Ik had ook de slappe lachquote:Op maandag 29 april 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik zit tranen te hinniken om het wisselgesprek tussen hier en feesb(r)oek(je)
quote:Op maandag 29 april 2013 23:32 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb geen oranje onderbroek...
Zal ik een oranje roos tussen mijn bilwangen klemmen?
Ja, doen! Je krijgt mijn eeuwige bewondering als je dát post. Een koikarper tussen je bilwangen mag ook, maar misschien is dat een beetje zieligquote:Op maandag 29 april 2013 23:32 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb geen oranje onderbroek...
Zal ik een oranje roos tussen mijn bilwangen klemmen?
JA!quote:Op maandag 29 april 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
Greys: "Jat de goudvissen van de buren en tem ze net op tijd zodat ze even netjes op je onderbroekje blijven zitten".
ElisaB: "Ja of, als je een grote poes hebt, pik een koi karper".![]()
![]()
Tijd om naar bed te ging, voor er ongelukken gebeurenquote:Op maandag 29 april 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier heel hysterisch een soort astmatisch Ron Brandsteder lachje te gieren
Ik heb een leuk gifje voor je. Tenminste, ik vond 'm leuk.quote:Op maandag 29 april 2013 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doen! Je krijgt mijn eeuwige bewondering als je dát post. Een koikarper tussen je bilwangen mag ook, maar misschien is dat een beetje zielig
Edit: het is hier geen F&F
quote:Op maandag 29 april 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een leuk gifje voor je. Tenminste, ik vond 'm leuk.
WAT?!quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een leuk gifje voor je. Tenminste, ik vond 'm leuk.
quote:Op maandag 29 april 2013 23:38 schreef Murmeli het volgende:
Sjit! Vergeten oranje ondergoed aan te doen en mee te nemen naar d'n ex/scharrel/batsmaatje![]()
Damn!
Wat een leuk verhaal van bird![]()
Het is een voortekenen, noukie gaat echt vet winnen! Dat moet.
weet je wel hoeveel ze eet? Vinden MPG en ik dat wel goed.quote:
Vive le Roi!quote:
hey stuur die eens inquote:
laat alles maar komenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Istie binnen?
Zal ik er nog eentje sturen van oranje tompoucen
FPquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Komen ze op de fp of ook op het forum?
Ik ben het ff kwijt
stuur in, stuur inquote:
Je hebt er nog een.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:18 schreef Strani het volgende:
Als je meer dan 5 serieuze reacties krijgt, Ynske, wil ik (als mod hier) wel een gratis date met je!
quote:
quote:
Je hoeft zelf niet op de foto te staan hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:12 schreef Toekito het volgende:
Ik kijk vanmiddag even Yns....heb nu mn cap op enzo dus dat is niks.
Zulke dingen zou je eigenlijk vooraf moeten vragen mop.quote:
Ow, heb ik de volgorde weer verkeerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:19 schreef Cat22 het volgende:
Zulke dingen zou je eigenlijk vooraf moeten vragen mop.![]()
weet ik maar in pand van mijn baas ben alleen ik deels oranjequote:Op dinsdag 30 april 2013 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet op de foto te staan hoor
Bwehehehequote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)n-koninginnedag.html
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
Straks pic bij jou doen?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Draai eens een rondje?
Ja staat je goed!
Stop met nagelbijten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:51 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
mijn tribute aan greys vandaag
Begrijp dat dan: foto maken voor Greys geeft spanningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:
Als...quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
als ik slim was geweest dan had ik mijn gehaktballen bewaard en voor 50 cent twee pistoletjes in de kantine gekocht!
maar goed ... live and learn enzo
we hebben toch Henkbuffet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:37 schreef Toekito het volgende:
Tip aan alle vreetkonijnen hier: Grote Kapsalon van the Doner Company op stations is echt klein dus bestel er 2 als je daar bent anders heb je binnen 15 min weer trek.
de donner company is sowieso te ranzig voor woordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:37 schreef Toekito het volgende:
Tip aan alle vreetkonijnen hier: Grote Kapsalon van the Doner Company op stations is echt klein dus bestel er 2 als je daar bent anders heb je binnen 15 min weer trek.
de 3 s-en toch ?quote:
Voor het eten regelt Henk een buffet met soep, gehaktballen, patat, salade, brood, pindasaus, saté, spareribs. En natuurlijk de befaamde chocotaart toe! Dit kost ca. 13,50, maar omdat er een kok ingeschakeld moet worden weten we pas een definitieve prijs wanneer het totale aantal eters bekend is. Roep dus vooral even of je '+eten' bentquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de 3 s-en toch ?
Schnitsels, spareribs en sate
Of je loopt ff iets verder dan henk en haalt 3 deuren verder een kapsalonquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:37 schreef Toekito het volgende:
ach, ik zat er maar met 1 S naastquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voor het eten regelt Henk een buffet met soep, gehaktballen, patat, salade, brood, pindasaus, saté, spareribs. En natuurlijk de befaamde chocotaart toe! Dit kost ca. 13,50, maar omdat er een kok ingeschakeld moet worden weten we pas een definitieve prijs wanneer het totale aantal eters bekend is. Roep dus vooral even of je '+eten' bent
zie de OP
Jaffa ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je loopt ff iets verder dan henk en haalt 3 deuren verder een kapsalon
Weet ik veel, Greys kwam ermee op whatsapp poosje geleequote:
Wel een stukkie verder, maar bazen kapsalon iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik veel, Greys kwam ermee op whatsapp poosje gelee
als ik al op de kleiweig bent eet ik bij Henk, duh!quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je loopt ff iets verder dan henk en haalt 3 deuren verder een kapsalon
Ik denk dat een aantal mensen het nog niet zeker weten. Of het ooit (in hun hoofd of hier) hebben geroepen maar dat het niet in de OP is geland.quote:
WHAAAT, no munnie... HIEEEER SUCK A .....quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom wel?Munnies, en als ik de helft niet lust vind ik het zonde van mijn geld.
waarin ?quote:
Nee man, ik ben bezig met sparen, en als mijn zorg van mijn rekening is afgeschreven kan ik volgende week nog net mijn treinkaartje naar de andere kant van het land betalenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
WHAAAT, no munnie... HIEEEER SUCK A .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |