Is nep, zijn gew van die lichte platen joh die crossfitters ook gebruikenquote:
Dat valt hartstikke mee af en toe een xtje, heb het ook wel eens noodgedwongen gedaan incl Footballgame (lunch vergeten).quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
mijn ontbijt komt aardig in de buurt van dat 1500![]()
echt serieus man, hoe kun je nou een dag van 1500 hebbenalleen bij het idee wordt het al zwart voor m'n ogen.
Lijken me erg veel oefeningen, doe zelf dezelfde split maar met max 5 oefeningen per training, hier ben ik al een dik uur mee bezig. Verder zou ik borst tussen rug en benen inplannen ivm belastig van de hamstrings en onderrug bij zowel squats op de benen dag en deadlifts op de rugdag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:08 schreef Convict het volgende:
Ik wil dit schema gaan volgen.
[..]
hebben jullie nog wat tweaks hieraan?
ben al 4 maanden aan het knooien in de sportschool
We hebben al een site voor zulke dingen, http://www.exrx.net/quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:01 schreef stoeltafel het volgende:
Check hoe vet! Misschien handig voor de OP.
Veel duidelijker gaat het niet worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:53 schreef Murdera het volgende:
Ik pas tot zondag op het huis van mijn ouders, dus ik zit even zonder gewichten. Ik kan mijn normale schema (Squat, benchpress, deadlift, schoulderpress, barbell curls, dumbell row, dumbbell Curl en benchdips) niet volgen.
Wat zijn goede alternatieven om zonder gewichten het toch nog bij te houden?
Ik kreeg al als tip Pushupps, burpees, 1legged squats, handstandpushups, wat buikspier oefeningen?
Heeft iemand nog suggesties?
Geen cardio en gewoon minder eten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Primeape het volgende:
Wat adviseren jullie voor cardio in de cut; Laag tempo uur cardio ( hartslagzone vetverbranding) of interval training uur lang ?
Gewoon 20-30 minuten op medium intensity na krachttraining. Als je dit te saai vindt kan je HIIT doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Primeape het volgende:
Wat adviseren jullie voor cardio in de cut; Laag tempo uur cardio ( hartslagzone vetverbranding) of interval training uur lang ?
Intervaltraining is nooit een uur, vaak maximaal 20 min. Zou voor HIIT gaan na de training. Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Primeape het volgende:
pull-upsquote:
kwestie van voorkeurquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Primeape het volgende:
Met een uur interval verbrand je meer kcals dan met een uur herstel. Het is wat je zelf wil en aankan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Primeape het volgende:
Als je 700 km per week fiets kan ik me daarbij wel iets voorstellenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met een uur interval verbrand je meer kcals dan met een uur herstel. Het is wat je zelf wil en aankan.
Met 20 minuten ben ik amper warm trouwens.
Zoveel niet hoor, ik heb wel weken van 650km maar gemiddeld 396km per week op Strava log ik sinds oktober vorig jaar met de smartphone app.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je 700 km per week fiets kan ik me daarbij wel iets voorstellen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:10 schreef Weissman het volgende:
Wielrenners in een bodybuilding reeksOnly op Fok!
Mensen die momenteel niet eens liften in een bodybuilding reeksquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:10 schreef Weissman het volgende:
Wielrenners in een bodybuilding reeksOnly op Fok!
Thnx.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
pull-ups
dips tussen 2 stoelen ofzo
inverted rows aan een hekje
jump squats
push-ups
squats terwijl je iets zwaars vasthoudt
leg raises
planks
Ja, want die heeft ook echt duizenden kilometers gefietstquote:
Man, de helft van de mensen die hier posten ziet er uit alsof ze nog nooit een gewicht hebben aangeraakt, wat lul je nouquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:12 schreef seto het volgende:
Mensen die momenteel niet eens liften in een bodybuilding reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |