Wuhhquote:
Neequote:
Puhhquote:
He boksquote:
le xd le hardquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
le me geeft le boks aan le wietparkiet
jezus, jij bent me een stoere jongenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
le wp zit bij een vriend thuis le gamen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:41 schreef Etsu het volgende:
la Etsu is nu in zwolle aan t wachten op volgende trein
frustrated much?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jezus, jij bent me een stoere jongen
beweegt niet xdxdquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[ [url=http://www.accentopwonen.nl/upload/76/products/7327/wandklok-maan---karlsson[0].jpg]afbeelding[/url] ]
mooien klok voor dit topic
boeieuhquote:
Mijn autisme is niet meer gewend aan alleen thuis zijnquote:
Wat een kutleven heb je schatquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn autisme is niet meer gewend aan alleen thuis zijn
Maar ach heb geen klagen
Hoe is het met VA?
Aangezien ik geen student meer ben etc denk ik dat ik nooit meer pandapunten krijgquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je schat
Met mij is het zo:
[ afbeelding ]
Bij mij kwam het al na 1 dagquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom duurt het altijd zo lang bij de H&M
gewoon bestellen voor 22:00 en morgen in huis
neehoor ze moeten er 5 werkdagen over doen godver
Je hebt gister besteld schat, we zijn pas 1 dag verder, niet 5quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Omdat die klanten toch niet weglopen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
ze doen er altijd 5 of 6 werkdagen over, ik bestel vaker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt gister besteld schat, we zijn pas 1 dag verder, niet 5
en bij zalando of bol.com wel zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |