Voor een goede zomercut ben je al vrij laat nu (afhankelijk van je bf% natuurlijk) gewoon bulken en volgende zomer knallen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:25 schreef Ganzz het volgende:
Nu aan het twijfelen, nu de cut inzetten, of gewoon bulken deze zomer... Op zich gaat het namelijk best lekker nu.
Zou dan toch een kleine cut doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:27 schreef Ganzz het volgende:
Durf ik niet te zeggen, ik gok 15 a 20? Ik zal het van de week eens laten meten. Ook wel weer een keer tijd voor een progressiefoto.
Voor de rest 1.82, 81kg
Niet zo moeilijk denken. Hoe weet je lichaam nou wat het begin van de week of maand is??quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef MrGuma het volgende:
Even een hypothetisch scenario:
- Je hebt in maand x maximale spiergroei door optimaal slaap, eten en trainen.
- Je hebt een 3 daags split; rug/biceps, borst/triceps en benen/schouders.
- Je traint op maandag, woensdag en vrijdag.
Kan het nu niet zo zijn, dat juist omdat alles optimaal gaat, je uiteindelijk minder massa krijgt op benen en schouders omdat dit op het einde van je split schema staat? Als in; na 3 weken zit je al aardig op je maximum spiergroei en bij je laatste splitdag 'kan' je lichaam geen spier meer aanmaken.
Is dit mogelijk of zie ik de maand teveel als cutoff point?
Als het weer vroeg moet opstaan om te werken......quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk denken. Hoe weet je lichaam nou wat het begin van de week of maand is??
Nee fuck dat, wil gewoon m'n endogene aanmaak op orde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Oomph dat is wel heftig ja. Heb jij al eens van die androgel geprobeerd? Heb begrepen dat het stinkende kleefzooi is
Je gaat het morgen voelen. Zeg je afspraken maar alvast af.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
Heb gisteren doorgetraind totdat ik de gym amper nog uit kon strompelen, maar nu toch verrassend weinig spierpijn. Heb ik iets fout gedaan?
Spierpijn is geen indicator voor spiergroei, dus nee. Als dat tenminste de invalshoek is die je bedoelt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
Heb gisteren doorgetraind totdat ik de gym amper nog uit kon strompelen, maar nu toch verrassend weinig spierpijn. Heb ik iets fout gedaan?
Gaat hard met leg extensions inderdaad! Hier in de gym gaat 'ie echter maar tot 100kg ofzo, dat is net iets meer dan een opwarmsetje voor mij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef Panzermaus het volgende:
Leg extensions lijken mijn favoriete machine te worden!
Als je maar meer gewicht blijft bijstapelen op dat ding en goed eet, dan kan het toch niet anders dan dat die teardrop muscle (vastus medialis) zich helemaal ontwikkelt?
Bij ons ook. Meteen op 100kg en dan maar 4x12quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:54 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Gaat hard met leg extensions inderdaad! Hier in de gym gaat 'ie echter maar tot 100kg ofzo, dat is net iets meer dan een opwarmsetje voor mij.
Yeah precies, ik begon een tijdje terug met 70 kg en doe ze nu met 110. Stack loopt tot 120 kg volgens mij. Ach, dan maar high rep.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:54 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Gaat hard met leg extensions inderdaad! Hier in de gym gaat 'ie echter maar tot 100kg ofzo, dat is net iets meer dan een opwarmsetje voor mij.
http://www.americanfitness.net/steelflexlegextension.aspxquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah precies, ik begon een tijdje terug met 70 kg en doe ze nu met 110. Stack loopt tot 120 kg volgens mij. Ach, dan maar high rep.Lekker droogtrainen. (
)
Fijn om die spier eindelijk eens goed te voelen werken, zit altijd met mijn hand op dat ding terwijl ik ze doe.
Ze zouden eigenlijk een plate-loaded leg extension moeten plaatsen!
Zo een hebben wij, maar ik las op dbb dat heel veel mensen zeggen dat het slecht is voor je knie, bs?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah precies, ik begon een tijdje terug met 70 kg en doe ze nu met 110. Stack loopt tot 120 kg volgens mij. Ach, dan maar high rep.Lekker droogtrainen. (
)
Fijn om die spier eindelijk eens goed te voelen werken, zit altijd met mijn hand op dat ding terwijl ik ze doe.
Ze zouden eigenlijk een plate-loaded leg extension moeten plaatsen!
Gaat hier niet helaas, de stack zit ingebouwd in z'n kast waar alleen een opening in zit om de pin te verplaatsen. Dat is eigenlijk bij alle apparaten hier, behalve bij de lat pulldown. Maarja, ik gebruik die dingen toch niet meer dus het boeit me niet zo veel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Meestal kan je gewoon dumbels op de stack leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |