Ik was te snel met openen inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had bovendien de topictitel en de OP al klaar
Ik weet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef Elfletterig het volgende:
Voor Sipmans2 is dit trouwens wel de hel: NOG zo'n kuttopic
Gewoon even de OP vervangen door wat nieuws. En even een andere topictitel. Dan kan een modje de titel wel aanpassen.quote:
Dat is prima.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even de OP vervangen door wat nieuws. En even een andere topictitel. Dan kan een modje de titel wel aanpassen.
Dit is wel weer grappig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had bovendien de topictitel en de OP al klaar
quote:
Pauw en die bejaarde zometeen ook.quote:
Verschrikkelijk dat je over mensen, in dit geval joden, kan zeggen dat je blij bent als ze vermoord worden. Die Marokkanen aanbidden mensen als Bin Laden en Hitler. Weerzinwekkend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Specularium het volgende:
Die Marokkanen bij PowNews, [ afbeelding ].
Moet ik alweer de herhaling kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:16 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat je over mensen, in dit geval joden, kan zeggen dat je blij bent als ze vermoord worden. Die Marokkanen aanbidden mensen als Bin Laden en Hitler. Weerzinwekkend.
Presentator is toch altijd dezelfde?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Moet ik alweer de herhaling kijken
Wie was trouwens de presentator bij Pownews?
Die Weesie was maandag heel geheimzinnig aan het doen over een nieuwe presentator vandaag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:36 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Presentator is toch altijd dezelfde?
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Weesie was maandag heel geheimzinnig aan het doen over een nieuwe presentator vandaag.
Ja, dat klopt. Eerste keer in deze SC.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En jij bent nieuw in de SC zie ik. Zoals gewoonlijk zat ik weer te quoten zonder mijn aandacht erbij
Je bent op de hoogte van de gebruikelijke gespreksonderwerpen hier?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Eerste keer in deze SC.
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de gebruikelijke gespreksonderwerpen hier?
Typisch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als Karina en Uccie er zijn dan is het hoofdonderwerp tetten. Bij voorkeur grote.
Andere onderwerpen zijn alle ellendige tv programma's van die dag of wijn/sherry consumpties.
Bij Voorschrift is het hoofdonderwerp homo's en alles wat daar bij komt kijken.
Als dat je nog niet afgeschrikt heeft dan komen de kwaaltjes van oudere vrouwen nog aan bod.
Die zit normaal nooit in deze SCquote:
Waar is iedereen trouwens?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit normaal nooit in deze SC
Tis meer dat het 12 uur is denk ik zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar is iedereen trouwens?
Hotter then my dotter of Honey Boo Boo is zeker op tv?
Bedoel eigenlijk meer heel de avond al. Heb daarom maar de Voorschrift bash in het SC van POL gelezen. Arme jongenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis meer dat het 12 uur is denk ik zo.
Karina is verdwenen, dan is het rustig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk meer heel de avond al. Heb daarom maar de Voorschrift bash in het SC van POL gelezen. Arme jongen
POL / [POLCafe #4153] Waar we nu weer lief zijn voor Voorschrift.
Je zou maar als joods meisje of jongen dit horen. Is toch afschuwelijk. Laat duidelijk deze nare kant van de islam zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kuyt onderuit zien gaan was ook weleens leuk. Jammer van Pownews maar morgen is er weer een dag met antisemitische Marokkaantjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |