quote:
Nu ben ik bangquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga ergens anders haten, anders ga ik je reporten hoor
Ben mobielquote:
het is altijd voor 20:00quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik neem geen drugs voor 20:00 uur hoor
Wat?quote:
hihi mijn wifi doet weer normaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jaloers ik wil gewoon LoL spelen
Feeeestquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hihi mijn wifi doet weer normaalen geen infuus meer
en privacy.
EN MIJN EIGEN DOUCHE EN BED OMG.
en Doggie
Ik wil ook een doggiequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en privacy.
en Doggie
ik ben blij voor jequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en privacy.
en Doggie
dat kon daar ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik ben blij voor jenu kan je weer vieze dingen doen
En wat is een doggie
Dat is een katjequote:
maar ze heet Doggiequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is een katje
Maar ik wil hem
is toch schoongemaakt voordat er andere mensen komenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bah daar slapen mensen ja
Aww10/10 zou jouw kat sodomiseren
Ohquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar ze heet Doggie
haar![]()
maar we hebben ook een honddie mag je hebben
Als VA niks verzint, wordt dit emquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Chocoladepasta op m'n brood doet nomnonmom met mij
Ik kan niks leuks verzinnen, sorryquote:
ik weet niet of hij blij zou zijn danquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh
Sorry
Dankje, zou leuk zijn als er iemand blij is als ik thuis kom
Dans aapje, dans!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niks leuks verzinnen, sorry
Nou en, hij zal vast niet om elk kleine dingetje gaan zeuren en het heel ver opblazenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet niet of hij blij zou zijn danonze hond is nogal autistisch
neuh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en, hij zal vast niet om elk kleine dingetje gaan zeuren en het heel ver opblazen
Ik zal hem liefhebben, no matter whatquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
neuh.tenzij eten
hij lust geen vierkante brokjes
wel driehoekige
ik googlede fuck you, laat mequote:
pannenkoekenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef Ezell het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga zo boodschappen doen. Wat zal ik vanavond eten?
Er is ook spul waar alleen water bij hoeft.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Ezell het volgende:
Maar dan moet ik melk kopen en houd ik heel veel over. Zonde.
pakjes melk van een halve liter of zo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Ezell het volgende:
Maar dan moet ik melk kopen en houd ik heel veel over. Zonde.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Ezell het volgende:
Hmm, ik ga zo even voor pannekoeken kijken dan. Lang niet gehad.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het ziet er eerder uit alsof ze seks met elkaar gaan hebben
Arme schatquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben bij de tandarts en wacht al 10 minuten
Ja en ik verveel mequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arme schatGewoon controle?
Nee duurt langquote:
Damn u for real?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom is de film gemaakt wat is het verhaal ik snap niet
ja, hij wordt gezien als een miljonair.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij word aangezien als een gozer die hij niet is?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, hij wordt gezien als een miljonair.
maar wat maakt de film nou speciaal dan??
De humor het plot alles bij elkaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, hij wordt gezien als een miljonair.
maar wat maakt de film nou speciaal dan??
Ik hoef er geen boodschap in te zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
sorry hoor ik wil het graag snappen maar ik zie hier geen boodschap in
doosquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
voor mij is het gewoon een slechte low budget film
Welke frustraties?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Schuif je frustraties niet op mij af
Nee ben net wakkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh zit je nu al in de ontkenningsfase
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo kan je de film ook noemen ja
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo kan je de film ook noemen ja
uurtjequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
14:30 wow jij doet wat met je leven
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Well that's just like... your opinion man
was gezellig zeker met je xbox :$quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uurtje
gisteravond laat gemaakt hoor ;$ ;$
Ik heb geen XBOX mutsquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
was gezellig zeker met je xbox :$
Ja, lekker bij iemand anders thuis gezeten en hele avond gesmoked en gegamed :$ :$ ;$ badboi allus :$quote:
wow lekker wild hoor zo doordeweeksquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, lekker bij iemand anders thuis gezeten en hele avond gesmoked en gegamed :$ :$ ;$ badboi allus :$
ik ben jaloers op die knulquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow lekker wild hoor zo doordeweeks
jij rebel
pas op iedereen wietparkiet heeft het voor elkaar
Waarom geef je er dan zoveel aandacht aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow lekker wild hoor zo doordeweeks
jij rebel
pas op iedereen wietparkiet heeft het voor elkaar
omdat jij in het zonnetje gezet moet worden meidquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom geef je er dan zoveel aandacht aan
Die film slaat werkelijk nergens opquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee oke kusje
ik kijk nu scott pilgrim vs the world
eerste 3 min al beter dan de vorige film xo
Ga wegquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat jij in het zonnetje gezet moet worden meid
iedereen mag zien hoe fantastisch je bent
luekn flm datquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee oke kusje
ik kijk nu scott pilgrim vs the world
eerste 3 min al beter dan de vorige film xo
Wuhhquote:
Neequote:
Puhhquote:
He boksquote:
le xd le hardquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
le me geeft le boks aan le wietparkiet
jezus, jij bent me een stoere jongenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
le wp zit bij een vriend thuis le gamen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:41 schreef Etsu het volgende:
la Etsu is nu in zwolle aan t wachten op volgende trein
frustrated much?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jezus, jij bent me een stoere jongen
beweegt niet xdxdquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[ [url=http://www.accentopwonen.nl/upload/76/products/7327/wandklok-maan---karlsson[0].jpg]afbeelding[/url] ]
mooien klok voor dit topic
boeieuhquote:
Mijn autisme is niet meer gewend aan alleen thuis zijnquote:
Wat een kutleven heb je schatquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn autisme is niet meer gewend aan alleen thuis zijn
Maar ach heb geen klagen
Hoe is het met VA?
Aangezien ik geen student meer ben etc denk ik dat ik nooit meer pandapunten krijgquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je schat
Met mij is het zo:
[ afbeelding ]
Bij mij kwam het al na 1 dagquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom duurt het altijd zo lang bij de H&M
gewoon bestellen voor 22:00 en morgen in huis
neehoor ze moeten er 5 werkdagen over doen godver
Je hebt gister besteld schat, we zijn pas 1 dag verder, niet 5quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Omdat die klanten toch niet weglopen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
ze doen er altijd 5 of 6 werkdagen over, ik bestel vaker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt gister besteld schat, we zijn pas 1 dag verder, niet 5
en bij zalando of bol.com wel zekerquote:
Waarom ga je niet naar de winkel?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze doen er altijd 5 of 6 werkdagen over, ik bestel vaker.
'Verzenddatum 6-10 mei'
[..]
en bij zalando of bol.com wel zeker
jup ja joquote:
Ik vind het juist niet online.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat de winkel 9/10 keer niet de dingen heeft die wel op de site staan.
Ja heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet online.Wat heb je besteld?
You can say that againquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef A-Scudder het volgende:
Goedemiddag, long time no see iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit wou je een tijdje geleden zien
scuddaaahhhhhhquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef A-Scudder het volgende:
Het is de man Stuart!quote:
VAquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
scuddaaahhhhhh
[..]
Het is de man Stuart!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
oja ezellomg, ik schrok mij doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit wou je een tijdje geleden zien![]()
![]()
vind die H&M-collage toch wat leuker![]()
ach meid toch je hoeft niet te schrikkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
omg, ik schrok mij dood![]()
![]()
vind die H&M-collage toch wat leuker
Leukquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eensalsof de winkel en onlineshop 2 totaal verschillende collecties hebben.
En dan heb ik ook nog eens een drama met broeken want in de winkel liggen alleen nog maar kleine maatjes waardoor ik verplicht ben om online te kopen
deze 5 dinkiess
[ afbeelding ]
Snormeisjequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef A-Scudder het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
omg, ik schrok mij dood![]()
![]()
vind die H&M-collage toch wat leuker
DJ VAquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
scuddaaahhhhhh
[..]
Het is de man Stuart!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef A-Scudder het volgende:
Middagquote:
nee, maar die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach meid toch je hoeft niet te schrikken
Hey Taxquote:
Mooi mooi, kan niet beterquote:
Gezellig manquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi mooi, kan niet beter
2 weken vast aan Prom en volgende week paar dagen Disney met haar
Ze is nu even lekker aan het werk
alles beter dan groningenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Almere, krijg oogkanker als ik naar buiten kijk.
Rude boyquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
Och arme ik zie een vliegveld, weet niet wat beter isquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
Teveel geblowd weer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
KIJK UIT EEN MENING LATEN WE HEM DE TERING IN BASHEN OM ZIJN MENING OH OH
Welk vliegveld?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Och arme ik zie een vliegveld, weet niet wat beter is
sta jij uberhaupt wel in de positie om een mening te geven over groningen? ben je ooit in de stad geweest?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
KIJK UIT EEN MENING LATEN WE HEM DE TERING IN BASHEN OM ZIJN MENING OH OH
Jup, vriendje van mijn moeder woonde daar, paar keer heen geweest. zonde van mijn tijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sta jij uberhaupt wel in de positie om een mening te geven over groningen? ben je ooit in de stad geweest?
In de hoofdstad of in een stadje in de provincie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jup, vriendje van mijn moeder woonde daar, paar keer heen geweest. zonde van mijn tijd
In de hoofdstadquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In de hoofdstad of in een stadje in de provincie?
ja vooral zo doorgaan zo krijg je vast heel veel vriendenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ik maak zelf wel uit hoe ik me gedraag
Ik heb in tegenstelling tot jou niet de behoeft me hele sociale leven op het internet te gooien, ik date niet met mensen van het internet enzovoortsquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja vooral zo doorgaan zo krijg je vast heel veel vrienden
hoe gaat het met je vriendinnetje? oh wacht
Ik lachte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja vooral zo doorgaan zo krijg je vast heel veel vrienden
hoe gaat het met je vriendinnetje? oh wacht
Groningen stadquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, de hoofdstad of een stadje ergens in de provincie.
Gelijk heb jequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
Okay, het is mij te gezellig
Tot weer maar weer![]()
Ik nietquote:
Zwaai zwaai stewie!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
Okay, het is mij te gezellig
Tot weer maar weer![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb in tegenstelling tot jou niet de behoeft me hele sociale leven op het internet te gooien, ik date niet met mensen van het internet enzovoorts
al had ik een vriendin dan gaat jou dat geen flikker aan sabine
ach meid, jullie krijgen 10% van mijn sociale leven meequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb in tegenstelling tot jou niet de behoeft me hele sociale leven op het internet te gooien, ik date niet met mensen van het internet enzovoorts
al had ik een vriendin dan gaat jou dat geen flikker aan sabine
lkkr angerfist luisteren laatste keer dat ik buiten ben geweest kan ik me ook niet herinnerenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach meid, jullie krijgen 10% van mijn sociale leven mee
dit zegt al heel wat over hoe beperkt je denkt, maar oke
ga lekker hardcore luisteren en gamen in je donkere kamer en haten op dingen
als jij daar plezier in hebt, moedig ik je alleen maar aan
Ik vermoed een eenzame dood later.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lkkr angerfist luisteren laatste keer dat ik buiten ben geweest kan ik me ook niet herinneren
lekker stoer doen op de foks hahahahahahahah iksdee
quote:
Nee die is niet thuis. en ik ben ook niet thuisquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook al aan je mama verteld?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo later?
als ik zo doorga maak ik 2015 niet mee joh xd xd
de dokter zegt dat ook xd xd
waarom zou je hier in hemelsnaam grapjes van maken, en als dit serieus is, waarom lach je er om alsof het niks is?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo later?
als ik zo doorga maak ik 2015 niet mee joh xd xd
de dokter zegt dat ook xd xd
Als je normaal kon doen, zou ik geen problemen met je hebben, maar dat kan je niet, dus dat denk ik inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja he hahahahahahah eerder van kutparkiet af hehehahhahahehhalolzzz xd
sinds wanneer geef jij een neuk om wat er met mij gebeurdquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom zou je hier in hemelsnaam grapjes van maken, en als dit serieus is, waarom lach je er om alsof het niks is?
Gebeurdquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sinds wanneer geef jij een neuk om wat er met mij gebeurd
Ik voel je frustraties hier.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja he hahahahahahah eerder van kutparkiet af hehehahhahahehhalolzzz xd
Ik kan prima normaal doen. ik zie alleen het nut van normaal doen op het forum niet. als ik normaal wil doen ga ik wel in een normaal forum zittenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je normaal kon doen, zou ik geen problemen met je hebben, maar dat kan je niet, dus dat denk ik inderdaad.
Je logica is echt ver te zoeken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kan prima normaal doen. ik zie alleen het nut van normaal doen op het forum niet. als ik normaal wil doen ga ik wel in een normaal forum zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |