Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Dat is een heel goede vraagquote:Op maandag 29 april 2013 21:41 schreef Goodbye het volgende:
Een vogel gevonden? Hoe vind je nou zomaar een vogel?![]()
![]()
S stond bij zijn werk buiten te roken, er landde een groen-geel-blauwe parkiet naast ze, S stak zijn hand uit en hij ging er op zittenquote:Op maandag 29 april 2013 21:41 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Goed verhaalquote:Op maandag 29 april 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
S stond bij zijn werk buiten te roken, er landde een groen-geel-blauwe parkiet naast ze, S stak zijn hand uit en hij ging er op zitten![]()
Amivedi gebeld, dierenambulance gebeld, wat ie er mee moest. Geen ring om. Dierenambulance kwam niet want vogel leek niet ziek.
Ik was net klaar met werken in Zoetermeer en mijn foon stond nog stil en toen ik keek had ik 11 gemiste oproepen (). Dus ik belde en hij riept 'Jij wilde toch altijd een vogel?? Nou ga ff een kooi en voer kopen dan, er landde er net eentje naast me, hij zit in een doosje en ik breng hem nu naar huis".
Zo kwam het
Greys is stiekem Sneeuwwitje. Dat mogen we alleen niet weten.quote:Op maandag 29 april 2013 21:41 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Nou je het zegt, die is ook best langquote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Greys is stiekem Sneeuwwitje. Dat mogen we alleen niet weten.
Sorry meisje van 4 die haar vogel kwijt is... Hij is op een zonnige dag het raam weer uitgevlogen...quote:Op maandag 29 april 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
Het enige is dus nog dat ik echt bang ben dat er iemand zich meldt voor Bird.
Ik geloof niet dat ik hem dan nog meegeef![]()
![]()
IK ONTKEN ALLES!
Dan ga ik op een sjoelavond collecteren om voor jou een mooie vogel te kopen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
Het enige is dus nog dat ik echt bang ben dat er iemand zich meldt voor Bird.
Ik geloof niet dat ik hem dan nog meegeef![]()
![]()
IK ONTKEN ALLES!
Nee hoor dan geef ik hem wel mee.quote:Op maandag 29 april 2013 21:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sorry meisje van 4 die haar vogel kwijt is... Hij is op een zonnige dag het raam weer uitgevlogen...
Dan koop ik er zelf wel eentje hoorquote:Op maandag 29 april 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan ga ik op een sjoelavond collecteren om voor jou een mooie vogel te kopen.
Op een gegeven moment houdt het inderdaad op..quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor dan geef ik hem wel mee.
Maar niet na bv drie maanden ofzo. Op een gegeven moment ga ik hem toch als 'van mij' beschouwen hoor. In het asiel geven ze gevonden dieren na twee weken ook mee
Ik wil niet de rest van zijn leven bang hoeven zijn dat iemand hem weer op komt eisen. Kan wel een jaar of 12-15 worden
Verf 'm oranjequote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor dan geef ik hem wel mee.
Maar niet na bv drie maanden ofzo. Op een gegeven moment ga ik hem toch als 'van mij' beschouwen hoor. In het asiel geven ze gevonden dieren na twee weken ook mee
Ik wil niet de rest van zijn leven bang hoeven zijn dat iemand hem weer op komt eisen. Kan wel een jaar of 12-15 worden
Daar heb ik ook echt heel erg last vanquote:Op maandag 29 april 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan koop ik er zelf wel eentje hoor
Dat zijn de kosten niet, parkietje kost een tientje ofzo haha. Ik heb me alleen nu al aan deze gehecht
Dat gaat bij mij nogal snel
Ik heb vanmiddag ook zelf keurig op Amivedi gekeken bij alle vermiste parkieten en dan niet alleen deze regio maar alle regio's. Geen enkele blauw-geel-groene die als vermist is opgegeven.quote:Op maandag 29 april 2013 21:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment houdt het inderdaad op..
quote:Op maandag 29 april 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan koop ik er zelf wel eentje hoor
Dat zijn de kosten niet, parkietje kost een tientje ofzo haha. Ik heb me alleen nu al aan deze gehecht
Dat gaat bij mij nogal snel
Ik schrok me kapot dat na mijn eerste facebookpic van Bird iemand reageerde met 'Is dit hem niet?quote:Op maandag 29 april 2013 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verf 'm oranje
Dan zeg je: "Ow, zo'n geel met blauwe? Met zo'n lief bekje? En een wit staartje?.... Nee, zegt me nix!"
Ik doneer mee; Greys krijg van mij een kaptafeltje voor de Birrrrd. Of vinden ze dat niet leuk? Een spiegeltje om bij te tuttenquote:Op maandag 29 april 2013 21:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
echt geen idee wat zo'n vogel kost, maar dat las je al. Dat snap ik wel
Zijn pootjes zijn lilaquote:Op maandag 29 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
En effe voor de zekerheid... jullie zien hier toch óók blauw in he?
Niet alleen geel en groen?
[ afbeelding ]
Ik zie een zweempje oranjequote:Op maandag 29 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
op zijn wang zit blauw.quote:Op maandag 29 april 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wat me idd opvalt is dat ze in de beschrijving ook zelf echt zeggen groen/gele parkiet. Niet 'met een beetje blauw'. En ze hebben wel oog voor detail verder omdat ze het over een zwart stipje hebben op de snavel wat deze niet heeft. Dus als ze dat stipje zelfs noemen, hadden ze dat blauwe ook wel genoemd denk ik. Pfiew...quote:Op maandag 29 april 2013 22:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet niet in hoeverre vogeltjes symmetrisch zijn, maar dat vogeltje heeft zijn wangvlek veel lager zitten dan de jouwe. En hij is idd gewoon groen, zonder twijfel, zelfs als het een rukcamera was met verkeerde instellingen zou het nog niet te missen zijn
Jouw Bird is veel hipper.quote:Op maandag 29 april 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
Maar hij is een stuk meer blauw dan de vogel op deze foto, toch?
Vergelijk eens als jullie willen?
http://www.gevondenenverm(...)lass&id=25740&type=6
Die heeft alleen knalgroen, zijn gehele buik ook.
Bij Bird is dat veel blauwer. Toch? Toch?
Het zou vervelender zijn als je om 5 uur weg moet en je wekker is niet gegaan.quote:
kun je wel lekker doorslapenquote:Op maandag 29 april 2013 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou vervelender zijn als je om 5 uur weg moet en je wekker is niet gegaan.
Tot je wakker gebeld wordt, in haast je huis moet uitrennen en vervolgens de hele dag achterloopt met je werk.quote:
kun je op dat moment toch niets meer aan veranderen babequote:Op maandag 29 april 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot je wakker gebeld wordt, in haast je huis moet uitrennen en vervolgens de hele dag achterloopt met je werk.
Wauw!quote:Op maandag 29 april 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
S stond bij zijn werk buiten te roken, er landde een groen-geel-blauwe parkiet naast ze, S stak zijn hand uit en hij ging er op zitten![]()
Amivedi gebeld, dierenambulance gebeld, wat ie er mee moest. Geen ring om. Dierenambulance kwam niet want vogel leek niet ziek.
Ik was net klaar met werken in Zoetermeer en mijn foon stond nog stil en toen ik keek had ik 11 gemiste oproepen (). Dus ik belde en hij riept 'Jij wilde toch altijd een vogel?? Nou ga ff een kooi en voer kopen dan, er landde er net eentje naast me, hij zit in een doosje en ik breng hem nu naar huis".
Zo kwam het
Ik zeg: oranje-oorquote:Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
Ow willen jullie morgen hieraan meedoen?
Als je ergens bent (thuis voor de buis met je bier, of met je oranje tompoesséé op de stoep, of op de oranje gekleurde braderie, of ook maar IETS koningsdaggerigs...) mail dan een leuke foto daarvan!
MED / [Oproep] Koninginnedag zoals jij het beleeft
Mag gewoon een foonpic zijn.
Koningsdag door de ogen van de FOK!ker
dus als je een leuke (foon)pic hebt morgen van Koningsdag, ff sturen aan fotografie@fok.nl ovv je username.
Ik was in het Stadshart in een achterafstraatje (zo ongeveer achter de Blokkert).quote:Op maandag 29 april 2013 22:35 schreef sp3c het volgende:
in de dorpstraat in Zoetermeer zat altijd een epische dierenwinkel
Maar je werkt dus in Zoetje? Ik ook weer, moeten we toch nodig samen lunchen oidquote:Op maandag 29 april 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was in het Stadshart in een achterafstraatje (zo ongeveer achter de Blokkert).
Geen idee hoe de straat heet, maar da's niet de Dorpsstraat iig (want die is leuk)
en naar het bluesfestival van de zomerquote:Op maandag 29 april 2013 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar je werkt dus in Zoetje? Ik ook weer, moeten we toch nodig samen lunchen oid.
Kijk, dát is nou nog eens een goede vraagquote:
Op maandag, woensdag en vrijdagquote:Op maandag 29 april 2013 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar je werkt dus in Zoetje? Ik ook weer, moeten we toch nodig samen lunchen oid.
Zegt ze de avond voor De Dag. Geen winkel meer open.quote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
Oh en zijn er hier nog mensen die oranje ondergoed hebben?
If so, wil je dat dan aantrekken en dan morgen om 10.30 uur tijdens de balkonscene voor de tv gaan staan, je slipperdepip een stukje boven je broek uit trekken en een foto maken zonder je hoofd er op? En het dan op Facebook zetten met mij getagd? Dan doen we morgen een massa-matching-onderbroekjes-dag
ElisaB en ik doen het sobersoooooo. Dus als jullie niet kunnen of willen, pluh
Vrijdagen ben ik vanaf 12 uur vrijquote:Op maandag 29 april 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Op maandag, woensdag en vrijdag
En op dinsdag en donderdag in Oudenbosch.
En vanaf oktober in Moerkapelle.
Erg handig, ja.quote:Op maandag 29 april 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zegt ze de avond voor De Dag. Geen winkel meer open.
Wel lila mét oranje...quote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
If so, wil je dat dan aantrekken en dan morgen om 10.30 uur tijdens de balkonscene voor de tv gaan staan, je slipperdepip een stukje boven je broek uit trekken en een foto maken zonder je hoofd er op? En het dan op Facebook zetten met mij getagd? Dan doen we morgen een massa-matching-onderbroekjes-dag
Dan stop je een oranje sjaaltje in je broekje en trek je dat een stukje boven je broek uit ALSOF het een oranje matching onderbroekje is. Creatief, jeweetz!quote:Op maandag 29 april 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zegt ze de avond voor De Dag. Geen winkel meer open.
Pietje heet nu Bird!quote:Op maandag 29 april 2013 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Vrijdagen ben ik vanaf 12 uur vrij
Maar hoe heet pietje nu?
Ik heb een oranje pashmina!quote:Op maandag 29 april 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan stop je een oranje sjaaltje in je broekje en trek je dat een stukje boven je broek uit ALSOF het een oranje matching onderbroekje is. Creatief, jeweetz!
als ik facebook had dan had ik het gedaan!quote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
Gewoon geen onderbroekje aantrekken en zo'n oompa loompa-spraytan nemen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan stop je een oranje sjaaltje in je broekje en trek je dat een stukje boven je broek uit ALSOF het een oranje matching onderbroekje is. Creatief, jeweetz!
Ja joh, die trek je dan toch gewoon een centimeter boven je broek uit, lijkt het net echtquote:Op maandag 29 april 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een oranje pashmina!
Kan ik een sumo worstelaar nadoen.
Je hebt gelukt, hij mag ook per PM/DM/FOK! want dan zet ik hem zelf zonder hoofd op mijn 101 blogquote:Op maandag 29 april 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
slaap lekker cat
[..]
als ik facebook had dan had ik het gedaan!
Oh kijk sp3c, je oplossing, pasklaar!quote:Op maandag 29 april 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon geen onderbroekje aantrekken en zo'n oompa loompa-spraytan nemen.!
Dan heb je zeker gelukt!quote:Op maandag 29 april 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelukt, hij mag ook per PM/DM/FOK! want dan zet ik hem zelf zonder hoofd op mijn 101 blog
Oh jezus fucktquote:Op maandag 29 april 2013 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je zeker gelukt!
Ging....
Ik zal er eens mee ophouden
Dat zou Jezus nooit doenquote:
euh ... OVB?quote:
Ik nietquote:Op maandag 29 april 2013 23:15 schreef Fascination het volgende:
Greys, ga je zo nog de stad in om een jonge adonis aan de haak te slaan?
No can do!quote:
Oh ja, stom van me.quote:Op maandag 29 april 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik nietIk ben oud
Ik moet rustig doen zodat ik morgenochtend vroeg met mijn oranje HEMA tompoesséés en dito onderbroekje op tijd voor de tievie kan zitten!
Láát me nou. Ik ben al geen 20 meer, dus wees blij dat er leven in komtquote:Op maandag 29 april 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
begin nou niet gelijk weer te glibberen, ik heb helemaal geen oranje ondergoed ... en ook geen oompaloompa spuitbus
Fixed!quote:Op maandag 29 april 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, stom van me.Welnee
Jij bent helemaal niet oud!!!! Gekkeurd
Jij bent jong, dynamisch, atletisch, opwindend, oogverblindend en lekker bovendien. Hop, van de kont en scoren. Jij kan dat.
* mooi
* stil is
Ja, daar kan je voor opgepakt wordenquote:Op maandag 29 april 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
zou ook een beetje raar zijn als ik naar zo'n winkel ging en zei 'hey, ik wil graag een kleurtje ... doe mijn zo'n spuitbus pls'
Als ik dat zeg, durft ze niet meer met gerust hart bij me op de kamer te slapen de 14e.quote:Op maandag 29 april 2013 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fixed!
(let volgende keer zelf ff een beetje op; ik kan niet álles fixen)
mijn bier zit in oranje blikken, ik open er wel 1 dat geeft vast inspiratiequote:Op maandag 29 april 2013 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, daar kan je voor opgepakt worden
Denk creatief; je hebt nog 10,5 uur!!
Wel jaquote:Op maandag 29 april 2013 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, durft ze niet meer met gerust hart bij me op de kamer te slapen de 14e.
Knip het deksel eruit, hang Sp3cje erin, plak 'm vast met plakband, picje maken, klabootjesquote:Op maandag 29 april 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn bier zit in oranje blikken, ik open er wel 1 dat geeft vast inspiratie
Grolsch?quote:Op maandag 29 april 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn bier zit in oranje blikken, ik open er wel 1 dat geeft vast inspiratie
Om maar eens het belangrijkste deel van dit wisselgesprek te negerenquote:
Met tong?quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel ja
Greys is een stoer wijf en ze heb al met mij gezoendT, dus komp goe!
Oh ik wel hoor, dan neem ik wel een extra limoncelloooooooquote:Op maandag 29 april 2013 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, durft ze niet meer met gerust hart bij me op de kamer te slapen de 14e.
Uiteraardquote:
Told youquote:Op maandag 29 april 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Oh ik wel hoor, dan neem ik wel een extra limoncellooooooo
noem je mij nou dun?quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Knip het deksel eruit, hang Sp3cje erin, plak 'm vast met plakband, picje maken, klabootjes
Gadverdamme, aandachtshoeren.quote:
Jaloersquote:Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, aandachtshoeren.! Afgeknapt.
Ik zit tranen te hinniken om het wisselgesprek tussen hier en feesb(r)oek(je)quote:Op maandag 29 april 2013 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Om maar eens het belangrijkste deel van dit wisselgesprek te negeren
Ik had ook de slappe lachquote:Op maandag 29 april 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik zit tranen te hinniken om het wisselgesprek tussen hier en feesb(r)oek(je)
quote:Op maandag 29 april 2013 23:32 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb geen oranje onderbroek...
Zal ik een oranje roos tussen mijn bilwangen klemmen?
Ja, doen! Je krijgt mijn eeuwige bewondering als je dát post. Een koikarper tussen je bilwangen mag ook, maar misschien is dat een beetje zieligquote:Op maandag 29 april 2013 23:32 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb geen oranje onderbroek...
Zal ik een oranje roos tussen mijn bilwangen klemmen?
JA!quote:Op maandag 29 april 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
Greys: "Jat de goudvissen van de buren en tem ze net op tijd zodat ze even netjes op je onderbroekje blijven zitten".
ElisaB: "Ja of, als je een grote poes hebt, pik een koi karper".![]()
![]()
Tijd om naar bed te ging, voor er ongelukken gebeurenquote:Op maandag 29 april 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier heel hysterisch een soort astmatisch Ron Brandsteder lachje te gieren
Ik heb een leuk gifje voor je. Tenminste, ik vond 'm leuk.quote:Op maandag 29 april 2013 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doen! Je krijgt mijn eeuwige bewondering als je dát post. Een koikarper tussen je bilwangen mag ook, maar misschien is dat een beetje zielig
Edit: het is hier geen F&F
quote:Op maandag 29 april 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een leuk gifje voor je. Tenminste, ik vond 'm leuk.
WAT?!quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een leuk gifje voor je. Tenminste, ik vond 'm leuk.
quote:Op maandag 29 april 2013 23:38 schreef Murmeli het volgende:
Sjit! Vergeten oranje ondergoed aan te doen en mee te nemen naar d'n ex/scharrel/batsmaatje![]()
Damn!
Wat een leuk verhaal van bird![]()
Het is een voortekenen, noukie gaat echt vet winnen! Dat moet.
weet je wel hoeveel ze eet? Vinden MPG en ik dat wel goed.quote:
Vive le Roi!quote:
hey stuur die eens inquote:
laat alles maar komenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Istie binnen?
Zal ik er nog eentje sturen van oranje tompoucen
FPquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Komen ze op de fp of ook op het forum?
Ik ben het ff kwijt
stuur in, stuur inquote:
Je hebt er nog een.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:18 schreef Strani het volgende:
Als je meer dan 5 serieuze reacties krijgt, Ynske, wil ik (als mod hier) wel een gratis date met je!
quote:
quote:
Je hoeft zelf niet op de foto te staan hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:12 schreef Toekito het volgende:
Ik kijk vanmiddag even Yns....heb nu mn cap op enzo dus dat is niks.
Zulke dingen zou je eigenlijk vooraf moeten vragen mop.quote:
Ow, heb ik de volgorde weer verkeerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:19 schreef Cat22 het volgende:
Zulke dingen zou je eigenlijk vooraf moeten vragen mop.![]()
weet ik maar in pand van mijn baas ben alleen ik deels oranjequote:Op dinsdag 30 april 2013 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet op de foto te staan hoor
Bwehehehequote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)n-koninginnedag.html
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |