abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:24:46 #51
390705 peter2671
Hergebruiker
pi_126028653
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Voor mij bij het Autobedrijf is er geen andere functie, ook al zou ik willen. En om nu met een emmertjke sop auto's te gaan wassen is ook wat genant ;)
Erwin!
Voor al uw witgewassen post :)
Kringloper
pi_126031097
Oh, hoor net dat het apothekersboekje er van de week al bij zat :P Zit er morgen dus niet bij, en ook geen Makro... zal wel rustig dagje worden dan. Maar ben zelf vrij, mag volgende week weer! Zul je zien dat het volgende week regent en gigadruk is.... :')
pi_126031332
Hier komt ie als het goed is nog wel morgen.. en ik heb zonder daar bij na te denken mijn wijk om laten wisselen :')
Had er 1 van 1u50 vlakbij het depot, is nu veranderd naar een iets langere, ver weg van het depot, waar altijd gigantisch veel post is. Veel meer dan de andere wijken. Dus waarschijnlijk krijg ik nu niet alles mee en ben ik toch weer een stuk langer bezig. Niet meer aan dat rotboekje gedacht :P
Het is eigenlijk nog een fietswijk ook, maar ik ga met die zooi echt niet fietsen. Dan maar een stukje lopen in eigen tijd, ziet er naar uit dat het toch mooi weer wordt *O*

@Deezertje: de kans op neerslag gaat eind van de week wel weer omhoog..... ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_126031478
Ik heb altijd een falende gave wat betreft verlof nemen: op de een of andere manier is het dan altijd erg rustig en prima loopweer... 8)7 Maar goed, morgen dan maar lekker zelf van het zonnetje genieten! *)
pi_126033688
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 06:51 schreef peter2671 het volgende:
http://www.werkenbijpostn(...)&utm_campaign=Indeed

;)

Blijkt toch niet zo goed te lopen met deze vacatures in te vullen.
Ik had al begrepen van een nieuwe medewerker dat er nu ook duidelijk er bij wordt gezegd dat het tijdelijk(3maanden) is. Helaas wordt er niet aangegeven dat als je boven je uren zit, je niet wordt uitbetaald ;)
wat is leuk : verantwoordelijk werk(voor 9,20) :)
pi_126033823
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Gewoon de naam "tnt post" afplakken dan, dan mag het blijkbaar nog wel. Zelf sowieso alleen maar een jas gekregen, maar als ik die nieuwe shirts zo zag hoef ik er ook geen één. Bij vrijwel iedereen die ik er mee zag zit ie van onderen veel te strak en iedereen klaagt er inderdaad over dat ze er gigantisch in zweten. Maar goed, wie weet krijgen mensen daarom zoveel shirts, dat ze zelf ook wel weten dat je 1 shirt maximaal 1 dag aan kan omdat ie daarna helemaal naar zweet ruikt.
langer dan een paar uur moet je er niet in rond lopen, meer als 1 dag is goor,
vroeger was er hier een op de vestiging die wel een week ermee liep, niet om aan te ruiken.
pi_126033949
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Deezertje het volgende:
Oh, hoor net dat het apothekersboekje er van de week al bij zat :P Zit er morgen dus niet bij, en ook geen Makro... zal wel rustig dagje worden dan. Maar ben zelf vrij, mag volgende week weer! Zul je zien dat het volgende week regent en gigadruk is.... :')
Afgelopen woensdag ja. Gewoon een tijdschrift als HAH, naast de Poeiz, Gamma en C1000. Genoeg wijken die 8 (!) zakken HAH hadden.
pi_126034158
Ja en dat rotding komt elk kwartaal of zo.

Had ie er hier ook maar woensdag bij gezeten, toen liep ik net in een gebied waar die niet komt. Morgen wel...
Het zou natuurlijk kunnen dat ie toch al geweest is, er stond voor donderdag ook een folder op en toen zat er niets bij. Dus misschien klopte die planning niet. Maar ik ga er maar niet op hopen... :P

[ Bericht 83% gewijzigd door VixenFromHell op 03-05-2013 20:14:11 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:08:19 #59
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_126034328
Bij ons zijn morgen de Kampioenen erbij en de Huis & Comfort. Wordt bij ons redelijk druk.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_126037816
Grrr ja, dat rottige apothekersding...
pi_126037980
quote:
Voor mij bij het Autobedrijf is er geen andere functie, ook al zou ik willen. En om nu met een emmertjke sop auto's te gaan wassen is ook wat genant ;)
Nou ja, een dagje in de wasstraat... :-)
(maar ik bedoel ook maar voor tijdelijk he)
pi_126040160
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 20:08 schreef KatrienDuck het volgende:
Bij ons zijn morgen de Kampioenen erbij en de Huis & Comfort. Wordt bij ons redelijk druk.
Serieus? Weer de kampioen?
Sinds ik dit werk doe heb een behoorlijke hekel gekregen aan bepaalde bedrijven zoals ANWB, Bijenkorf en vooral H&M.
pi_126040320
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Sinds ik dit werk doe heb een behoorlijke hekel gekregen aan bepaalde bedrijven zoals ANWB, Bijenkorf en vooral H&M.
Ja, ik ook, wat op zich wel apart is, want juist door dat soort bedrijven hebben we nog werk :P
pi_126040333
Misschien weet iemand dat.
Er lag vandaag op depot een doos met daarin 3 van die nieuwe stuurtassen.
Er horen toch ook van die rekjes bijgeleverd te worden? Er staat me namelijk iets van bij dat ze de nieuwe stuurtassen zouden leveren met van die bakkersrekken.
Het grappige was dat ze er een instructieblad bij hadden gedaan voor de montage van dat rek, maar daarin stond niks over de bevestiging van de stuurtas zelf.
pi_126040371
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, ik ook, wat op zich wel apart is, want juist door dat soort bedrijven hebben we nog werk :P
Ja, een klassieke haat- liefdeverhouding :D
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 mei 2013 @ 22:20:19 #66
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_126040623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Rafierafie het volgende:
Misschien weet iemand dat.
Er lag vandaag op depot een doos met daarin 3 van die nieuwe stuurtassen.
Er horen toch ook van die rekjes bijgeleverd te worden? Er staat me namelijk iets van bij dat ze de nieuwe stuurtassen zouden leveren met van die bakkersrekken.
Het grappige was dat ze er een instructieblad bij hadden gedaan voor de montage van dat rek, maar daarin stond niks over de bevestiging van de stuurtas zelf.
er horen rekjes bij ja. Weet zelf nog wel een paar rekjes te liggen, maar dan moet je wel daarvoor het hele land doorreizen ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_126040906
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

er horen rekjes bij ja. Weet zelf nog wel een paar rekjes te liggen, maar dan moet je wel daarvoor het hele land doorreizen ;)
Dat is het me ook weer niet waard :)
Wel weer apart hoe er allerlei hulpmiddelen zijn beloofd een behoorlijke tijd geleden waarvan ik er zeer weinig werkelijk heb gezien.
Denk bijvoorbeeld aan die stuurtassen en die zogenaamde postman.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 mei 2013 @ 22:29:14 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_126041144
vorige week toevallig nog zo'n postman gezien in een depot waar ik mijn post moest halen. Kom meestal op depots waar ze die dingen niet nodig hebben :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_126041450
Jullie hebben het goed voor elkaar daar!
Hier duurt het vele weken voordat je een nieuwe schoudertas krijgt.
pi_126043870
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik vooral aan de Bijenkorf. Misschien omdat 1 straat bijna compleet die zooi van de Bijenkorf krijgt :P

En inderdaad: WEER de Kampioen? }:|

Hier hebben we het ook niet zo goed voor elkaar, hoor. Maar zo'n rekje hoef ik niet, mijn fiets heeft al een rekje ;)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 04:27:25 #71
390705 peter2671
Hergebruiker
pi_126049494
Goedemorgen op deze vroege ochtend :O
Kringloper
  zaterdag 4 mei 2013 @ 06:50:35 #72
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_126049652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Ik vooral aan de Bijenkorf. Misschien omdat 1 straat bijna compleet die zooi van de Bijenkorf krijgt :P

En inderdaad: WEER de Kampioen? }:|

Hier hebben we het ook niet zo goed voor elkaar, hoor. Maar zo'n rekje hoef ik niet, mijn fiets heeft al een rekje ;)
Mogguh!
Ja, bij ons gaan vandaag de Kampioenen er al uit. Waarschijnlijk omdat onze vestiging volgende zaterdag verhuizen gaat en die dag om half 11 de verhuizers komen om de zooi op te halen. We kunnen ons dan dus geen extra drukte permitteren.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_126050338
Goedenmorgen! En we wachten weer op het smsje van me tc. Hoeveel wijken ik moet lopen.
Then lit up a cigarette, decided to call his fat friend Fred
  zaterdag 4 mei 2013 @ 09:34:11 #74
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_126050362
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 09:43:12 #75
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_126050438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:34 schreef Rafierafie het volgende:
Jullie hebben het goed voor elkaar daar!
Hier duurt het vele weken voordat je een nieuwe schoudertas krijgt.
idd, wij hebben hier de postnlschoudertas sinds vorige week haha xD
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')