Erwin!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor mij bij het Autobedrijf is er geen andere functie, ook al zou ik willen. En om nu met een emmertjke sop auto's te gaan wassen is ook wat genant
wat is leuk : verantwoordelijk werk(voor 9,20)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:51 schreef peter2671 het volgende:
http://www.werkenbijpostn(...)&utm_campaign=Indeed
Blijkt toch niet zo goed te lopen met deze vacatures in te vullen.
Ik had al begrepen van een nieuwe medewerker dat er nu ook duidelijk er bij wordt gezegd dat het tijdelijk(3maanden) is. Helaas wordt er niet aangegeven dat als je boven je uren zit, je niet wordt uitbetaald
langer dan een paar uur moet je er niet in rond lopen, meer als 1 dag is goor,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Gewoon de naam "tnt post" afplakken dan, dan mag het blijkbaar nog wel. Zelf sowieso alleen maar een jas gekregen, maar als ik die nieuwe shirts zo zag hoef ik er ook geen één. Bij vrijwel iedereen die ik er mee zag zit ie van onderen veel te strak en iedereen klaagt er inderdaad over dat ze er gigantisch in zweten. Maar goed, wie weet krijgen mensen daarom zoveel shirts, dat ze zelf ook wel weten dat je 1 shirt maximaal 1 dag aan kan omdat ie daarna helemaal naar zweet ruikt.
Afgelopen woensdag ja. Gewoon een tijdschrift als HAH, naast de Poeiz, Gamma en C1000. Genoeg wijken die 8 (!) zakken HAH hadden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Deezertje het volgende:
Oh, hoor net dat het apothekersboekje er van de week al bij zatZit er morgen dus niet bij, en ook geen Makro... zal wel rustig dagje worden dan. Maar ben zelf vrij, mag volgende week weer! Zul je zien dat het volgende week regent en gigadruk is....
Nou ja, een dagje in de wasstraat... :-)quote:Voor mij bij het Autobedrijf is er geen andere functie, ook al zou ik willen. En om nu met een emmertjke sop auto's te gaan wassen is ook wat genant
Serieus? Weer de kampioen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:08 schreef KatrienDuck het volgende:
Bij ons zijn morgen de Kampioenen erbij en de Huis & Comfort. Wordt bij ons redelijk druk.
Ja, ik ook, wat op zich wel apart is, want juist door dat soort bedrijven hebben we nog werkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Serieus? Weer de kampioen?
Sinds ik dit werk doe heb een behoorlijke hekel gekregen aan bepaalde bedrijven zoals ANWB, Bijenkorf en vooral H&M.
Ja, een klassieke haat- liefdeverhoudingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, ik ook, wat op zich wel apart is, want juist door dat soort bedrijven hebben we nog werk
er horen rekjes bij ja. Weet zelf nog wel een paar rekjes te liggen, maar dan moet je wel daarvoor het hele land doorreizenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Rafierafie het volgende:
Misschien weet iemand dat.
Er lag vandaag op depot een doos met daarin 3 van die nieuwe stuurtassen.
Er horen toch ook van die rekjes bijgeleverd te worden? Er staat me namelijk iets van bij dat ze de nieuwe stuurtassen zouden leveren met van die bakkersrekken.
Het grappige was dat ze er een instructieblad bij hadden gedaan voor de montage van dat rek, maar daarin stond niks over de bevestiging van de stuurtas zelf.
Dat is het me ook weer niet waardquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er horen rekjes bij ja. Weet zelf nog wel een paar rekjes te liggen, maar dan moet je wel daarvoor het hele land doorreizen
Ik vooral aan de Bijenkorf. Misschien omdat 1 straat bijna compleet die zooi van de Bijenkorf krijgtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Serieus? Weer de kampioen?
Sinds ik dit werk doe heb een behoorlijke hekel gekregen aan bepaalde bedrijven zoals ANWB, Bijenkorf en vooral H&M.
Mogguh!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik vooral aan de Bijenkorf. Misschien omdat 1 straat bijna compleet die zooi van de Bijenkorf krijgt
En inderdaad: WEER de Kampioen?
Hier hebben we het ook niet zo goed voor elkaar, hoor. Maar zo'n rekje hoef ik niet, mijn fiets heeft al een rekje
idd, wij hebben hier de postnlschoudertas sinds vorige week haha xDquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:34 schreef Rafierafie het volgende:
Jullie hebben het goed voor elkaar daar!
Hier duurt het vele weken voordat je een nieuwe schoudertas krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |