Ik zou alvast een paar reserves inslaan, de schouderriem zit aan elke kant met maar een pin vast en breekt zo afquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:43 schreef superkimmi het volgende:
[..]
idd, wij hebben hier de postnlschoudertas sinds vorige week haha xD
ff wat popnageltjes doorheen jassenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:46 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Ik zou alvast een paar reserves inslaan, de schouderriem zit aan elke kant met maar een pin vast en breekt zo af
dat waag ik te betwijfelen hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:34 schreef Rafierafie het volgende:
Jullie hebben het goed voor elkaar daar!
Wij gaan niet verhuizen en hier hadden we de kampioenen er vandaag ook bij zitten, dus ik weet niet of het echt te maken heeft met jullie verhuizingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 06:50 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Mogguh!
Ja, bij ons gaan vandaag de Kampioenen er al uit. Waarschijnlijk omdat onze vestiging volgende zaterdag verhuizen gaat en die dag om half 11 de verhuizers komen om de zooi op te halen. We kunnen ons dan dus geen extra drukte permitteren.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:26 schreef superkimmi het volgende:
ik heb nooit kleding van tnt gehad en wel die brief. moet i kda neen lege zak sturen?
ja mooi he ik kreeg net die zooi ,1740 de post was een ochtend wijk en wat er loopt, het kan lopen en voor de rest moet ik prive ook nog post bezorgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Godverdomme, ik wil die TNT-kleren niet inleveren! Juist toen het uitgeklede PostNL-pakket bekend werd ben ik flink gaan hamsteren: Ik heb hier nog stapels overhemden, broeken, truien, en veel nog in het plastic.
Ik werk 6 dagen in de week, dus ik heb die TNT-kleding eigenlijk altijd aan. Ik heb nauwelijks kleding van mezelf (uitgezonderd ondergoed, sokken en t-shirts). Dus nu moet ik van mijn zuurverdiende geld zelf broeken, truien, sweaters, baseballcaps, etc, gaan kopen? Never!
Als ze die TNT-kleding terugwillen zullen ze het van mijn koude, ontzielde stoffelijk overschot moeten scheuren!
Goedenavond! Hier denk ik ongeveer hetzelfde over eigenlijk. Het overhemd van TNT draagt goed als het warm is en er zit o.a. een dikke trui ben die erg handig is als het echt koud is. Ik zou ook wel het één en ander willen verstoppen, maar in de brief staat dat de 'leidinggevende een overzicht heeft van wat je in bezit hebt van deze oude kleding. Dat wordt een lastige zaak dan denk ik!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Godverdomme, ik wil die TNT-kleren niet inleveren! Juist toen het uitgeklede PostNL-pakket bekend werd ben ik flink gaan hamsteren: Ik heb hier nog stapels overhemden, broeken, truien, en veel nog in het plastic.
Ik werk 6 dagen in de week, dus ik heb die TNT-kleding eigenlijk altijd aan. Ik heb nauwelijks kleding van mezelf (uitgezonderd ondergoed, sokken en t-shirts). Dus nu moet ik van mijn zuurverdiende geld zelf broeken, truien, sweaters, baseballcaps, etc, gaan kopen? Never!
Als ze die TNT-kleding terugwillen zullen ze het van mijn koude, ontzielde stoffelijk overschot moeten scheuren!
Ja precies Deezertje, die broek is er dan ook nog eens haha! Ik heb er twee, één in goede toestand en één zwaar versleten. Maar goed, ik moet er één reserve hebben. Waarom moeten wij hier eigenlijk een vuilniszak op eigen kosten aan opofferen? Ook zoiets geks!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef Deezertje het volgende:
Haha ja, ik kreeg die brief ook al. Zogenaamd zou je TC een lijst hebben van alle kleding die je hebt... ik durf er vergif op in te nemen dat dat niet zo is. Een administratie bijhouden komt niet voor in het woordenboek van PTT/TPG/TNT/PostNL![]()
![]()
En no way dat ik mijn enige spijkerbroek (die al jaren aan het slijten is maar ja) en mijn fijne zomershirtjes inlever. Heb nog niet eens een PostNL broek en volgens mij krijg je die ook niet. Ga echt niet met eigen spijkerbroek lopen, want dat zou dus beteken dat iedere kledingstuk mag. Desnoods plak ik het logo af zoals aangegeven hier, want de kleuren zijn hetzelfde als die van PostNL.![]()
Wat willen ze doen dan? Ontslag?
ja ik heb 12 shirts gekregen waarvan alle 12 te kleinquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
In die brief staat ook dat ik een nieuw pakket heb gekregen ... ik heb alleen nog maar een jas gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |