quote:
De Andre Hazes uit de musical Zij gelooft in mij.quote:
Netjes van de president.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga naar bed, maar voor wie het heeft gemist: dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.
Was is China heel vroeger wel een keertje geloof ik, een jochie van 9 koningquote:
te weinig alcohol en te weinig wietquote:
quote:
Nee, met alle gastenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet met wie hij nu aan het eten is? Is het een nog enigszins formele aangelegenheid, of alleen met de fam?
Voor een nieuwe zonnebankkuur.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef Breaker.Faker het volgende:
nee he hazes wanneer stopen we hier mee. De vrouw van Hazes heeft zeker weer geld nodig
Laat het in de OP zettenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga naar bed, maar voor wie het heeft gemist: dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.
Ik weiger om die musical te bezoeken...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:41 schreef Knaller het volgende:
Ze hadden beter een bandje kunnen opzetten, dit blijft een goedkope imitatie.
De echte André is inmiddels 10 jaar dood.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:41 schreef Knaller het volgende:
Ze hadden beter een bandje kunnen opzetten, dit blijft een goedkope imitatie.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Na de boottrip was het al wel genoeg volgens mij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, ze hadden veel beter Brigitte Kaandorp even langs kunnen laten komen. André "nu weten we het wel, je kan maar één ding" van Duin had weg mogen blijven.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij was ook leuk toen met Bernhard in de dierentuin
Langs de McDonalds waarschijnlijk.quote:
Eindbaas Joop.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef trovey het volgende:
Je kunt wel merken dat Van Ellende een flinke vinger in de pap heeft gehad. Constant verkapte reclame voor zijn producten
Ok, duidelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, dan neemt een regentes het van haar over totdat ze 18 is.
vanwege dat wuiven zekerquote:
Nou ja, ik vind een programma op museumplein prima, maar dit is prut.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Na de boottrip was het al wel genoeg volgens mij.
Ik hou d'r nog weer een beetje meer vanquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Snoepje5 het volgende:
En denken we na deze dag anders over het koningshuis?
Je kunt een pizza bestellen en de bon naar Lex en Max sturenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:40 schreef Onnoman het volgende:
Ik voel me nu best kansloos en eenzaam wetende dat alexander nu in zijn royale royaliteit zit te eten op kosten van mij![]()
terwijl ik hier maar beetje kansloos aan het typen ben achter mn computertje
Nee, goedkope reclame Joop.quote:
Niet te evenaren denk ik danquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Hazes had een héél andere uitspraak.
Wat een faal.
Mensen die naar een musical over Hazes gaan vragen er gewoon om.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Hazes had een héél andere uitspraak.
Wat een faal.
Heb ik al op geantwoordquote:
Een gedeelte van 'm in elk gevalquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe dan koos alberts die leeft tenminste nog
Kan niet op bij jou.quote:
Precies, dan liep het helemaal op rolletjes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Andre, Andre en Andre bekte lekkerder dan Andre, Andre en Koos.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is gelukt! Indoctrinatie van mijn belastingcentenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou d'r nog weer een beetje meer van
Nog lang niet afschaffen graag.
Exactquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou d'r nog weer een beetje meer van
Nog lang niet afschaffen graag.
Nee, die zitten aan de warme hap.quote:
Ik hield er al vanquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Het is gelukt! Indoctrinatie van mijn belastingcenten
Komen die vanavond?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Latert het volgende:
Over boottochten gesproken, ik denk dat Pauw vanavond ook nog wel een stukje gaat varen!
Marianne Thieme en Joanna
second waltz heet hetquote:
Nvm geen saxoquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:45 schreef timmmmm het volgende:
best een leuk meisje, die ene met dat blaasinstrument
Ik wou het bijna een trompet noemen
Ik zie Sjorsquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Droopie het volgende:
Wie nederland1 niets vind zap naar de belg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |