SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt je aan de regels te houden. Als er 6 verschillende pleken zijn om te demonstreren, maar je kiest er toch voor andermans feestje te verkloten, ben je ook gewoon een kutwijf.
De politie heeft zich aan de wet te houden.quote:Je hebt je aan de regels te houden. Als er 6 verschillende pleken zijn om te demonstreren, maar je kiest er toch voor andermans feestje te verkloten, ben je ook gewoon een kutwijf.
Ik zou haar ook doen. Ik geef Pauw geen ongelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Was het voor Joanna vanochtend ver lopen vanuit Pauw z'n boot naar de Dam?
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Overigens is het ook gewoon voor haar eigen veiligheid. Als ik die mensenmassa zo zie, word je daar gelyncht als je te lang weg met de koning gaat krijsen
Onzin, je bent nu gewoon haar aanhouding aan het goed praten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Overigens is het ook gewoon voor haar eigen veiligheid. Als ik die mensenmassa zo zie, word je daar gelyncht als je te lang weg met de koning gaat krijsen
Mij gaat het niet om haar mening, mij gaat het om de irritante manier waarop ze daar aandacht voor vraagt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Mooi hoe landgenoten in dit topic reageren op mensen met een afwijkende mening.
Afwijkende meningquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Als je haar daar gewoon laat staan hoort niemand er iets van.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gewoon terechte actie hoor.
Domme aandachtshoeren.
nee, want ik ben het zelfs eens met de mening die ze heeft, kan je nagaan. alleen niet met de manier waarop ze dit doet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Er staat daar louter braaf burgervolk, dat lijkt me dus niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er goed op gereageert wordt. In het thuisvak in de Kuip ga je ook niet juichen als Ajax gescoort heeftquote:
Ze uiten hun meningquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Wilders en Rutte zullen het wel weer opnemen voor de vrijheid van meningsuiting, niet waar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
dus? je wordt niet gelynched hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er goed op gereageert wordt. In het thuisvak in de Kuip ga je ook niet juichen als Ajax gescoort heeft
Die Hitler-groet van Amalia is achteraf dus toch nog gepast geweest, als ik jouw post zo lees.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mooi dat ze dat wijf weg hebben gevoerd. pleurt op met je aandachtsgeile kut bordje
Ja het UNOX volk kan weinig hebben qua afwijkend gedrag. Gepeupel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar geschreeuw nogal irritant zou zijn voor de mensen naast haar, die wel van het moment willen genieten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je haar daar gewoon laat staan hoort niemand er iets van.
Dat zijn allemaal brave borsten uit de provincie. Die gaan echt niet lopen matten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er goed op gereageert wordt. In het thuisvak in de Kuip ga je ook niet juichen als Ajax gescoort heeft
De politie houdt zich gewoon aan de afspraken, zij niet. Valt dus vrij weinig goed te praten me dunktquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Onzin, je bent nu gewoon haar aanhouding aan het goed praten.
Dat was toch geen hitler groetquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Die Hitler-groet van Amalia is achteraf dus toch nog gepast geweest, als ik jouw post zo lees.
Normaal gesproken opteer je dan dat die enkeling bescherming dient te krijgen. Zo werkt vrijheid van meningsuiting. Tenminste, die mening heb je over Wilders wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef timmmmm het volgende:
nee, want je hebt het recht om te protesteren, ook daar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De politie houdt zich gewoon aan de afspraken, zij niet. Valt dus vrij weinig goed te praten me dunkt
Ik zou gewoon heel hard het Wilhelmus gaan zingen. In haar oor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar geschreeuw nogal irritant zou zijn voor de mensen naast haar, die wel van het moment willen genieten.
och god, krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Die Hitler-groet van Amalia is achteraf dus toch nog gepast geweest, als ik jouw post zo lees.
BELGIËËËË... BELGIËËËË... Bel gie jeeeeeeequote:
heb haar wel eens in het echt gezien, ze is nog kleiner dan op tv volgens mijquote:
Zelf ben ik ook geen koningsfan maar het gaat mij om hoe ze het doet. Ze zorgt ervoor dat republikeinen voor schut staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Kom maar op met de memesquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De politie houdt zich gewoon aan de afspraken, zij niet. Valt dus vrij weinig goed te praten me dunkt
Als je demonstreert volgens de regels van de gevestigde orde ben je niet aan het demonstreren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef Loop-y het volgende:
Verstoring van de openbare orde + zes aangewezen plekken voor demonstratie = reden genoeg om haar daar weg te halen
Ik denk niet dat ze ondertussen stiekem van lengte wisselt, ik ga ervan uit dat ze altijd even groot isquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb haar wel eens in het echt gezien, ze is nog kleiner dan op tv volgens mij
Gelul. De politie heeft zich aan de wet te houden, niet aan zijn eigen eenzijdige 'afspraken'.quote:De politie houdt zich gewoon aan de afspraken, zij niet. Valt dus vrij weinig goed te praten me dunkt
Dit. En ruim van tevoren bekend gemaakt. Pure provocatie dus opbokken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef Loop-y het volgende:
Verstoring van de openbare orde + zes aangewezen plekken voor demonstratie = reden genoeg om haar daar weg te halen
triest toch dat iemand over een meisje van 9 jaar een Hitlergroet in haar gezwaai zietquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
och god, krijgen we dat weer.
Kom kom, je kent haar niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef Paxcon het volgende:
Wat een arrogant kind die oudste. Verwende zelfingenomen kop.
Ze heeft de boot doen schudden van controverse.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
Wie is die Joanna en wat heeft ze gedaan?
Ze roept Noord-Korea omdat ze wordt afgevoerd vanwege haar mening. En terecht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef Saekerhett het volgende:
Prima dat je tegen de monarchie bent en daar mag je best voor uitkomen. Maar flikker op met je bordje met fuck de monarchie bij de inhuldiging en 'Noord-Korea' te roepen, dan ben je gewoon een vuile aandachtshoer.
We hebben het over een fukking bordje, laat die enkeling lekker staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als je demonstreert volgens de regels van de gevestigde orde ben je niet aan het demonstreren.
Eén van de vijf overgebleven anti-monarchistische activistenquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
Wie is die Joanna en wat heeft ze gedaan?
Eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef gelly het volgende:
[..]
We hebben het over een fukking bordje, laat die enkeling lekker staan.
ze wordt verwijderd omdat ze onrust veroorzaakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ze roept Noord-Korea omdat ze wordt afgevoerd vanwege haar mening. En terecht.
Vanwege haar mening?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
dat is geen onrust.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze wordt verwijderd omdat ze onrust veroorzaakt.
O?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik sta volledig achter die mannschaft!
[ afbeelding ]
Ik zag het ook. Ze wilde de wuif inzetten op 'en Maxima'. Het was lief.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest toch dat iemand over een meisje van 9 jaar een Hitlergroet in haar gezwaai ziet
Grapjas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat is Amalia eigenlijk mooi geworden
Kinderen die met een hakmes spelen geniaal noemenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ja, want inmiddels zitten zij en haar hele familie in een strafkampquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
zijn gewoon 3 lekkere meiden en toevallig prinsesquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ja, daarom juist!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kinderen die met een hakmes spelen geniaal noemen
Onrust omdat ze een bordje omhoog houdt. Volgens mij onstaat er meer onrust door het weghalen van de vrouw.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij ziet die spekarmpjes niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Daar een hitlergroet in zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef Eenskijken het volgende:
OMG die hitlergroet.. jezus. arresteer dan die prinses man.
Bron?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
twitter:eelcobvr twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 11:47:19Sinds dit -foutieve- bericht is politie al 70 min stil RT @Politie_Adam Geruchten over aanhouding demonstranten onjuist reageer retweet
Heeft Louis ze blijkbaar toch geadviseerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, dat wordt later echt wel een mooi meisje. Weet ik zeker.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ondertussen stiekem van lengte wisselt, ik ga ervan uit dat ze altijd even groot is
Goed gevulde bradworst inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
die hele situatie is onrust ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Onrust omdat ze een bordje omhoog houdt. Volgens mij onstaat er meer onrust door het weghalen van de vrouw.
Het meisje moet nog opdrogen joh.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij ziet die spekarmpjes niet?
Ze heeft in ieder geval niet de looks van maxima geërfdquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het meisje moet nog opdrogen joh.![]()
Anders wordt ze vast wel op een sportdieetje gezet.
Spekarmpjes horen erbij op die leeftijd, en zo´n rond koppie vind ik juist lief bij jonge kinderen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij ziet die spekarmpjes niet?
Nou, Wilders ook maar opsluiten dan. Of gaat je mening maar 1 richting op ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die hele situatie is onrust ja.![]()
maar daar was ze ook gewoon naar op zoek. ze had toch haar advocaat bij zich?
De autoriteiten geven haar wat ze wil: aandacht. Hadden ze dus niet moeten doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zat gister lekker aan het diner inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef Cat22 het volgende:
Arme Charles, in 1980 was hij bij Beatrix haar feestje en ook deze keer is hij waarschijnlijk wel weer uitgenodigd.![]()
gewoon lekker vast zetten op water en brood en pas het weekend weer vrij latenquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze is 9, dan mag het babyvet wel weg zijn hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Spekarmpjes horen erbij op die leeftijd, en zo´n rond koppie vind ik juist lief bij jonge kinderen.
Kids met een uitgemergeld hoofd zijn alles behalve aandoenlijk
Ze zijn niet aangehouden, ze zijn gewoon afgevoerd? Argentijnse toestanden op de Dam.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef marcodej het volgende:
twitter:eelcobvr twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 11:47:19Sinds dit -foutieve- bericht is politie al 70 min stil RT @Politie_Adam Geruchten over aanhouding demonstranten onjuist reageer retweet
hij is er met Camilaquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef Cat22 het volgende:
Arme Charles, in 1980 was hij bij Beatrix haar feestje en ook deze keer is hij waarschijnlijk wel weer uitgenodigd.![]()
Mag, maar het hoeft niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze is 9, dan mag het babyvet wel weg zijn hoor
die hadden ze allang op moeten sluiten ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, Wilders ook maar opsluiten dan. Of gaat je mening maar 1 richting op ?
Joanna wordt straks uit een vliegtuig geflikkerd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zijn niet aangehouden, ze zijn gewoon afgevoerd? Argentijnse toestanden op de Dam.
Weet jij hoe Maxima eruit zag toen ze 9 was?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval niet de looks van maxima geërfd
Inmiddels zijn ze op bevel van Maxima al uit het vliegtuig gemieterd jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze zijn niet aangehouden, ze zijn gewoon afgevoerd? Argentijnse toestanden op de Dam.
Eigenlijk hou je er een beetje fascistische denkbeelden op na lijkt het.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die hadden ze allang op moeten sluiten ja.
ze heeft wel een erg bolle kop hoor...quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Spekarmpjes horen erbij op die leeftijd, en zo´n rond koppie vind ik juist lief bij jonge kinderen.
Kids met een uitgemergeld hoofd zijn alles behalve aandoenlijk
Dat is wél een Hitlergroet.quote:
Past bij het Duitse gedachtengoed van het koningshuis wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Eigenlijk hou je er een beetje fascistische denkbeelden op na lijkt het.
Oneens. Heb kinderen gezien met een veel bollere kop.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:52 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze heeft wel een erg bolle kop hoor...
QFTquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat kinderen.
Ik haat kinderen die zingen.
Ik haat dit kind wat zingt.
Ik haat kinderen die dansen.
Ik haat mensen die kinderen die zingen en/of dansen filmen en uitzenden
Kinderen
ditquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat kinderen.
Ik haat kinderen die zingen.
Ik haat dit kind wat zingt.
Ik haat kinderen die dansen.
Ik haat mensen die kinderen die zingen en/of dansen filmen en uitzenden
Kinderen
True, true.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:53 schreef Guanabana het volgende:
God wat een arremoei, telkens die berichtgeving over één zo'n aanhouding33 jaar geleden belde om ons uit te lachen.
Van duitseeee bloedquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel een royalist hoor.. maar ik zie niet waarom iemand daar niet met een bordje mag staan. Gelukkig brengt de politie ze nu terug met zwaailichten en al. Ze hebben iig de aandacht gekregen die ze wilden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Past bij het Duitse gedachtengoed van het koningshuis wel.
Wel lekker Hollands.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Geklungel van bovenste plank dus. Mijn god.
nee hoor,quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Eigenlijk hou je er een beetje fascistische denkbeelden op na lijkt het.
Niet met de smartphone in ieder gevalquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:53 schreef Guanabana het volgende:
God wat een arremoei, telkens die berichtgeving over één zo'n aanhouding33 jaar geleden belde om ons uit te lachen.
Dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:53 schreef Guanabana het volgende:
twitter:Pritt twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 11:52:00Foto. Aangehouden Joanna weer vrijgelaten. #troon http://t.co/8Y9v7oeuES reageer retweet
Het gaat erom dat de politie iemand kan aanhouden als die een strafbaar feit pleegt. Je mag niet zomaar iemand afvoeren omdat die geen strafbaar feit pleegt, maar iets 'onwenselijks' doet.quote:Inmiddels zijn ze op bevel van Maxima al uit het vliegtuig gemieterd ja
Waarschijnlijk was dat gewoon het plan. Eerst verwijderen en daarna je excuses aanbieden. Het doel, de verwijdering, heb je dan al in da pocketquote:
dan moet je er gewoon geen aandacht aan geven. maar je mag roepen wat je wil.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee hoor,
ze zijn gewoon kansloos, maar van alles roepen omdat het mag.
Laat ze het gewoon roepen, dan ziet iedereen hoe kansloos het is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee hoor,
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef fratsman het volgende:
twitter:Pritt twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 11:52:00Foto. Aangehouden Joanna weer vrijgelaten. #troon http://t.co/8Y9v7oeuES reageer retweet
![]()
![]()
Door de grammaticapolitie ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef n00b13 het volgende:
Ik zou willen dat er zo'n convooi zou worden gemaakt als ik onterecht wordt aangehouden. Wat een baggerzooi.
Lol, zou dat een knipoog zijn naar Maxima en Argentinië?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef fratsman het volgende:
![]()
![]()
Dat mag je vinden, maar dat impliceert wel dat het mag.quote:nee hoor,
Als het aan dat SBS volk ligt, wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de politie iemand kan aanhouden als die een strafbaar feit pleegt. Je mag niet zomaar iemand afvoeren omdat die geen strafbaar feit pleegt, maar iets 'onwenselijks' doet.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef fratsman het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het Toverheks was. Maar Oranje is ook een leuke naam hoor!
Zo'n aandachtshoer gewoon negeren. Nu heeft ze haar doel bereikt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Laat ze het gewoon roepen, dan ziet iedereen hoe kansloos het is.
Warom kan je niet normaal quoten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de politie iemand kan aanhouden als die een strafbaar feit pleegt. Je mag niet zomaar iemand afvoeren omdat die geen strafbaar feit pleegt, maar iets 'onwenselijks' doet.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
Mijn onderbroek staat op de frontpage![]()
http://frontpage.fok.nl/s(...)n-koninginnedag.html
Toe, mail je kanneginnedagpics aan fotografie@fok.nl
Massa-reportaaaaage
Nu zonder onderbroek!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
Massa-reportaaaaage
Ik sta er zonder (oranje) onderbroek op.quote:
wow man echt, wowwwwwowwquote:
wowowowowow man. ik ga niet alles teruglezenquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wow man echt, wowwwwwoww
die hadden we nog niet gezien.
Ik zou trouwens die foto's ook gewoon badass tussen het nieuws zetten, dan ziet men het meer. En ik heb lekker geen zin om voor deze tip naar achter de schermen te gaan, dus je doet het er maar meequote:Op dinsdag 30 april 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
Massa-reportaaaaage
Niks geen hitlergroet.quote:
Geen idee, bij mods en awardwinnaars is dat technisch onmogelijk.quote:Warom kan je niet normaal quoten?
Nee, dat is het niet.quote:Verstoring van de openbare orde is een ruim begrip, daar kan je het altijd op gooien.
Dat mag je vinden, je mag zelfs met een bord gaan staan om die mening duidelijk te maken. Overal op straat. Het idee dat alles wat jij kansloos vindt neergeknuppeld moet worden is nogal stompzinnig.quote:Opflikkeren waar je niets te zoeken hebt, je bent te kansloos voor woorden als je op zo'n wijze andermans feestje verneukt.
Tuurlijk geen hitlergroet, maar kon er wel om lachenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:00 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Niks geen hitlergroet.
Vind het wel lijken of ze lange armen heeft
Hier is ie net opengegaan. Van 12:00 tot 18:00.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:00 schreef Evertjan het volgende:
ff kijken of de supermarkt wel open is?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:01 schreef DeHovenier het volgende:
Wie paint er een Hitler-kapsel en snorretje bij?
Ik zeg helemaal niet dat iemand neergeknuppeld moet worden. Waar maak je dat uit op?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen idee, bij mods en awardwinnaars is dat technisch onmogelijk.
[..]
Nee, dat is het niet.
[..]
Dat mag je vinden, je mag zelfs met een bord gaan staan om die mening duidelijk te maken. Overal op straat. Het idee dat alles wat jij kansloos vindt neergeknuppeld moet worden is nogal stompzinnig.
Wat ben je ongesteld vandaag?quote:
Ach, lekker boeiendquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:02 schreef PirE het volgende:
Wel jammer voor W-A dat hij zich bij het 6e woord al verspreekt. Dat hoor je de rest van je leven
Mjah, ik word een beetje moe van snelkookpannen en Hitler vandaag.quote:
Neergeknuppeld of afgevoerd maakt niet uit, het zijn beide methoden van de politie om iemand de mond te snoeren, niks anders.quote:Ik zeg helemaal niet dat iemand neergeknuppeld moet worden. Waar maak je dat uit op?
Ok.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, ik word een beetje moe van snelkookpannen en Hitler vandaag.
Dat heb je wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
maar = en.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:05 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Paul de Leeuw
rijmt op spreeuw,
maar Kysia Hekster
rijmt op ekster.
Die wilde ze niet bekend maken toch? Was ook nog zo een lulverhaal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:07 schreef ddx het volgende:
Waarom heeft die Joanne geen achternaam ?
(en die man die is aangehouden wel)
Nu nog mooi ingeölied en een tomaatje in d'r mond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:07 schreef Breekfast het volgende:
Die Amalia is ook lekker dik aan het worden zeg![]()
Net een klein biggetje.
Ze is niet dik ze heeft alleen dat waterhoofd van oma/vader.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:07 schreef Breekfast het volgende:
Net een klein biggetje.
Je ziet het zo op Hyves staan. Met oranje glimmertjes erbij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:06 schreef Deisyy het volgende:
"Je raakt de Koningin kwijt, maar je krijgt er iets moois voor terug".
gr gr Ria.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je ziet het zo op Hyves staan. Met oranje glimmertjes erbij.
De drie biggetjes en de grote boze Willem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:07 schreef Breekfast het volgende:
Net een klein biggetje.
twitter:vdsar1970 twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 11:47:42We celebrate today that we have new King Willem Alexander!!! reageer retweet
Dat is óók Nederlandquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:11 schreef OProg het volgende:
Met Dion hebben ze toch een dorpsgek in de zaal zitten.
Nee, dat maakt hem menselijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:12 schreef marcodej het volgende:
Kunnen ze die verhaspeling er niet uit knippen?
Da's toch van De Speld?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
11:28 De afgelopen weken was er veel kritiek op het salaris van de aanstaande koning dat ongeveer 850.000 euro per jaar bedraagt. Het Nederlandse koningshuis zal nieuwe topkoningen mislopen als het salaris van de koninklijke familie verder omlaag gaat. Dat zegt minister Dijsselbloem van Financiën. Dijsselbloem verdedigt het huidige salaris van de troonopvolger: “Je loopt het risico dat de echte toptalenten straks niet meer in de koninklijke familie geboren willen worden.” Of Willem-Alexander salaris krijgt voor de gehele maand april is niet bekend.
Vroeger leek alles beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:12 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Jemig, volgens mij was Nederland 10 a 15 jaar geleden lang niet zo labiel t.o.v. het koningshuis.
Straks gaan zijn ennemul kops de hermelijnen mantel nog arresteren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:11 schreef OProg het volgende:
Met Dion hebben ze toch een dorpsgek in de zaal zitten.
miste 'm even.. welke verspreking?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:12 schreef marcodej het volgende:
Het menselijke tintje. Mooi juist dat het niet alles volledig strak en exact geregisseerd verloopt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:12 schreef marcodej het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:14 schreef MensenToch het volgende:
Ben ik de enige die De Speld maar kinderachtig en niet grappig vind?
Wat hebben ze daar dan ook te zoeken, stelletje aandachtshoeren..quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neergeknuppeld of afgevoerd maakt niet uit, het zijn beide methoden van de politie om iemand de mond te snoeren, niks anders.
"adfasdfds...afstand van de troon..."quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
"adfasdfds...afstand van de troon..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |