Teveel geblowd weer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
KIJK UIT EEN MENING LATEN WE HEM DE TERING IN BASHEN OM ZIJN MENING OH OH
Welk vliegveld?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Och arme ik zie een vliegveld, weet niet wat beter is
sta jij uberhaupt wel in de positie om een mening te geven over groningen? ben je ooit in de stad geweest?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
KIJK UIT EEN MENING LATEN WE HEM DE TERING IN BASHEN OM ZIJN MENING OH OH
Jup, vriendje van mijn moeder woonde daar, paar keer heen geweest. zonde van mijn tijdquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sta jij uberhaupt wel in de positie om een mening te geven over groningen? ben je ooit in de stad geweest?
In de hoofdstad of in een stadje in de provincie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jup, vriendje van mijn moeder woonde daar, paar keer heen geweest. zonde van mijn tijd
In de hoofdstadquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In de hoofdstad of in een stadje in de provincie?
ja vooral zo doorgaan zo krijg je vast heel veel vriendenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ik maak zelf wel uit hoe ik me gedraag
Ik heb in tegenstelling tot jou niet de behoeft me hele sociale leven op het internet te gooien, ik date niet met mensen van het internet enzovoortsquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja vooral zo doorgaan zo krijg je vast heel veel vrienden
hoe gaat het met je vriendinnetje? oh wacht
Ik lachte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja vooral zo doorgaan zo krijg je vast heel veel vrienden
hoe gaat het met je vriendinnetje? oh wacht
Groningen stadquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, de hoofdstad of een stadje ergens in de provincie.
Gelijk heb jequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
Okay, het is mij te gezellig
Tot weer maar weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |