeacht wat voor soort werk en dagen/tijdstippenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:21 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Ja je hebt een hoop onzekerheid zo te lezen, en voor een schijtloon ook nog.
Probeer iets anders te vinden, al is het zwaar werk, dit schiet niet op.
Met al deze fantastische overeenkomsten van hun, kan er nog weleens een leegloop
binnen het bedrijf ontstaan
Hoe moet ik dit zien?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:22 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ook op basis van oproepdiensten is onlangs het een en ander veranderd,
word je voor een half uur opgeroepen, moeten ze 3uur betalen
dit heeft in diverse kranten gestaan onlangsquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:30 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit zien?
Niet raar bedoeld ofzo hoor, maar ik bedoel:
Stel ze roepen je op om bij te springen.
Geldt dit voor iedereen of alleen voor bijvoorbeeld ik werk alleen piekdagen en ze vragen mij om op de vrijdag(ik zeg maar wat) bij te springen en naar een uurtje kan ik alweer naar huis.
Je moet ook niet alles zo letterlijk nemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 06:48 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nou, ik héb al de krampen!Werd er vannacht mee wakker. Maar ik ga het proberen, als het niet erger wordt, gaat het nog wel lukken!
Solliciteer als TC danquote:Op woensdag 8 mei 2013 06:48 schreef peter2671 het volgende:
Helaas, ik niet.
Had al iets kunnen regelen voor a.s. vrijdag omdat de TC had doorgegeven dat dit de piekdag was, wat achteraf de woensdag bleek te zijn.....
Bij ons was het ook al erg krap aan vandaag.
We kregen in een notitie al te lezen dat rond pinksteren de zaterdag er voor en de dinsdag erna het best wel eens druk kon worden.
En dat er in de voorbereiding het wellicht voor kan komen dat je eerder moet beginnen ivm dat er die nacht(maandag op dinsdag) eerder werd begonnen met sorteren.
Er werd al geopperd dat er rond die dagen met uitzendkrachten word gewerkt
Rond 16/17 mei krijgen we te horen wie er overcompleet word.
Vreemd genoeg komen wij gewoon mensen te kort, dat er sommige gewoon een (3)dubbele taak hebben. Zo is bijvoorbeeld onze TC vaker achter een kast te vinden ipv zijn werkzaamheden te (kunnen) doen.Iig 1 collega gaat met einde contract(begin Juni) weg omdat die de onzekerheid niet kan combineren met geregel thuis(kids/werk man e.d.).![]()
En weer is het een collega die zich meer dan inzet voor het bedrijf.......![]()
Niks van meegekregenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:16 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dit heeft in diverse kranten gestaan onlangs
quote:
quote:Het bleek uiteindelijk minder te zijn vandaag dan ik in eerste instantie dacht. Half 8 waren ze pas klaar met vossen.
En door een stel geweldige postbezorgersdie ik vanochtend om 06.15 wakker gesmst hebt die een paar wijkjes hebben voorbereid is alles om half 11 de deur uit gegaan.
Ik heb een hele goede band met de meeste medewerkers hier. En dat werkt twee kanten op. Ze staan (als ze tijd hebben) altijd voor mij klaar en ik ga tot het uiterste als zij wat van mij willen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef peter2671 het volgende:
[..]
[..]![]()
Altijd prettig als de TC net zo positief gemotiveerd is en ook op die manier zo zijn ploegje aanstuurt/onderhoudt.
Werkt alleen maar motiverend![]()
En staat het ploegje niet alleen voor de extra centjes klaar
zo zou iedere TC het ook moeten doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met de meeste medewerkers hier. En dat werkt twee kanten op. Ze staan (als ze tijd hebben) altijd voor mij klaar en ik ga tot het uiterste als zij wat van mij willen.
Dat werkt beter dan de verhalen die ik hier af en toe lees.
Fatsoensnormen? Volgens mij heb ik nog geen enkele keer meegemaakt dat er zo ver van tevoren werd aangegeven dat een contract niet werd verlengd. Ja, bij slecht functioneren, maar anders niet. Ze zeggen het hier vrijwel altijd pas op de laatste dag, als het echt meezit een dag eerder.. Zelfs wel eens collega's die dan na het voorbereiden nog zeiden "nou, tot morgen" en die er dan de volgende dag niet meer waren omdat ze 's middags nog even waren opgebeld dat ze niet meer terug hoefden te komen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 06:48 schreef peter2671 het volgende:
Of je wijk is blijven staan bij gebrek aan mensen. Want vandaag was officieel gewoon overal een piekdag. Overigens had ik wel het idee dat er nog aardig wat bladen misten, zo heb ik geen Donald Ducks gezien en verder was het ook duidelijk een stuk minder dan op een donderdag. Dus ik ben benieuwd of we er dan vrijdag nog van alles bij gaan krijgen, of dat ze het laten staan tot zaterdag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef Deezertje het volgende:
Geen post ontvangen, dus gewoon een daldag hier hoor...
Nee, kwam collega zelfs tegen toen ik ff naar supermarkt ging. Slechts 1 tasje meer dan daldag zei ie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Of je wijk is blijven staan bij gebrek aan mensen. Want vandaag was officieel gewoon overal een piekdag. Overigens had ik wel het idee dat er nog aardig wat bladen misten, zo heb ik geen Donald Ducks gezien en verder was het ook duidelijk een stuk minder dan op een donderdag. Dus ik ben benieuwd of we er dan vrijdag nog van alles bij gaan krijgen, of dat ze het laten staan tot zaterdag.
Ja, zoals ik al zei was er duidelijk minder dan op een normale donderdag. Had zelf ook maar de helft van wat ik normaal heb qua aantal tassen op een donderdag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, kwam collega zelfs tegen toen ik ff naar supermarkt ging. Slechts 1 tasje meer dan daldag zei ie.
klopt helemaal als je goed met elkaar omgaat, het is dan geven en nemen kom je echt een end.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met de meeste medewerkers hier. En dat werkt twee kanten op. Ze staan (als ze tijd hebben) altijd voor mij klaar en ik ga tot het uiterste als zij wat van mij willen.
alle do gidsen zaten er wel bij, evenals de libelle en margriet,quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Of je wijk is blijven staan bij gebrek aan mensen. Want vandaag was officieel gewoon overal een piekdag. Overigens had ik wel het idee dat er nog aardig wat bladen misten, zo heb ik geen Donald Ducks gezien en verder was het ook duidelijk een stuk minder dan op een donderdag. Dus ik ben benieuwd of we er dan vrijdag nog van alles bij gaan krijgen, of dat ze het laten staan tot zaterdag.
tot een uur of half zeven crossen sommigen wel rond,quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:31 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Ik verwacht vandaag een pakketje, dit zou geleverd worden tussen 11:30-13:30.
Helaas nog niet geleverd, er staat nu wel bij Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Maar toevallig zag ik rond half 2, een postnl busje uit mijn straat vertrekken, maar geen berichtje of iets dergelijks in de brievenbus.
Hoe groot/klein is de kans dat ik het pakketje alsnog vandaag geleverd krijg?
kan het zo zijn, dat er meerdere postnlbussen deze route eventueel rijden?
Ja, het is me eigenlijk, behalve de donald duck, niet opgevallen wat er ontbrak maar toch was het duidelijk stukken minder dan op een donderdag. We hadden een stuk of 5 mensen minder dan normaal in de voorbereiding, en toch waren we eerder klaar dan op een donderdag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
alle do gidsen zaten er wel bij, evenals de libelle en margriet,
donald ruk komt vrijdag
ik vond het een beetje 1,5 daldag vandaag, zat zal er wel weer het een en ander zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, het is me eigenlijk, behalve de donald duck, niet opgevallen wat er ontbrak maar toch was het duidelijk stukken minder dan op een donderdag. We hadden een stuk of 5 mensen minder dan normaal in de voorbereiding, en toch waren we eerder klaar dan op een donderdag.
Okay bedankt!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
tot een uur of half zeven crossen sommigen wel rond,
en ze willen graag afgeven, anders krijgen ze niks betaald
Maar dat geldt alleen voor mensen met een specifiek oproepcontract, niet voor mensen die af en toe wat meeruren maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:16 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dit heeft in diverse kranten gestaan onlangs
Ik meende ook dat de Elsevier ontbrak, evenals het restant Veronicagidsen. Dat wordt een drukke vrijdag......quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, het is me eigenlijk, behalve de donald duck, niet opgevallen wat er ontbrak maar toch was het duidelijk stukken minder dan op een donderdag. We hadden een stuk of 5 mensen minder dan normaal in de voorbereiding, en toch waren we eerder klaar dan op een donderdag.
Ik denk...weet op zeker dat als onze TC dezelfde instelling als de jouwe zou hebben, er veel meer voor elkaar werd gekregen. En er prettiger werd gewerkt(net zo als de TC niet aanwezig is, dan gaat werkelijk bijna alles op rolletjes zonder gezeik in je nek. Bijna omdat ie wel erg vaak verzuimd om iemand aan te wijzen als plaatsvervanger/postvoorbereider e.d., maar dan nog word er onderling elkaar goed geholpen).quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was nog een uitdaging voor de dame achter de balie en er moest hulp bij komen, maar toen ik boodschappen had gedaan en bij de balie terugkwam, was het geregeld. En inderdaad: zonder bijbetalingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef ikbenschipper het volgende:
Al krijgt het service punt alsnog gewoon een vergoeding voor jouw pakket.
Als het goed is hoefde je het extra bedrag ook niet bij te betalen.
Klopt, ook geen Donald Duck en Elsevier bij mij, vrijdag zal dus drukker worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Rel
[..]
Ik meende ook dat de Elsevier ontbrak, evenals het restant Veronicagidsen. Dat wordt een drukke vrijdag......
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ] De Heer is gezegend, voel me eindelijk weer wat beter en kan weer wat voedsel tot me krijgen. Heeft 3 weken mogen duren, maar kan weer döner kebab eten met hotwings[ afbeelding ]
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel638/lid2quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
Weinig post vandaag zeg! Ik was zo klaar vandaag!![]()
Ik belde vandaag mijn 'oude' TC om te vragen of ik zaterdag verlof heb (dat ik al voor 1 december 2012 had aangevraagd). Immers, nooit zullen ze eens uit zichzelf bellen of je verlof hebt bij ons, of mailen.Altijd hetzelfde gedoe. Nu zei hij dat ik geen verlof zal krijgen omdat 'iedereen' na Hemelvaart vrij wel zijn en 'hij al tegen vijf of zes man' heeft gezegd dat ze geen verlof krijgen om die reden. Nu vind ik dit altijd zo raar. Het gaat toch om gekozen verlof? Dan hoor je toch in principe vrij te krijgen. Ik snap het wel dat het niet door kan gaan maar je hoort nooit iets. Geen bevestiging en geen afwijzing. Je kan wel iets gereserveerd hebben, een huisje voor een weekendje weg ofzo.
Is het niet zo dat je minimaal een week van te voren te horen moet krijgen of je verlof al dan niet doorgaat? Het kan toch eigenlijk niet zo zijn dat je (en dan ook nog omdat je zelf weer eens contact opneemt) drie dagen van te voren eens hoort dat je verlof krijgt of niet? Die verdomde laksheid aan hun kant ook altijd!![]()
Ik kan hier op internet niets over vinden en in mijn oude CAO ook niet. Iemand? Alvast bedankt!
Of bijvoorbeeld hypoglykemiequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] gaat weer goedkomen. Mits men geen diabetes bij me gaat vaststellen [ afbeelding ]
Samengevat: Als jij vrij vraagt, en ze niet binnen twee weken reageren, dan heb je gewoon vrij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel638/lid2
Ik denk dat dat inderdaad de beste houding is ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
* meldtquote:
Dat wapperende handje... Wel eens aan Parkinson gedacht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ] onderzoek moet het uitwijzen, nog velen te gaan. Maar ik eet tenminste weer. Net döner kebab op[ afbeelding ]
Wtfquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:59 schreef V__L_N het volgende:
Ze bezorgt nooit alle folders op 1 dag. Meestal laat ze 1 tas staan voor de volgende dag.
En terecht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Die hoefden overigens beide na afloop van een contract heel toevallig niet meer terug te komen.
Vroegáh was het niet wegbrengen van je hah grond voor ontslag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:59 schreef V__L_N het volgende:
Vandaag ruzie met mijn collega. Ze is pools ofzo, spreekt bijna geen nederlands en begrijpt de ballen van de regels en hoe het moet.
Ze was boos omdat de chauffeur van het autobedrijf haar folders van gisteren vandaag had mee genomen. Ze bezorgt nooit alle folders op 1 dag. Meestal laat ze 1 tas staan voor de volgende dag. Ze gooit er meestal een briefje bij (in half nederlands) waaruit dan opgemaakt moet worden dat het moet blijven staan.
Chauffeur heeft dat niet opgevat als laten staan blijkbaar. Maar nu beschuldigd ze mij van sabotage. Ik zou het briefje hebben weggehaald. Hoe ze er bij komt is mij een raadsel, maar het verbaast me niks. Ben eigenlijk overal wel het bokje voor bij d'r.
Maar goed, ze ging onze tc bellen om te zeggen dat ik had gezorgd dat ze haar folders van gisteren niet meer kon bezorgen vandaag... Kleuterklas effect echt (en ik zou hem niet graag zijn).
Wat betreft contract verlening, de mijne loopt over 3 weken af. Ik heb in ieder geval nog niks gehoord, zal mij benieuwen allemaal.
Yep. Die laatste kwam ook regelmatig pas na zessen langs bij mijn eigen adres, die ging vaak een middagdutje doen of zo. Dat dat een keertje gebeurt kan natuurlijk, maar dat was gewoon structureel.quote:
Niemand?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Weten jullie meer over de aangetekende brieven uit Frankrijk?
Gisteren geweigerd op advies van de pb, er schijnen nogal wat in omloop te zijn, ook in mijn kennissenkring. Maar niemand weet wat het is?
vermoedelijk een terugroepactie van Renaultquote:
twitter:Renault_NL twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 15:41:32@maaikeb15 @ingedeb Dat klopt Inge, het gaat om een terugroepactie voor alle Mégane II Grand Tours die tussen 2003-2009 geproduceerd (1/2) reageer retweet
twitter:Renault_NL twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 15:42:23@ingedeb @maaikeb15 zijn. Het is belangrijk dat de brief aandachtig gelezen wordt en dat er een afspraak gemaakt wordt bij de dealer! (2/2) reageer retweet
Bedankt! Google wist het niet, maar dit zal het zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vermoedelijk een terugroepactie van Renaulttwitter:Renault_NL twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 15:41:32@maaikeb15 @ingedeb Dat klopt Inge, het gaat om een terugroepactie voor alle Mégane II Grand Tours die tussen 2003-2009 geproduceerd (1/2) reageer retweet
twitter:Renault_NL twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 15:42:23@ingedeb @maaikeb15 zijn. Het is belangrijk dat de brief aandachtig gelezen wordt en dat er een afspraak gemaakt wordt bij de dealer! (2/2) reageer retweet
Nou ik ben voorlopig doner kebab af....de laatste x dat we die gingen halen....quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ] De Heer is gezegend, voel me eindelijk weer wat beter en kan weer wat voedsel tot me krijgen. Heeft 3 weken mogen duren, maar kan weer döner kebab eten met hotwings[ afbeelding ]
Bedankt VixenFromHell!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel638/lid2
Ze zijn dus weer eens in overtreding eigenlijk, want ze zouden inderdaad zelf moeten reageren. Ik kan er in dit geval niets meer aan doen denk ik, maar in juni heb ik ook een verlofdag aangevraagd. Dan neem ik eens geen contact op en kom ik gewoon niet als ze niets laten weten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Samengevat: Als jij vrij vraagt, en ze niet binnen twee weken reageren, dan heb je gewoon vrij.
en het kost je maar 78,63% van je rug :-)quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef Deezertje het volgende:
Altijd leuk dat MZ journaal. Valt nu letterlijk en figuurlijk uit elkaar van de onzin...
Er zijn dus serieus mensen op het hoofdkantoor die uitgerekend hebben dat je 13,7 (!!) seconde (vooral die 0.7 is lachwekkend) krijgt per tas in de stelling zetten. Serieus. Geen 10 of 20 seconde maar fucking 13,7...![]()
![]()
Hm, hoe hebben ze dat uitgerekend dan? Want volgens mij krijgen ze hier gewoon een kwartier per dag, daarbij wordt helemaal niet gekeken naar hoeveel tassen het zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef Deezertje het volgende:
Altijd leuk dat MZ journaal. Valt nu letterlijk en figuurlijk uit elkaar van de onzin...
Er zijn dus serieus mensen op het hoofdkantoor die uitgerekend hebben dat je 13,7 (!!) seconde (vooral die 0.7 is lachwekkend) krijgt per tas in de stelling zetten. Serieus. Geen 10 of 20 seconde maar fucking 13,7...![]()
![]()
Dat staat er natuurlijk niet bij...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, hoe hebben ze dat uitgerekend dan? Want volgens mij krijgen ze hier gewoon een kwartier per dag, daarbij wordt helemaal niet gekeken naar hoeveel tassen het zijn.
dat ze dat toestaan, hah over meerdere dagen bezorgen(is officieel niet toegestaan), post helemaal stoppen met die oostblok figuren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:59 schreef V__L_N het volgende:
Vandaag ruzie met mijn collega. Ze is pools ofzo, spreekt bijna geen nederlands en begrijpt de ballen van de regels en hoe het moet.
Ze was boos omdat de chauffeur van het autobedrijf haar folders van gisteren vandaag had mee genomen. Ze bezorgt nooit alle folders op 1 dag. Meestal laat ze 1 tas staan voor de volgende dag. Ze gooit er meestal een briefje bij (in half nederlands) waaruit dan opgemaakt moet worden dat het moet blijven staan.
Chauffeur heeft dat niet opgevat als laten staan blijkbaar. Maar nu beschuldigd ze mij van sabotage. Ik zou het briefje hebben weggehaald. Hoe ze er bij komt is mij een raadsel, maar het verbaast me niks. Ben eigenlijk overal wel het bokje voor bij d'r.
Maar goed, ze ging onze tc bellen om te zeggen dat ik had gezorgd dat ze haar folders van gisteren niet meer kon bezorgen vandaag... Kleuterklas effect echt (en ik zou hem niet graag zijn).
Wat betreft contract verlening, de mijne loopt over 3 weken af. Ik heb in ieder geval nog niks gehoord, zal mij benieuwen allemaal.
wel netjes dat het aangetekend verzonden wordt, kost weer een hoop geld voor Renaultquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bedankt! Google wist het niet, maar dit zal het zijn.
dat magazine moet je zien als pure propaganda in het voordeel van de werkgever, voor de rest kan het zo bij oud papierquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef Deezertje het volgende:
![]()
arbotechnisch gezien zijn ze in ieder geval de verkeerde kant aan het op gaan, dat er niet nog een andere kleur tas ontwikkeld wordt waar nog meer in kan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef posje het volgende:
[..]
en het kost je maar 78,63% van je rug :-)
pure armoe, het is nu allemaal nog leuk met een eventuele komende koude winter gaat het wel even minder worden(geen plee, etc..)quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat staat er natuurlijk niet bij...
Lees ook dat de depots voortaan een EHBO kit en een fietsbandplakset, strooitzout e.d. moeten hebben. Enige wat wij hier hebben is een depotkist waar geen licht, wc, verbanddoos etc. is. Er passen amper 8 tassen in of de kist zit alweer vol... Geen depot hier, maar puur een kist.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef posje het volgende:
[..]
en het kost je maar 78,63% van je rug :-)
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 04:37 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.bvpp.nl/index.(...)t&Itemid=82#comments
de 2e blijft ook een eeuwig durende discussie. en zo zijn er nog tig zaken.
Ik zelf niet, maar ik hoor hier over wel meer op de werkvloer...en niet alleen rond deze dagenquote:Op donderdag 9 mei 2013 04:40 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.bvpp.nl/index.(...)le&id=291&Itemid=132
rea 248
wie heeft dit ook mogen beleven?
kan natuurlijk niet.
Gelukkig nog in slaap kunnen vallen en uitgeslapen tot 7 uur. Nu potje gamen vanuit bedquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 04:25 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
post helemaal stoppen met die oostblok figuren.
nog een tip: Twitter is vaak voor dit soort vragen een betere zoekmachine dan Googlequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bedankt! Google wist het niet, maar dit zal het zijn.
Van mij niet hoorquote:
Moet ik weer weg?
Volgens mij was het maar 13,4 seconde zelfs. Niet alleen triest dat er mensen dat op kantoor gaan uitrekenen maar het is ook nog eens volkomen nutteloos. Want:quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef Deezertje het volgende:
![]()
In de originele planning stond inderdaad een tijd van een daldag, maar dit is bij ons in ieder geval wel gewoon aangepast. Die standaardtijden staan gewoon vast in de harmony, dat moeten de teamcoaches dan zelf aanpassen. Is bij ons dus ook gewoon gebeurd zonder dat je het zelf moet meldenquote:Op donderdag 9 mei 2013 04:40 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.bvpp.nl/index.(...)le&id=291&Itemid=132
rea 248
wie heeft dit ook mogen beleven?
kan natuurlijk niet.
ja het mag niets kosten die 10 min laten ze ook liever achterwegequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier stond bij 1 van mijn wijken op de originele planning de tijd van een daldag vorige week, en de andere wijk wel van een piekdag. Dat heb ik dus zelf nog wel even doorgegeven, omdat het niet overal hetzelfde was. Alsof ze bij sommige wijken vergeten waren om het aan te passen. Bestandje met de daadwerkelijk uitbetaalde uren moet nog komen. Op de planning van deze week stond voor gister hier wel de tijd van een donderdag, bij mijn wijken iig
Hier krijgen ze geloof ik per dag 10 minuten voor die depot taken. Tassen in de stellingen en aan het eind van de dag controleren of alles weg is en opruimen.
lijkt wel een strafkamp in Noord-Koreaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:26 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Voor dat we gingen verhuizen werden we er op gewezen dat we beslist niet van onze plek af mochten om ivm volle tassen wegzetten, lege tassen halen, elastieken halen, zelf je sorteerbakken halen, lege bakken wegzetten, vragen te stellen, verkeerde post te corrigeren etc...etc.. want er liep altijd wel iemand rond, vooral de TC, die dit ging oplossen.
Dat is denk ik enkele malen voorgekomen...dat we dat niet hoefden te doen.
Wel alles in dezelfde tijd...dat dan weer wel![]()
Medewerkers krijgen soms op hun donder als de TC iets wordt gevraagd in/om bovenstaande omdat ie met zijn 'eigen werk' bezig is![]()
Een postvoorbereider wordt vaak helemaal niet aangewezen.
Men is vaker afhankelijker van elkaar dan van de TC zijn werkvoorbereidende kwaliteiten![]()
Pas wanneer hij zich laat zien, moet alles volgens de regels...die 5-10 minuten dan
Werken volgens Optivo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:36 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
lijkt wel een strafkamp in Noord-Korea
Nou bijna..en de bom zal hier wel eens op korte termijn kunnen gaan ontploffen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:36 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
lijkt wel een strafkamp in Noord-Korea
Maar bij gebrek aan is dit helaas meer regel dan uitzondering.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:58 schreef dud0r het volgende:
Yup. 12 uur sta ik op het station in het pittoreske Heerenveen.
En een goede postverdeler doet alleen postverdelers werk. Geen wijken voorbereiden.
Hoe zit het eigenlijk met stiekem een broodje eten? Nu doen we dat wel en het wordt oogluikend toegestaan. Dat mag daar dan ook ABSOLUUT niet meer heb ik gehoord. Maar ik zie het niet zitten dat ik al om 5.45 u ontbijt en dan de hele morgen niets meer krijg tot ik vrij ben om een uur of 10.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:26 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Voor dat we gingen verhuizen werden we er op gewezen dat we beslist niet van onze plek af mochten om ivm volle tassen wegzetten, lege tassen halen, elastieken halen, zelf je sorteerbakken halen, lege bakken wegzetten, vragen te stellen, verkeerde post te corrigeren etc...etc.. want er liep altijd wel iemand rond, vooral de TC, die dit ging oplossen.
Dat is denk ik enkele malen voorgekomen...dat we dat niet hoefden te doen.
Wel alles in dezelfde tijd...dat dan weer wel![]()
Medewerkers krijgen soms op hun donder als de TC iets wordt gevraagd in/om bovenstaande omdat ie met zijn 'eigen werk' bezig is![]()
Een postvoorbereider wordt vaak helemaal niet aangewezen.
Men is vaker afhankelijker van elkaar dan van de TC zijn werkvoorbereidende kwaliteiten![]()
Pas wanneer hij zich laat zien, moet alles volgens de regels...die 5-10 minuten dan
Dan moet er toch personeel aangenomen worden daar. Je kan het hele gebeuren gewoon niet netjes draaien zonder postverdelers.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:01 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Maar bij gebrek aan is dit helaas meer regel dan uitzondering.
Vaak wordt iemand uit zichzelf postvorbereider omdat er niemand is aangewezen of ben je hetzelf.
Ik ben er helaas vandaag niet, anders droeg ik wel iets herkenbaars..iets van TNT ofzo
Omdat sommigen rond 06:00-07:00uur beginnen is er 10-15minuten-pauze om 08:30 en soms ook later zo rond 09:30.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:12 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met stiekem een broodje eten? Nu doen we dat wel en het wordt oogluikend toegestaan. Dat mag daar dan ook ABSOLUUT niet meer heb ik gehoord. Maar ik zie het niet zitten dat ik al om 5.45 u ontbijt en dan de hele morgen niets meer krijg tot ik vrij ben om een uur of 10.
Hebben jullie wel eens pauze om kwart over 10, of zijn jullie dan al klaar?
En dat is nu het hele eieren eten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet er toch personeel aangenomen worden daar. Je kan het hele gebeuren gewoon niet netjes draaien zonder postverdelers.
Ook al was je er wel geweest is de kans klein dat je elkaar tegen komt. Misschien als ik in de buurt van het vbl Heerenveen kom dat ik even naar binnen wandel. Even kijken hoe het er aan toe gaat.
Dat dubbele gevoel heb ik ook. Geen zekerheid of m'n contract verlengd wordt maar de vacature voor tc staat wel open voor area centrum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:43 schreef peter2671 het volgende:
[..]
En dat is nu het hele eieren eten.
We hebben te weinig personeel, dat wordt ook door TC aangegeven(hij kan immers zijn werk niet voldoende uitvoeren), maar er gaan ontslagen vallen...erg dubbel op.
Mij niet tegenkomen!!??
Ik zet op mijn kast wel een papiertje met: IK ZIT HIER!
Onze TC net zoals een ieder ander is ook niet zeker van zijn baan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat dubbele gevoel heb ik ook. Geen zekerheid of m'n contract verlengd wordt maar de vacature voor tc staat wel open voor area centrum.
Maandag hoop ik daar wat meer over te horen. Zit namelijk ook mee dat als het niet verlengd wordt ik een vakantie met de kerst boek. En dat kan natuurlijk niet als het wel verlengd word.
O op die manier, ik was in de veronderstelling dat je een rondleiding oid op het VBL Heerenveen hadquote:En je niet tegenkomen gat nogal makkelijk als ik rondloop in de stad en niet op het vbl kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |