Is gewoon netjes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef ddx het volgende:
Jammer dat merendeel van de mannen gewoon in zelfde soort pak rondlopen.
Ik heb het dan ook over een knik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom loopt iedereen te zeiken omdat een kind van net negen jaar even gaapt tijdens een lange saaie tijdrovende ceremonie. Laat dat kind toch met rust.
Wie zegt dat hij niet is uitgenodigd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:15 schreef danos het volgende:
Toch jammer dat Kim Jong Sun niet uitgenodigd is
De knik wordt volgens mij de knipoog bedoeldquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom loopt iedereen te zeiken omdat een kind van net negen jaar even gaapt tijdens een lange saaie tijdrovende ceremonie. Laat dat kind toch met rust.
Ja en in beide gevallen is het makkelijk scoren over de rug van een kind. Heb nou maar gewoon kritiek op Beatrix of zo, zij verdient het ten minste.quote:
Jacquet is dress code, die mannen met een C&A pak snappen het niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef ddx het volgende:
Die heb ik gemist.quote:
Welke kritiek op Amalia was er dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en in beide gevallen is het makkelijk scoren over de rug van een kind. Heb nou maar gewoon kritiek op Beatrix of zo, zij verdient het ten minste.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:15 schreef alors het volgende:
[..]
Die van Brinkman is ook niet mis, wat een rare kop heeft die zeg, eng gewoon.
Blijkbaar traditionele hoofdtooi van een land.quote:
Beter dat dan mannen die niet eens de moeite hebben genomen om een stropdas om te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:16 schreef ddx het volgende:
Ik zie het niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:17 schreef kevin33 het volgende:
Klein foutje op de website van het Koninklijk Huis.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |