SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Omdat mijn onderrug de komende weken of zelfs maanden buiten werking is kan ik niet squatten/deadliften en zelfs de leg press gaat moeilijk. Daarom wil ik tijdelijk van fullbody naar split namelijk deze
http://www.muscleandstren(...)builder-workout.html
5 day split, leg day sla ik dan over aangezien dat niet gaat ivm onderrug![]()
Kijk mijn eens heb ballen (in mijn armen) en daarna gaat het hangen en dan ben je dood.. train je eigen de pleurus (y)![]()
Pics?quote:Op maandag 29 april 2013 23:40 schreef Maineye het volgende:
Kijk mijn eens heb ballen (in mijn armen) en daarna gaat het hangen en dan ben je dood.. train je eigen de pleurus (y)No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hoe belangrijk is het om om de 8 weken van schema te wisselen? zijn er wetenschappelijke artikelen die dit onderbouwen?![]()
Geen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe belangrijk is het om om de 8 weken van schema te wisselen? zijn er wetenschappelijke artikelen die dit onderbouwen?
Periodisatie (af en toe rust of deload) kan wel nut hebben.Confidence through competence![]()
Oomph dat is wel heftig ja. Heb jij al eens van die androgel geprobeerd? Heb begrepen dat het stinkende kleefzooi isquote:Op maandag 29 april 2013 17:40 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik zelf wijk 2 sd af van de norm, loop hiervoor bij een endo.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik heb pas 2 keer getrained maar volgens mij heb ik gyno. Mijn borsten zijn merkbaar aan het groeien en vervormen. Sinds ik getrained heb ik, continu spierpijn in die regio. Ik had gelezen dat je dit kon verminderen door te gaan cutten om vet te verliezen, maar bij mij is het gewoon hard. Lijkt net een vrouwentiet.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2013 14:33:25 ]![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb pas 2 keer getrained maar volgens mij heb ik gyno. Mijn borsten zijn merkbaar aan het groeien en vervormen. Sinds ik getrained heb ik, continu spierpijn in die regio. Ik had gelezen dat je dit kon verminderen door te gaan cutten om vet te verliezen, maar bij mij is het gewoon hard. Lijkt net een vrouwentiet.Wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb pas 2 keer getrained maar volgens mij heb ik gyno. Mijn borsten zijn merkbaar aan het groeien en vervormen. Sinds ik getrained heb ik, continu spierpijn in die regio. Ik had gelezen dat je dit kon verminderen door te gaan cutten om vet te verliezen, maar bij mij is het gewoon hard. Lijkt net een vrouwentiet.Puberteit, of het komt van al die melk die je nu drinkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben 23.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Puberteit, of het komt van al die melk die je nu drinkt.![]()
Type 1 lijkt wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:09 schreef seto het volgende:
Lijkt niet echt op gyno, maar met een foto van de zijkant heb je ook niet echt een duidelijk beeld.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 10:12:02 ]![]()
Zit er een harde schijf onder je tepel die pijn doet als je erop drukt?
Die gast op de tweede poster rechts traint bij mijn gym volgens mij, hij is wel shredded as fuck cuz.![]()
Eiwit/koolhydraat/vet verhouding.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef stoeltafel het volgende:
Domme vraag, wat zijn maco's? Lees het best vaak. Het heeft met voeding te maken maar verder?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nee. Ik heb dat wel gehad toen ik 12 was ofzo. Best een opgezwollen klier, ik dacht toen dat ik kanker had.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:19 schreef seto het volgende:
Zit er een harde schijf onder je tepel die pijn doet als je erop drukt?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2013 10:41:46 ]![]()
Wat Stereo zegt. Periodisatie zegt volgens mij niet per se deloaden. Ik ken het meer vanuit bijvoorbeeld "echte" sporten (ik wil dus niet zeggen dat BB geen echte sport is, maar ik weet te weinig van BB af om daar een nuttig voorbeeld over te geven). Je hebt een periode dat je puur krachttraining gaat doen, je hebt een periode dat je conditioneel gaat werken, een periode dat je alle basiszaken weer gaat verbeteren, en dan heb je een wedstrijdperiode waarin je op onderhoud traint om te vlammen tijdens wedstrijden en dan weer een afbouwperiode en dat rinse repeat je. Zo kan je ook met BB gaan werken en dan kan je bijvoorbeeld je schema aanpassen, hetzij in intensiteit, hetzij in type oefeningen. Je deelt je trainingsjaar in, in grote blokken met specifieke doelen, daaraan ga je dan werken. Hoe lang zo'n blok duurt, dat ligt aan jezelfquote:Op dinsdag 30 april 2013 01:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe belangrijk is het om om de 8 weken van schema te wisselen? zijn er wetenschappelijke artikelen die dit onderbouwen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit. Verder voel je dit zelf het beste aan. Zolang je resultaten blijft boeken, kun je in princiepen gewoon doorgaan waar je mee bezig bent. Als je merkt dat je stilstaat wat anders proberen. Het is allemaal geen hogere wiskunde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat Stereo zegt. Periodisatie zegt volgens mij niet per se deloaden. Ik ken het meer vanuit bijvoorbeeld "echte" sporten (ik wil dus niet zeggen dat BB geen echte sport is, maar ik weet te weinig van BB af om daar een nuttig voorbeeld over te geven). Je hebt een periode dat je puur krachttraining gaat doen, je hebt een periode dat je conditioneel gaat werken, een periode dat je alle basiszaken weer gaat verbeteren, en dan heb je een wedstrijdperiode waarin je op onderhoud traint om te vlammen tijdens wedstrijden en dan weer een afbouwperiode en dat rinse repeat je. Zo kan je ook met BB gaan werken en dan kan je bijvoorbeeld je schema aanpassen, hetzij in intensiteit, hetzij in type oefeningen. Je deelt je trainingsjaar in, in grote blokken met specifieke doelen, daaraan ga je dan werken. Hoe lang zo'n blok duurt, dat ligt aan jezelfYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Nu aan het twijfelen, nu de cut inzetten, of gewoon bulken deze zomer... Op zich gaat het namelijk best lekker nu.![]()
![]()
Wat voor bf% zit je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:25 schreef Ganzz het volgende:
Nu aan het twijfelen, nu de cut inzetten, of gewoon bulken deze zomer... Op zich gaat het namelijk best lekker nu.![]()
Durf ik niet te zeggen, ik gok 15 a 20? Ik zal het van de week eens laten meten. Ook wel weer een keer tijd voor een progressiefoto.
Voor de rest 1.82, 81kg![]()
Voor een goede zomercut ben je al vrij laat nu (afhankelijk van je bf% natuurlijk) gewoon bulken en volgende zomer knallen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:25 schreef Ganzz het volgende:
Nu aan het twijfelen, nu de cut inzetten, of gewoon bulken deze zomer... Op zich gaat het namelijk best lekker nu.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Zou dan toch een kleine cut doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:27 schreef Ganzz het volgende:
Durf ik niet te zeggen, ik gok 15 a 20? Ik zal het van de week eens laten meten. Ook wel weer een keer tijd voor een progressiefoto.
Voor de rest 1.82, 81kg![]()
Even een hypothetisch scenario:
- Je hebt in maand x maximale spiergroei door optimaal slaap, eten en trainen.
- Je hebt een 3 daags split; rug/biceps, borst/triceps en benen/schouders.
- Je traint op maandag, woensdag en vrijdag.
Kan het nu niet zo zijn, dat juist omdat alles optimaal gaat, je uiteindelijk minder massa krijgt op benen en schouders omdat dit op het einde van je split schema staat? Als in; na 3 weken zit je al aardig op je maximum spiergroei en bij je laatste splitdag 'kan' je lichaam geen spier meer aanmaken.
Is dit mogelijk of zie ik de maand teveel als cutoff point?![]()
Zit er nou nog een voordeel aan een 5 daagse split ipv 3-4 daagse? twijfel nog voor welke ik moet gaan, heb wel genoeg vrije tijd voor 5 daagse![]()
Niet zo moeilijk denken. Hoe weet je lichaam nou wat het begin van de week of maand is??quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef MrGuma het volgende:
Even een hypothetisch scenario:
- Je hebt in maand x maximale spiergroei door optimaal slaap, eten en trainen.
- Je hebt een 3 daags split; rug/biceps, borst/triceps en benen/schouders.
- Je traint op maandag, woensdag en vrijdag.
Kan het nu niet zo zijn, dat juist omdat alles optimaal gaat, je uiteindelijk minder massa krijgt op benen en schouders omdat dit op het einde van je split schema staat? Als in; na 3 weken zit je al aardig op je maximum spiergroei en bij je laatste splitdag 'kan' je lichaam geen spier meer aanmaken.
Is dit mogelijk of zie ik de maand teveel als cutoff point?Confidence through competence![]()
Als het weer vroeg moet opstaan om te werken......quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk denken. Hoe weet je lichaam nou wat het begin van de week of maand is??
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Nee fuck dat, wil gewoon m'n endogene aanmaak op orde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Oomph dat is wel heftig ja. Heb jij al eens van die androgel geprobeerd? Heb begrepen dat het stinkende kleefzooi is![]()
Ja dat snap ik, maar dat lukt volgens mij toch ook niet altijd. Er zijn wereldwijd aardig wat gasten aan de TRT. Houd me op de hoogte."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Klopt het dat je met een high rep split bijna geen strength gains maakt maar wel meer spieropbouw krijgt dan met bv 5/3/1 of madcow door de hypertrophy?![]()
Heb gisteren doorgetraind totdat ik de gym amper nog uit kon strompelen, maar nu toch verrassend weinig spierpijn. Heb ik iets fout gedaan?![]()
![]()
Je gaat het morgen voelen. Zeg je afspraken maar alvast af.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
Heb gisteren doorgetraind totdat ik de gym amper nog uit kon strompelen, maar nu toch verrassend weinig spierpijn. Heb ik iets fout gedaan?The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.![]()
Spierpijn is geen indicator voor spiergroei, dus nee. Als dat tenminste de invalshoek is die je bedoelt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
Heb gisteren doorgetraind totdat ik de gym amper nog uit kon strompelen, maar nu toch verrassend weinig spierpijn. Heb ik iets fout gedaan?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Leg extensions lijken mijn favoriete machine te worden!
Als je maar meer gewicht blijft bijstapelen op dat ding en goed eet, dan kan het toch niet anders dan dat die teardrop muscle (vastus medialis) zich helemaal ontwikkelt?![]()
![]()
Gaat hard met leg extensions inderdaad! Hier in de gym gaat 'ie echter maar tot 100kg ofzo, dat is net iets meer dan een opwarmsetje voor mij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef Panzermaus het volgende:
Leg extensions lijken mijn favoriete machine te worden!
Als je maar meer gewicht blijft bijstapelen op dat ding en goed eet, dan kan het toch niet anders dan dat die teardrop muscle (vastus medialis) zich helemaal ontwikkelt?![]()
Bij ons ook. Meteen op 100kg en dan maar 4x12quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:54 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Gaat hard met leg extensions inderdaad! Hier in de gym gaat 'ie echter maar tot 100kg ofzo, dat is net iets meer dan een opwarmsetje voor mij.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Yeah precies, ik begon een tijdje terug met 70 kg en doe ze nu met 110. Stack loopt tot 120 kg volgens mij. Ach, dan maar high rep.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:54 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Gaat hard met leg extensions inderdaad! Hier in de gym gaat 'ie echter maar tot 100kg ofzo, dat is net iets meer dan een opwarmsetje voor mij.Lekker droogtrainen. (
)
Fijn om die spier eindelijk eens goed te voelen werken, zit altijd met mijn hand op dat ding terwijl ik ze doe.
Ze zouden eigenlijk een plate-loaded leg extension moeten plaatsen!![]()
![]()
http://www.americanfitness.net/steelflexlegextension.aspxquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah precies, ik begon een tijdje terug met 70 kg en doe ze nu met 110. Stack loopt tot 120 kg volgens mij. Ach, dan maar high rep.Lekker droogtrainen. (
)
Fijn om die spier eindelijk eens goed te voelen werken, zit altijd met mijn hand op dat ding terwijl ik ze doe.
Ze zouden eigenlijk een plate-loaded leg extension moeten plaatsen!
Mijn vorige gym had die wel.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Zo een hebben wij, maar ik las op dbb dat heel veel mensen zeggen dat het slecht is voor je knie, bs?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah precies, ik begon een tijdje terug met 70 kg en doe ze nu met 110. Stack loopt tot 120 kg volgens mij. Ach, dan maar high rep.Lekker droogtrainen. (
)
Ze zouden eigenlijk een plate-loaded leg extension moeten plaatsen!
[ Bericht 0% gewijzigd door esv7 op 30-04-2013 20:12:21 ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Gaat hier niet helaas, de stack zit ingebouwd in z'n kast waar alleen een opening in zit om de pin te verplaatsen. Dat is eigenlijk bij alle apparaten hier, behalve bij de lat pulldown. Maarja, ik gebruik die dingen toch niet meer dus het boeit me niet zo veel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Meestal kan je gewoon dumbels op de stack leggen![]()
Wat vinden jullie van het volgende schema?
ma:
borst + triceps + onderarmen
flat barbell bench
incline dumbell bench
flat dumbell flyes
skull crushers
dips
barbell wrist curls
di:
Benen
squats
deadlifts
legg press
leg extension
leg curl
do:
rug + biceps + traps
barbell bend over row
chin ups
lat pull down
hammer curl
barbell bicep curl
barbell shrugs(deze mischien op schouder dag?)
vr:
schouders + kuiten + buik
millitary press
rear lateral raise
seated side raises
standing calve raiseNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: