SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Wie loopt waar en wanneer google docs
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinky op 02-05-2013 22:25:50 ]![]()
Ik ga vanavond naar de Run2day, schoenen kopenniet voor mezelf, maar samen met m'n beste vriend. Die heeft de smaak te pakken en loopt inmiddels ook evenementen en flinke PR's, dus er moeten ook maar eens goede schoenen komen. Die oude Asics kunnen echt niet meer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoe tof! Straks gaat hij nóg sneller lopenquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga vanavond naar de Run2day, schoenen kopenniet voor mezelf, maar samen met m'n beste vriend. Die heeft de smaak te pakken en loopt inmiddels ook evenementen en flinke PR's, dus er moeten ook maar eens goede schoenen komen. Die oude Asics kunnen echt niet meer
![]()
![]()
Arme Quoi....
Hier niet zoveel spierpijn, wel zere ondervoetenGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
2 kilo erbij in 3 dagen. Vakantie sucked!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Schoenen kopen is leukquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
En meteen ook even voor jezelf neuzen zeker
![]()
![]()
Quoi
Ik had gisterenmiddag knetterende koppijn. Uren op bed gelegen, bergen paracetamol op. Nu is het weg, maar als ik een beetje snel m'n hoofd beweeg voel ik het alweer op komen.
Dus nu besloten een extra rustdag in te lassen en nu voel ik me schuldig
Misschien einde dag dus toch maar een rondje![]()
![]()
Eigenwijze drolquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Quoi
Ik had gisterenmiddag knetterende koppijn. Uren op bed gelegen, bergen paracetamol op. Nu is het weg, maar als ik een beetje snel m'n hoofd beweeg voel ik het alweer op komen.
Dus nu besloten een extra rustdag in te lassen en nu voel ik me schuldig
Misschien einde dag dus toch maar een rondjeZeker teveel ijs gegeten?
![]()
Zit hier te twijfelen over wat ik ga doen. Donderdag is Golden Ten. In principe staat pop mijn schema nog een best pittige tempoloop van 8km morgen (die ik net niet volbracht twee weken geleden), een LDL van 11km zondag en een rustige 2 mijl dinsdag.
Zit te overwegen om morgen over te slaan en gewoon zondag en dinsdag die loopjes wel te doen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenwijze drolZeker teveel ijs gegeten?
Nee, geen idee. Loop al weken af en aan te kwakkelen met keelontsteking (en aangezien ik allergisch ben voor bepaalde penicilline is dat gewoon een kwestie van uitzieken) en wisseling van temperatuur er wel wat mee te maken heeft.
![]()
of je maakt van de 8 een nzldl?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:44 schreef mosselmossel het volgende:
Zit hier te twijfelen over wat ik ga doen. Donderdag is Golden Ten. In principe staat pop mijn schema nog een best pittige tempoloop van 8km morgen (die ik net niet volbracht twee weken geleden), een LDL van 11km zondag en een rustige 2 mijl dinsdag.
Zit te overwegen om morgen over te slaan en gewoon zondag en dinsdag die loopjes wel te doen.![]()
Ah dat is wel klote.. IJs werkt verzachtend dan he?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nee, geen idee. Loop al weken af en aan te kwakkelen met keelontsteking (en aangezien ik allergisch ben voor bepaalde penicilline is dat gewoon een kwestie van uitzieken) en wisseling van temperatuur er wel wat mee te maken heeft.
Beterschap!
![]()
![]()
Vooral vanille roomijs van het AH huismerk Swets! Beterschap!quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah dat is wel klote.. IJs werkt verzachtend dan he?Beterschap!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik denk dat zo'n nieuwe Magnum beter werktquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vooral vanille roomijs van het AH huismerk Swets! Beterschap!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Geen Cookie of Oma's cake?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik denk dat zo'n nieuwe Magnum beter werkt![]()
![]()
Ja ook.. Maar ik zoek een excuus voor zo'n Creme Brulee of Tiramisu-Magnumquote:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Who knows!! Ik ben echt heel benieuwd wat ie nog meer kan. We gaan t sowieso zien bij de BtBquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe tof! Straks gaat hij nóg sneller lopenwant dan wil ie ook meedoen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die twee biertjes gistermiddag op het terras waren 's avonds toch wel te merken![]()
Pas na een uur kwam het een beetje op gang. Lekker rustig aan gedaan dus.![]()
Ik mag allicht ook even rondsnuffelen terwijl hij voor de camera's loopt te paraderen, toch??quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Schoenen kopen is leukEn meteen ook even voor jezelf neuzen zeker
Beterschap Swetsquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nee, geen idee. Loop al weken af en aan te kwakkelen met keelontsteking (en aangezien ik allergisch ben voor bepaalde penicilline is dat gewoon een kwestie van uitzieken) en wisseling van temperatuur er wel wat mee te maken heeft.
Werewolf![]()
Yoghurt bosvruchten van hertog
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Trouwens, Quoi/schuiftroosviceedoor
Dat je op de camping zit met je laptop op schoot te internetten. De centrale verwarming maakt het lekker warm, de vaat staat schoon in de vaatwasser, de jongste kijkt tv op de flatscreen, de oudste speelt op haar tablet, de middelste speelt op de psp terwijl op de achtergrond de vaatwasser de hardloop kleding uitwast....
Is het dan nog kamperen?![]()
Ik vind het ijs van Erben Wennemars ook lekker
Pfoe, ik vind barbecuen en afwassen in een teiltje wel essentieel voor kamperen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je op de camping zit met je laptop op schoot te internetten. De centrale verwarming maakt het lekker warm, de vaat staat schoon in de vaatwasser, de jongste kijkt tv op de flatscreen, de oudste speelt op haar tablet, de middelste speelt op de psp terwijl op de achtergrond de vaatwasser de hardloop kleding uitwast....
Dat BBQen is geen probleem.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef Twinky het volgende:
[..]
Pfoe, ik vind barbecuen en afwassen in een teiltje wel essentieel voor kamperen...![]()
Thanksquote:![]()
Verrek ja jullie zijn op vakantie familie Swets!Echt fok! verslaafd... Veel plezier daar - op de Veluwe?
![]()
Kamperen voor Fok!kersquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Tijdens vakanties zijn wij meestal zo actief dat ik van al dat lekkere eten niet aankom. Iedere dag door de bergen, bossen of kloven wandelen of snorkelen in zee doet wonderenquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
2 kilo erbij in 3 dagen. Vakantie sucked!![]()
![]()
zo kamperen wij:quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:05 schreef Saysem het volgende:
Als het niet in een tent is, is het sowieso geen kamperen.![]()
![]()
Kaasquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vrijdag is er weer track training. Ben aan het twijfelen of ik ga. Ga sowieso zondag een LDL doen, maar wil op zich ook wel weer naar de baan, maar ben wat huiverig omdat ik daar vorige keer m'n blessure heb opgelopen en gaf de schuld aan de ondergrond. Maar, heb nog even tijd om er over na te denken!Ja doei.![]()
Ik kampeer niet graag
Enkel voor meteorenregens kruip ik in een tentje.
Straks lekker winkelen en m'n hardloopschoenen inlopen
Werewolf![]()
Kan je voor de afwisseling niet in/uitlopen op het gras rond de baan iig?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijdag is er weer track training. Ben aan het twijfelen of ik ga. Ga sowieso zondag een LDL doen, maar wil op zich ook wel weer naar de baan, maar ben wat huiverig omdat ik daar vorige keer m'n blessure heb opgelopen en gaf de schuld aan de ondergrond. Maar, heb nog even tijd om er over na te denken!
En evt. deel van de rust-periodes ook op een andere ondergrond lopen? Dat helpt misschien al weer iets!Jack does it in real time...![]()
Leuk! Ik ben erg te spreken over hun service, mijn schoenen zitten niet lekker maar weet niet of het over gaat met inlopen. En ik ga zaterdag op vakantie. Werd direct een notitie gemaakt op de bon zodat ik ook na mijn vakantie nog kan ruilen als het niet over gaat!quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
ho wacht even je hardloopkleding wassen met een vaat wasser?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Bwuuuuh kamperen. Het ziet er heel knus uit op zo'n foto hoor, maar ik ga liever in een hotelletje chillenTerwijl de vaat er ook al in zitquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ho wacht even je hardloopkleding wassen met een vaat wasser?![]()
![]()
Tsja, je kan ook lasagne gaar laten worden in je vaatwasserquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
![]()
Jajaja wasmachinequote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Is het dan nog kamperen?Mwoah... het is op het randje hoor!
***![]()
Dacht ik ook altijd. Tot we met het busje weggingenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:37 schreef hatsaflats het volgende:
Bwuuuuh kamperen. Het ziet er heel knus uit op zo'n foto hoor, maar ik ga liever in een hotelletje chillen
[..]
Terwijl de vaat er ook al in zit![]()
Dat was me een avontuur, net hardlopen. Inclusief blessures elke 100 kilometer![]()
Dus inclusief slapen voor een garage, stilstaan langs de Peage, en uiteindelijk een camping bereiken waar we geen kant opkonden enzo (daar zijn de foto's gemaakt). Beste vakantie ever, want als je niet wegkunt dan moet je wel gaan chillen!![]()
Het ontbreken van de droger is wel een uitdaging hoor! Hoewel we daarvoor even naar de camping wasserette kunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Mwoah... het is op het randje hoor!
![]()
mythbustersquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, je kan ook lasagne gaar laten worden in je vaatwasser
Dat ziet er wel relaxed uit ja! Lijkt me ook erg leuk! Al zitten wij altijd in een huisje met alle gemakken. Echt kamperen heb ik nooit gedaan. Misschien toch maar eens overwegen voor een leuke vakantie. Goed idee voor een mooi tripje naar de Ardennen + traillopen daarquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:44 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd. Tot we met het busje weggingen![]()
[ afbeelding ]
Dat was me een avontuur, net hardlopen. Inclusief blessures elke 100 kilometer![]()
Dus inclusief slapen voor een garage, stilstaan langs de Peage, en uiteindelijk een camping bereiken waar we geen kant opkonden enzo (daar zijn de foto's gemaakt). Beste vakantie ever, want als je niet wegkunt dan moet je wel gaan chillen!.
![]()
Volgende week donderdag samen rondje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het ontbreken van de droger is wel een uitdaging hoor! Hoewel we daarvoor even naar de camping wasserette kunnen.![]()
![]()
Hoi! Ik ben gisteren begonnen met Evy. Alleen zijn mijn mp3's niet goed. 3 minuten in de les kreeg ik te horen dat de les al afgelopen was. Toen had ik al 1-(1? Was iets langer want dus fout muziekje) gelopen met 1 minuut wandelen ertussen. Toen heb ik zelf maar nog 3x 2 minuten lopen met wandelen ertussen getimed. Evy eindigt met 3 minuten lopen maar dat wist ik dus nog niet.
Ben benieuwd hoe het verder gaat. Als ik er serieus mee verder ga dan wil ik schoenen aan laten meten. Nu heb ik kswiss tubes geloof ik![]()
![]()
ja maar jij post dan ook niet in KAAquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Als je runkeeper gebruikt kan je evt. ook de lessen daarin zelf programmeren. Dan wissel je af tussen slow en fast. Het schema van Evy's 5km schema is in de OP te vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi! Ik ben gisteren begonnen met Evy. Alleen zijn mijn mp3's niet goed. 3 minuten in de les kreeg ik te horen dat de les al afgelopen was. Toen had ik al 1-(1? Was iets langer want dus fout muziekje) gelopen met 1 minuut wandelen ertussen. Toen heb ik zelf maar nog 3x 2 minuten lopen met wandelen ertussen getimed. Evy eindigt met 3 minuten lopen maar dat wist ik dus nog niet.
Ben benieuwd hoe het verder gaat. Als ik er serieus mee verder ga dan wil ik schoenen aan laten meten. Nu heb ik kswiss tubes geloof ik***![]()
Hardloop topic![]()
Vorig jaar begonnen met Evy (Start to Run) 5km. Helaas na de zomervakantie weinig meer van gekomen. Vandaag wilde ik weer beginnen maar heb een bespreking die helaas laat eindigt dus ga het morgen weer oppakken!
Hardlopen geeft je energie en je wordt hier gewoon lekker actief en vrolijk van!Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.![]()
Zo, nieuw paspoort opgehaald. Nu kan ik eindelijk m`n visum aanvraag de deur uit doen![]()
Maar voordat ik dat de deur uit doe, eerst een stukje lopen. "LDL" van ca. 10km, op hartslag. Zo benieuwd (en best enthousiast) hoe dat gaat![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:50 schreef Levitas het volgende:
Zo, nieuw paspoort opgehaald. Nu kan ik eindelijk m`n visum aanvraag de deur uit doen![]()
Maar voordat ik dat de deur uit doe, eerst een stukje lopen. "LDL" van ca. 10km, op hartslag. Zo benieuwd (en best enthousiast) hoe dat gaat![]()
Werkt runkeeper goed? Straks eens uitzoeken hoe het allemaal werkt. Had Evy in de OP al gevonden ja maar heb gemerkt dat je eigen muziek toch wat leuker is. Moet even kijken wat voor mij het beste werkt. Ben benieuwd hoe het verder zal gaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je runkeeper gebruikt kan je evt. ook de lessen daarin zelf programmeren. Dan wissel je af tussen slow en fast. Het schema van Evy's 5km schema is in de OP te vinden.![]()
![]()
Ik beloof niks (kinderen, daagjes weg, onderhoud aan de hut hier), maar ik zet 'm even in m'n agendaquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgende week donderdag samen rondje?![]()
![]()
Have fun! En welkom nieuwelingenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:50 schreef Levitas het volgende:
Maar voordat ik dat de deur uit doe, eerst een stukje lopen. "LDL" van ca. 10km, op hartslag. Zo benieuwd (en best enthousiast) hoe dat gaat
En Twinky, dat ziet er relaxed uit, maar is mij nog niet luxe genoeg![]()
![]()
Runkeeper gebruiken om je route/snelheid/etc. te tracken + je training in te programmeren (zoals Brighteyes al zei) en dan op je telefoon je eigen muziek draaien. Werkt primaquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Werkt runkeeper goed? Straks eens uitzoeken hoe het allemaal werkt. Had Evy in de OP al gevonden ja maar heb gemerkt dat je eigen muziek toch wat leuker is. Moet even kijken wat voor mij het beste werkt. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan![]()
![]()
Ik heb de eerste keer de hele training met Evy gelopen, simpel weg omdat ik toen met een MP3 speler liep, maar ik vind het zelf fijner om met eigen muziek en het schema via runkeeper te lopen en ik heb op een enkele hapering na nooit problemen gehad. Zelfs als de gps het onverhoopt een keer niet doet, blijft RK wel bliepen 'next interval... slow'quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Werkt runkeeper goed? Straks eens uitzoeken hoe het allemaal werkt. Had Evy in de OP al gevonden ja maar heb gemerkt dat je eigen muziek toch wat leuker is. Moet even kijken wat voor mij het beste werkt. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan
Maar ik had haar verder niet nodig om te zeggen dat ze fier op me is enzo.
***![]()
Ik welquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik had haar verder niet nodig om te zeggen dat ze fier op me is enzo.![]()
![]()
Ja, mss ook wel hoor. Ik loop ten slotte nu ook weer voor de tweede keer Renate's schema met Renate in mijn oor.![]()
![]()
Het is pas toen ik Evy voor de tweede en derde keer startte dat ik het zonder haar deed.
***![]()
Heb zelf vorig jaar toen ik voor het eerst begon te lopen wel baat bij Evy zelf in mijn oor. Alleen op het eind was ik dat zwaar betuttelende stemmetje van haar echt wel beu. Daarna met Renate naar de 10km gegaan en daarna nooit meer oortjes in gehad. Dit jaar opgebouwd met schema's en mijn horloge. Ik wil geen muziek meer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben overmorgen jarig, dus het is tijd om een leuk verjaardagscadeau uit te zoeken (en te betalen). Ik ga nieuwe schoenen kopen!
Vanmiddag of zaterdag vroeg in de ochtend ben ik bij Run2day Utrecht te vinden.![]()
![]()
Ik vind het wel fijn om met Renate te lopen. Ze zorgt ervoor dat ik nét niet opgeef en roept weer eens dat ik ontspannen moet lopen waarna ik mijn houding verbeter.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Heb zelf vorig jaar toen ik voor het eerst begon te lopen wel baat bij Evy zelf in mijn oor. Alleen op het eind was ik dat zwaar betuttelende stemmetje van haar echt wel beu. Daarna met Renate naar de 10km gegaan en daarna nooit meer oortjes in gehad. Dit jaar opgebouwd met schema's en mijn horloge. Ik wil geen muziek meer.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar jij post dan ook niet in KAA
Ja doei.![]()
Ik weet niet meer wie destijds jog.fm hier heeft gepromoot, maar ik ga vandaag eens rennen met een zelfgebouwde "7:00 per kilometer" playlist. Kijken hoe dat gaat
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik zou naar runnersworld gaan. Dat vind ik zelf een prettigere winkel en een overzichtelijker assortiment schoenen. Meer merken. Zelf ga ik daar misscien straks ook nog wel even kijken voor schoenen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben overmorgen jarig, dus het is tijd om een leuk verjaardagscadeau uit te zoeken (en te betalen). Ik ga nieuwe schoenen kopen!
Vanmiddag of zaterdag vroeg in de ochtend ben ik bij Run2day Utrecht te vinden.
Al een idee wat het zou gaan moeten worden?![]()
Terwijl ik volgens veel voetbal"fans" toch in het buitenland woon. (Twente <> Duitsland)quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar jij post dan ook niet in KAAJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn huidige schoenen (en al het andere spul) heb ik destijds wel bij Runnersworld in Nijmegen gekocht. Runnersworld Utrecht is nogal slecht bereikbaar zonder auto (vanuit Leidsche Rijn).quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik zou naar runnersworld gaan. Dat vind ik zelf een prettigere winkel en een overzichtelijker assortiment schoenen. Meer merken. Zelf ga ik daar misscien straks ook nog wel even kijken voor schoenen.
Al een idee wat het zou gaan moeten worden?Vandaar dat ik naar Run2day wil gaan - daar was ik vorige week zaterdag om een SPIbelt te halen.
Ik moet morgen toch in Nijmegen zijn, dus ik zou ook gewoon weer naar Runnersworld Nijmegen kunnen gaan.
Nee, nog geen idee welke schoenen ik ga halen. Ik weet alleen dat ik deze schoenen al anderhalf jaar heb en er pas 530km mee heb gelopen.![]()
* sylvesterrr is geboren en getogen in Nijmegen.quote:
Ik heb die stad overigens wel vlak voor mijn 26ste verjaardag verlaten.![]()
![]()
Is inderdaad wat lastiger bereikbaar met openbaar vervoer. Je zou eventueel vanmiddag welmee kunnen rijden anders.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn huidige schoenen (en al het andere spul) heb ik destijds wel bij Runnersworld in Nijmegen gekocht. Runnersworld Utrecht is nogal slecht bereikbaar zonder auto (vanuit Leidsche Rijn).Vandaar dat ik naar Run2day wil gaan - daar was ik vorige week zaterdag om een SPIbelt te halen.
Ik moet morgen toch in Nijmegen zijn, dus ik zou ook gewoon weer naar Runnersworld Nijmegen kunnen gaan.
Nee, nog geen idee welke schoenen ik ga halen. Ik weet alleen dat ik deze schoenen al anderhalf jaar heb en er pas 530km mee heb gelopen.![]()
Zijn jullie runkeeper elite?
Moet je dat zijn voordat je zelf die schema's kan programmeren?
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 12:41:24 ]![]()
En ik werk aan de overkant, dus eventueel met mij mee terug zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Is inderdaad wat lastiger bereikbaar met openbaar vervoer. Je zou eventueel vanmiddag welmee kunnen rijden anders.
F means you're fucked![]()
ik zag ze in mini-formaat bij de appiequote:Op donderdag 2 mei 2013 08:57 schreef Quoi het volgende:
Wacht: bestaat er een creme brulee magnum? Wtfook de andere kiss-smaken (tiramisu
)
Geen flauw idee, ik heb nog nooit runkeeper gebruiktquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij niet.. Collega die het gebruikt denkt niet dat ze dat ooit heeft afgesloten namelijk..quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je dat zijn voordat je zelf die schema's kan programmeren?![]()
Ah oke, dan ga ik even verder uitzoeken hoe het allemaal werkt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:43 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. Collega die het gebruikt denkt niet dat ze dat ooit heeft afgesloten namelijk..![]()
![]()
Houd nou eens op over Magnums
Nee hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je de app op je telefoon staan?
Klik op "workout" en dan "add new workout"
Dan kun je een interval maken, wandelen bijvoorbeeld slow en hardlopen fastsucces!
![]()
Gister bij stepone in borne geweest. 3 kwatier geholpen door een apetijtelijke dame en goeie schoenen aangemeten en gekocht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Kreator het volgende:
Mijn schoenen zijn nog steeds niet binnen..
Ah dankje! Wat is dan het verschil tussen steady en fast?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee hoor
Dan kun je een interval maken, wandelen bijvoorbeeld slow en hardlopen fastsucces!
![]()
![]()
Terug van m`n L(!)DL. ~ 2:00 min/km langzamer gelopen, maar wel (op een minuut of 4 na) binnen m`n HR zone gebleven.
http://www.endomondo.com/workouts/184205543/8850231
Wat me tijdens het lopen opviel is dat ik rond de 3,5km de spieren in m`n kuiten begon te voelen. Niet in de zin van een blessure o.i.d, maar meer dat het leek alsof m`n spieren meer te verwerken kregen dan bij m`n vorige lopen op hogere snelheid. Overigens was dit na een kilometer of 1,5 - 2 ook weer weg.
Het was best wennen, maar niet heel erg vervelend om op deze manier te lopen eigenlijk. Nu ik zó bewust op m`n HR aan het lopen was, is het eigenlijk wel grappig om te zien wat bepaalde omstandigheden met je HR doet (wind, heuvels, etc.).
En... De GPS van m`n horloge lag weer te kloten de eerste 1-2 km. Lijkt wel vaste prik, de eerste 1-2 kilometer wordt tijd/route/afstand niet goed geregistreerd. Tip die vorige keer kwam ook geprobeerd (stilstaan bij het zoeken naar GPS), maar lijkt niet te helpen.
//Edit
Mind is f*cked. Runkeeper zegt 10.14km. Endomondo 9,7km. Toch maar eens uitzoeken hoe het kan dat m`n horloge opeens ligt te kloten. In het begin had ik daar helemaal geen last van...
[ Bericht 6% gewijzigd door Levitas op 02-05-2013 13:12:43 ]![]()
ik had het net gepost, stapte uit de trein en zag ze bij de AH-to-goquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik zag ze in mini-formaat bij de appieook de andere kiss-smaken (tiramisu
)
Ik ga ze snel eens proberen!
![]()
Nee, ik ben niet elite en nee, dat heb je dus niet nodig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elite kan je live tracking doen geloof ik en nog een paar extra's maar die heb ik tot noch toe niet nodig gehad.
Soms bedenk ik me dat ik over wil stappen naar endomondo maar dat is vnml vanwege het FOK running team daar en dat is me dan weer te veel gedoe omdat mijn hele loophistorie op runkeeper staat.
Net het laatste lesje voor de 10 gedaan, 2x6 met 2 min pauze. Dat voelt bijna alsof het de moeite van het omkleden niet waard is.
Maar wel mooi constant. 1e km zat ik op 5.38 min/km, 2e op 6.57 min/km en het laatste deel weer op 5.38 min/km.
***![]()
Je wou gps fix proberen? Anders ff resetten of gewoon met fabrikant bellen ofzo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:04 schreef Levitas het volgende:
Terug van m`n L(!)DL. ~ 2:00 min/km langzamer gelopen, maar wel (op een minuut of 4 na) binnen m`n HR zone gebleven.
Wat me tijdens het lopen opviel is dat ik rond de 3,5km de spieren in m`n kuiten begon te voelen. Niet in de zin van een blessure o.i.d, maar meer dat het leek alsof m`n spieren meer te verwerken kregen dan bij m`n vorige lopen op hogere snelheid. Overigens was dit na een kilometer of 1,5 - 2 ook weer weg.
Het was best wennen, maar niet heel erg vervelend om op deze manier te lopen eigenlijk. Nu ik zó bewust op m`n HR aan het lopen was, is het eigenlijk wel grappig om te zien wat bepaalde omstandigheden met je HR doet (wind, heuvels, etc.).
En... De GPS van m`n horloge lag weer te kloten de eerste 1-2 km. Lijkt wel vaste prik, de eerste 1-2 kilometer wordt tijd/route/afstand niet goed geregistreerd. Tip die vorige keer kwam ook geprobeerd (stilstaan bij het zoeken naar GPS), maar lijkt niet te helpen.
//Edit
Mind is f*cked. Runkeeper zegt 10.14km. Endomondo 9,7km. Toch maar eens uitzoeken hoe het kan dat m`n horloge opeens ligt te kloten. In het begin had ik daar helemaal geen last van...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat van je spieren heeft ermee te maken dat je spieren op een andere manier belast worden tijdens dit soort trainingen. Als je er meer over wil lezen, vquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:04 schreef Levitas het volgende:
Hier gister ook weer gelopen, naar en van de korfbaltraining toe. Dus weer netjes 5 km gelopen totaal, mooi opwarmertje voor zondag
http://www.endomondo.com/workouts/184108042/2924303
http://www.endomondo.com/workouts/184108047/2924303
[ Bericht 7% gewijzigd door Danny op 14-04-2016 07:51:22 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het zijn termen, dus het betekend wat jij wilquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah dankje! Wat is dan het verschil tussen steady en fast?Als je met jezelf afspreekt dat steafy wandelen is en fast hardlopen dan kun je daar het evy schema in programmeren
Ik doe hetzelfde maar dan in een andere app: endomondo. Daar zet ik de trainingsschemas van de loopgroep in. Zal eens kijken of ik een print screen daarvan kan uploaden.![]()
![]()
Endomondo gebruik ik al als ik ga wandelen om te kijken hoe ver ik loop en hoe snel. Maar nog nooit echt gekeken naar trainingsschema's daar, heb je dan de betaalde versie nodig?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het zijn termen, dus het betekend wat jij wilAls je met jezelf afspreekt dat steafy wandelen is en fast hardlopen dan kun je daar het evy schema in programmeren
Ik doe hetzelfde maar dan in een andere app: endomondo. Daar zet ik de trainingsschemas van de loopgroep in. Zal eens kijken of ik een print screen daarvan kan uploaden.
Kun je met endomondo ook muziek gebruiken? Ik merk dat ik onrustig word als ik mezelf hoor ademen
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 13:33:19 ]![]()
Ik zit nu een beetje te dubben eigenlijk. Ik heb me niet bij de voorinschrijving van de HM in Tilburg ingeschreven en zie nu ook dat er in Delft ( http://www.av40.nl/trimlopen-2/halvemarathon/ ) ook een HM is zondag. Alleen dat ziet er uit als een kleinere loop terwijl ik verwacht dat het in Tilburg een stuk massaler is. Ook is de HM in Delft een groen parcours door parken waar sommige paden half verhard zijn.
Is het lekkerder om je eerste HM juist in een groot of klein startveld te lopen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja helaas wel, die print screens uit mijn post zijn van de pro versie. Maar ik vind ze makkelijker instellen dan runkeeper. Maar met runkeeper kun je dus hetzelfde maar dan voor niets
Je moet bij runkeeper wel even het audiocue volume omhoog zetten, anders verst je haar niet als er net een brommer voorbij komt..![]()
@MD, ik denk dat het echt je eigen persoonlijke voorkeur isHet heeft beiden voor- en nadelen, zoals bij elke wedstrijd.
Ik ben wel enorm benieuwd naar je prestatie zondag!![]()
![]()
Okay dankje!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:34 schreef Nirak het volgende:
Ja helaas wel, die print screens uit mijn post zijn van de pro versie. Maar ik vind ze makkelijker instellen dan runkeeper. Maar met runkeeper kun je dus hetzelfde maar dan voor niets
Je moet bij runkeeper wel even het audiocue volume omhoog zetten, anders verst je haar niet als er net een brommer voorbij komt..
Ik ga het gewoon uitproberen met runkeeper en mocht het hardlopen bevallen dan ga ik verder met endomondo. Moet ik even een itunes kaartje halen.![]()
Je kunt ook trainingen invoeren als je geen pro versie hebt bij endomondo! Ik tenmiste wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Endomondo gebruik ik al als ik ga wandelen om te kijken hoe ver ik loop en hoe snel. Maar nog nooit echt gekeken naar trainingsschema's daar, heb je dan de betaalde versie nodig?
Kun je met endomondo ook muziek gebruiken? Ik merk dat ik onrustig word als ik mezelf hoor ademen![]()
En waarom zou je Runkeeper gaan gebruiken als je endomondo al gebruikt? Die doet hetzelfde.
Ik kan geen muziek afspelen via Endomondo maar wel gewoon muziek afspelen en tegelijkertijd endomondo laten draaien.![]()
Hey leuk, als je die in Delft doet kom ik misschien zelfs nog eventjes kijken stiekempjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit nu een beetje te dubben eigenlijk. Ik heb me niet bij de voorinschrijving van de HM in Tilburg ingeschreven en zie nu ook dat er in Delft ( http://www.av40.nl/trimlopen-2/halvemarathon/ ) ook een HM is zondag. Alleen dat ziet er uit als een kleinere loop terwijl ik verwacht dat het in Tilburg een stuk massaler is. Ook is de HM in Delft een groen parcours door parken waar sommige paden half verhard zijn.
Is het lekkerder om je eerste HM juist in een groot of klein startveld te lopen?
Ik kan ook geen zinnig antwoord op je vraag geven. Wat heeft je voorkeur tijdens ander wedstrijden?![]()
Dat is waar, maar ik dacht misschien is het juist lekker om in een groepje te lopen, of juist alleen. Alleen als ik naar het weer kijk zondag, dan denk ik het tijdstip ook wel mee kan wegen, in Tilburg wordt er 's middags gelopen en in Delft 's morgens... En Delft is dichterbij, goedkoper... hmmm ik denk dat ik mijn beslissing wel genomen hebquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:35 schreef GotC het volgende:
@MD, ik denk dat het echt je eigen persoonlijke voorkeur isHet heeft beiden voor- en nadelen, zoals bij elke wedstrijd.
Ik ben wel enorm benieuwd naar je prestatie zondag!![]()
En ik ben ook wel benieuwd hoor, ik ga denk ik weg op 1:35 uur (dat is dan 4:30 min/km) en zie wel waar het schip strandt...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay dankje!
Ik ga het gewoon uitproberen met runkeeper en mocht het hardlopen bevallen dan ga ik verder met endomondo. Moet ik even een itunes kaartje halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik krijg bij endomondo een 'go premium' scherm als ik via 'select workout' op 'interval training' klik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Je kunt ook trainingen invoeren als je geen pro versie hebt bij endomondo! Ik tenmiste wel.
En waarom zou je Runkeeper gaan gebruiken als je endomondo al gebruikt? Die doet hetzelfde.
Ik kan geen muziek afspelen via Endomondo maar wel gewoon muziek afspelen en tegelijkertijd endomondo laten draaien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:40 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En endomondo is dus ook een subscription, niet eenmalig de app kopen zie ik net.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 13:42:21 ]![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey leuk, als je die in Delft doet kom ik misschien zelfs nog eventjes kijken stiekempjes
Ik kan ook geen zinnig antwoord op je vraag geven. Wat heeft je voorkeur tijdens ander wedstrijden?Een mogelijke minimeet met de legendarische Quoi, dat neem ik ook wel mee in mijn beslissing
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hmm raar...ik niet...quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik krijg bij endomondo een 'go premium' scherm als ik via 'select workout' op 'interval training' klik.
[..]
En endomondo is dus ook een subscription, niet eenmalig de app kopen zie ik net.Via je telefoon neem ik aan?
![]()
Jup, iPhone.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hmm raar...ik niet...Via je telefoon neem ik aan?
![]()
![]()
Er zit trouwens verschil tussen Pro en Premium. Die eerste is een app met extra mogelijkheden. Premium is nog extra statistieken kunnen inzien. Pro is een betaalde app en Premium is idd een soort abonnement.know'm sayin?
word? word.![]()
Aha, om het makkelijker te maken zekerquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:46 schreef alors het volgende:
Er zit trouwens verschil tussen Pro en Premium. Die eerste is een app met extra mogelijkheden. Premium is nog extra statistieken kunnen inzien. Pro is een betaalde app en Premium is idd een soort abonnement.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aha, om het makkelijker te maken zekerIk vermoed vooral om meer geld te verdienen.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Een mogelijke minimeet met de legendarische Quoi, dat neem ik ook wel mee in mijn beslissing
Lijkt me dat je eruit bent.
![]()
http://www.endomondo.com/featuresquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:46 schreef alors het volgende:
Er zit trouwens verschil tussen Pro en Premium. Die eerste is een app met extra mogelijkheden. Premium is nog extra statistieken kunnen inzien. Pro is een betaalde app en Premium is idd een soort abonnement.![]()
Ja, denk het ookquote:![]()
TS, wil je het in de OP veranderen? Mij weghalen bij het Rondje Tilburg en deze toevoegen:
1
2[b]datum - [url=http://www.av40.nl/trimlopen-2/halvemarathon/]Trimloop (Delft)[/url]
MaleDuck - HM<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Als ik fit ben ga ik in Edinburgh niet alleen de halve marathon lopen, maar ook de 10 kilometer
Ik kreeg net bezoek van iemand die zei dat ik tegen jou moest zeggen dat je de HM überhaupt uit je hoofd moet zetten. Mag jij 1x raden wie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef YUR het volgende:
Als ik fit ben ga ik in Edinburgh niet alleen de halve marathon lopen, maar ook de 10 kilometer![]()
![]()
Hij is altijd wat behoudendquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kreeg net bezoek van iemand die zei dat ik tegen jou moest zeggen dat je de HM überhaupt uit je hoofd moet zetten. Mag jij 1x raden wie?
Hij wordt mn trainer pas als we terug zijn uit Schotlandquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat hij je maar moet mailen
Eigenwijsquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij wordt mn trainer pas als we terug zijn uit Schotland
True, truequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij wordt mn trainer pas als we terug zijn uit SchotlandMaar hij wil je wel heel in z'n groep
![]()
![]()
Heb ook nog de optie om niet voor een PR te gaan daar, maar om lekker lol te gaan makenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef GotC het volgende:
[..]
True, trueMaar hij wil je wel heel in z'n groep
Dat gelooft niemand. Jij geen PR lopen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb ook nog de optie om niet voor een PR te gaan daar, maar om lekker lol te gaan maken
Het is al weleens voorgekomenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat gelooft niemand. Jij geen PR lopen.![]()
Sterker nog, we zullen nooit een HM in 5 minuten gaan lopen. Dus be prepared: die PR's gaan een keertje ophouden![]()
![]()
Dat sowieso. En dat moment is echt niet meer zo ver wegquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:28 schreef Quoi het volgende:
Sterker nog, we zullen nooit een HM in 5 minuten gaan lopen. Dus be prepared: die PR's gaan een keertje ophouden
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef YUR het volgende:
Als ik fit ben ga ik in Edinburgh niet alleen de halve marathon lopen, maar ook de 10 kilometer![]()
![]()
Nieuwe firmware van m`n horloge geüpgraded (ook al dateert die uit augustus 2012). Daarmee is ook het hele horloge gereset. Hopen dat dit de GPS problemen oplost, anders maar even met Timex bellen vandeweek![]()
Mag ik er nog bi in de OP met de volgende loopjes:
op 26 mei: Schanulleke HM in Leiden
En de volgende:
1
2[b]2 juni - [url=http://www.letterenloop.nl/]Letterenloop Haarlem[/url]
Schanulleke - 10 kmLife is what you make it.![]()
Worden die op 2 verschillende dagen gelopen ofzo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef YUR het volgende:
Als ik fit ben ga ik in Edinburgh niet alleen de halve marathon lopen, maar ook de 10 kilometer
Zie de post boven me...![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Iemand uit mijn groep heeft laatst bij een loop eerste de 21 gedaan en toen nog de 10, beiden op de zondagquote:
Edit, bij de city pier city in Den Haag
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat doen mensen inderdaad wel vaker, meestal in voorbereiding op een marathon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand uit mijn groep heeft laatst bij een loop eerste de 21 gedaan en toen nog de 10, beiden op de zondagF means you're fucked![]()
Klopt, en hij liep nog een PR op die 10km ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat doen mensen inderdaad wel vaker, meestal in voorbereiding op een marathon.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga zondag even de 5 kilometer lopen daar denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, denk het ook![]()
TS, wil je het in de OP veranderen? Mij weghalen bij het Rondje Tilburg en deze toevoegen:
[ code verwijderd ]
Sowieso m'n oude atletiekvereniging, waar ik altijd aan baanatletiek gedaan heb tot een paar jaar terug.
Enige 'nadeel' van een kleinere loop kan zijn dat je eerder alleen komt te lopen, maar ook bij grote evenementen kom je niet altijd iemand tegen waar je je fijn aan kan optrekken... Dus dat kan mentaal zwaarder zijn.
1:35 moet je geen problemen geven lijkt mij trouwens, gezien je andere tijden.
Jack does it in real time...![]()
Toevallig gisteren op TVquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:28 schreef Quoi het volgende:
Sterker nog, we zullen nooit een HM in 5 minuten gaan lopen. Dus be prepared: die PR's gaan een keertje ophouden![]()
Deze kan dat wel![]()
Dat wordt nog een gezellige boel daar danquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ga zondag even de 5 kilometer lopen daar denk ik.
Sowieso m'n oude atletiekvereniging, waar ik altijd aan baanatletiek gedaan heb tot een paar jaar terug.
Enige 'nadeel' van een kleinere loop kan zijn dat je eerder alleen komt te lopen, maar ook bij grote evenementen kom je niet altijd iemand tegen waar je je fijn aan kan optrekken... Dus dat kan mentaal zwaarder zijn.
1:35 moet je geen problemen geven lijkt mij trouwens, gezien je andere tijden.
Dan zou ik de 10k wel als trainingsrondje gaan lopen, dan kan je bij de HM wel wat harder. Tenminste zo zou ik het doen. Misschien bevalt het wel heel goed zo'n training vlak voor een wedstrijd. Mijn 10k PR liep ik ook met een snelle 5k training een dag ervoor. Hopelijk is je hamstring dan weer helemaal fit!quote:![]()
volgens mij gaan de looproutes niet door de oude stad helaas..quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ooooow, appeltje eitje
Ik had ook best in Edingburgh willen lopen eigenlijk. Gave stad.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jij hebt goede smaak wb tvprogramma'squote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toevallig gisteren op TV![]()
Deze kan dat wel![]()
![]()
![]()
Hehe prachtige programma'squote:
Dat is het plan inderdaad. Maar uiteraard allemaal op voorwaarde dat de hamstring weer hamstringt zoals een hamstring hoort te hamstringenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan zou ik de 10k wel als trainingsrondje gaan lopen, dan kan je bij de HM wel wat harder. Tenminste zo zou ik het doen. Misschien bevalt het wel heel goed zo'n training vlak voor een wedstrijd. Mijn 10k PR liep ik ook met een snelle 5k training een dag ervoor. Hopelijk is je hamstring dan weer helemaal fit!
De route van de 10k is wel aardig, die blijft in de buurt van het park. De HM en M gaan direct de stad uitquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij gaan de looproutes niet door de oude stad helaas..F means you're fucked![]()
Duidelijk is het niet neequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef alors het volgende:
Vanaf 8 mei bij de LIDL ook hardloopspullen, ik weet niet of dat nou per regio gaat (ik woon in het noorden), het staat nog niet op de site.
[ afbeelding ]
klikken is vergroten, snap niet waarom ze voor een zwarte achtergrond hebben gekozen met al die zwarte spullen, maarja
Ik baal er een beetje van dat ze die compressieshorts voor heren alleen maar vanaf maat M hebben. Ze zien er wel goed uit en kan nog wel 1 gebruiken, mja zo'n M ia bij mij meer een losse short dan een compressie..quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef alors het volgende:
Vanaf 8 mei bij de LIDL ook hardloopspullen, ik weet niet of dat nou per regio gaat (ik woon in het noorden), het staat nog niet op de site.
[ afbeelding ]
klikken is vergroten, snap niet waarom ze voor een zwarte achtergrond hebben gekozen met al die zwarte spullen, maarja
http://www.mudsweattrails.nl/la_bouillonante_2013_verslag Hier trouwens nog een verslagje van een hele mooie Trail , wel leuk verhaal. Deze wil ik ook zeker nog een keer gaan lopen. Respect voor die vrouw trouwens! Prachtige prestatie!![]()
Staat niet in het boekje wat ik heb gekregen (Brabant). Anders was ik zo'n 3/4 broek gaan halenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
klikken is vergroten, snap niet waarom ze voor een zwarte achtergrond hebben gekozen met al die zwarte spullen, maarja![]()
![]()
Ik weet niet hoe het zit met compressie shorts, maar vorige keer heb ik een 3/4 dames tight maat S gekocht en die past prima. Maat M voor heren was bij mij ook geen tight meer, dus ik heb gewoon (zonder dat ik het wist eigenlijk) een dames S gekocht, thuis aangepast en een maand later kwam ik erachter dat het een dames maat wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Ze zien er wel goed uit en kan nog wel 1 gebruiken, mja zo'n M ia bij mij meer een losse short dan een compressie..![]()
![]()
done, maar wanneer is die trimloop?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, denk het ook![]()
[ code verwijderd ]![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met compressie shorts, maar vorige keer heb ik een 3/4 dames tight maat S gekocht en die past prima. Maat M voor heren was bij mij ook geen tight meer, dus ik heb gewoon (zonder dat ik het wist eigenlijk) een dames S gekocht, thuis aangepast en een maand later kwam ik erachter dat het een dames maat wasAls het past, dan past het toch? Ik heb ook een herentight
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is een compressie shortDie masseert je ballen onderweg ofzo?
know'm sayin?
word? word.![]()
Ook zondag 5 meiquote:
Dank u!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb net even de trailrunningzone bij mijn vader onderzocht met de hond.
http://www.endomondo.com/workouts/184219778/8778461
(vroeger noemde ik dat gewoon een rondje in het bos wandelen, maar trailrunning is helemaal hip tegenwoordig. Is dit dan trailwalking?)![]()
ah, even een setje compressie-kousen erbij halen
Ik had net een minimagnum en nu heb ik hoofdpijn.
En vanavond wordt nog best een beetje zwaar denk ik:
2 series [ 3 x 400 m r = 100 m wand 1 x 1200 m r = 100 m wand/100m dribb 3 x 400 m ]![]()
De LIDL raakt die meuk aan de straatstenen niet kwijt. Het lijkt wel of het elke 5 weken weer in de folder staat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
klikken is vergroten, snap niet waarom ze voor een zwarte achtergrond hebben gekozen met al die zwarte spullen, maarjaZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga zometeen een heel rustige 5 a 6 KM lopen. Kijken of de frisse lucht de hoofdpijn juist weg helpt.![]()
Gebruik jij dat ook? Ik heb sinds een tijdje dat ik geen nieuwe workout op kan slaan, ik krijg de melding dat ik een naam moet enteren. Maar wat ik daar ook invul, geen goed resultaat. Ik pas nu dus steeds een oude workout aan, wijzigen gaat goed zo lang ik niks met de naam doe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee hoor
![]()
Heeft hier iemand het boek een pdfje van dat suffige boekje die ik wellicht zou mogen "lenen"?
[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 14-04-2016 07:52:05 ]![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is wel een goed idee inderdaad. Kijken of die damesshorts er een beetje goed uitzien, ben niet zo van het rozequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met compressie shorts, maar vorige keer heb ik een 3/4 dames tight maat S gekocht en die past prima. Maat M voor heren was bij mij ook geen tight meer, dus ik heb gewoon (zonder dat ik het wist eigenlijk) een dames S gekocht, thuis aangepast en een maand later kwam ik erachter dat het een dames maat was. Qua compressie zal het inderdaad nier veel zijn, maar een extra korte tight is altijd wel handig, vooral voor die prijs.
![]()
Over dat je beter rustig kleine bestanden kan downloaden in plaats van snel hele films en games downloaden. Daar krijg je corrupte bestanden van en virussen en dan ben je meteen een hele tijd uit de running. Dus download met mate. Uw provider is fier op u!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen Het Downloadmisverstand vinden...![]()
Ik gebruik tegenwoordig endomondo, maar heb dat ook wel eens gehad. Bij mij opgelost door eerst de intervallen in te voeren en pas op het laatst de naam te geven. En als dat niet werkt eens kijken of er een update beschikbaar is?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:14 schreef Serinde het volgende:
[..]
Gebruik jij dat ook? Ik heb sinds een tijdje dat ik geen nieuwe workout op kan slaan, ik krijg de melding dat ik een naam moet enteren. Maar wat ik daar ook invul, geen goed resultaat. Ik pas nu dus steeds een oude workout aan, wijzigen gaat goed zo lang ik niks met de naam doe.![]()
Je komt er wel op, de meeste ISP's blocken het namelijk..quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen Het Downloadmisverstand vinden...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heerlijk rustig gelopen. Geprobeerd hartslag onder de 160 te houden wat alleen de laatste 500 meter echt niet meer lukte.
En... laatste beetje hoofdpijn inderdaad weg getrokken
http://www.endomondo.com/workouts/184305991/819185![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Over dat je beter rustig kleine bestanden kan downloaden in plaats van snel hele films en games downloaden. Daar krijg je corrupte bestanden van en virussen en dan ben je meteen een hele tijd uit de running. Dus download met mate. Uw provider is fier op u!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
En... laatste beetje hoofdpijn inderdaad weg getrokken![]()
![]()
Het zit diep he..quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Over dat je beter rustig kleine bestanden kan downloaden in plaats van snel hele films en games downloaden. Daar krijg je corrupte bestanden van en virussen en dan ben je meteen een hele tijd uit de running. Dus download met mate. Uw provider is fier op u!F means you're fucked![]()
Fraaiquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Salomon speedcross3 is het geworden.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Neen, ik moet nog geduld hebben tot zaterdagochtendquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef Quoi het volgende:
Yur ging jij nu vanavond onder handen genomen worden door een masseur?F means you're fucked![]()
Ik krijg honger van dat lopen zeg. Maar het is nog een beetje vroeg om te eten. Misschien kan ik vast een Magnum pakken, we hebben ze in de vriezer......![]()
![]()
Ik vind ze cool!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]
En nu ff een klein rondje wandelen. Niet om te wandelen, maar om te kijken of de GPS op m`n horloge het nu weer doetIk denk mooi een rondje richting cafetaria, voor een lekker ijsje
![]()
Edit - Zo te zien werkt 'ie weer![]()
2 Settings die naar mijn idee het probleem kunnen zijn:
1) (Pace/ altitude/ speed) Smoothing - Geen idee wat dat eigenlijk doet? - Stond op Pace, nu op niks
2) Recording rate - Stond op 1 sec, nu op 2 sec
[ Bericht 16% gewijzigd door Levitas op 02-05-2013 18:24:36 ]![]()
Ach so. Geduldquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Neen, ik moet nog geduld hebben tot zaterdagochtend![]()
Mr Q wordt inmiddels kierewiet van mijn gebrek aan geduld. Gelukkig is ie een weekendje weg straks, kan ik tegen de katten aan gaan jammeren![]()
![]()
Katten hebben enorm veel geduld!quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ach so. Geduld![]()
Mr Q wordt inmiddels kierewiet van mijn gebrek aan geduld. Gelukkig is ie een weekendje weg straks, kan ik tegen de katten aan gaan jammeren![]()
Ik heb ook vreselijk veel geduldquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ach so. Geduld![]()
Mr Q wordt inmiddels kierewiet van mijn gebrek aan geduld. Gelukkig is ie een weekendje weg straks, kan ik tegen de katten aan gaan jammeren
Want hoe lang ga je nou stilzitten en niks doen? (hardloopwise dus).quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ach so. Geduld![]()
Mr Q wordt inmiddels kierewiet van mijn gebrek aan geduld. Gelukkig is ie een weekendje weg straks, kan ik tegen de katten aan gaan jammerenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmm, afwachten dus. Geduld hebbenquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Succes! Ik ben benieuwd!quote:
Ik zit weer klaar in m'n hardloopkloffie, collega is als het goed is om half 8 hier. En deze keer eens kijken of de steken weg blijven als ik niet eet van te voren.. Heb een half uurtje geleden een sneetje brood gegeten zodat ik niet omval, de rest bewaar ik voor na het lopen. Dat is namelijk het enige verschil tussen m'n ochtend- en avondloopjes; 's ochtends loop ik met alleen een banaan oid achter de kiezen en heb ik nergens last van, 's avonds loop ik normaal gesproken na het eten, en heb ik wel last.![]()
Lastig, ik was van plan om morgen avond weer een workout te doen, maar ik krijg net de vraag om naar Iron Man 3 + bier te gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en nog maar even een linkdump voor de geintresseerden...o.a. mooie 25km loop lijkt me en voor een goed doel
http://www.bergentocht.nl/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zeker mooie schoentjes! Maar ze zijn nog veel te schoon!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]Vlug de modder in!
Ik mag ook trailschoenen, ik heb toestemming van mijn vriendin!Wel pas als mijn vakantiegeld er is, maar dat duurt niet lang meer. Dat wordt 3 weken lang reviews lezen en YouTube kijken naar alle schoentjes. Wil waarschijnlijk dan wel langs anyonesrunshop in Tilburg, daar hebben ze veel minimalistische modellen.
![]()
wel al een bepaald merk op het oog? zoveel "onbekende" (voor road runners dan) merken om je door heen te worstelen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zeker mooie schoentjes! Maar ze zijn nog veel te schoon!Vlug de modder in!
Ik mag ook trailschoenen, ik heb toestemming van mijn vriendin!Wel pas als mijn vakantiegeld er is, maar dat duurt niet lang meer. Dat wordt 3 weken lang reviews lezen en YouTube kijken naar alle schoentjes. Wil waarschijnlijk dan wel langs anyonesrunshop in Tilburg, daar hebben ze veel minimalistische modellen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
OK, dat was een intense workout. Ik had mezelf straf gegeven omdat ik stout was geweest op Koninginnedag en al een week niet gerend had.
Plan: 2km hoog tempo, 1km wandelen, 2km hoog tempo.
Die laatste twee werden er echter 1,44
Normaal: ca. 7:30 per kilometer.
km 1 in 6:09
km 2 in 6:29
km 3 in 8:59 (lopend)
km 4 in 6:26
Goed om er weer eens een stevig tempo in te gooien. Ik liep vorig jaar de 5km in gemiddeld 6:30 (dat was 10 kilo lichter *kuch*). Nu weer het roer om, tempo maken, gezond eten, en dat buikje er weer af schaven.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Dit idd, de trailroc 235 en 245 lijken me wel mooi, of de bare-grip 200, maar die hebben wel een erg extreem profiel.quote:
Zit ook te kijken naar de Kinvara TR of de FiveFingers Spyridon. Dan nog de merrel trailgloves die wel interessant zijn. En er zijn vast nog wel meer modellen. Die patagonia's van jou zijn ook minimalistisch of niet rd?
![]()
Die kinvara's heb ik ook nog even aan gehad. Ze zaten goed echter ook wat minder grip en vrij nauw bij de tenen. Meer op het advies aangegaan van de verkoper. Die gaat ook de veluwezoom trail lopen. Hij had hem vorig jaar ook gelopen.![]()
Ja dat las ik inderdaad al in een review, het heeft niet de ruimte voorin die de Kinvara wel heeft. Was nogal een minpuntje. Weet je zo hoeveel drop die Salomon's hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Die kinvara's heb ik ook nog even aan gehad. Ze zaten goed echter ook wat minder grip en vrij nauw bij de tenen. Meer op het advies aangegaan van de verkoper. Die gaat ook de veluwezoom trail lopen. Hij had hem vorig jaar ook gelopen.![]()
![]()
9 mm volgens mij. En zoals Yur al zei lekker belangrijk die drop. Het is niet echt merkbaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja dat las ik inderdaad al in een review, het heeft niet de ruimte voorin die de Kinvara wel heeft. Was nogal een minpuntje. Weet je zo hoeveel drop die Salomon's hebben?![]()
Niet te streng zijn voor jezelf hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef robdriessen het volgende:
OK, dat was een intense workout. Ik had mezelf straf gegeven omdat ik stout was geweest op Koninginnedag en al een week niet gerend had.
Plan: 2km hoog tempo, 1km wandelen, 2km hoog tempo.
Die laatste twee werden er echter 1,44
Normaal: ca. 7:30 per kilometer.
km 1 in 6:09
km 2 in 6:29
km 3 in 8:59 (lopend)
km 4 in 6:26
Goed om er weer eens een stevig tempo in te gooien. Ik liep vorig jaar de 5km in gemiddeld 6:30 (dat was 10 kilo lichter *kuch*). Nu weer het roer om, tempo maken, gezond eten, en dat buikje er weer af schaven.![]()
Probeer in elk geval minimaal 2x per week te lopen. Je zal merken dat je conditie dan met sprongen vooruit gaat en het een stuk makkelijker wordt.![]()
Mee eens, afgelopen maandag nieuwe Asics (GT-2000) gehaald met 12 mm drop. Ook op een paar Saucony's met 8 mm drop proefgelopen, maar van dat verschil merkte ik, eerlijk gezegd, niets.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
9 mm volgens mij. En zoals Yur al zei lekker belangrijk die drop. Het is niet echt merkbaar.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Je hebt van Saucony eventueel ook nog de Peregrine 3. Ik meen ergens te hebben gelezen dat dat meer de trail Kinvara is dan de Kinvara TR.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja dat las ik inderdaad al in een review, het heeft niet de ruimte voorin die de Kinvara wel heeft. Was nogal een minpuntje. Weet je zo hoeveel drop die Salomon's hebben?
Verder heb ik heeerlijk gelopen. We liepen in een langzaam groepje van 4 en het tempo was comfortabel vermoeiend zegmaar. Dus nog meer dan genoeg over, maar ook zeker niet het gevoel dat ik niks had gedaan. En ik kreeg een complimentje van m'n trainer dat m'n techniek echt al heel veel beter is geworden![]()
![]()
nou ik wilde vanavond ook weer ff hardlopen. Was de 2e keer deze week maar na 10 min noodgedwongen maar gestopt. Last van mn heupVan de vorige keer blijkbaar nog overgehouden. Had in ieder geval wel last van stijve spieren (wel cooling down gedaan). Af en toe ook wat steken in mn knie maar dat is die oude 'blessure' van jaren terug i guess.
baal ervan. Had juist zin om ff te lopen en de vorige keer liep het letterlijk en figuurlijk wel lekker. Nu heb ik al last van mn heup met het lopen.... Hopen dat het maandag over is - dan wil ik weer hardlopen....just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Ik kan me niet herinneren dat je hier eerder hebt gepost dus hoi! Vertel eens wat over jezelf. (zoja, sorry) Maar zijn je schoenen nog goed?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:11 schreef Apotheose het volgende:
nou ik wilde vanavond ook weer ff hardlopen. Was de 2e keer deze week maar na 10 min noodgedwongen maar gestopt. Last van mn heupVan de vorige keer blijkbaar nog overgehouden. Had in ieder geval wel last van stijve spieren (wel cooling down gedaan). Af en toe ook wat steken in mn knie maar dat is die oude 'blessure' van jaren terug i guess.
baal ervan. Had juist zin om ff te lopen en de vorige keer liep het letterlijk en figuurlijk wel lekker. Nu heb ik al last van mn heup met het lopen.... Hopen dat het maandag over is - dan wil ik weer hardlopen....Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hmm, ik ga sowieso wel wat modellen proberen als het kan, dus misschien ook wel wat met wat meer drop. Ik voel wel het verschil tussen de Kinvara (4mm) en de FiveFingers (0mm), maar dat komt natuurlijk ook omdat de FF helemaal geen demping hebben. Misschien ben ik wel iets teveel in 1 hoek aan het kijken ja, al liep het gisteren wel erg lekker op de FF en vind ik het echt leuk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mee eens, afgelopen maandag nieuwe Asics (GT-2000) gehaald met 12 mm drop. Ook op een paar Saucony's met 8 mm drop proefgelopen, maar van dat verschil merkte ik, eerlijk gezegd, niets.![]()
Ik weet er alles van; ik heb sinds vorige week woensdag afwisselend last van mijn rechterheup en diverse spieren in mijn rechterbovenbeen. Iedere dag is een andere spier weer stram en stijf. Gisteren na 25 minuten voor de zekerheid maar gestopt met mijn rondje, morgen maar weer eens een half uurtje proberen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:11 schreef Apotheose het volgende:
baal ervan. Had juist zin om ff te lopen en de vorige keer liep het letterlijk en figuurlijk wel lekker. Nu heb ik al last van mn heup met het lopen.... Hopen dat het maandag over is - dan wil ik weer hardlopen....“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Misschien proberen om wat romp-stabiliteits oefeningen te doen? Daardoor krijg je een sterker lijf. Rugspieren en buikspieren en bovenbenen enzo. Het lijkt mij dat dat wel goed is voor de stabiliteit van je heupen ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:11 schreef Apotheose het volgende:
baal ervan. Had juist zin om ff te lopen en de vorige keer liep het letterlijk en figuurlijk wel lekker. Nu heb ik al last van mn heup met het lopen.... Hopen dat het maandag over is - dan wil ik weer hardlopen....![]()
Nou, tegen mijn intuitie (= vergeet het lopen even) in heeft mijn fysio me de opdracht gegeven om:
- morgen weer te gaan lopen (5x 5 min), erg rustig aan
- zondag weer te gaan lopen, wat langer
- dinsdag langskomen
- dinsdag een beetje los te lopen
En ik heb dit, dat schijnt te moeten gaan helpen tegen de pijn
Verder nog steeds koelen, oefeningen en we hebben kniestabiliteitsoefeningen gedaan.
Dinsdag nemen we een besluit over de Golden 10![]()
Ik heb écht duidelijk aangegeven hoeveel last ik had/hebMaar ik ben natuurlijk allang blij dat ik gewoon mag lopen. Maar een beetje bedenkingen heb ik wel.
![]()
Ik merk toch goed het verschil tussen engelse drop en autodropquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:54 schreef YUR het volgende:
Ach, drop dit, drop dat... zo lang ze maar lekker lopen![]()
![]()
Jij kent toch alleen trekdrop?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik merk toch goed het verschil tussen engelse drop en autodropF means you're fucked![]()
Ziet er ingenieus uit, Quoi! Ik hoop dat het helpt
Dat ziet er best apart uit, blijft dat gewoon een week zitten ofzo? Mooi dat je in ieder geval niet hoeft te stoppen met lopen, wordt gewoon weer erg rustig opbouwen dus. Hopen dat je snel weer zonder pijn kan lopen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef Quoi het volgende:
Nou, tegen mijn intuitie (= vergeet het lopen even) in heeft mijn fysio me de opdracht gegeven om:
- dinsdag langskomen
[ afbeelding ]
Verder nog steeds koelen, oefeningen en we hebben kniestabiliteitsoefeningen gedaan.
Ik heb écht duidelijk aangegeven hoeveel last ik had/hebMaar ik ben natuurlijk allang blij dat ik gewoon mag lopen. Maar een beetje bedenkingen heb ik wel.
![]()
Weet niet in hoeverre die plank oefeningen effect hebben op je romp-stabiliteit, maar als dat er ook onder valt is de "plank challenge" wel een mooie!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Misschien proberen om wat romp-stabiliteits oefeningen te doen? Daardoor krijg je een sterker lijf. Rugspieren en buikspieren en bovenbenen enzo. Het lijkt mij dat dat wel goed is voor de stabiliteit van je heupen ook.SPOILER: Hier hangt ie aan de muurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Edit
Wel even de dagnummers aanhouden i.p.v woensdag enzo, heb kennelijk een plank challenge van vorig jaar gepakt
//Edit2
Voila, nu met de goede challenge
[ Bericht 5% gewijzigd door Levitas op 02-05-2013 22:08:02 ]![]()
Hoi!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat je hier eerder hebt gepost dus hoi! Vertel eens wat over jezelf. (zoja, sorry) Maar zijn je schoenen nog goed?in het vorige topic heb ik kort aangegeven dat ik net ben begonnen met hardlopen
Schoenen zijn net nieuw en van Soucony ofzo. Lopen prima. Doe 1 min hardlopen, 2 minuten wandelen, 1 min hardlopen, 2 min wandelen etc. En dat een half uurtje.
ook net begonnen of loop je een tijdje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik weet er alles van; ik heb sinds vorige week woensdag afwisselend last van mijn rechterheup en diverse spieren in mijn rechterbovenbeen. Iedere dag is een andere spier weer stram en stijf. Gisteren na 25 minuten voor de zekerheid maar gestopt met mijn rondje, morgen maar weer eens een half uurtje proberen...Thx! Ben ook onder behandeling van een fysiotherapeut en daar heb ik ook de nodige oefeningen meegekregen die me wat steviger op de benen doen staan. Letterlijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Misschien proberen om wat romp-stabiliteits oefeningen te doen? Daardoor krijg je een sterker lijf. Rugspieren en buikspieren en bovenbenen enzo. Het lijkt mij dat dat wel goed is voor de stabiliteit van je heupen ook.
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre die plank oefeningen effect hebben op je romp-stabiliteit, maar als dat er ook onder valt is de "plank challenge" wel een mooie!
[ afbeelding ]Die aan je muur hangt is de goeieSPOILER: Hier hangt ie aan de muurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Edit
Wel even de dagnummers aanhouden i.p.v woensdag enzo, heb kennelijk een plank challenge van vorig jaar gepakt
* YUR heeft vandaag ook dag 2 van de challenge gedaan
Lag te trillen als een sexspeeltje
Ik loop inmiddels, na een pauze van meer dan een jaar, driekwart jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook net begonnen of loop je een tijdje?
[..]
Mijn "blessure" is ontstaan door dat ik anderhalve week geleden licht gestruikeld ben over een boomwortel tijdens een afdaling in het bos. Blijkbaar ben ik nét verkeerd terecht gekomen, waarschijnlijk met aangespannen spieren of zo.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Hoi!in het vorige topic heb ik kort aangegeven dat ik net ben begonnen met hardlopen
Schoenen zijn net nieuw en van Soucony ofzo. Lopen prima. Doe 1 min hardlopen, 2 minuten wandelen, 1 min hardlopen, 2 min wandelen etc. En dat een half uurtje.
[..]
ook net begonnen of loop je een tijdje?
[..]
oefeningen te doen? Daardoor krijg je een sterker lijf. Rugspieren en buikspieren en bovenbenen enzo. Het lijkt mij dat dat wel goed is voor de stabiliteit van je heupen ook.Ah ok ok. Dan ligt het niet aan je schoenen, hopelijk helpen de oefeningen en het vaker lopen.quote:Thx! Ben ook onder behandeling van een fysiotherapeut en daar heb ik ook de nodige oefeningen meegekregen die me wat steviger op de benen doen staan. Letterlijk
Ik zat in eerste instantie ook een beetje in die hoek te kijken. Als ze de brooks puregrip hadden zou het zomaar die kunen zijn geworden. Ik ben voornamelijk op het advies van de verkoper afgegaan die trail ervaring had.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hmm, ik ga sowieso wel wat modellen proberen als het kan, dus misschien ook wel wat met wat meer drop. Ik voel wel het verschil tussen de Kinvara (4mm) en de FiveFingers (0mm), maar dat komt natuurlijk ook omdat de FF helemaal geen demping hebben. Misschien ben ik wel iets teveel in 1 hoek aan het kijken ja, al liep het gisteren wel erg lekker op de FF en vind ik het echt leuk!![]()
Ziet er spannend uit Quoi! Ik ga voor je duimen voor de Golden 10!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef Quoi het volgende:
- dinsdag langskomen
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre die plank oefeningen effect hebben op je romp-stabiliteit, maar als dat er ook onder valt is de "plank challenge" wel een mooie!
[ afbeelding ]Heel veel effect want planks zijn voor je buikspieren dus die doen veel met je balans.SPOILER: Hier hangt ie aan de muurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Edit
Wel even de dagnummers aanhouden i.p.v woensdag enzo, heb kennelijk een plank challenge van vorig jaar gepaktJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Woehoe!! Goed bezig!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:46 schreef YUR het volgende:
* YUR heeft vandaag ook dag 2 van de challenge gedaan
Lag te trillen als een sexspeeltje
Ik moet zo ook nog, maar ik heb net schaamteloos sushi zitten etenmaar goed, als ik zo thuiskom ga ik nog wel even planken dan... Ik kan niet op dag twee al skippen.
Oh en bij gebrek aan eigen aankopen show ik gewoon de schoenen van m'n beste vriend even:
Mizuno Wave Rider 16![]()
Kekke dingen hoor! Ik heb ondertussen met de nieuwe Kinvara's in m'n handen gestaan, ook erg mooi spul en zo licht!! Maar te minimalistisch voor mij hoor.
Het zomersetje van Adidas zag er wel goed uit! Jammer dat zo'n los broekje niets voor mij is, het was echt een leuke kleur![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een kekke schoentjes hier en daar. En zo enthousiast aan het planken geslagen allen![]()
Trouwens: zwemmen kán natuurlijk niet met die tapeIk skip dus morgen mijn 2e zwemsessie omdat ik weer even ga proberen te lopen...
![]()
Mooie schoentjes, ook al zijn ze niet van jezelf!
Ik heb de tweede vijf km aaneengesloten in de benen! Had een klein beetje spierpijn nog van dinsdag en het ging ook wat minder lekker, stuk langer over gedaan. Maar wél met collega gelopen, met wie ik ruim 2 maanden terug begonnen ben en achteraf hadden we allebei twijfels of we het gingen volhouden. Haha, echt wel dus!! Op naar de bridge to bridge en verder!
http://www.endomondo.com/workouts/184389334/8731896
@Quoi; hopelijk gaat het lopen morgen goed, ik duim voor je!![]()
Wij planken alleen niet op zondag, begrepen?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Woehoe!! Goed bezig!!
Ik moet zo ook nog, maar ik heb net schaamteloos sushi zitten etenmaar goed, als ik zo thuiskom ga ik nog wel even planken dan... Ik kan niet op dag twee al skippen.
Oh en bij gebrek aan eigen aankopen show ik gewoon de schoenen van m'n beste vriend even:
Mizuno Wave Rider 16
[ afbeelding ]
Kekke dingen hoor! Ik heb ondertussen met de nieuwe Kinvara's in m'n handen gestaan, ook erg mooi spul en zo licht!! Maar te minimalistisch voor mij hoor.
Het zomersetje van Adidas zag er wel goed uit! Jammer dat zo'n los broekje niets voor mij is, het was echt een leuke kleur!F means you're fucked![]()
Haha, fijn dat je de zwemclub ook alweer snel gaat verlaten! En stoere tape hoor! Hopelijk helpt t, ik duim mee voor de golden 10!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Quoi het volgende:
Wat een kekke schoentjes hier en daar. En zo enthousiast aan het planken geslagen allen![]()
Trouwens: zwemmen kán natuurlijk niet met die tapeIk skip dus morgen mijn 2e zwemsessie omdat ik weer even ga proberen te lopen...
Wohoo, trillen als een seksspetjeGoed bezig!
En coole schoentjes komen voorbij. Die van mij hebben nog geen 100 km gehad en zijn pas 4 maanden oud.. Ik moet dus nog even wachten![]()
![]()
Nee, niet op zondag! Want schema dit dat!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij planken alleen niet op zondag, begrepen?!
En dag van de heer en zo. Dat ook
Ik heb het planking-schema iig alvast gepind op Pinterest.. Dat is alvast een begin
Dat trillen is trouwens wel herkenbaarhad ik ook!
Yup, hier ook. Mooi hé?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Die planks van gisteren deed ik trouwens met m`n armen tegen elkaar. Vandaag heb ik ze gedaan met armen op schouderbreedte. Is toch wel een stukje zwaarder, en dus meer trillen![]()
![]()
Ik heb een heel arsenaal aan oefeningen meegekregen. Planken dan maar ff niet
Over trillen gesproken. Moest op zo'n balance board op één been staan en een bal overgooien. Dan voel je jezelf tamelijk josti, want da's nog verrekte lastig![]()
![]()
Oe Quoi, ik had iets heel anders verwacht van de fysio... Nouja, op hoop van zegen dan maar, ik ben erg benieuwd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:13 schreef slacker_nl het volgende:
Oe Quoi, ik had iets heel anders verwacht van de fysio... Nouja, op hoop van zegen dan maar, ik ben erg benieuwd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik schaamde me dood hier thuisquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik dacht dat t met armen op schouderbreedte moest!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yup, hier ook. Mooi hé?
Die planks van gisteren deed ik trouwens met m`n armen tegen elkaar. Vandaag heb ik ze gedaan met armen op schouderbreedte. Is toch wel een stukje zwaarder, en dus meer trillen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Om eerlijk te zijn, ik ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:13 schreef slacker_nl het volgende:
Oe Quoi, ik had iets heel anders verwacht van de fysio... Nouja, op hoop van zegen dan maar, ik ben erg benieuwd.Maarja, laat ik het maar proberen.
![]()
Ik pas niet in de gootsteenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach joh, anders GotC je altijd nog in bad gooien met de vuile was erbij... trillen maar!
Het lijkt zo'n simpele oefening he, en maar zo kort, 20 seconden. Maar ik trilde ook als een rietje. Hoe moet ik eind van de maand 5 MINUTEN kunnen??quote:
Dat liet de fysio mij 16 jaar geleden ook doen, hij was alleen even vergeten dat ik op niveau basketbal speelde en dus zonder m'n romp te bewegen een bal ergens vandaan kon plukkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een heel arsenaal aan oefeningen meegekregen. Planken dan maar ff niet
Over trillen gesproken. Moest op zo'n balance board op één been staan en een bal overgooien. Dan voel je jezelf tamelijk josti, want da's nog verrekte lastig![]()
Toen is hij me maar duwtjes gaan geven om me uit balans te krijgen op die plank![]()
![]()
Okay okay ik ga mee planken. Vanavond eerste poging. Dan doe ik wel 1x 20 en dan mee met morgen 30
-edit: hoe houden jullie de seconden bij?![]()
Herkenbaar verhaalquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat liet de fysio mij 16 jaar geleden ook doen, hij was alleen even vergeten dat ik op niveau basketbal speelde en dus zonder m'n romp te bewegen een bal ergens vandaan kon plukken![]()
Toen is hij me maar duwtjes gaan geven om me uit balans te krijgen op die plank
Dan heb je ondertussen ook zo'n vakjes buik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het lijkt zo'n simpele oefening he, en maar zo kort, 20 seconden. Maar ik trilde ook als een rietje. Hoe moet ik eind van de maand 5 MINUTEN kunnen??![]()
Stopwatch op de iPhone. Of gewoon eierwekker of zo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef Twinky het volgende:
Okay okay ik ga mee planken. Vanavond eerste poging. Dan doe ik wel 1x 20 en dan mee met morgen 30
-edit: hoe houden jullie de seconden bij?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat doe ik de sportschool. Lekker trillen met m'n rooie kopquote:![]()
Heeft m'n sixpack het wel lekker warm, zo onder de spekjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je ondertussen ook zo'n vakjes buik.
GotC timede me. En anders doe ik het zelf op mn telefoonquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef Twinky het volgende:
-edit: hoe houden jullie de seconden bij?
Same here, maar dan met een kapotte pees in m'n voet en geen basketbalverledenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat liet de fysio mij 16 jaar geleden ook doen, hij was alleen even vergeten dat ik op niveau basketbal speelde en dus zonder m'n romp te bewegen een bal ergens vandaan kon plukken![]()
Toen is hij me maar duwtjes gaan geven om me uit balans te krijgen op die plank. Op een driedubbel gevouwen matje ipv half rond ding, omdat het te makkelijk was
Q, beterschapIk heb ook m'n twijfels erbij, maar ik gun je het allerbeste.
![]()
Waar zijn de rest van de maanden te vinden qua oefeningen? Ben benieuwd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gewoon elke week een minuut erbijquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar zijn de rest van de maanden te vinden qua oefeningen? Ben benieuwd.
know'm sayin?
word? word.![]()
Als je dit een maand doe lig je tussen 6 plankings.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar zijn de rest van de maanden te vinden qua oefeningen? Ben benieuwd.![]()
Moet ook, maar dat had ik gisteren verkeerd gezien op het plaatjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik dacht dat t met armen op schouderbreedte moest!
Lekker met z`n allen planken. Laten we een plank-meet organiseren!Deze planking challenge kwam van "Get fit with Blake" op Facebook. Heeft vast wel meer van dat soort dingenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Zet m d'r maar in voor mei!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Twinky het volgende:
Okay!
Hier overigens de planking van 2013. Zal ik hem in de OP doen?
[ afbeelding ]leuk!
Ach, wat je wil. Squats bijvquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
20 seconden geplankt!![]()
Swets gaat next
Nou, ik had rust verwacht, plus oefeningen om eea aan te sterken en daarna weer iets aan opbouw te doen. Maar ondanks pijn te blijven lopen..quote:
@Twinky, zolang het onder een spoiler komt te staan, soit. Moet je trouwens ook side planks doen, of is het alleen maar rechte planks? Want die schuine buikspieren enzo mogen ook best wat liefde krijgen niet?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bijna thuis, dan gauw fitnessmatje makken en even de 2 mei plank doen. Mr Guppy zal wel denken, idiot![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De fysio was er toch van overtuigd was dat het de spier was die problemen gaf langs je been? Dan kan ik mij voorstellen dat bewegen op zich wel in orde is en geen kwaad kan, al is pijn natuurlijk nooit een goed teken...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik ookMaarja, laat ik het maar proberen.
Mocht er een pees / aanhechtig ook problemen geven, dan lijkt bewegen mij persoonlijk erg onverstandig, omdat het enige wat die ontsteking van een aanhechting / pees helpt, rust is (en evt. ontstekingsremmers). Heb daarom zelf toen ook 3 weken geen meter gelopen of zo en kon daarna nog maar beginnen met max. 15 mins ofzo... Ik zou niet weten hoe lang een geirriteerde spier nodig heeft en of bewegen daarvoor juist weer beter is voor doorbloeding enzo...
Maar ja, elk lijf is anders, hoop dat je al weer veel sneller er bovenop bent, maar blijvende pijn lijkt mij niet verstandig om dan kostte wat kost te blijven trainen, al zou ik de expertise van de fysio ook wel even opvolgen nu. Kan je het volgende overleg evt. je bedenkingen / nieuwe ervaringen aandragen.
Jack does it in real time...![]()
Mei plankquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef GotC het volgende:
Juni squats, juli lunges, augustus opdrukken...
Juni plank&squats
Juli plank&squats&lunges
Augustus plank&squats&lunges&pushupsF means you're fucked![]()
Zoals gezegd ik dus ook, maar ik geef het maar weer een kansje. Thanksquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Same here, maar dan met een kapotte pees in m'n voet en geen basketbalverleden. Op een driedubbel gevouwen matje ipv half rond ding, omdat het te makkelijk was
Q, beterschapIk heb ook m'n twijfels erbij, maar ik gun je het allerbeste.
![]()
Yur ben jij dat op die foto? Ik heb ook nog ergens een foto van mezelf al plankend![]()
Really? Waar zie je dat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef GotC het volgende:
Kan je net zo goed meteen Insanity gaan doen..quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Mei plank
Juni plank&squats
Juli plank&squats&lunges
Augustus plank&squats&lunges&pushups![]()
![]()
Dat ben ik niet hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zoals gezegd ik dus ook, maar ik geef het maar weer een kansje. Thanks![]()
Yur ben jij dat op die foto? Ik heb ook nog ergens een foto van mezelf al plankend
Squats en lunches, ik ben benieuwd... die squat challenge doe ik wel mee, en die lunge challenge ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef GotC het volgende:
Burpees zijn veel veeleisender: death by burpee.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Das te langquote:overbelasting ligt op de loer!!
lunchquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Squats en lunches, ik ben benieuwd... die squat challenge doe ik wel mee, en die lunge challenge ook.
Burpees zijn veel veeleisender: death by burpee.
Zo rol ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Das te langoverbelasting ligt op de loer!!
![]()
![]()
4 maand je rectus trainen maar niet de transverse of ook niet je rug. Ik weet het niet...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Exactly my thoughtsquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De fysio was er toch van overtuigd was dat het de spier was die problemen gaf langs je been? Dan kan ik mij voorstellen dat bewegen op zich wel in orde is en geen kwaad kan, al is pijn natuurlijk nooit een goed teken...
Mocht er een pees / aanhechtig ook problemen geven, dan lijkt bewegen mij persoonlijk erg onverstandig, omdat het enige wat die ontsteking van een aanhechting / pees helpt, rust is (en evt. ontstekingsremmers). Heb daarom zelf toen ook 3 weken geen meter gelopen of zo en kon daarna nog maar beginnen met max. 15 mins ofzo... Ik zou niet weten hoe lang een geirriteerde spier nodig heeft en of bewegen daarvoor juist weer beter is voor doorbloeding enzo...
Maar ja, elk lijf is anders, hoop dat je al weer veel sneller er bovenop bent, maar blijvende pijn lijkt mij niet verstandig om dan kostte wat kost te blijven trainen, al zou ik de expertise van de fysio ook wel even opvolgen nu. Kan je het volgende overleg evt. je bedenkingen / nieuwe ervaringen aandragen.![]()
En nu ga ik es ffkes uittesten of die tape echt waterdicht is.
Trouwens, bij dat planken wil het helpen als je je (hardloop)schoenen aantrekt. Bij mij ging het toen beduidend makkelijker![]()
Ook geplankt!![]()
Zullen we bij de Ekiden een plank challenge doen na de wedstrijd, wie het het langste volhoudt... kijken of de trainingen geholpen hebben en wie er zich aan gehouden heeft.![]()
Of het goed is geen idee, maar de moeders bij m'n zwangerschapsactiefding mogen na 8 weken na de bevalling weer planken/buikspieroefeningen doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Nirak het volgende:
Is planking ook goed om je buikspieren weer enigszins bij elkaar te krijgen na een zwangerschap?![]()
Nah, gewoon doen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef GotC het volgende:
Oh en burpeeslaten we dat nog maar even uitstellen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: