quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef kevin33 het volgende:
Klein foutje op de website van het Koninklijk Huis.
[ afbeelding ]
Aha, ok.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk deels om de vriendschap, en dat hij vorst van een prinsdom is zal het makkelijker maken, hij is immers nooit gelijk aan een koning.
Het is Shreyas joh, die wil dat mensen zijn naam onthouden om een of andere reden, niks aan de handquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Welke kritiek op Amalia was er dan?
Nee allemaal stropdas is ook zo hetzelfde..quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dat dan mannen die niet eens de moeite hebben genomen om een stropdas om te doen.
Met pakken kun je nu eenmaal niet zoveel variëren zonder dat het het karakter krijgt van 'kijk mij eens extravagant zijn'. Dat hoort niet bij mannen bij serieuze zaken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef ddx het volgende:
Jammer dat merendeel van de mannen gewoon in zelfde soort pak rondlopen.
+ het feit dat het Koningin Máxima is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef kevin33 het volgende:
Klein foutje op de website van het Koninklijk Huis.
[ afbeelding ]
Ze is te dik en gaapt op het verkeerde moment volgens sommigen hier....het is een kind van 9, kan allemaal nog veranderen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Welke kritiek op Amalia was er dan?
Koningin Willem Alexanderquote:
Nee, officieel is het prinses.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
+ het feit dat het Koningin Máxima is.
Die stropdas van Dionne Graus heeft Pim Fortuyn overleefdquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:18 schreef ddx het volgende:
[..]
Nee allemaal stropdas is ook zo hetzelfde..
Ja, en er zitten er een paar tussen die het erg goed hebben begrepen, en een paar he-le-maal niet.quote:
kan allebeiquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Akte van Verlatinghe
Het is een Plakkaat
Iets in het Friesquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:20 schreef Loop-y het volgende:
Maar wat zei Lutz Jacobi nou? Dat ontjiet ik?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deed me denken aan die ene kok, Lonnie.
[ afbeelding ]
Dat is ook de bedoeling van een pak (m.n. vroeger dan). Minder opvallen zodat de vrouwen kunnen schitteren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met pakken kun je nu eenmaal niet zoveel variëren zonder dat het het karakter krijgt van 'kijk mij eens extravagant zijn'. Dat hoort niet bij mannen bij serieuze zaken.
Maar dit soort gelegenheden zijn wel voor vrouwen natuurlijk het moment om zich op hun allerbest te kleden.
Dat unthjit ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:20 schreef Loop-y het volgende:
Maar wat zei Lutz Jacobi nou? Dat ontjiet ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |