Sowieso gaat 4 mei niet alleen over de 2e wereldoorlog, maar is het inmiddels gewoon een dag om alle oorlogsslachtoffers te herdenken.quote:
Een toneelstuk over Auswitch met André van Duin, dat vind ik pas disrespectvolquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Ja joh de wereld is zwart witwat een kutdiscussie.
Ik weet niet of je echt werkelijk nergens aan kan denken, ook al zou je dat willen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Ik denk eigenlijk ook nooit ergens aan tijdens die 2 minuten...
Laat het ze maar niet horen dan. http://www.nu.nl/algemeen(...)lleen-woii-gaan.htmlquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Sowieso gaat 4 mei niet alleen over de 2e wereldoorlog, maar is het inmiddels gewoon een dag om alle oorlogsslachtoffers te herdenken.
De wereld bestaat niet alleen uit voetbal en Ajax.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een non-discussie... Gaat echt nergens over
Hoog zuchtgehalte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een non-discussie... Gaat echt nergens over
Noh! echt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De wereld bestaat niet alleen uit voetbal en Ajax.
Het hoeft toch ook niet, het kan. En blijkbaar zijn er heel veel mensen die van die gelegenheid gebruik wensen te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:18 schreef Wopper1 het volgende:
Mensen kunnen 365 dagen per jaar langs de Duitse graven lopen.. Waarom nu juist dan op 4 mei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |