SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:
En niet eens inteelt.quote:
Bea moest huilen, en wil niet voor het oog van 5 mijloen nederlanders keihard janken op het balkon. Kan ik me iets bij voorstellenquote:
Oeps.quote:
Las ik weer wat andersquote:
Amalia kan volgens mij niet wachten.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:35 schreef snellejelle het volgende:
Mijn dochter staat netjes terug te zwaaien
Ah wat liefquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:35 schreef snellejelle het volgende:
Misschien wist ze zijn ware identiteit niet. Beetje het idee van Coming to Americaquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:34 schreef BlackLining het volgende:
Wat een stijve hark is het toch zeg. Hoe die een vrouw als Maxima omgekocht heeft snap ik werkelijk niet. Typisch geval van golddigger.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:35 schreef snellejelle het volgende:
een baasin ja?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Amalia gaat echt een baasin worden2 meter lang en 2 meter breed.
Alexia en Ariane.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:35 schreef Darkestrah het volgende:
Geen idee hoe die kinderen ook alweer heten.Amalia en dan nog twee.
Alexia, Ariane.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:35 schreef Darkestrah het volgende:
Kant van moeder de schuld geven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:35 schreef snellejelle het volgende:
Alexia, vernoemd naar de buitenechtelijke dochter van Bernhard (quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:35 schreef Darkestrah het volgende:
Ik las…quote:
bazenscenequote:
twitter:ilanNOS twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:35:41Politie meldt: Dam is vol, publiek wordt doorverwezen naar Museumplein. #troon reageer retweet
toch ergens nog wat duits bloedquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef Knaller het volgende:
Oei Amalia hield haar arm iets teveel strak omhoog.![]()
Moest van Opa.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef Knaller het volgende:
Oei Amalia hield haar arm iets teveel strak omhoog.![]()
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:32:47Waar blijft die Ajax selectie dan? 😃 reageer retweet
met al die obesitas kinderen zakt het balkon nog inquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die flikkert bijna van het balkon af.
Toch een beetje Duits bloed van opaquote:
Ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef KrentebolHooft het volgende:
gaf amalia nou net de hitler groet
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:37 schreef borisz het volgende:
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:32:47Waar blijft die Ajax selectie dan? 😃 reageer retweet
Zijn idd varkentjes...quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met al die obesitas kinderen zakt het balkon nog in
Na de inhuldiging vanmiddag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:37 schreef Slobeend het volgende:
Waar is dat gezwaai eigenlijk goed voor. Ik heb meer behoefte aan een goede speech.
Pappa was ook niet hendig als kindquote:
Leeghoofdquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:37 schreef borisz het volgende:
die zal wel snel overal te vinden zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heeft iemand een cap van de hitlergroet?
Dat was een beetje domquote:
Die oudste wel, die andere twee vallen wel mee toch?quote:
valt wel mee hoor, bolle wangen zit in het oranjebloed, amalia is wel wat mollig maar die jongste twee vallen wel mee...quote:
"Alle Nederlandse Pers oprotten!"quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Pappa was ook niet hendig als kind
Hoe moet ik dit zien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, bolle wangen zit in het oranjebloed, amalia is wel wat mollig maar die jongste twee vallen wel mee...
ik ben eigenlijk wel opgeluchtquote:
haha.quote:
Nee livequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:39 schreef OProg het volgende:
Goh. Zouden de foto's echt eerder zijn gemaakt.
Niemand gaat je tegenhouden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:39 schreef BabeWatcher het volgende:
wat is de rest van het programma, ik wil even naar de vrijmarkt
Je hebt de Hitlergroet van Amalia gemistquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:39 schreef icloud het volgende:
Heb ik net de balkonspeech gemist![]()
![]()
![]()
Hoe heeft ze haar zoon aangekondigd? zoals Juliana dat deed?
Ben hem even aan het terughalenquote:
ja hoor daar issiequote:
Amalia kijkt altijd naar Alfred J. Kwakquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
Opzij opzij opzij. Wat moet hij hier nou weer?
quote:
Dat al die oranjes grote bolle wangen hebben, beatrix, willem alexander, amalia ook, kijk maar naar jeugdfoto's van beatrix, lijkt heel erg op amaliaquote:
quote:
Wilhelm Jugendquote:
Komen genoeg herhalingen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:39 schreef icloud het volgende:
Heb ik net de balkonspeech gemist![]()
![]()
![]()
Hoe heeft ze haar zoon aangekondigd? zoals Juliana dat deed?
twitter:ilanNOS twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:36:30Advocaat meldt: actievoerster Joanna en Hans Maessen van Republikeins Genootschap zijn afgevoerd door politie. Reden nog onbekend. #troon reageer retweet
opgeruimd staat netjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:ilanNOS twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:36:30Advocaat meldt: actievoerster Joanna en Hans Maessen van Republikeins Genootschap zijn afgevoerd door politie. Reden nog onbekend. #troon reageer retweet
mooizoquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
Mooi, vanavond geen Joana bij P en W.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:41 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:41 schreef borisz het volgende:
en terecht!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
ik ook, vooral ook met het Fransse commentaar, alleen jammer dat ze door het Nederlands heen praattenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:40 schreef Misty_eyes het volgende:
Jongens wat een geweldig moment voor ons land...kippenvel, tranen, ik ben zwaar onder de indruk.
Ze mochten toch niet op De Dam demonstreren, dus ik snap het wel. Er zijn zes andere plekken in 020 aangewezen daarvoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ze zijn alleen maar op de trein naar het Oosten gezet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:41 schreef borisz het volgende:
Ok, dikte is dus ook een beetje genetisch zeg je..... zou kunnen. Ok, 'varkentjes' is natuurlijk wat a la Fok gezegd, maar feit is dat ze wat dikker zijn. Zeg niet dat ze daar wat aan kunnen doen..quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat al die oranjes grote bolle wangen hebben, beatrix, willem alexander, amalia ook, kijk maar naar jeugdfoto's van beatrix, lijkt heel erg op amaliaen die is lange tijd echt niet heel dik geweest hoor, misschien maat 38-40
quote:
En toch denk ik dat we over 40 jaar een koningin van 1.90 hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dikte is dus ook een beetje genetisch zeg je..... zou kunnen. Ok, 'varkentjes' is natuurlijk wat a la Fok gezegd, maar feit is dat ze wat dikker zijn. Zeg niet dat ze daar wat aan kunnen doen..
Hitlergroet is voor je uit inderdaad. Dit was opzij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef marcodej het volgende:
Hitler deed hem heel anders. Geen hitlergroet dus, doorlopen mensen.
Hij wordt niet ouder, want reptilian.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:43 schreef Evertjan het volgende:
Herman van Veen ziet er nog hetzelfde uit als 20 jaar geleden
Sterker nog: het IS HvVquote:
Hoe keken de Fransen ertegen aan dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
ik ook, vooral ook met het Fransse commentaar, alleen jammer dat ze door het Nederlands heen praatten
inderdaad, meisje van 11 krijgt lamme arm van het zwaaien en direct hebben allerlei mensen dubieuze bijgedachten... of liever direct hebben allerlei dubieuze mensen bijgedachtenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef marcodej het volgende:
Hitler deed hem heel anders. Geen hitlergroet dus, doorlopen mensen.
nee, ik bedoel dat de oranjes ook als ze niet dik zijn nog een bolle harses hebben. met maat 38 (=niet dik) had beatrix ook nog bolle wangen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, dikte is dus ook een beetje genetisch zeg je..... zou kunnen. Ok, 'varkentjes' is natuurlijk wat a la Fok gezegd, maar feit is dat ze wat dikker zijn. Zeg niet dat ze daar wat aan kunnen doen..
Jawel... duurt een paar uurtjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mooi, vanavond geen Joana bij P en W.
De Fransen zijn scheel van jaloezie en vinden dat onze buurlanden (Royaume Unie) veel van ons zouden kunnen leren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoe keken de Fransen ertegen aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |