SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Yup..quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef GSMboy het volgende:
Zei dat publiek nou: Leve de koningin????
70 Landverradersquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef Loop-y het volgende:
Van die duizenden republikeinen is niks gekomen dus
70 mensen
Vanavond zul je ook een bijzonder enthousiast gezongen Koningslied zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, de manier van verslaggeving doet me wel een beetje denken aan Noord-Korea.
Alles is geweldig, fantastisch, legendarisch.
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef GSMboy het volgende:
Haha inderdaad... Ik had verwacht dat ze wel een flink script klaar hadden liggen, inclusief de gastenlijst + achtergrondinformatie. Op de Duitse zenders werd nog meer informatie gegeven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:22 schreef BasEnAad het volgende:
Wat slecht van de NOS dat er zo weinig verteld werd wie de gasten waren.
Zal ik even gaan kijken is om de hoek?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vanavond zul je ook een bijzonder enthousiast gezongen Koningslied zien.
Wat net buiten beeld valt, zijn de gewapende mariniers die op het koor richten.
'Leve de koning' heeft ook een lettergreep te weinig, ligt niet lekker in het gehoor zoquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef GSMboy het volgende:
Dat had iedereen aan kunnen zien komen, wat een stel mongolen was dat in de media.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:23 schreef Loop-y het volgende:
Van die duizenden republikeinen is niks gekomen dus
70 mensen
Dat denk ik niet, want die vage mensen zeiden ook leve maxima. En heb willem alexander niet voorbij horen komen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, 't is nu even gebeurd.
uren nabeschouwingen...
dikke pensquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:25 schreef poepa het volgende:
Ik vond het wel leuk toen die ene meneer z'n jasje niet dichtkreeg met de eed of belofte. Die haalt waarschijnlijk wel alle journaals.
Binnenkort bij 'De tv draait door'quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:25 schreef poepa het volgende:
Ik vond het wel leuk toen die ene meneer z'n jasje niet dichtkreeg met de eed of belofte. Die haalt waarschijnlijk wel alle journaals.
Ja, of je laat gewoon je jasje even open ofzo. Alsof iemand gaat zeggen: 'omg die gast had z'n jasje open, wat onbeschoft zeg'.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:25 schreef poepa het volgende:
Het was een onvervalste aandachtshoer, en die moet je geen aandacht geven in journaals en dergelijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:25 schreef poepa het volgende:
Die man die tijdens zijn zin moest hoesten had ook wel pech. Je zag hem balenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:25 schreef poepa het volgende:
Leve de ko-oo-ningquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'Leve de koning' heeft ook een lettergreep te weinig, ligt niet lekker in het gehoor zo
Nee, dat was "Dat beloof ik" in het Fries.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Er had tijdens de huldiging 1 vrouw wat anders gezegd. Weet iemand nog wat ze zei??? Maar bedoelde ze ermee dat ze het niet eens mee was.
Minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
De toegevoegde waarde van die twee taarten, begrijp ik niet....
Weer gemist!quote:
Precies..quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was een onvervalste aandachtshoer, en die moet je geen aandacht geven in journaals en dergelijken.
Hij had beter idd z'n jasje kunnen openlaten. Geen hond die er wat van gezegd zou hebben, maar nu heeft ie met z'n geklungel alle aandacht. Wat zal hij dat lang na krijgen op alle verjaardagsfeestjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:26 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, of je laat gewoon je jasje even open ofzo. Alsof iemand gaat zeggen: 'omg die gast had z'n jasje open, wat onbeschoft zeg'.
Beatrix is zojuist afgetreden, Camilla Parker is de vrouw van kroonprins Charles.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
Dat beloof ik, maar dan in het Frysk. En dat was Lutz Jacobi van de PvdA.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Er had tijdens de huldiging 1 vrouw wat anders gezegd. Weet iemand nog wat ze zei??? Maar bedoelde ze ermee dat ze het niet eens mee was.
Pelotonvulling.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vroeg me ook even af of hij dit niet stieken expres deed om aandacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was een onvervalste aandachtshoer, en die moet je geen aandacht geven in journaals en dergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |