Wilders en Rutte zullen het wel weer opnemen voor de vrijheid van meningsuiting, niet waar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Mooi hoe landgenoten in dit topic reageren op mensen met een afwijkende mening.
dus? je wordt niet gelynched hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er goed op gereageert wordt. In het thuisvak in de Kuip ga je ook niet juichen als Ajax gescoort heeft
Die Hitler-groet van Amalia is achteraf dus toch nog gepast geweest, als ik jouw post zo lees.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mooi dat ze dat wijf weg hebben gevoerd. pleurt op met je aandachtsgeile kut bordje
Ja het UNOX volk kan weinig hebben qua afwijkend gedrag. Gepeupel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar geschreeuw nogal irritant zou zijn voor de mensen naast haar, die wel van het moment willen genieten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je haar daar gewoon laat staan hoort niemand er iets van.
Dat zijn allemaal brave borsten uit de provincie. Die gaan echt niet lopen matten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er goed op gereageert wordt. In het thuisvak in de Kuip ga je ook niet juichen als Ajax gescoort heeft
De politie houdt zich gewoon aan de afspraken, zij niet. Valt dus vrij weinig goed te praten me dunktquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Onzin, je bent nu gewoon haar aanhouding aan het goed praten.
Dat was toch geen hitler groetquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Die Hitler-groet van Amalia is achteraf dus toch nog gepast geweest, als ik jouw post zo lees.
Normaal gesproken opteer je dan dat die enkeling bescherming dient te krijgen. Zo werkt vrijheid van meningsuiting. Tenminste, die mening heb je over Wilders wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Overigens is het ook gewoon voor haar eigen veiligheid. Als ik die mensenmassa zo zie, word je daar gelyncht als je te lang weg met de koning gaat krijsen
nee, want je hebt het recht om te protesteren, ook daar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De politie houdt zich gewoon aan de afspraken, zij niet. Valt dus vrij weinig goed te praten me dunkt
Ik zou gewoon heel hard het Wilhelmus gaan zingen. In haar oor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve dat ze met haar geschreeuw nogal irritant zou zijn voor de mensen naast haar, die wel van het moment willen genieten.
och god, krijgen we dat weer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Die Hitler-groet van Amalia is achteraf dus toch nog gepast geweest, als ik jouw post zo lees.
BELGIËËËË... BELGIËËËË... Bel gie jeeeeeeequote:
heb haar wel eens in het echt gezien, ze is nog kleiner dan op tv volgens mijquote:
Zelf ben ik ook geen koningsfan maar het gaat mij om hoe ze het doet. Ze zorgt ervoor dat republikeinen voor schut staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Kom maar op met de memesquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De politie houdt zich gewoon aan de afspraken, zij niet. Valt dus vrij weinig goed te praten me dunkt
Als je demonstreert volgens de regels van de gevestigde orde ben je niet aan het demonstreren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef Loop-y het volgende:
Verstoring van de openbare orde + zes aangewezen plekken voor demonstratie = reden genoeg om haar daar weg te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |