Een iPad namens het hele volk was ook tof geweest. Met een oranje smartcover!quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef koena het volgende:
Geen cadeau? Een handige staafmixer had er toch wel af gekund?
Dat deden ze allemaal wel, maar bij hem ging het net mis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:29 schreef marcodej het volgende:
Die jaskneus weet tenminste hoe het moet. Als je staat hoort het jasje dicht.
Eigenlijk best zieligquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat deden ze allemaal wel, maar bij hem ging het net mis.
Gewoon een auto, zoals bij sweet sixteen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een iPad namens het hele volk was ook tof geweest. Met een oranje smartcover!
Ja inderdaad... Als ik naar een kroning zit te kijken, en ze hebben daadwerkelijk een kroon, dan verwacht ik toch minstens dat de koning die op zijn hoofd krijgt...quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vond 't wel jammer dat er een kroon stond op een kussen maar Willem-Alexander 'm niet op z'n hoofd kreeg. Daar is dat ding toch voor bedoeld?
Koninklijk blauw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef Snowglobe het volgende:
Misschien een domme vraag hoor..Maar zit er een betekenis achter het blauwe thema?
Denk dat ze er straks bij de receptie smakelijk om zullen lachen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat deden ze allemaal wel, maar bij hem ging het net mis.
Het was geen kroning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Als ik naar een kroning zit te kijken, en ze hebben daadwerkelijk een kroon, dan verwacht ik toch minstens dat de koning die op zijn hoofd krijgt...
Hoe heet die pipo eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:29 schreef marcodej het volgende:
Je hebt niet naar een kroning zitten kijken, maar naar een inhuldiging.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Als ik naar een kroning zit te kijken, en ze hebben daadwerkelijk een kroon, dan verwacht ik toch minstens dat de koning die op zijn hoofd krijgt...
Dus dan had die meid van Mora het toch goed met haar 'kro-ket'?quote:
Tuurlijk, maar zo theatraal was gewoon een klassiek geval van een aandachtshoererij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:29 schreef marcodej het volgende:
Wat deed die kroon daar dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt niet naar een kroning zitten kijken, maar naar een inhuldiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |