Ik was te snel met openen inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had bovendien de topictitel en de OP al klaar
Ik weet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
Voor Sipmans2 is dit trouwens wel de hel: NOG zo'n kuttopic
Gewoon even de OP vervangen door wat nieuws. En even een andere topictitel. Dan kan een modje de titel wel aanpassen.quote:
Dat is prima.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even de OP vervangen door wat nieuws. En even een andere topictitel. Dan kan een modje de titel wel aanpassen.
Dit is wel weer grappig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had bovendien de topictitel en de OP al klaar
quote:
Pauw en die bejaarde zometeen ook.quote:
Verschrikkelijk dat je over mensen, in dit geval joden, kan zeggen dat je blij bent als ze vermoord worden. Die Marokkanen aanbidden mensen als Bin Laden en Hitler. Weerzinwekkend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
Die Marokkanen bij PowNews, [ afbeelding ].
Moet ik alweer de herhaling kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:16 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat je over mensen, in dit geval joden, kan zeggen dat je blij bent als ze vermoord worden. Die Marokkanen aanbidden mensen als Bin Laden en Hitler. Weerzinwekkend.
Presentator is toch altijd dezelfde?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Moet ik alweer de herhaling kijken
Wie was trouwens de presentator bij Pownews?
Die Weesie was maandag heel geheimzinnig aan het doen over een nieuwe presentator vandaag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:36 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Presentator is toch altijd dezelfde?
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Weesie was maandag heel geheimzinnig aan het doen over een nieuwe presentator vandaag.
Ja, dat klopt. Eerste keer in deze SC.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En jij bent nieuw in de SC zie ik. Zoals gewoonlijk zat ik weer te quoten zonder mijn aandacht erbij
Je bent op de hoogte van de gebruikelijke gespreksonderwerpen hier?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Eerste keer in deze SC.
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de gebruikelijke gespreksonderwerpen hier?
Typisch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als Karina en Uccie er zijn dan is het hoofdonderwerp tetten. Bij voorkeur grote.
Andere onderwerpen zijn alle ellendige tv programma's van die dag of wijn/sherry consumpties.
Bij Voorschrift is het hoofdonderwerp homo's en alles wat daar bij komt kijken.
Als dat je nog niet afgeschrikt heeft dan komen de kwaaltjes van oudere vrouwen nog aan bod.
Die zit normaal nooit in deze SCquote:
Waar is iedereen trouwens?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit normaal nooit in deze SC
Tis meer dat het 12 uur is denk ik zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar is iedereen trouwens?
Hotter then my dotter of Honey Boo Boo is zeker op tv?
Bedoel eigenlijk meer heel de avond al. Heb daarom maar de Voorschrift bash in het SC van POL gelezen. Arme jongenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis meer dat het 12 uur is denk ik zo.
Karina is verdwenen, dan is het rustig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk meer heel de avond al. Heb daarom maar de Voorschrift bash in het SC van POL gelezen. Arme jongen
POL / [POLCafe #4153] Waar we nu weer lief zijn voor Voorschrift.
Je zou maar als joods meisje of jongen dit horen. Is toch afschuwelijk. Laat duidelijk deze nare kant van de islam zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kuyt onderuit zien gaan was ook weleens leuk. Jammer van Pownews maar morgen is er weer een dag met antisemitische Marokkaantjes
Helemaal met je eens, maar verbaasd dit je dan nog?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je zou maar als joods meisje of jongen dit horen. Is toch afschuwelijk. Laat duidelijk deze nare kant van de islam zien.
Je bedoeld alleen vanavond hopelijk?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina is verdwenen, dan is het rustig.
Wat islam betreft niet. Genoeg gelezen en gezien van de wereld om te weten hoe verwerpelijk het is. Maar toch schrik ik er keer op keer weer van hoe slecht dit soort mensen zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar verbaasd dit je dan nog?
Zeker nadat de Turkse vader/buurtwerker op kwam tegen die antisemitische jongens (oa die ginger) en zelf afgeserveerd werd als haatzaaier.
Speculaas heeft haar in zijn kelder opgesloten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld alleen vanavond hopelijk?
Ha, gelukkig. Was even bang dat CorrieKarina genoeg had van de tena lady grapjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speculaas heeft haar in zijn kelder opgesloten.
Elk jaar rond deze tijd kan je weer een bak ellende verwachten. Of het nu om het jaarlijkse kransenvoetbaltoernooi gaat of op andere wijze verstoring van de plechtigheden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat islam betreft niet. Genoeg gelezen en gezien van de wereld om te weten hoe verwerpelijk het is. Maar toch schrik ik er keer op keer weer van hoe slecht dit soort mensen zijn.
Zoiets moet je in geen enkel geval accepteren. Keer op keer benadrukken hoe erg het is, anders gaan we het langzaam normaal vinden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Elk jaar rond deze tijd kan je weer een bak ellende verwachten. Of het nu om het jaarlijkse kransenvoetbaltoernooi gaat of op andere wijze verstoring van de plechtigheden.
Valt me op dat er nog niets in de media is verschenen.
Behalve dan dat we nog steeds geen duitsers mogen herdenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben ook zo weg. Als je het uit kan houden in deze SC, dan welkom Norakiaan.
Dank. Tot sprekens dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een decennia of 2 zullen we wel duitsers kunnen herdenken. Of dat andere ooit zal verdwijnen, daar ben ik minder hoopvol inquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:12 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Zoiets moet je in geen enkel geval accepteren. Keer op keer benadrukken hoe erg het is, anders gaan we het langzaam normaal vinden.
Ik heb hier gemengde gevoelens over. Aan de ene kant waren er Duitse schoften die het maar al te graag deden. Aan de andere kant waren er de gedwongenen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over een decennia of 2 zullen we wel duitsers kunnen herdenken
Haat jegens anderen zitten ingebakken in de islam. Dan zal de islam moeten verdwijnen. Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Of dat andere ooit zal verdwijnen, daar ben ik minder hoopvol in
Mijn kelder is leeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speculaas heeft haar in zijn kelder opgesloten.
Ik zag Ramon Neuk dat pas met zijn iets te blije hoofd maken.quote:
Kousenband?quote:
Volop lekker. Haal ik geregeld bij de plaatselijke toko.quote:
visblaquote:
correcte omschrijving hieronder:quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag Ramon Neuk dat pas met zijn iets te blije hoofd maken.
Hij was er zo trots op omdat het een moedersrecept was.
Als je kotst in een ovenschaal en hem 30 minuten op 200 graden zet heb je ongeveer hetzelfde resultaat.
Jij gaat zeker naar Chinny's?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volop lekker. Haal ik geregeld bij de plaatselijke toko.
Bakkeljouw lust ik dan weer niet.
Oh, en broodje geroosterd speenvarken
ja maar om nu een bord met alleen die boontjes leeg te eten vind ik ook weer zoietsquote:
met kip en ui en kerry enzo, geen idee hoe het heetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar om nu een bord met alleen die boontjes leeg te eten vind ik ook weer zoiets
zoutvleesquote:
En aardappel, roti kip.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
met kip en ui en kerry enzo, geen idee hoe het heet
ik zie er alleen maar uit alsof ik weet hoe dat eten werkt
In de Witte de With, naam weet ik niet. Er zit daar ook zo'n chinees, dat is mijn favo tent voor een vette bek.quote:
ik ook, ik ben eigenlijk gewoon een vermomde Hollanderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
met kip en ui en kerry enzo, geen idee hoe het heet
ik zie er alleen maar uit alsof ik weet hoe dat eten werkt
Ja, want ijshockey enzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook, ik ben eigenlijk gewoon een vermomde Hollander
Het hoogtepunt van de show is toch wel als zijn vrienden langskomen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die Ramon Beuk gaat ook iedere keer naar een ander buurtwinkeltje en doet dan alsof hij daar al jaren komt.
Zonder die aardappelsquote:
ja want die sport is razend populair hier ...quote:
Ik ga altijd naar Kiem Foei op de kruiskade. Beste eethuisje in Rotterdam.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In de Witte de With, naam weet ik niet. Er zit daar ook zo'n chinees, dat is mijn favo tent voor een vette bek.
met aardappels!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Zonder die aardappels
Die POM lijkt me goor
Ja lol, ook altijd anderen en hij doet ook altijd of hij ze al jaren kent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de show is toch wel als zijn vrienden langskomen.
ik ga zo aan de witlof ham-kaas en een tartaartje en aardappelsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook, ik ben eigenlijk gewoon een vermomde Hollander
u is stiekem canadeesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want die sport is razend populair hier ...
Dan ben je een Surinamer die zich als een Rus/Canadees gedraagtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want die sport is razend populair hier ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |