http://nl.wikipedia.org/wiki/Cataract_(oogaandoening)quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Hoezo krijgen zulke mannen als Eberhard van der Laan en Henk Bleker zulke mooie jonge vrouwen
Beatrix, of Máxima.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Pakspul het volgende:
Is er al duidelijkheid over wie die vrouw is het blauw was, tijdens de huldiging?
Al bijna drie topics langquote:
thnksquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
twitter:NOS twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 20:21:01Veel mensen vragen zich af wie vrouw in rode jurk is bij Koningsvaart. Het is de vrouw van burgemeester Van der Laan: http://t.co/3quPvg8Xdo reageer retweet
Nee, dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Hoezo krijgen zulke mannen als Eberhard van der Laan en Henk Bleker zulke mooie jonge vrouwen
awwwwwquote:
en Macht.quote:
Bolero van Ravelquote:
Ja! Hij speelt de Bolero. Dat orkest is aan het play-backen.quote:
Is even een zakje chips aan het halen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:44 schreef kilon het volgende:
Armin heeft alleen zijn koptelefoon ingeplugt.
Wat dacht je van Lex? Die had Maxima ook nooit kunnen krijgen als hij hamburgers stond te bakken in frietkot De Kloppende Frikandel hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Hele opbouw verdwenenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
Gaat direct die stekker er WEL in en is het ineens een kolere-herrie van heb ik jou daar.
Eh ja dat weet ik, waarom maak ik anders die opmerkingquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.
Zo simpel is het toch niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef wdn het volgende:
Oh en al zijn schijnbare simpelheid is dit een meesterwerk van Ravel
De Kloppende Frikandel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lex? Die had Maxima ook nooit kunnen krijgen als hij hamburgers stond te bakken in frietkot De Kloppende Frikandel hoor
volgens mij meer een faal van de NOS.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef tralalala het volgende:
Wat een faal van "de beste DJ ter wereld"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |