het is meivakantie voor de kindertjesquote:
Gewoon met het bord op schoot kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
Echt sneu dat ze zo hard doorvaren, tegen de tijd dat Armin komt zitten zij al aan het banket
Een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Wie is die vrouw met rode jurk naast vd laan
Die hebben gewoon vakantie, net als ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende: Hebben die meiden morgen vrij eigenlijk?
Die zullen wel helemaal gesloopt zijn
Mij werd net verteld dat het meivakantie schijnt te zijnquote:
Och engeltje toch! Dan heb je gewoon hele goede akoestiek in de kamerquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]mijn tv heeft dat allemaal niet schat.
Waar trek je dat vandaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Auti het volgende:
Formation of twelve F-16s to enter from North Sea over Spaarndam, descend to 1000ft passing motorway A9, straight line via Westerpark and Zeeburg, then to the northwest via IJmeer.
Thirty seconds behind them a pair of F-16s that will follow the A9 from the descent point, then via Nieuwe Meer to Museumplein, from there via Zeeburg to IJmeer.
ETA Amsterdam is 21:05LT, frequency 126.675.
Eindelijk het juiste antwoord.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Auti het volgende:
Formation of twelve F-16s to enter from North Sea over Spaarndam, descend to 1000ft passing motorway A9, straight line via Westerpark and Zeeburg, then to the northwest via IJmeer.
Thirty seconds behind them a pair of F-16s that will follow the A9 from the descent point, then via Nieuwe Meer to Museumplein, from there via Zeeburg to IJmeer.
Zozo, moet kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:38 schreef Auti het volgende:
Nee hoor ik deed het raam open voor als de F16 langs komen en ik hoor het feest in de vertequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Och engeltje toch! Dan heb je gewoon hele goede akoestiek in de kamer
Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Wie is die vrouw met rode jurk naast vd laan
Dat is z'n dochter toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een profiteurs die burgemeester v amsterdam en n vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |