Ik kan niks leuks verzinnen, sorryquote:
ik weet niet of hij blij zou zijn danquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh
Sorry
Dankje, zou leuk zijn als er iemand blij is als ik thuis kom
Dans aapje, dans!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niks leuks verzinnen, sorry
Nou en, hij zal vast niet om elk kleine dingetje gaan zeuren en het heel ver opblazenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet niet of hij blij zou zijn danonze hond is nogal autistisch
neuh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en, hij zal vast niet om elk kleine dingetje gaan zeuren en het heel ver opblazen
Ik zal hem liefhebben, no matter whatquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
neuh.tenzij eten
hij lust geen vierkante brokjes
wel driehoekige
ik googlede fuck you, laat mequote:
pannenkoekenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef Ezell het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga zo boodschappen doen. Wat zal ik vanavond eten?
Er is ook spul waar alleen water bij hoeft.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Ezell het volgende:
Maar dan moet ik melk kopen en houd ik heel veel over. Zonde.
pakjes melk van een halve liter of zo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:22 schreef Ezell het volgende:
Maar dan moet ik melk kopen en houd ik heel veel over. Zonde.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:24 schreef Ezell het volgende:
Hmm, ik ga zo even voor pannekoeken kijken dan. Lang niet gehad.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het ziet er eerder uit alsof ze seks met elkaar gaan hebben
Arme schatquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben bij de tandarts en wacht al 10 minuten
Ja en ik verveel mequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arme schatGewoon controle?
Nee duurt langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |