Er moet wel gelogeerd worden natuurlijk, dus lijk me welquote:Op woensdag 4 september 2013 10:29 schreef Silenus het volgende:
Als je daarnaar schrijft he, mag je dan ook gewoon een week (op kosten van de KRO) op de boerderie in Bonaire gaan resideren?
...
Ik zou er haast om schrijvenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:29 schreef Silenus het volgende:
Als je daarnaar schrijft he, mag je dan ook gewoon een week (op kosten van de KRO) op de boerderie in Bonaire gaan resideren?
...
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:12 schreef Silenus het volgende:
http://www.luckymedia.nl/(...)rouw-internationaal/
Ik vind het 'desondanks' best een leuke vrouwquote:Op woensdag 4 september 2013 12:15 schreef Silenus het volgende:
Jammer dat ze wel een ietwat grof gezicht heeft. Het is wachten op een echt lekkere boerin.
Ik denk dat vooral vrouwen zullen reageren die nog geen kinderen hebben, of kinderen die al studeren/uit huis zijn. Dan is het droombeeld van samen op een pèrd door de prairie naar de horizon galopperen met een strohalm tussen de tanden nog mooier dan strontscheppen in de polder.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:10 schreef svann het volgende:
Zouden hier net zo veel reacties op komen?
Naar het buitenland verhuizen is even wat ingrijpender als naar een gehucht verkassen.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Even zien wie die boeren zijn. Ik hoop op een boerin.
quote:Op woensdag 4 september 2013 08:48 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Hier alvast een van de buitenlandse boeren! http://glamora.ma/2013/09/gevonden_deze_boerin_zit_in_bo.html
nee natuurlijk niet want iedereen gaat door, dan moet je niet hebben dat mensen geen brieven krijgen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Hmmm, in het buitenland. Dat zijn dus hoofdzakelijk ondernemende types. Dus geen teruggetrokken Feikes die ergens weggestopt in Noord-Oost Groningen 10 geiten en een eigen kaaswinkeltje runnen.
Ben er bang voor ja, maar er kan wel een dominant type als Aad tussen zitten.quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Hmmm, in het buitenland. Dat zijn dus hoofdzakelijk ondernemende types. Dus geen teruggetrokken Feikes die ergens weggestopt in Noord-Oost Groningen 10 geiten en een eigen kaaswinkeltje runnen.
Goede observatie marcodej. Ik voorspeel geen kwaliteitsvoorstelling.quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede observatie marcodej. Ik voorspeel geen kwaliteitsvoorstelling.
Ik voorspel binnenkort een ban op het woord kwaliteitsvoorspelling.quote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede observatie marcodej. Ik voorspeel geen kwaliteitsvoorstelling.
Volgens mij welquote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
Oh deze 5 worden het meteen? Geen afvallers met 2 brieven verdeeld over 4 personen?
Neen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
Oh deze 5 worden het meteen? Geen afvallers met 2 brieven verdeeld over 4 personen?
Klopt.quote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
Is het ook.quote:Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef ChatGirl het volgende:
Canada, dat lijkt me écht een tof land.
quote:
quote:
Dat denk ik niet per se, maar gewoon om aan BZV te kunnen meedoenquote:Op zondag 8 september 2013 20:27 schreef OProg het volgende:
Als je daar al vanaf je twaalfde zit, waarom dan nog een Nederlandse vrouw zoeken.
15 minnets uf feemquote:Op zondag 8 september 2013 20:27 schreef OProg het volgende:
Als je daar al vanaf je twaalfde zit, waarom dan nog een Nederlandse vrouw zoeken.
Eigenlijk wel raar jaquote:Op zondag 8 september 2013 20:27 schreef OProg het volgende:
Nee.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Markeerstift het volgende:
Hij moet wel zijn mond dicht houden
Het is daar de middle of nowhere he, die gast is gewoon Nederlander gebleven.quote:
Ik weet niet meer wie Johan was.quote:Op zondag 8 september 2013 20:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vind ik hem wel wat hebben van Johan van het vorige seizoen.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Anders wil Femke vast wel een weekend komen helpen.
ja misschien wel ja, als ie voornamelijk met familie omgaat enzoquote:Op zondag 8 september 2013 20:29 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Het is daar de middle of nowhere he, die gast is gewoon Nederlander gebleven.
De eerstvolgende buren wonen 80 km verderop dus hij lult alleen maar tegen z'n kuikens. Dat zal wel op z'n Gronings zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:29 schreef Starlie het volgende:
Ookal woont hij al 17 jaar in Canada, het Nederlandse boerse accent zit er nog flink in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |