en naar het bluesfestival van de zomerquote:Op maandag 29 april 2013 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar je werkt dus in Zoetje? Ik ook weer, moeten we toch nodig samen lunchen oid.
Kijk, dát is nou nog eens een goede vraagquote:
Op maandag, woensdag en vrijdagquote:Op maandag 29 april 2013 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar je werkt dus in Zoetje? Ik ook weer, moeten we toch nodig samen lunchen oid.
Zegt ze de avond voor De Dag. Geen winkel meer open.quote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
Oh en zijn er hier nog mensen die oranje ondergoed hebben?
If so, wil je dat dan aantrekken en dan morgen om 10.30 uur tijdens de balkonscene voor de tv gaan staan, je slipperdepip een stukje boven je broek uit trekken en een foto maken zonder je hoofd er op? En het dan op Facebook zetten met mij getagd? Dan doen we morgen een massa-matching-onderbroekjes-dag
ElisaB en ik doen het sobersoooooo. Dus als jullie niet kunnen of willen, pluh
Vrijdagen ben ik vanaf 12 uur vrijquote:Op maandag 29 april 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Op maandag, woensdag en vrijdag
En op dinsdag en donderdag in Oudenbosch.
En vanaf oktober in Moerkapelle.
Erg handig, ja.quote:Op maandag 29 april 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zegt ze de avond voor De Dag. Geen winkel meer open.
Wel lila mét oranje...quote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
If so, wil je dat dan aantrekken en dan morgen om 10.30 uur tijdens de balkonscene voor de tv gaan staan, je slipperdepip een stukje boven je broek uit trekken en een foto maken zonder je hoofd er op? En het dan op Facebook zetten met mij getagd? Dan doen we morgen een massa-matching-onderbroekjes-dag
Dan stop je een oranje sjaaltje in je broekje en trek je dat een stukje boven je broek uit ALSOF het een oranje matching onderbroekje is. Creatief, jeweetz!quote:Op maandag 29 april 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zegt ze de avond voor De Dag. Geen winkel meer open.
Pietje heet nu Bird!quote:Op maandag 29 april 2013 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Vrijdagen ben ik vanaf 12 uur vrij
Maar hoe heet pietje nu?
Ik heb een oranje pashmina!quote:Op maandag 29 april 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan stop je een oranje sjaaltje in je broekje en trek je dat een stukje boven je broek uit ALSOF het een oranje matching onderbroekje is. Creatief, jeweetz!
als ik facebook had dan had ik het gedaan!quote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
Gewoon geen onderbroekje aantrekken en zo'n oompa loompa-spraytan nemen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan stop je een oranje sjaaltje in je broekje en trek je dat een stukje boven je broek uit ALSOF het een oranje matching onderbroekje is. Creatief, jeweetz!
Ja joh, die trek je dan toch gewoon een centimeter boven je broek uit, lijkt het net echtquote:Op maandag 29 april 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een oranje pashmina!
Kan ik een sumo worstelaar nadoen.
Je hebt gelukt, hij mag ook per PM/DM/FOK! want dan zet ik hem zelf zonder hoofd op mijn 101 blogquote:Op maandag 29 april 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
slaap lekker cat
[..]
als ik facebook had dan had ik het gedaan!
Oh kijk sp3c, je oplossing, pasklaar!quote:Op maandag 29 april 2013 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon geen onderbroekje aantrekken en zo'n oompa loompa-spraytan nemen.!
Dan heb je zeker gelukt!quote:Op maandag 29 april 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelukt, hij mag ook per PM/DM/FOK! want dan zet ik hem zelf zonder hoofd op mijn 101 blog
Oh jezus fucktquote:Op maandag 29 april 2013 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je zeker gelukt!
Ging....
Ik zal er eens mee ophouden
Dat zou Jezus nooit doenquote:
euh ... OVB?quote:
Ik nietquote:Op maandag 29 april 2013 23:15 schreef Fascination het volgende:
Greys, ga je zo nog de stad in om een jonge adonis aan de haak te slaan?
No can do!quote:
Oh ja, stom van me.quote:Op maandag 29 april 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik nietIk ben oud
Ik moet rustig doen zodat ik morgenochtend vroeg met mijn oranje HEMA tompoesséés en dito onderbroekje op tijd voor de tievie kan zitten!
Láát me nou. Ik ben al geen 20 meer, dus wees blij dat er leven in komtquote:Op maandag 29 april 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
begin nou niet gelijk weer te glibberen, ik heb helemaal geen oranje ondergoed ... en ook geen oompaloompa spuitbus
Fixed!quote:Op maandag 29 april 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
Oh ja, stom van me.Welnee
Jij bent helemaal niet oud!!!! Gekkeurd
Jij bent jong, dynamisch, atletisch, opwindend, oogverblindend en lekker bovendien. Hop, van de kont en scoren. Jij kan dat.
* mooi
* stil is
Ja, daar kan je voor opgepakt wordenquote:Op maandag 29 april 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
zou ook een beetje raar zijn als ik naar zo'n winkel ging en zei 'hey, ik wil graag een kleurtje ... doe mijn zo'n spuitbus pls'
Als ik dat zeg, durft ze niet meer met gerust hart bij me op de kamer te slapen de 14e.quote:Op maandag 29 april 2013 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fixed!
(let volgende keer zelf ff een beetje op; ik kan niet álles fixen)
mijn bier zit in oranje blikken, ik open er wel 1 dat geeft vast inspiratiequote:Op maandag 29 april 2013 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, daar kan je voor opgepakt worden
Denk creatief; je hebt nog 10,5 uur!!
Wel jaquote:Op maandag 29 april 2013 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, durft ze niet meer met gerust hart bij me op de kamer te slapen de 14e.
Knip het deksel eruit, hang Sp3cje erin, plak 'm vast met plakband, picje maken, klabootjesquote:Op maandag 29 april 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn bier zit in oranje blikken, ik open er wel 1 dat geeft vast inspiratie
Grolsch?quote:Op maandag 29 april 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn bier zit in oranje blikken, ik open er wel 1 dat geeft vast inspiratie
Om maar eens het belangrijkste deel van dit wisselgesprek te negerenquote:
Met tong?quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel ja
Greys is een stoer wijf en ze heb al met mij gezoendT, dus komp goe!
Oh ik wel hoor, dan neem ik wel een extra limoncelloooooooquote:Op maandag 29 april 2013 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, durft ze niet meer met gerust hart bij me op de kamer te slapen de 14e.
Uiteraardquote:
Told youquote:Op maandag 29 april 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Oh ik wel hoor, dan neem ik wel een extra limoncellooooooo
noem je mij nou dun?quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Knip het deksel eruit, hang Sp3cje erin, plak 'm vast met plakband, picje maken, klabootjes
Gadverdamme, aandachtshoeren.quote:
Jaloersquote:Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, aandachtshoeren.! Afgeknapt.
Ik zit tranen te hinniken om het wisselgesprek tussen hier en feesb(r)oek(je)quote:Op maandag 29 april 2013 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Om maar eens het belangrijkste deel van dit wisselgesprek te negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |