quote:Op zondag 8 september 2013 20:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Even zien wie die boeren zijn. Ik hoop op een boerin.
quote:Op woensdag 4 september 2013 08:48 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Hier alvast een van de buitenlandse boeren! http://glamora.ma/2013/09/gevonden_deze_boerin_zit_in_bo.html
nee natuurlijk niet want iedereen gaat door, dan moet je niet hebben dat mensen geen brieven krijgen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Hmmm, in het buitenland. Dat zijn dus hoofdzakelijk ondernemende types. Dus geen teruggetrokken Feikes die ergens weggestopt in Noord-Oost Groningen 10 geiten en een eigen kaaswinkeltje runnen.
Ben er bang voor ja, maar er kan wel een dominant type als Aad tussen zitten.quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Hmmm, in het buitenland. Dat zijn dus hoofdzakelijk ondernemende types. Dus geen teruggetrokken Feikes die ergens weggestopt in Noord-Oost Groningen 10 geiten en een eigen kaaswinkeltje runnen.
Goede observatie marcodej. Ik voorspeel geen kwaliteitsvoorstelling.quote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede observatie marcodej. Ik voorspeel geen kwaliteitsvoorstelling.
Ik voorspel binnenkort een ban op het woord kwaliteitsvoorspelling.quote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede observatie marcodej. Ik voorspeel geen kwaliteitsvoorstelling.
Volgens mij welquote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
Oh deze 5 worden het meteen? Geen afvallers met 2 brieven verdeeld over 4 personen?
Neen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
Oh deze 5 worden het meteen? Geen afvallers met 2 brieven verdeeld over 4 personen?
Klopt.quote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |