Doe je 110 kg per been dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah precies, ik begon een tijdje terug met 70 kg en doe ze nu met 110. Stack loopt tot 120 kg volgens mij. Ach, dan maar high rep.Lekker droogtrainen. (
)
Fijn om die spier eindelijk eens goed te voelen werken, zit altijd met mijn hand op dat ding terwijl ik ze doe.
Ze zouden eigenlijk een plate-loaded leg extension moeten plaatsen!
deadlift zou ik persoonlijk niet samen met squat op 1 dag doen. Deadlift op je rug dag doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef esv7 het volgende:
Wat vinden jullie van het volgende schema?
ma:
borst + triceps + onderarmen
flat barbell bench
incline dumbell bench
flat dumbell flyes
skull crushers
dips
barbell wrist curls
di:
Benen
squats
deadlifts
legg press
leg extension
leg curl
do:
rug + biceps + traps
barbell bend over row
chin ups
lat pull down
hammer curl
barbell bicep curl
barbell shrugs(deze mischien op schouder dag?)
vr:
schouders + kuiten + buik
millitary press
rear lateral raise
seated side raises
standing calve raise
Behalve als het stiff legged DL betreft.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
deadlift zou ik persoonlijk niet samen met squat op 1 dag doen. Deadlift op je rug dag doen.
ja dat kan wel maar, die doe ik zelf namelijk ook. Maar ik denk dat hij het er dan bij zou zetten.quote:
ben je beginner of al langer bezig plus wat is je doelquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:01 schreef esv7 het volgende:
Wat vinden jullie van het volgende schema?
ma:
borst + triceps + onderarmen
flat barbell bench
incline dumbell bench
flat dumbell flyes
skull crushers
dips
barbell wrist curls
di:
Benen
squats
deadlifts
legg press
leg extension
leg curl
do:
rug + biceps + traps
barbell bend over row
chin ups
lat pull down
hammer curl
barbell bicep curl
barbell shrugs(deze mischien op schouder dag?)
vr:
schouders + kuiten + buik
millitary press
rear lateral raise
seated side raises
standing calve raise
Google; 'sportprothesedag 20 april Doorn'. Al moet ik zeggen dat het vrij summier is wat er zoal wordt geschreven. Let vooral op de berichten die op de site van defensie staan. Verder raad ik je aan om op de facebookpagina van Bock te kijken, daar staan ook foto's bij van de dag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan ik ergens iets terug lezen van de 26ste?
Okee, thanks. Vandaag even kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:45 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Google; 'sportprothesedag 20 april Doorn'. Al moet ik zeggen dat het vrij summier is wat er zoal wordt geschreven. Let vooral op de berichten die op de site van defensie staan. Verder raad ik je aan om op de facebookpagina van Bock te kijken, daar staan ook foto's bij van de dag.
Ben nu ongeveer 7 maanden bezig, doel is hypertophy.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:40 schreef Beach het volgende:
[..]
ben je beginner of al langer bezig plus wat is je doel
Op zich een goed schema. Ik zou ook deadlift en squats op verschillende dagen doen. Maar dat is meer een keuze dan dat dat echt zou moeten. Daarbij is er natuurlijk niks mis mee als je je benen 2x per week traint, ook al is dat met enkel deadliften een stuk minder.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ben nu ongeveer 7 maanden bezig, doel is hypertophy.
En ik had de deadlift op leg day gedaan omdat je daar ook erg de hamstrings mee pakt, maar deze kan beter naar de rug dag?
Ok maar gaat de hamstring dan niet wat voorlopen tov quadricep?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op zich een goed schema. Ik zou ook deadlift en squats op verschillende dagen doen. Maar dat is meer een keuze dan dat dat echt zou moeten. Daarbij is er natuurlijk niks mis mee als je je benen 2x per week traint, ook al is dat met enkel deadliften een stuk minder.
Eh, nee. Bij mij niet tenminste. Maar ik ben niet de beste om vanuit te gaan wat benen betreft.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:23 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ok maar gaat de hamstring dan niet wat voorlopen tov quadricep?
http://lmgtfy.com/?q=what+is+a+drop+setquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:57 schreef stoeltafel het volgende:
supersetjes en dropsetjes, op een forum las ik dat iemand hier goede ervaringen mee heeft alleen wat zijn dropsetjes?
hamstringS en quadricepSquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:23 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ok maar gaat de hamstring dan niet wat voorlopen tov quadricep?
Waar blijft die foto nou?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef Panzermaus het volgende:
Leg extensions lijken mijn favoriete machine te worden!
Als je maar meer gewicht blijft bijstapelen op dat ding en goed eet, dan kan het toch niet anders dan dat die teardrop muscle (vastus medialis) zich helemaal ontwikkelt?
Een regulier verstelbaar bankje plaatsen, en staand leunen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe kan je preacher curls doen zonder zo'n preacher bankje?
quote:
Toen ik nog op boksen zat moest een van de grootste talenten van de boksschool stoppen door polsklachten. Sprak hem laatst nog en zelfs na een jaar actieve rust had hij er nog last van. Polsklachten zijn erg hardnekkig omdat je je pols nou eenmaal dagelijks belast.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zet die kleine pootjes van je maar in mijn rug.
[ afbeelding ]
Trouwens, gaat pols-pijn ooit helemaal weg? Heb nog steeds dat mijn rechterpols vaak knakt en pijn doet als gevolg van een tijdje verneukt benchen met dumbbells.
Hoe lang zou je rust moeten houden om zoiets (als het al kan) permanent te genezen? Ben er ondertussen wel flauw van namelijk, alleen die arm compleet rust geven trekt me niet.
thx ga het proberen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:47 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Een regulier verstelbaar bankje plaatsen, en staand leunen.
Sochtends vroeg trainen dan. Ga nu sinds een weekje om 08:00 en dan is het nog heerlijk rustig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Toen ik nog op boksen zat moest een van de grootste talenten van de boksschool stoppen door polsklachten. Sprak hem laatst nog en zelfs na een jaar actieve rust had hij er nog last van. Polsklachten zijn erg hardnekkig omdat je je pols nou eenmaal dagelijks belast.
Een split doen bij F4F zuigt trouwens echt, ik sta langer te wachten dan dat ik train en altijd op van die ecto faggots die nu dat de zomer komt ineens trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |