Melk, Pindakaas, Havermout. Zoek wat goedkope voedingsmiddelen op in de supermarkt, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heeft iemand hier nog theorieën over hoe je goedkoop (ik moet het inmiddels zelf betalen) en lekker aan veel cal kunt komen?
Afgelopen weken zit ik pastasalade te vreten als een malle, maar ben het een beetje zat.
Had het helemaal gelezen toen ik hier begon met mee lezen maar zie het idd weer staan!quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
OP gelezen?
Beginner --> compound oefeningen
Starting Strength is een prima beginnersmethode.
thx voor de info!quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Eigenlijk is bijna alles prima om te beginnen. Zou het als ik jou was zo doen:
Dag 1: rug benen biceps
Dag 2: borst triceps
Dag 3 schouders buik.
4 oefeningen die sowieso in je schema moeten zitten zijn bankdrukken, military press, squat, deadlift. Begin elke dag met een van deze oefeningen, en ga dan waar nodig spiergroepen isoleren. Altijd van groot naar klein werken.
Oh, en die lading curls zijn niet nodig.. Pak 1 (max 2) curl oefeningen, en vervang de rest door oefeningen waar je je rug ook mee traint (pull ups, rows, omgekeerde pullups, en nog meer pullups) Daar word je een koning van.
Het is m.i. niet nodig om als beginner te gaan splitten en isoleren. Wat Stereotomy zei dus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:25 schreef Convict het volgende:
[..]
Had het helemaal gelezen toen ik hier begon met mee lezen maar zie het idd weer staan!
[..]
thx voor de info!
wat ik nou niet begrijp, die gast bij 3:18, zou die nou nooit eens gedacht hebben goh, laat ik ook eens wat in m'n schouders spuitenquote:
ja, athans. Ik had in het begin ook enorme last van m'n polsen, met name met benchen, maar dat is gewoon helemaal weg gegaan. Gewoon door het trainen, en het beter op letten dat ik m'n polsen niet te ver door laat zakken met benchen bijv.. En heel voorzichtig undearm curls opgebouwd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trouwens, gaat pols-pijn ooit helemaal weg? Heb nog steeds dat mijn rechterpols vaak knakt en pijn doet als gevolg van een tijdje verneukt benchen met dumbbells.
Hoe lang zou je rust moeten houden om zoiets (als het al kan) permanent te genezen? Ben er ondertussen wel flauw van namelijk, alleen die arm compleet rust geven trekt me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n eigen stack was op, dus nu kocht ik " Pap en Go" van de jumbo zelf, maar las nog eens goed thuis, en daar zit een factor 10 minder kcals in![]()
Dat ken ik dus gewoon weg flikkeren
![]()
Persoonlijk mis ik bij dit soort uitspraken een echte bovenrug oefening in de basis. Deadlift pakt een klein beetje bovenrug, maar je zult er echt in geen honderd jaar iets mee krijgen wat ook maar een beetje lijkt op een V-shape. Je hele bovenrug en achterkant schouders blijven zo achter.quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
4 oefeningen die sowieso in je schema moeten zitten zijn bankdrukken, military press, squat, deadlift. Begin elke dag met een van deze oefeningen, en ga dan waar nodig spiergroepen isoleren. Altijd van groot naar klein werken.
Ik las dat werkhandschoenen goed zijn voor je grip, ik zou die aandoen naar je gymquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben weer handschoentjes gaan gebruiken nadat ik last kreeg van eelt. Maar ik merk dat de grip niet zo lekker voelt krijg nu mijn handen niet goed om de barbell heen. Andere handschoenen kopen? En wat doe ik tegen eelt, het is niet zo veel maar ik irriteer me er wel aan. Ik scrub het nu en smeer het royaal in met creme.
Waar denk je zelf aan? Lat pulldown/pullups?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Persoonlijk mis ik bij dit soort uitspraken een echte bovenrug oefening in de basis. Deadlift pakt een klein beetje bovenrug, maar je zult er echt in geen honderd jaar iets mee krijgen wat ook maar een beetje lijkt op een V-shape. Je hele bovenrug en achterkant schouders blijven zo achter.
Bovendien staat er zo niets tegenover die bench press & military press, waardoor je oversized front delts krijgt met alle gevolgen van dien.
werkhandschoenen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik las dat werkhandschoenen goed zijn voor je grip, ik zou die aandoen naar je gym
[..]
Waar denk je zelf aan? Lat pulldown/pullups?
Google maar eens op grip experts. Je gaat een pdf vinden met ~130 pagina's, 1 van de hoofdstukken suggereert werkhandschoenenquote:
Zelfs in mij cut eet ik meer dan het dubbele manquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
True, mirin' that boy. Vandaag weer cheatday @ 1500 kCal ofzo.
lol.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelfs in mij cut eet ik meer dan het dubbele man
Manlets, toch ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
mijn ontbijt komt aardig in de buurt van dat 1500![]()
echt serieus man, hoe kun je nou een dag van 1500 hebbenalleen bij het idee wordt het al zwart voor m'n ogen.
Een row, BOR of cable. Straight arm pulldown.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik las dat werkhandschoenen goed zijn voor je grip, ik zou die aandoen naar je gym
[..]
Welke handschoenen je ook koopt, er blijft altijd ruimte tussen je hand en die bar..suck it up fanta. Gewoon zonder handschoenen, koop een rasp.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben weer handschoentjes gaan gebruiken nadat ik last kreeg van eelt. Maar ik merk dat de grip niet zo lekker voelt krijg nu mijn handen niet goed om de barbell heen. Andere handschoenen kopen? En wat doe ik tegen eelt, het is niet zo veel maar ik irriteer me er wel aan. Ik scrub het nu en smeer het royaal in met creme.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
scheelt wel een factor 3 op je voedselrekening als je een originele manlet bent dat wel.
Chinups, pullups, cable row. (smal)quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En dit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:27 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Welke handschoenen je ook koopt, er blijft altijd ruimte tussen je hand en die bar..suck it up fanta. Gewoon zonder handschoenen, koop een rasp.
lol.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
Hier net geen manlet-status maar ik moet gewoon blijven vreten voor het leven om deze massa in stand te houden.
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:51 schreef RaymondK het volgende:
Weet iemand of er iets met de Brinta fabriek aan de hand is?
Bij de Jumbo is al 2 weken geen normale brinta meer te koop.Gewoon een paar scheppen suiker erin doen. Brinta zit ook veel suikers in toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n eigen stack was op, dus nu kocht ik " Pap en Go" van de jumbo zelf, maar las nog eens goed thuis, en daar zit een factor 10 minder kcals in![]()
Dat ken ik dus gewoon weg flikkeren
Honger heeft dan ook weinig te maken met eten nodig hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik zit weer vrolijk op 4500en dan nog met honger wakker worden midden in de nacht
er zit 4gram suiker in. 65gram slowcarbs verder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon een paar scheppen suiker erin doen. Brinta zit ook veel suikers in toch?
jawel, dat weet ik welquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Honger heeft dan ook weinig te maken met eten nodig hebben.
Feedback?quote:3*6 Benchpress
3*6 Squat
5*3 Clean & jerk
3*6 Seated Row
3*6 Cable flyes
3*6 Reverse flyes
3*6 Front raises
3*6 Front lat pulldown
3*6 Tricep pushdown
3* failure Wrist curls
3* failure Plate swings
3* failure fingertip pushups
3*20 sec stretches (per stretch)
Oh dat valt mee , dacht dat het meer was.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
er zit 4gram suiker in. 65gram slowcarbs verder.
zal morgen wel ff (tegen alle principes in) bij de Appie gaan kijken of ze nog wat pakken hebben staan daar. Bambix hadden ze ook al niet lol.
Is nep, zijn gew van die lichte platen joh die crossfitters ook gebruikenquote:
Dat valt hartstikke mee af en toe een xtje, heb het ook wel eens noodgedwongen gedaan incl Footballgame (lunch vergeten).quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
mijn ontbijt komt aardig in de buurt van dat 1500![]()
echt serieus man, hoe kun je nou een dag van 1500 hebbenalleen bij het idee wordt het al zwart voor m'n ogen.
Lijken me erg veel oefeningen, doe zelf dezelfde split maar met max 5 oefeningen per training, hier ben ik al een dik uur mee bezig. Verder zou ik borst tussen rug en benen inplannen ivm belastig van de hamstrings en onderrug bij zowel squats op de benen dag en deadlifts op de rugdag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:08 schreef Convict het volgende:
Ik wil dit schema gaan volgen.
[..]
hebben jullie nog wat tweaks hieraan?
ben al 4 maanden aan het knooien in de sportschool
We hebben al een site voor zulke dingen, http://www.exrx.net/quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:01 schreef stoeltafel het volgende:
Check hoe vet! Misschien handig voor de OP.
Veel duidelijker gaat het niet worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:53 schreef Murdera het volgende:
Ik pas tot zondag op het huis van mijn ouders, dus ik zit even zonder gewichten. Ik kan mijn normale schema (Squat, benchpress, deadlift, schoulderpress, barbell curls, dumbell row, dumbbell Curl en benchdips) niet volgen.
Wat zijn goede alternatieven om zonder gewichten het toch nog bij te houden?
Ik kreeg al als tip Pushupps, burpees, 1legged squats, handstandpushups, wat buikspier oefeningen?
Heeft iemand nog suggesties?
Geen cardio en gewoon minder eten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Primeape het volgende:
Wat adviseren jullie voor cardio in de cut; Laag tempo uur cardio ( hartslagzone vetverbranding) of interval training uur lang ?
Gewoon 20-30 minuten op medium intensity na krachttraining. Als je dit te saai vindt kan je HIIT doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Primeape het volgende:
Wat adviseren jullie voor cardio in de cut; Laag tempo uur cardio ( hartslagzone vetverbranding) of interval training uur lang ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |