Waarom ga je niet naar de winkel?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze doen er altijd 5 of 6 werkdagen over, ik bestel vaker.
'Verzenddatum 6-10 mei'
[..]
en bij zalando of bol.com wel zeker
jup ja joquote:
Ik vind het juist niet online.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat de winkel 9/10 keer niet de dingen heeft die wel op de site staan.
Ja heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet online.Wat heb je besteld?
You can say that againquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef A-Scudder het volgende:
Goedemiddag, long time no see iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit wou je een tijdje geleden zien
scuddaaahhhhhhquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef A-Scudder het volgende:
Het is de man Stuart!quote:
VAquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
scuddaaahhhhhh
[..]
Het is de man Stuart!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
oja ezellomg, ik schrok mij doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit wou je een tijdje geleden zien![]()
![]()
vind die H&M-collage toch wat leuker![]()
ach meid toch je hoeft niet te schrikkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
omg, ik schrok mij dood![]()
![]()
vind die H&M-collage toch wat leuker
Leukquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eensalsof de winkel en onlineshop 2 totaal verschillende collecties hebben.
En dan heb ik ook nog eens een drama met broeken want in de winkel liggen alleen nog maar kleine maatjes waardoor ik verplicht ben om online te kopen
deze 5 dinkiess
[ afbeelding ]
Snormeisjequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef A-Scudder het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
omg, ik schrok mij dood![]()
![]()
vind die H&M-collage toch wat leuker
DJ VAquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
scuddaaahhhhhh
[..]
Het is de man Stuart!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef A-Scudder het volgende:
Middagquote:
nee, maar die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach meid toch je hoeft niet te schrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |