SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Yup..quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef GSMboy het volgende:
Zei dat publiek nou: Leve de koningin????
70 Landverradersquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef Loop-y het volgende:
Van die duizenden republikeinen is niks gekomen dus
70 mensen
Vanavond zul je ook een bijzonder enthousiast gezongen Koningslied zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, de manier van verslaggeving doet me wel een beetje denken aan Noord-Korea.
Alles is geweldig, fantastisch, legendarisch.
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef GSMboy het volgende:
Haha inderdaad... Ik had verwacht dat ze wel een flink script klaar hadden liggen, inclusief de gastenlijst + achtergrondinformatie. Op de Duitse zenders werd nog meer informatie gegeven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:22 schreef BasEnAad het volgende:
Wat slecht van de NOS dat er zo weinig verteld werd wie de gasten waren.
Zal ik even gaan kijken is om de hoek?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vanavond zul je ook een bijzonder enthousiast gezongen Koningslied zien.
Wat net buiten beeld valt, zijn de gewapende mariniers die op het koor richten.
'Leve de koning' heeft ook een lettergreep te weinig, ligt niet lekker in het gehoor zoquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef GSMboy het volgende:
Dat had iedereen aan kunnen zien komen, wat een stel mongolen was dat in de media.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef Loop-y het volgende:
Van die duizenden republikeinen is niks gekomen dus
70 mensen
Dat denk ik niet, want die vage mensen zeiden ook leve maxima. En heb willem alexander niet voorbij horen komen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, 't is nu even gebeurd.
uren nabeschouwingen...
dikke pensquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:25 schreef poepa het volgende:
Ik vond het wel leuk toen die ene meneer z'n jasje niet dichtkreeg met de eed of belofte. Die haalt waarschijnlijk wel alle journaals.
Binnenkort bij 'De tv draait door'quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:25 schreef poepa het volgende:
Ik vond het wel leuk toen die ene meneer z'n jasje niet dichtkreeg met de eed of belofte. Die haalt waarschijnlijk wel alle journaals.
Ja, of je laat gewoon je jasje even open ofzo. Alsof iemand gaat zeggen: 'omg die gast had z'n jasje open, wat onbeschoft zeg'.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:25 schreef poepa het volgende:
Het was een onvervalste aandachtshoer, en die moet je geen aandacht geven in journaals en dergelijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:25 schreef poepa het volgende:
Die man die tijdens zijn zin moest hoesten had ook wel pech. Je zag hem balenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:25 schreef poepa het volgende:
Leve de ko-oo-ningquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'Leve de koning' heeft ook een lettergreep te weinig, ligt niet lekker in het gehoor zo
Nee, dat was "Dat beloof ik" in het Fries.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Er had tijdens de huldiging 1 vrouw wat anders gezegd. Weet iemand nog wat ze zei??? Maar bedoelde ze ermee dat ze het niet eens mee was.
Minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
De toegevoegde waarde van die twee taarten, begrijp ik niet....
Weer gemist!quote:
Precies..quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was een onvervalste aandachtshoer, en die moet je geen aandacht geven in journaals en dergelijken.
Hij had beter idd z'n jasje kunnen openlaten. Geen hond die er wat van gezegd zou hebben, maar nu heeft ie met z'n geklungel alle aandacht. Wat zal hij dat lang na krijgen op alle verjaardagsfeestjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:26 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, of je laat gewoon je jasje even open ofzo. Alsof iemand gaat zeggen: 'omg die gast had z'n jasje open, wat onbeschoft zeg'.
Beatrix is zojuist afgetreden, Camilla Parker is de vrouw van kroonprins Charles.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
Dat beloof ik, maar dan in het Frysk. En dat was Lutz Jacobi van de PvdA.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Er had tijdens de huldiging 1 vrouw wat anders gezegd. Weet iemand nog wat ze zei??? Maar bedoelde ze ermee dat ze het niet eens mee was.
Pelotonvulling.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vroeg me ook even af of hij dit niet stieken expres deed om aandacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was een onvervalste aandachtshoer, en die moet je geen aandacht geven in journaals en dergelijken.
Kate is toch zwangerquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef Latert het volgende:
Waarom waren William en Kate er eigenlijk niet?
Geen kroonprins?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef Latert het volgende:
Geen eerste in lijn van de troon. Dat is zijn vader, Charles.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef Latert het volgende:
Zij is echt raar..quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef freako het volgende:
[..]
Dat beloof ik, maar dan in het Frysk. En dat was Lutz Jacobi van de PvdA.
Past goed bij Oranjequote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef Snowglobe het volgende:
Misschien een domme vraag hoor..Maar zit er een betekenis achter het blauwe thema?
Koningsblauwquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef Snowglobe het volgende:
Misschien een domme vraag hoor..Maar zit er een betekenis achter het blauwe thema?
Ja, dat vond ik wel heel vervelend voor hem. Dat overkwam hem echt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Die man die tijdens zijn zin moest hoesten had ook wel pech. Je zag hem balen
quote:Lutz Jacobi zei "Dat unthjit ik" bij eed
Voor de niet-Friezen leek het er even op dat PvdA-Kamerlid Lutz Jacobi "Dat ontken ik" zei bij de eedafname tijdens de inhuldiging van koning Willem-Alexander. Maar ze zei wel degelijk "Dat beloof ik".
Lutz Jacobi zei "Dat unthjit ik", wat Fries is voor "Dat beloof ik". Fries is een officiële taal van het koninkrijk der Nederlanden. In de meeste gevallen mag íemand 'die ter uitvoering van een wettelijk voorschrift mondeling een eed, belofte of bevestiging moet afleggen' deze woorden gebruiken, zegt de Raad van de Rechtspraak.
Dat geldt echter niet als 'de eed, belofte of bevestiging bij de Grondwet (of mede bij de Grondwet) zijn vastgesteld'. En dat is bij de inhuldiging van de Koning het geval. Eigenlijk mocht Jacobi dus geen Fries spreken, maar ze wilde als trotse Friezin deze gelegenheid waarschijnlijk niet voorbij laten gaan.
De W van water droogleggen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef Snowglobe het volgende:
En werkverschaffing, het houdt weer een paar mensen van de straatquote:
De vlag, het witte draagt iedereen al en het oranje vervangt het rodequote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef Snowglobe het volgende:
o ik had het gemist en ken m niet. zal zo even terugkijken.quote:
Daar heb ik inderdaad ook even aan gedacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook even af of hij dit niet stiekem expres deed om aandacht.
Ah okquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef Kirov het volgende:
[..]
Geen eerste in lijn van de troon. Dat is zijn vader, Charles.
Taart is toch lekker?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
Om mannelijke aandacht?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook even af of hij dit niet stieken express deed om aandacht.
Ja volgens mij ook... Maar tegenwoordig doen we goedkoopquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vond 't wel jammer dat er een kroon stond op een kussen maar Willem-Alexander 'm niet op z'n hoofd kreeg. Daar is dat ding toch voor bedoeld?
Een iPad namens het hele volk was ook tof geweest. Met een oranje smartcover!quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef koena het volgende:
Geen cadeau? Een handige staafmixer had er toch wel af gekund?
Dat deden ze allemaal wel, maar bij hem ging het net mis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:29 schreef marcodej het volgende:
Die jaskneus weet tenminste hoe het moet. Als je staat hoort het jasje dicht.
Eigenlijk best zieligquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat deden ze allemaal wel, maar bij hem ging het net mis.
Gewoon een auto, zoals bij sweet sixteen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een iPad namens het hele volk was ook tof geweest. Met een oranje smartcover!
Ja inderdaad... Als ik naar een kroning zit te kijken, en ze hebben daadwerkelijk een kroon, dan verwacht ik toch minstens dat de koning die op zijn hoofd krijgt...quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vond 't wel jammer dat er een kroon stond op een kussen maar Willem-Alexander 'm niet op z'n hoofd kreeg. Daar is dat ding toch voor bedoeld?
Koninklijk blauw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef Snowglobe het volgende:
Denk dat ze er straks bij de receptie smakelijk om zullen lachen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat deden ze allemaal wel, maar bij hem ging het net mis.
Het was geen kroning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Als ik naar een kroning zit te kijken, en ze hebben daadwerkelijk een kroon, dan verwacht ik toch minstens dat de koning die op zijn hoofd krijgt...
Hoe heet die pipo eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:29 schreef marcodej het volgende:
Je hebt niet naar een kroning zitten kijken, maar naar een inhuldiging.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Als ik naar een kroning zit te kijken, en ze hebben daadwerkelijk een kroon, dan verwacht ik toch minstens dat de koning die op zijn hoofd krijgt...
Dus dan had die meid van Mora het toch goed met haar 'kro-ket'?quote:
Tuurlijk, maar zo theatraal was gewoon een klassiek geval van een aandachtshoererij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:29 schreef marcodej het volgende:
Wat deed die kroon daar dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt niet naar een kroning zitten kijken, maar naar een inhuldiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |