Beterschap!quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mijn kerstpakket dat ik nog van mijn oude werkgever via PostNL zou krijgen komt maar niet aan. Daar kan PostNL niets aan doen, maar dat ligt aan die fabrikant. Het kwam sowieso al een maand te laat en toen heb ik gebeld. Toen werd mij verteld dat van de twee cadeaus die ik had besteld er één niet op voorraad was en dat ze daarom nog niet konden leveren. Beide cadeaus zouden in week 16 arriveren. Echter, week 18 is al weer voor de helft om en er is nog niets. Morgen bel ik weer en dan kan dat bedrijf maar beter spoedig mijn pakket leveren anders zal ik de rechtsbijstand maar eens gaan inzetten.
Dit slaat werkelijk helemaal nergens meer op!
Wat mankeert jou dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Beterschap!![]()
Ik moet (tegen mijn zin eigenlijk) ook een week rust houden... Dus pas maandag weer gaan werken...
ik heb bij de quest101 vorig jaar de derde prijs gewonnen.. da tnummer kwam uit in oktober.. ik heb tot nu toe 3x een mailtje gehad dat t 'wat later' komtquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mijn kerstpakket dat ik nog van mijn oude werkgever via PostNL zou krijgen komt maar niet aan. Daar kan PostNL niets aan doen, maar dat ligt aan die fabrikant. Het kwam sowieso al een maand te laat en toen heb ik gebeld. Toen werd mij verteld dat van de twee cadeaus die ik had besteld er één niet op voorraad was en dat ze daarom nog niet konden leveren. Beide cadeaus zouden in week 16 arriveren. Echter, week 18 is al weer voor de helft om en er is nog niets. Morgen bel ik weer en dan kan dat bedrijf maar beter spoedig mijn pakket leveren anders zal ik de rechtsbijstand maar eens gaan inzetten.
Dit slaat werkelijk helemaal nergens meer op!
Is dit leuk?quote:
Napijn en dergelijke van operatie verstandkiezen afgelopen maandag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat mankeert jou dan?
Vandaag belde mijn TC op, heb hem verteld dat ik dolgraag weer aan de slag wil. baas heeft me ff een toontje lager laten zingen dat hem dat niet goed leek met die spierverslappers.
Maar maandag mag ik weer een kleine rit rijden
Niet te geloven...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik heb bij de quest101 vorig jaar de derde prijs gewonnen.. da tnummer kwam uit in oktober.. ik heb tot nu toe 3x een mailtje gehad dat t 'wat later' komt
Niet leuk idd, eerder verbijsterend slechtquote:
Dan vraag ik mij echt af van "wat ben je dan voor ondernemer".quote:
ik loop eigenlijk altijd met reclame, dus ik weet zo ongeveer niet beter dan dat het er bij zit. Daarom was vandaag ook een eitjequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef takkfyrir het volgende:
Vandaag voor het eerst in maanden weer eens doordeweeks post bezorgd, zonder HAH erbij (ben zaterdagmedewerker). Was bijna vergeten hoe fijn dat loopt.
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien ER: is er al aan vervangende taken gedacht? Ik geloof ook niet dat het van thuiszitten beter wordt, maar misschien is er even een veiliger klusje te vinden waarbij er niet zoveel van afhangt als het even wat minder gaat? Kan me voorstellen als je nu een autorit moet doen, dat dat op zich al spanning oplevert, of het wel goed zal gaan....quote:[b]Op
Nog steeds ziek thuis
Het komt ook door hoe de pakjes tegenwoordig binnenkomen. Voorheen kwamen ze gewoon binnen in blauwe bakken, net als de SMG-post. Daarin bleef alles mooi intact. Tegenwoordig komen ze binnen in rolcontainers, met van alles door elkaar gegooid, pakjes en bundels tijdschriften en catalogi er bovenop.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag zelf dan ook al jaren bij het bedrijf werken, maar de laatste maanden merk ik pas echt hoe snel de sorteerkwaliteit achteruit gaat. Steeds vaker ontvang ik thuis gescheurde enveloppen, verkreukelde beschadigde tijdschriften en ingedeukte pakketjes. Vandaag ook weer een buspakje beschadigd binnen.Weet je gewoon dat ie onderop in de zak heeft gelegen...
Ik weet maar al te goed dat die fout niet ligt bij de postbodes- en bezorgers, maar bij de mensen op het VBG of nog eerder, het sorteercentrum. Lijkt wel alsof ze tegenwoordig alles er doorheen moeten 'jagen' dat kwaliteit niet meer telt.
Je kunt wel nog zo hard roepen dat de bezorgkwaliteit omhoog moet, maar het proces daarvoor moet dan op een hoger of hetzelfde niveau zijn. Vorige week had ik ook een record aan beschadigde brieven (in plastic seal met excuuskaartje). Allemaal van de BD of CJIB, helemaal versnippert.. Vraag je je toch echt af waar het dan fout gaat...
Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik in mijn Dries Roelvink-badmode aan het werk gaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:38 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen.
Heerlijk weer vandaag zo te zien. Geniet er van zolang het kan.
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:44 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik in mijn Dries Roelvink-badmode aan het werk ga
Wat wil je precies gaan doen bij de marine dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:21 schreef Tietmans het volgende:
Gister psychologisch onderzoek gehad voor de marine, en er doorheen!
28 mei lichamelijk!
Zelfs in de advertentietekst staat niet zo duidelijk dat het om een tijdelijke functie gaat. Er staat "je begint met een tijdelijk contract", ipv "je krijgt een tijdelijk contract". Zo wordt op z'n minst gesuggereerd dat er op termijn een vast contract in zit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:51 schreef peter2671 het volgende:
http://www.werkenbijpostn(...)&utm_campaign=Indeed
Blijkt toch niet zo goed te lopen met deze vacatures in te vullen.
Ik had al begrepen van een nieuwe medewerker dat er nu ook duidelijk er bij wordt gezegd dat het tijdelijk(3maanden) is. Helaas wordt er niet aangegeven dat als je boven je uren zit, je niet wordt uitbetaald
Herkenbaar! Vooral op daldagen. Dan schaam je je inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef GeintegreerdePool het volgende:
En de grootste brief in de bundel is altijd verkreukeld, door de elastieken die om de bundel heen zitten. Soms schaam je ervoor om die dingen in de brievenbus te doen
Voor mij bij het Autobedrijf is er geen andere functie, ook al zou ik willen. En om nu met een emmertjke sop auto's te gaan wassen is ook wat genantquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef posje het volgende:
[..]
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien ER: is er al aan vervangende taken gedacht? Ik geloof ook niet dat het van thuiszitten beter wordt, maar misschien is er even een veiliger klusje te vinden waarbij er niet zoveel van afhangt als het even wat minder gaat? Kan me voorstellen als je nu een autorit moet doen, dat dat op zich al spanning oplevert, of het wel goed zal gaan....
Hoe dan ook; vervelend :-( Hoop dat de benen er snel weer onder hebt!
Een bedrijf dat zichzelf een boete gaat geven?quote:Want vanaf 1 juni mag de naam TNT post
niet meer zichtbaar zijn op straat , is dit wel het geval , krijgt PostNL een boete , vandaar.
Deze week en vorige week de nieuwe shirts uitgeprobeerd en je zweet er niet alleen in, het lijkt wel alsof ze alle zweet opnemen. Ik zweet van mezelf al behoorlijk, dus na 2 straten ruik ik in die dingen als een zwerverquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Deezertje het volgende:
Die shirt zweet je al bij de eerste straat in en die regenpakken, fietstassen etc. zijn niet waterdicht.En die nieuwe schoudertassen zijn blijkbaar ook een ramp..
Dank je....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:04 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Beterschap gridjuh!
[..]
Deze week en vorige week de nieuwe shirts uitgeprobeerd en je zweet er niet alleen in, het lijkt wel alsof ze alle zweet opnemen. Ik zweet van mezelf al behoorlijk, dus na 2 straten ruik ik in die dingen als een zwerverBij thuiskomst moet het shirt direct de wasmachine in, anders is de lucht niet te harden
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik heb bij de quest101 vorig jaar de derde prijs gewonnen.. da tnummer kwam uit in oktober.. ik heb tot nu toe 3x een mailtje gehad dat t 'wat later' komt
Ik heb net dat bedrijf gebeld en ze zeiden dat ze nog voor een onderdeel 'op een schip moeten wachten' want één van de twee bestellingen 'moet van overzee' komen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij echt af van "wat ben je dan voor ondernemer".
Moet ik eens flikken met mijn bedrijfje
beterschap en morgen rustig aan doen hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dank je....
T gaat nu wel weer een beetje, veel geslapen, veel last gehad van buik/maag/darmen
Nu net een broodje op....dat ging wel redelijk....
Schrok wakker van de traumahelikopter die overvloog en een eindje verderop landde...
Verder niet veel ambulances gehoord....maar was volgens de krant een fikse aanrijding tussen fietser en motorrijder....
Morgen gewoon weer werken
Dat laatste komt niet in mijn woordenboek voorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
beterschap en morgen rustig aan doen he
Gewoon de naam "tnt post" afplakken dan, dan mag het blijkbaar nog wel. Zelf sowieso alleen maar een jas gekregen, maar als ik die nieuwe shirts zo zag hoef ik er ook geen één. Bij vrijwel iedereen die ik er mee zag zit ie van onderen veel te strak en iedereen klaagt er inderdaad over dat ze er gigantisch in zweten. Maar goed, wie weet krijgen mensen daarom zoveel shirts, dat ze zelf ook wel weten dat je 1 shirt maximaal 1 dag aan kan omdat ie daarna helemaal naar zweet ruikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Deezertje het volgende:
Is dit waar? Mail van TC:
[..]
Een bedrijf dat zichzelf een boete gaat geven?No way dat ik mijn fijne TNT kleding ga inruilen voor dat PostNL rommel. Die shirt zweet je al bij de eerste straat in en die regenpakken, fietstassen etc. zijn niet waterdicht.
En die nieuwe schoudertassen zijn blijkbaar ook een ramp..
Erwin!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor mij bij het Autobedrijf is er geen andere functie, ook al zou ik willen. En om nu met een emmertjke sop auto's te gaan wassen is ook wat genant
wat is leuk : verantwoordelijk werk(voor 9,20)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:51 schreef peter2671 het volgende:
http://www.werkenbijpostn(...)&utm_campaign=Indeed
Blijkt toch niet zo goed te lopen met deze vacatures in te vullen.
Ik had al begrepen van een nieuwe medewerker dat er nu ook duidelijk er bij wordt gezegd dat het tijdelijk(3maanden) is. Helaas wordt er niet aangegeven dat als je boven je uren zit, je niet wordt uitbetaald
langer dan een paar uur moet je er niet in rond lopen, meer als 1 dag is goor,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Gewoon de naam "tnt post" afplakken dan, dan mag het blijkbaar nog wel. Zelf sowieso alleen maar een jas gekregen, maar als ik die nieuwe shirts zo zag hoef ik er ook geen één. Bij vrijwel iedereen die ik er mee zag zit ie van onderen veel te strak en iedereen klaagt er inderdaad over dat ze er gigantisch in zweten. Maar goed, wie weet krijgen mensen daarom zoveel shirts, dat ze zelf ook wel weten dat je 1 shirt maximaal 1 dag aan kan omdat ie daarna helemaal naar zweet ruikt.
Afgelopen woensdag ja. Gewoon een tijdschrift als HAH, naast de Poeiz, Gamma en C1000. Genoeg wijken die 8 (!) zakken HAH hadden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Deezertje het volgende:
Oh, hoor net dat het apothekersboekje er van de week al bij zatZit er morgen dus niet bij, en ook geen Makro... zal wel rustig dagje worden dan. Maar ben zelf vrij, mag volgende week weer! Zul je zien dat het volgende week regent en gigadruk is....
Nou ja, een dagje in de wasstraat... :-)quote:Voor mij bij het Autobedrijf is er geen andere functie, ook al zou ik willen. En om nu met een emmertjke sop auto's te gaan wassen is ook wat genant
Serieus? Weer de kampioen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:08 schreef KatrienDuck het volgende:
Bij ons zijn morgen de Kampioenen erbij en de Huis & Comfort. Wordt bij ons redelijk druk.
Ja, ik ook, wat op zich wel apart is, want juist door dat soort bedrijven hebben we nog werkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Serieus? Weer de kampioen?
Sinds ik dit werk doe heb een behoorlijke hekel gekregen aan bepaalde bedrijven zoals ANWB, Bijenkorf en vooral H&M.
Ja, een klassieke haat- liefdeverhoudingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, ik ook, wat op zich wel apart is, want juist door dat soort bedrijven hebben we nog werk
er horen rekjes bij ja. Weet zelf nog wel een paar rekjes te liggen, maar dan moet je wel daarvoor het hele land doorreizenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:15 schreef Rafierafie het volgende:
Misschien weet iemand dat.
Er lag vandaag op depot een doos met daarin 3 van die nieuwe stuurtassen.
Er horen toch ook van die rekjes bijgeleverd te worden? Er staat me namelijk iets van bij dat ze de nieuwe stuurtassen zouden leveren met van die bakkersrekken.
Het grappige was dat ze er een instructieblad bij hadden gedaan voor de montage van dat rek, maar daarin stond niks over de bevestiging van de stuurtas zelf.
Dat is het me ook weer niet waardquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er horen rekjes bij ja. Weet zelf nog wel een paar rekjes te liggen, maar dan moet je wel daarvoor het hele land doorreizen
Ik vooral aan de Bijenkorf. Misschien omdat 1 straat bijna compleet die zooi van de Bijenkorf krijgtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Serieus? Weer de kampioen?
Sinds ik dit werk doe heb een behoorlijke hekel gekregen aan bepaalde bedrijven zoals ANWB, Bijenkorf en vooral H&M.
Mogguh!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik vooral aan de Bijenkorf. Misschien omdat 1 straat bijna compleet die zooi van de Bijenkorf krijgt
En inderdaad: WEER de Kampioen?
Hier hebben we het ook niet zo goed voor elkaar, hoor. Maar zo'n rekje hoef ik niet, mijn fiets heeft al een rekje
idd, wij hebben hier de postnlschoudertas sinds vorige week haha xDquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:34 schreef Rafierafie het volgende:
Jullie hebben het goed voor elkaar daar!
Hier duurt het vele weken voordat je een nieuwe schoudertas krijgt.
Ik zou alvast een paar reserves inslaan, de schouderriem zit aan elke kant met maar een pin vast en breekt zo afquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:43 schreef superkimmi het volgende:
[..]
idd, wij hebben hier de postnlschoudertas sinds vorige week haha xD
ff wat popnageltjes doorheen jassenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:46 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Ik zou alvast een paar reserves inslaan, de schouderriem zit aan elke kant met maar een pin vast en breekt zo af
dat waag ik te betwijfelen hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:34 schreef Rafierafie het volgende:
Jullie hebben het goed voor elkaar daar!
Wij gaan niet verhuizen en hier hadden we de kampioenen er vandaag ook bij zitten, dus ik weet niet of het echt te maken heeft met jullie verhuizingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 06:50 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Mogguh!
Ja, bij ons gaan vandaag de Kampioenen er al uit. Waarschijnlijk omdat onze vestiging volgende zaterdag verhuizen gaat en die dag om half 11 de verhuizers komen om de zooi op te halen. We kunnen ons dan dus geen extra drukte permitteren.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:26 schreef superkimmi het volgende:
ik heb nooit kleding van tnt gehad en wel die brief. moet i kda neen lege zak sturen?
ja mooi he ik kreeg net die zooi ,1740 de post was een ochtend wijk en wat er loopt, het kan lopen en voor de rest moet ik prive ook nog post bezorgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Godverdomme, ik wil die TNT-kleren niet inleveren! Juist toen het uitgeklede PostNL-pakket bekend werd ben ik flink gaan hamsteren: Ik heb hier nog stapels overhemden, broeken, truien, en veel nog in het plastic.
Ik werk 6 dagen in de week, dus ik heb die TNT-kleding eigenlijk altijd aan. Ik heb nauwelijks kleding van mezelf (uitgezonderd ondergoed, sokken en t-shirts). Dus nu moet ik van mijn zuurverdiende geld zelf broeken, truien, sweaters, baseballcaps, etc, gaan kopen? Never!
Als ze die TNT-kleding terugwillen zullen ze het van mijn koude, ontzielde stoffelijk overschot moeten scheuren!
Goedenavond! Hier denk ik ongeveer hetzelfde over eigenlijk. Het overhemd van TNT draagt goed als het warm is en er zit o.a. een dikke trui ben die erg handig is als het echt koud is. Ik zou ook wel het één en ander willen verstoppen, maar in de brief staat dat de 'leidinggevende een overzicht heeft van wat je in bezit hebt van deze oude kleding. Dat wordt een lastige zaak dan denk ik!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Godverdomme, ik wil die TNT-kleren niet inleveren! Juist toen het uitgeklede PostNL-pakket bekend werd ben ik flink gaan hamsteren: Ik heb hier nog stapels overhemden, broeken, truien, en veel nog in het plastic.
Ik werk 6 dagen in de week, dus ik heb die TNT-kleding eigenlijk altijd aan. Ik heb nauwelijks kleding van mezelf (uitgezonderd ondergoed, sokken en t-shirts). Dus nu moet ik van mijn zuurverdiende geld zelf broeken, truien, sweaters, baseballcaps, etc, gaan kopen? Never!
Als ze die TNT-kleding terugwillen zullen ze het van mijn koude, ontzielde stoffelijk overschot moeten scheuren!
Ja precies Deezertje, die broek is er dan ook nog eens haha! Ik heb er twee, één in goede toestand en één zwaar versleten. Maar goed, ik moet er één reserve hebben. Waarom moeten wij hier eigenlijk een vuilniszak op eigen kosten aan opofferen? Ook zoiets geks!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef Deezertje het volgende:
Haha ja, ik kreeg die brief ook al. Zogenaamd zou je TC een lijst hebben van alle kleding die je hebt... ik durf er vergif op in te nemen dat dat niet zo is. Een administratie bijhouden komt niet voor in het woordenboek van PTT/TPG/TNT/PostNL![]()
![]()
En no way dat ik mijn enige spijkerbroek (die al jaren aan het slijten is maar ja) en mijn fijne zomershirtjes inlever. Heb nog niet eens een PostNL broek en volgens mij krijg je die ook niet. Ga echt niet met eigen spijkerbroek lopen, want dat zou dus beteken dat iedere kledingstuk mag. Desnoods plak ik het logo af zoals aangegeven hier, want de kleuren zijn hetzelfde als die van PostNL.![]()
Wat willen ze doen dan? Ontslag?
ja ik heb 12 shirts gekregen waarvan alle 12 te kleinquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
In die brief staat ook dat ik een nieuw pakket heb gekregen ... ik heb alleen nog maar een jas gekregen.
Fris imagoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Goedenavond! Hier denk ik ongeveer hetzelfde over eigenlijk. Het overhemd van TNT draagt goed als het warm is en er zit o.a. een dikke trui ben die erg handig is als het echt koud is. Ik zou ook wel het één en ander willen verstoppen, maar in de brief staat dat de 'leidinggevende een overzicht heeft van wat je in bezit hebt van deze oude kleding. Dat wordt een lastige zaak dan denk ik!![]()
Ook staat er dat 'het bedrijf het frisse imago van PostNL wil behouden' en daarom mag er straks niemand meer in de oude kleding lopen. Anders krijgt 'het bedrijf zelfs een boete'. Ja hoor, het zal wel!![]()
Bovendien, welk fris imago? Heeft PostNL ooit wel 'een fris imago' gekend?!?![]()
![]()
Al gaat die nieuwe tas niet stuk, het is een k** ding.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier ook Kampioenen, maar ondanks dat was het qua hoeveelheid post bij lange na niet wat ik verwacht had. En de tijdschrift folders waren ook niet zo dik als gevreesddus het viel mee
Kreeg die brief ook, ik heb alleen nog een oude schoudertas.. die ik eigenlijk graag wilde houden als backup, want die ander gaat waarschijnlijk zeer binnenkort stuk
Fris imago? En dan mogen wij ons straks kapot zweten in een kunststof polo die even ademend is als landbouwplastic, ondertussen kwalijk riekende dampen verspreidend?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Bovendien, welk fris imago? Heeft PostNL ooit wel 'een fris imago' gekend?!?![]()
![]()
Misschien het TNT logo verwijderen en/of het nieuwe PostNL embleem eroverheen stikken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Fris imago? En dan mogen wij ons straks kapot zweten in een kunststof polo die even ademend is als landbouwplastic, ondertussen kwalijk riekende dampen verspreidend?
Dat ze niet gaan controleren wat je allemaal inlevert geloof ik graag, maar als ik na 1 juli nog steeds dagelijks ostentatief met TNT-broek, TNT-overhemd en TNT-cap het gebouw binnen marcheer, zal toch zelfs de minst voorlijke TC gaan vermoeden dat ik iets achter heb gehouden..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Mirgeam op 05-05-2013 21:47:25 ]
Ik las te snel, ik las 'aidsbroek'...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Die nieuwe kleding bevalt mij ook niks, ik loop nu in eigen shirts. Qua broeken heb ik alleen ooit een afritsbroek gehad.. misschien dat ik die nog heb liggen ergens. Maar dat was een rotding
3 weken rondreisquote:Op maandag 6 mei 2013 17:51 schreef dud0r het volgende:
Dat klinkt wel heel gaaf. Hoe lang ga je naar de us?
Morgen na een lang weekend maar weer eens aan de slag. Hoop dat het een beetje lekker weer blijft.
Dan is er misschien nog een kansje dat ik er deze week wat training tussendoor kan knallen.
Vanochtend m'n vakantiegeld al uitgegeven wat deze maand binnen moet komen
Heb m'n eerste auto gekocht
klopt. Ken het van vroeger en nu zijn de hoeveelheden alleen maar minder geworden.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ben vanochtend nog even wezen werken. Ik werd gebeld of ik even kon helpen voorbereiden. Kwam ik daar, zaten er maar een stuk of 5 man voor te bereiden!Ik vind op maandag voorbereiden altijd wel grappig. Je roetst zo door alle wijken heen!
Was dramatisch gesorteerd bij mij vandaag in ieder geval. Niet iedereen kan goed roetsjen blijkbaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ben vanochtend nog even wezen werken. Ik werd gebeld of ik even kon helpen voorbereiden. Kwam ik daar, zaten er maar een stuk of 5 man voor te bereiden!Ik vind op maandag voorbereiden altijd wel grappig. Je roetst zo door alle wijken heen!
Nice nice. Ben zelf een aantal jaar terug 2,5 week in San Francisco geweest. Was echt geweldig.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:12 schreef superkimmi het volgende:
[..]
3 weken rondreis
en wat voor auto heb je?
denk het ookquote:Op maandag 6 mei 2013 19:00 schreef dud0r het volgende:
Heb een Peugeot 206 SW gekocht. 10 jaar oud, nog net geen 80. 000 km op de teller. Heel mooi ding. Vanochtend proefrit gemaakt en was gelijk verkocht.
Kan 'm volgende week maandag ophalen.
De luiheid gaat dan wel toeslaan denk ik, het is toch makkelijker even de auto te pakken ipv elke dag 22km op de fiets te doen.
Nope. En die krijg ik ook niet. Mijn collega krijgt er wel 1,wanneer is nog niet bekend dus voorlopig heeft die een c1 om in rond te scheuren.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
denk het ook
Heb je als TC al wel eens een Up mee gehad?
Goedenavond! 'If you're going to San Fransisco...quote:Op maandag 6 mei 2013 19:03 schreef superkimmi het volgende:
ja ik hoop het ook. Wij starten in San Fransisco
Vooral met slecht weer wordt de auto dan wel echt een lokkertje denk ik ja
Zag dat er bij ons twee op het terrein stonden, naast een KIA huurautootje die door de postbodes wordt gebruiktquote:Op maandag 6 mei 2013 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. En die krijg ik ook niet. Mijn collega krijgt er wel 1,wanneer is nog niet bekend dus voorlopig heeft die een c1 om in rond te scheuren.
De afgelopen 4 weken stond die bij mij voor de deur en ik moet zeggen dat ik elke dag dat ding gebruikt heb.
2 tc's bezorgen daar?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zag dat er bij ons twee op het terrein stonden, naast een KIA huurautootje die door de postbodes wordt gebruikt
Dat zou ik toch nooit doenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik las te snel, ik las 'aidsbroek'...Ik dacht dat je aan het schelden was!
![]()
Goedenavond trouwens allen!
ja, minimaal 2 TC's bezorgen en dan ook nog eens een aantal op voorbereiden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
2 tc's bezorgen daar?
Zo niet stuur er eens 1 mijn kant op
Nee, je moet dan wel verrekte goed kijken. omdat je geen machinepost hebt die al gezet is. Ik pak dan altijd de wijken die ik al vaker heb gedaan, dan kom ik niet voor verrassingen te staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Was dramatisch gesorteerd bij mij vandaag in ieder geval. Niet iedereen kan goed roetsjen blijkbaar.
Dan ben ik er nietquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dud0r het volgende:
Ik kan geen frysk(spel ik het zo goed)
Wel even een krentenmik halen als ik daar ben
@Peter, als je vrijdag een grote groep ziet rennen, springen en klimmen dan heb je kans dat ik er tussen zit
Gisteravond nog een stukje door Leeuwarden(vanuit noardburgum of all places....quote:
patat is voldoendequote:
als het allemaal busjes waren dan is dat het nieuwe gebouw van de pakketservicequote:[..]
Gisteravond nog een stukje door Leeuwarden(vanuit noardburgum of all places....) gereden.
Tis dat mijn jongste dochtertje zei: "kijk pap, allemaal postnl-autoos"
Dus nu weet ik ook waar het gebouw staat![]()
Mijn nachtjes zijn altijd kort. Tenminste ligt eraan wat je als kort beschouwt. Meestal is het een uur of 6 dat ik slaap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:46 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh! Eens kijken wat deze dag aan drukte brengen zal...
Kort nachtje gehad, Dud0r?
Gewoon lekker bij thuiskomst een middagdutje doen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn nachtjes zijn altijd kort. Tenminste ligt eraan wat je als kort beschouwt. Meestal is het een uur of 6 dat ik slaap.
Nadeel daarvan is dat ik eind van de middag al moe ben maar als ik eerder na bed ga kom ik niet in slaap of word ik eerder wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |