Neequote:Op maandag 29 april 2013 19:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Braveheart niet ? of Slag bij Warns
quote:Op maandag 29 april 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent er echt goed in om het antwoord heel snel te typen nadat het net gezegd is
Genade!quote:Op maandag 29 april 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent er echt goed in om het antwoord heel snel te typen nadat het net gezegd is
Twee keer zelfs hetzelfde antwoordquote:Op maandag 29 april 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
mee voor zijn looks?quote:Op maandag 29 april 2013 20:00 schreef Eppie_NL het volgende:
Die kerel helemaal rechts bij team Amsterdam heeft nog niks gedaan.
zoveel weten ze niet hoor. simpele vragen weten ze nauwelijks.quote:Op maandag 29 april 2013 20:02 schreef alors het volgende:
Ik vind wel dat ze veel weten hoor. Maar het is vast cooler om te zeggenstudenten van tegenwoordig
niveautje hoor
etc.
Ik zou niet van ze winnen. Knap.quote:
Die naast bertha38 staatquote:Op maandag 29 april 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog steeds niet over welke Willem deze quiz nou eigenlijk gaat.
Over Willems is het algemeen.quote:Op maandag 29 april 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
Over Willem van Nieuwkerk, net als elke dagquote:Op maandag 29 april 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
frank?quote:Op maandag 29 april 2013 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Nee de looks zijn voor Groothof vanavond
quote:Op maandag 29 april 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
simon look-a-like.quote:Op maandag 29 april 2013 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Nee de looks zijn voor Groothof vanavond
nu niet meerquote:Op maandag 29 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Stom he? Drukken voor je beurt, nu sta je achter.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Weet ik veel, zijn voornaam staat er niet bij.
Mag ik aannemen ja.quote:Op maandag 29 april 2013 20:06 schreef Paxcon het volgende:
Als je niks wil zeggen houd je je punten wel?
FMT'ers moeten dit wel weten jaquote:
20:28, nederland 1, RTL 4 en ik dacht ook SBS6quote:Op maandag 29 april 2013 20:06 schreef Eenskijken het volgende:
wanneer houdt de koningin eigenlijk haar toespraak?
half negen toch?quote:Op maandag 29 april 2013 20:06 schreef Eenskijken het volgende:
Morgen.quote:Op maandag 29 april 2013 20:06 schreef Eenskijken het volgende:
Ga jij maar weer negermuziek luisteren. dwaas.quote:Op maandag 29 april 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo, als het een quiz voor Mavo-studenten was had jij nu 10 punten.
Heel goed, het was Mozart. Wat een slimme jongen ben jij zeg.quote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ga jij maar weer negermuziek luisteren. dwaas.
Wat lul je nou weer dom? Wie zegt dat het een antwoord op de vraag wasquote:Op maandag 29 april 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed, het was Mozart. Wat een slimme jongen ben jij zeg.
Mathijs zei dat al tijdens de vraag, maar toch. Je moet het maar oppikken
met je verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op maandag 29 april 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed, het was Mozart. Wat een slimme jongen ben jij zeg.
Mathijs zei dat al tijdens de vraag, maar toch. Je moet het maar oppikken
Nee nee, niet zo bescheiden. Jij zag dat het Mozart was.quote:Op maandag 29 april 2013 20:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer dom? Wie zegt dat het een antwoord op de vraag was
domme aanname weer van je
Niet dus.quote:Op maandag 29 april 2013 20:10 schreef SwiffMeister het volgende:
Hoe kun je dit nou weten als student van begin 20?
blijkbaar niet.quote:Op maandag 29 april 2013 20:10 schreef SwiffMeister het volgende:
Mijn favoriete voetballer heb ik nooit live gezien.quote:Op maandag 29 april 2013 20:10 schreef SwiffMeister het volgende:
Uitputting slaat toe. Of vochttekort.quote:Op maandag 29 april 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
Het is inmiddels 20 minuten geleden dat er een juist antwoord is gezegd.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
Het is inmiddels 20 minuten geleden dat er een juist antwoord is gezegd.
Niemand? Ik moet 'm gewoon hebben voor morgen!quote:Op maandag 29 april 2013 19:58 schreef Roolio het volgende:
Waar kun je de das kopen die van Nieuwkerk om heeft?
Nee, TopPop.quote:
Voor de 15e keer gok ik?quote:Op maandag 29 april 2013 20:14 schreef tong80 het volgende:
Gisteren nog mijn Willempie topic onterecht gesloten
2078ste keerquote:
Ik ook.quote:Op maandag 29 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Bij dit kan ik nu alleen nog maar aan de Lucky denken.
Misschien is ie van chocolade.quote:Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
Moeten ze die grote W nou met z'n vijven delen?
Dit was Twee voor Twaalf light.quote:Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef padlarf het volgende:
Academisch niveauhoe krijg je het uit je strot, matthijs
Over 38 jaar de grote Amalia-kwis.quote:
Dat wordt een korte quiz danquote:
Gewoon dik wijfquote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hockey, nieuwe revue, dikke baby, stop!
Maar dan op RTL7.quote:
Dank Karinaquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:29 schreef Karina het volgende:
Voor degenen die het niet kunnen laten klaar te zitten om 20:30 uur:
DWDDD - dinsdag 30 april 2013
I.v.m Koninginnedag geen live-uitzending, maar een compilatie.
Koninginnecompilatie - 30-4-2013
Vanavond zenden we een Koninignnecompilatie uit met de leukste gesprekken uit alle seizoenen van DWDD over Koningin Beatrix.
Welk lid van het Koninklijk huis vindt Peter van der Vorst het sympathiekst? Denise Rivera die de Koningin aan het dansen kreeg. Waarom was er ook alweer zo'n ophef over de kersttoespraak van 2010? Luc Tuymans die een fotoshoot met Beatrix deed... met een iPhone. En Denise Rivera, die de Koningin aan het dansen kreeg.
Dit en nog veel meer spraakmakende gesprekken over de Koningin die gevoerd werden in DWDD de afgelopen jaren.
Nou inderdaad. Ik wist echt bijna niksquote:Op maandag 29 april 2013 20:02 schreef alors het volgende:
Ik vind wel dat ze veel weten hoor. Maar het is vast cooler om te zeggenstudenten van tegenwoordig
niveautje hoor
etc.
Ik gok zomaar dat die historica Hooghiemstra er in komt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:06 schreef Karina het volgende:
Ergernissen van Jan Mulder: daar kun je je zo lekker aan ergeren.
Dit dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:06 schreef Karina het volgende:
quote:
Nee ik zag het op TV. Van AT5 waren ze de hele middag mensen aan het interviewen en zij was er 1 van.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat heb ik niet gezien. Was jij er bij, Karina?
De vorige keer waren alle 5 ergernissen aan de hand van foutief taalgebruik, ben benieuwd of Nederland inmiddels haar leven heeft gebeterd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:06 schreef Karina het volgende:
tevens:quote:
Waarom nietquote:
Ja, alweer. Hij is leuk, maar elke week in de studio hoeft nou ook weer niet.quote:
Mooi. Want eigenlijk mis je dan toch niks.quote:
Ik zat nog even bij RTL Boulevard.quote:
Ff ergeren aan Kwalbert?quote:
Een normale korte uitzending.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
vandaag weer een normále uitzending?
Prima.quote:
Ongetwijfeld en de energysnoepjes.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:29 schreef OProg het volgende:
En in DTVDD die man die bij de eed zijn jasje niet dicht kreeg.
Oh ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:29 schreef OProg het volgende:
En in DTVDD die man die bij de eed zijn jasje niet dicht kreeg.
Nogal ja. Bijna iedereen die ik spreek is zeker na vorige week voor Bayern.quote:
Zelfde hierquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Nogal ja. Bijna iedereen die ik spreek is zeker na vorige week voor Bayern.
quote:
Idem.quote:
de hitler groet.. prachtigquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:33 schreef Latert het volgende:
Wat is het allemaal toch prachtig...
Dikke gapende Amalia, prachtig.
Gewoon prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |