DM vertraging.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet ff melden dat ik over moet schakelen, vrind!
Ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Weet je wat het is? De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Volgend onderwerp.
Strafquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:24 schreef KingRoland het volgende:
ach rot toch op. Die politieagenten waren in de fout.
Het enige wat moet worden besproken is de straf.
3 uurtjes vast gezeten poeh poeh. Gelukkig wordt in Nederland verder nooit iemand onterecht vast gezetquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Het kan me niet schelen of het klopt of niet, interesseert me geen kut wat er met die aandachtshoer is gebeurd, en nu weer verder graag.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Het kan me niet schelen of het klopt of niet, interesseert me geen kut wat er met die aandachtshoer is gebeurd, en nu weer verder graag.
Dat was echt 'not dun' ja, om maar een groot voetbalanalist te quoten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:24 schreef Knaller het volgende:
Denk aan je vrouw met die rode jurk meneer v/d Laan!
Ben even haar naam kwijt.
quote:
Femkequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:24 schreef Knaller het volgende:
Denk aan je vrouw met die rode jurk meneer v/d Laan!
Ben even haar naam kwijt.
Dan zou de tafel 10x zo groot moeten zijn, en het programma 10x zo lang moeten duren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Hoe zouden PenW de rellen besproken hebben, als ze in 1980 bestaan hadden?
Ja gewoon iets geven dan is het gewoon klaar. Er wordt gewoon van een mug een olifant gemaakt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bedoelt straf voor de agenten of wat?
Willens en wetens iemand onterecht vastzetten lijkt mij een kwalijke zaak.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
3 uurtjes vast gezeten poeh poeh. Gelukkig wordt in Nederland verder nooit iemand onterecht vast gezet
Beide met een flinke snor waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Als je zo op een verjaardag gaat kloten word je er ook uitgeschopt.
Dan wordt de muziek harder gezet en doe je net of ze er niet is. Gaat ze vanzelf weg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Ja verdomme, ik wil mijn tijd terug, dit gekut doen ze maar na twaalven.quote:
Succes wanneer je je verjaardag op een openbaar plein organiseertquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Nee gingen er 2 over het museumplein.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Moesten er 2 afzeggen volgens mij maar was nog beter voor de formatie.
Daar gaat het niet om, het gaat om gedrag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Succes wanneer je je verjaardag op een openbaar plein organiseert
Een beetje net als jij over P&W in dit topic.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Een beetje net als jij over P&W in dit topic.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Een beetje net als jij over P&W in dit topic.
In amsterdam en vooral met Koninginnedag zie je veel grotere idioten. Allemaal arresteren?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om gedrag.
is ook zijn dochterquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:33 schreef Rickazio het volgende:
Hoeveel jaren ouder is hij wel niet dan die vrouw?
saaie lamlul inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:33 schreef TheGeneral het volgende:
Jezus lul eens niet zo veel van der Laan..
Zij is 34, ik weet niet hoe oud hij is. maar het zal wel 50 plus zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:33 schreef Rickazio het volgende:
Hoeveel jaren ouder is hij wel niet dan die vrouw?
57.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Zij is 34, ik weet niet hoe oud hij is. maar het zal wel 50 plus zijn
Obamaquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:35 schreef Travel. het volgende:
Dit wel een goed onderwerp. Een land dat iedereen op zijn mensenrechten wijst
Het nieuwe? Hij zit er al ruim 4 jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:38 schreef Hierro het volgende:
Obama, het nieuwe (neger)slaafje van het grootkapitaal.
Wordt 'stallen' genoemd toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vracht naar achteren geschoven, vleugel geen draagkracht meer==> Boem
nastyquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vracht naar achteren geschoven, vleugel geen draagkracht meer==> Boem
Nee.quote:
Ja zeker:quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:46 schreef superworm het volgende:
Iemand hier House of Cards gezien?Diederik lijkt op één van de hoofdpersonen.
Open sollicitatie?quote:
Complete anarchie hier.quote:
Ze vroegen Vd Laan zelfs niks over het outshinen van de koningin door z'n vrouw.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:50 schreef Hierro het volgende:
Is er ook nog iemand die tegengas geeft? Ontzettend saai dit.
Ze hadden het er indirect wel over.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze vroegen Vd Laan zelfs niks over het outshinen van de koningin door z'n vrouw.
witteman, die opaquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
welke van de 2 neukt nou al die vrouwen eigenlijk
Je bent er vriendelijk genoeg voorquote:
IEEWWLLLLquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:52 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Haar slaapkamer is anders een complete bende.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:52 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Haar slaapkamer is anders een complete bende.
Iets tč. Ik moet dat kille/koude van GGMM hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent er vriendelijk genoeg voor
Stichting Martijn steunt dit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:54 schreef Zipportal het volgende:
Kinderpardon, alleen de naam al.
Stop 'm er dan niet in. Pardon.
Nope ...quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Maandag had Pauw zo'n joekel van een kermisring om, vandaag ook?
Dus als iemand zomaar wat lult moet degene die luistert naar E-matching ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
E-matching, alleen voor hoger opgeleiden.
De W van Cohenpolitie. Klopt toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
WildersHij heeft weer een woord verzonnen: Cohenpolitie
Wilders mist Cohen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
WildersHij heeft weer een woord verzonnen: Cohenpolitie
Yolo!quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:59 schreef Snoepje5 het volgende:
Cohen wordt nog beroemd na zijn falende periode als partijleider bij de pvda.
Eigenlijk wel. Maar ik baal er nog steeds van.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]wat dacht jij dan
dat stond toch allang vast
Niks mis met zondag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Wtf is er ook mis met een huldiging op zondag? Beter dan doordeweeks op dinsdag lijkt me![]()
Zondag is tenminste iedereen vrij?
Haha alsof de huldiging de komende paar jaar weer in de binnenstad is. Die klootzakken van de gemeente willen dat nooit meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat mij eigenlijk om de locatie.
Zondag is top
F16's? Nee joh, hebben we nog 60+ van.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:29 schreef Travel. het volgende:
Wat ik echt afvraag, is of we er 8 gehuurd hebben. We hebben er toch maar 2 dacht ik ?
Naja, hopen dat we binnen een paar jaar weer een kans krijgen..quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha alsof de huldiging de komende paar jaar weer in de binnenstad is. Die klootzakken van de gemeente willen dat nooit meer. Echt super jammer, maar op de wedstrijddag zelf is wel
Wanneer die goedverdienende voetballertjes zelf de kosten die aan zo'n feest hangen ophoesten, zal er vast geen probleem zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, hopen dat we binnen een paar jaar weer een kans krijgen..
Het zal niet aan de kosten liggen ... gaat vooral om de relletjes..quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wanneer die goedverdienende voetballertjes zelf de kosten die aan zo'n feest hangen ophoesten, zal er vast geen probleem zijn
Dat bedoel ik, die zorgen voor kosten...quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zal niet aan de kosten liggen ... gaat vooral om de relletjes..![]()
Klopt. Maar waar je het ook organiseert, de rellen blijf je houden. Of het nou op een grasveldje is of op het Museumplein.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die zorgen voor kosten...
En om die gekken harder aan te pakken dient er geld te vloeien .. Anders geeft De Boer dat feestje maar op de campingquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar waar je het ook organiseert, de rellen blijf je houden. Of het nou op een grasveldje is of op het Museumplein.
Die gekken moeten gewoon harder worden aangepakt...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En om die gekken harder aan te pakken dient er geld te vloeien .. Anders geeft De Boer dat feestje maar op de camping
Nu geef je me al 2 nachten op rij gelijk ...quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Het klopt natuurlijk wel, het draait uiteindelijk allemaal om de kosten.![]()
Grr ... ik kan er niet tegen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu geef je me al 2 nachten op rij gelijk ...
Rooie Paultje had de krakers verdedigd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
quote:Jeroen Pauw en Paul Witteman hebben met hun uitzending dinsdagavond een recordaantal kijkers getrokken. Ruim 2,1 miljoen mensen zaten voor de buis om het tv-programma, waarin uitgebreid werd teruggeblikt op de inhuldiging, te bekijken.
Pauw en Witteman was dinsdag na het verslag van de inhuldiging en de journaals van 12.00, 16.00, 17.00 en 18.00 uur het best bekeken tv-programma. Dat blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek (SKO).
De confrontatie tussen Peter R. de Vries en Joran van der Sloot in februari 2008 was tot nu toe de best bekeken uitzending van Pauw en Witteman; die aflevering trok 10.000 kijkers minder dan die van 30 april. Bram Moszkowicz zorgde eind oktober vorig jaar ook voor een kijkcijferopleving; destijds keken 1.922.000 kijkers naar de uitzending met de gevallen strafpleiter. Normaal kijken er gemiddeld een miljoen mensen naar de talkshow.
ad.nl
Volgens mij trok die 4.000 kijkers méér. Geen records dus dinsdag:quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
De confrontatie tussen Peter R. de Vries en Joran van der Sloot in februari 2008 was tot nu toe de best bekeken uitzending van Pauw en Witteman; die aflevering trok 10.000 kijkers minder dan die van 30 april
Heb je toevallig ook de cijfers paraat van de uitzendingen die na een verkiezingsdag waren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij trok die 4.000 kijkers méér. Geen records dus dinsdag:
1. 04-02-2008 2.126.000 Peter R. de Vries, Patrick van der Eem en team PRdV
2. 30-04-2013 2.122.000 Maarten van Rossem, Sonja Barend, Joanna en Claudia de Breij
3. 30-10-2012 1.922.000 Bram Moszkowicz
4. 30-04-2009 1.844.000 Guusje ter Horst, Peter van der Vorst, Arjo de Jong, Erik de Landmeter
5. 08-01-2010 1.774.000 Huub Stapel, Erik Hulzebosch en andere ijs- en schaatspretgasten
6. 19-10-2009 1.605.000 Dirk Scheringa
7. 23-04-2013 1.507.000 Bram Moszkowicz, Maarten van Rossem
Nee, heb ik niet. Ik denk dat dit lijstje aardig compleet is. Uitzending van de dag van het skiongeluk van prins Friso nog toegevoegd, trouwens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
Heb je toevallig ook de cijfers paraat van de uitzendingen die na een verkiezingsdag waren?
Ik weet die data niet meer.
Sowieso gaat 4 mei niet alleen over de 2e wereldoorlog, maar is het inmiddels gewoon een dag om alle oorlogsslachtoffers te herdenken.quote:
Een toneelstuk over Auswitch met André van Duin, dat vind ik pas disrespectvolquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Ja joh de wereld is zwart witwat een kutdiscussie.
Ik weet niet of je echt werkelijk nergens aan kan denken, ook al zou je dat willen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Ik denk eigenlijk ook nooit ergens aan tijdens die 2 minuten...
Laat het ze maar niet horen dan. http://www.nu.nl/algemeen(...)lleen-woii-gaan.htmlquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Sowieso gaat 4 mei niet alleen over de 2e wereldoorlog, maar is het inmiddels gewoon een dag om alle oorlogsslachtoffers te herdenken.
De wereld bestaat niet alleen uit voetbal en Ajax.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een non-discussie... Gaat echt nergens over
Hoog zuchtgehalte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een non-discussie... Gaat echt nergens over
Noh! echt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De wereld bestaat niet alleen uit voetbal en Ajax.
Het hoeft toch ook niet, het kan. En blijkbaar zijn er heel veel mensen die van die gelegenheid gebruik wensen te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:18 schreef Wopper1 het volgende:
Mensen kunnen 365 dagen per jaar langs de Duitse graven lopen.. Waarom nu juist dan op 4 mei?
Die vindt dat de Noord-Koreaanse slachtoffers van de oorlog ook herdacht moeten worden.quote:
Het gaat anders al wel de hele aflevering over joden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De wereld bestaat niet alleen uit voetbal en Ajax.
Joanna gaat schreeuwen op de Dam.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die vindt dat de Noord-Koreaanse slachtoffers van de oorlog ook herdacht moeten worden.
Nee, niet weer Marokkanen bashen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Is het kransenvoetbal al langsgekomen?
Ja idd, juist zulke dingen als groepsdruk, brainwashing dmv propaganda zijn toch nog altijd ontzettend actueel?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:25 schreef Pietepietje het volgende:
Maar er waren ook Duitse militairen die slachtoffer waren van een systeem wat ze niet wouden, die kan je dan toch ook herdenken?
Daarom, een beetje kortzichtig om die maar als de vijand te blijven zien, terwijl die ook gewoon geen keuze hadden en de oorlog ingetrokken zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:25 schreef Pietepietje het volgende:
Maar er waren ook Duitse militairen die slachtoffer waren van een systeem wat ze niet wouden, die kan je dan toch ook herdenken?
Als je niets herdenkt, dan herdenk je niets.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef Slobeend het volgende:
Als je alles herdenkt, herdenk je niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |