abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125883208
De uiteindelijke Ruler of Westeros is natuurlijk niet heel moeilijk. We zullen het morgen horen!

My name is Juan Ernesto; Don Juan Ernesto.
  maandag 29 april 2013 @ 22:21:04 #52
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_125883234
quote:
11s.gif Op maandag 29 april 2013 21:54 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Godver is dit ook al een spoiler of wat?? Doe normaal man... :N
Aan dr gezicht te zien zal haar toch wel wat aan mankeren inderdaad
Ok stelletje hokboeren
  maandag 29 april 2013 @ 22:23:25 #53
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_125883317
Zoals verwacht blijft the Hound langer leven. Blijft een leuk karakter.

Ygrette en Jon. Snap niet zo goed wat ze in hem ziet, maar ja. Misschien wil ze hem corrumperen.

Ik had Ser Bolton heel anders voorgesteld. Hij leek zelfs een beetje sympathiek.

Jaime was de held van deze aflevering. Gewoon alsnog het lef hebben om Roose Bolton dingen te gaan vragen, geen verdoving willen, Brienne sarren. Die scene met Brienne over King Aerys was het sterkste stuk deze aflevering en illustrerend voor zijn karakter. "Jaime, my name's Jaime." Brocrush O+

Tyrion en Olenna scene was leuk.

Robb was eervol maar niet erg strategisch deze aflevering. Ben benieuwd hoe de ontmoeting met Walder Frey gaat verlopen. :7

Stannis was weer top. Soms denk je dat hij een blind paard is en andere keren lijkt hij een van de meest rechtgeaarde mensen in Westeros.

Als Sansa Littlefinger ook maar een greintje vertrouwt is ze echt de domste doos in Kings Landing.

Heb me suf gelachen om die scene met Tywin, Cersei en Tyrion. Heerlijk hoe hij Tyrion eerst pwned en daarna meteen die smalende glimlach van Cersei laat verdwijnen als ze hoort dat ze met Loras moet trouwen. _O_ :P :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_125883845
Het verbaast me dat Stannis hier zo populair is. Ik heb hem heel lang het meest doodzaaie personage in de hele serie gevonden. Dit is eigenlijk de eerste aflevering dat je echt wat meer over hem leert dan dat het een stijve oude hark is die alles doet voor de macht. Waarom dat anderhalf seizoen heeft moeten duren snap ik niet echt.
pi_125884131
Wat een goede aflevering weer, echt van begin tot einde waanzinnig.

Ik heb maar een puntje van kritiek, waarom zien we niet de reuzentieten van Brienne? Als we wel zogoed als alle tieten hebben gezien. Niet dat je geen verhaal kunt vertellen zonder naakt, maar als je bekend staat naakt te tonen, waarom bij haar dan net niet en bij andere net wel? Weigering van de actriese lijkt me vreemd, daar zou toch op gescreened moeten worden. En het had erin moeten zitten om die kleine piemel in de scene met loras goed te maken.
<hr>
pi_125884218
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:23 schreef VeX- het volgende:

Ik had Ser Bolton heel anders voorgesteld. Hij leek zelfs een beetje sympathiek.

Zeker voor iemand die zijn vijanden levend ontvelt.
pi_125885345
Dat einde _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_125885463
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef Dawnbreaker het volgende:

Ik heb maar een puntje van kritiek, waarom zien we niet de reuzentieten van Brienne? Als we wel zogoed als alle tieten hebben gezien. Niet dat je geen verhaal kunt vertellen zonder naakt, maar als je bekend staat naakt te tonen, waarom bij haar dan net niet en bij andere net wel? Weigering van de actriese lijkt me vreemd, daar zou toch op gescreened moeten worden. En het had erin moeten zitten om die kleine piemel in de scene met loras goed te maken.
NSFW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch kan ze er best aantrekkelijk uitzien. Soms.
  maandag 29 april 2013 @ 23:12:38 #59
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_125885535
Ik begin Jorah Mormont steeds minder te mogen. Snap niet dat mensen hem sympathiek vinden.
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef Funzel het volgende:

[..]

Zeker voor iemand die zijn vijanden levend ontvelt.
Precies.

Dacht ook even dat hij Jaime ging trollen en hem naar de dungeons ofzo stuurde en die Qyburn een of andere martelvent was.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 23:14:34 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125885637
ouch!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 29 april 2013 @ 23:15:16 #61
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_125885678
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:23 schreef VeX- het volgende Ygrette en Jon. Snap niet zo goed wat ze in hem ziet, maar ja. Misschien wil ze hem corrumperen
Verdorie, alleen dat uiterlijk al is al een reden om eeuwige trouw aan hem te zweren O+.

Doe mij ook maar zo'n vriendje.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  maandag 29 april 2013 @ 23:28:23 #62
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_125886241
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef Dawnbreaker het volgende:

Ik heb maar een puntje van kritiek, waarom zien we niet de reuzentieten van Brienne? Als we wel zogoed als alle tieten hebben gezien.
Omdat je ziet dat ze maar kleine (doch stevige) tieten heeft.
Het moet een onmogelijk lillijk wijf voorstellen, maar die badscene haalt dat idee toch een beetje weg
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 29 april 2013 @ 23:33:28 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_125886447
Vond de aflevering een beetje meh, jammer na de bazenaflevering van vorige keer. Het einde was wel tof.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_125886450
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 23:28 schreef stinkie het volgende:

[..]

Omdat je ziet dat ze maar kleine (doch stevige) tieten heeft.
Het moet een onmogelijk lillijk wijf voorstellen, maar die badscene haalt dat idee toch een beetje weg
Ze heeft geen lelijk achterste.
pi_125886712
Leuke aflevering weer.

Ik vond The Hound leuk met zijn zwak voor Sansa in seizoen 2. Vind hem op deze manier maar een eikel en nog een oninteressante ook.

Ik had Ser Bolton ook anders verwacht, kwam idd sypmathiek over.

Eindelijk vond ik Arya weer leuk. Best ontroerende scčnes met Gendry en met Beric/Thoros. Die laatste twee zijn sowieso wel leuke toevoegingen aan de cast lijkt het. ^O^

Robb... eervol, maar onverstandig. Ben erg benieuwd hoe dat met Walter Frey gaat lopen.

Ik vond Jon zélf deze aflevering weer wat boeiender, maar de scčne met Ygritte viel me erg tegen. Had daar veel meer van verwacht. Moest op zich wel lachen om het "You know nothing, Jon Sn-".

Tyrion en Olenna, leuk.

Jorah en Barristan, prima.

Stannis en vrouw/kind... goed om eens wat meer van Stannis te zien. Vond het tot nu toe maar een beetje een doods, saai figuur. Beetje bij beetje wordt dat minder, maar begrijp nog steeds weinig van die man. Is het puur hersenspoeling wat hem zo doet gedragen? :?

Beste/mooiste scčnes vond ik Jaime/Brienne (heel sterk die badscčne, waanzinnig acteerwerk ook), Shireen/Davos (ontroerend O+ ) en natuurlijk Tywin-Cersei/Tryrion. Wel lachen dat een "smirkende" Cersei opeens hetzelfde te horen kreeg, maar vind Tywin nu wel echt heel hard als vader. :Y Ben erg benieuwd hoe dat verder gaat. Cersei en Loras, Tyrion en Sansa... die combinaties, dat verzin je toch niet? _O-

Ik vind het overigens vreemd dat Sansa trouwen met Loras verkiest boven naar huis gaan (ze vertrouwt Littlefinger op zich wel volgens mij, dus dat is het probleem niet). Dan wil ze dus niet líever haar familie terugzien??? Zo ja, niks veranderd dan en nog steeds een op "glamour" gericht kreng?

.
Tails tell tales
  maandag 29 april 2013 @ 23:41:56 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_125886831
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 17:21 schreef gazhims3lv het volgende:
Was even vergeten wie Walder Frey was dus even opzoeken dan maar.. kom je godverdomme zelfs op google afbeeldingen spoilers tegen. Weet alleen niet of ik hem moet geloven..

Hier de pagina met alle afbeeldingen.. kijken op eigen risico, plaatje staat beetje rechts op de pagina
http://www.google.nl/sear(...)1920&bih=912#imgrc=_
Ja je moet nooit zoeken wie wie is. Op een gegeven moment bij de eerste aflevering van dit seizoen was ik kwijt hoe het ook alweer zat met Tyrells en Tullys. Toen ging ik even googlen, en nu weet ik voor de komende zestig afleveringen wie er allemaal doodgaan en wie trouwt met wie. Echt beetje jammer. In het vervolg houd ik het maar gewoon bij dat ik geen idee heb wie iemand ook alweer was.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 29 april 2013 @ 23:43:09 #67
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125886879
De Game of Thrones Wiki kun je meestal veilig lezen, de Wiki van A Song of Ice and Fire niet nee
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 29 april 2013 @ 23:48:02 #68
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_125887110
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 23:43 schreef Tanin het volgende:
De Game of Thrones Wiki kun je meestal veilig lezen, de Wiki van A Song of Ice and Fire niet nee
Kwam ik ook laatst achter, wel zo handig :{
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_125887213
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 23:12 schreef VeX- het volgende:
Ik begin Jorah Mormont steeds minder te mogen. Snap niet dat mensen hem sympathiek vinden.

[..]

Precies.

Dacht ook even dat hij Jaime ging trollen en hem naar de dungeons ofzo stuurde en die Qyburn een of andere martelvent was.
Zijn opmerking tegen Barristan over de aanslag op Dany (en sowieso het feit dat hij dat nog steeds verzwijgt tov Dany) maakt hem imo wel minder sympathiek.
Tails tell tales
pi_125887272
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 22:36 schreef whocares86 het volgende:
Het verbaast me dat Stannis hier zo populair is. Ik heb hem heel lang het meest doodzaaie personage in de hele serie gevonden. Dit is eigenlijk de eerste aflevering dat je echt wat meer over hem leert dan dat het een stijve oude hark is die alles doet voor de macht. Waarom dat anderhalf seizoen heeft moeten duren snap ik niet echt.
Vond ik ook hoor. Kwam deze aflevering idd eindelijk eens wat verandering in.
Tails tell tales
pi_125887773
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:18 schreef Rickazio het volgende:
haha, moet ze met die vieze flikker trouwen :')
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 19:34 schreef VacaLoca het volgende:
Is dat gaye gedoe trouw aan de boeken of is dat de invloed van HBO? Want lijkt wel alsof er geen HBO serie bestaat zonder ranzige gay seks scenes.
Welkom in 2013 mensen :')
Tails tell tales
pi_125887826
Hoogtepunt was eigenlijk het begin: de battle tussen de Hound en Beric. Jammer dat het wel erg snel voorbij was.
Amen.
pi_125887870
idd waarom moet die vieze homo scene er nou in :s dat hoef ik echt niet te zien
There are only 151 Pokémon.
pi_125887921
Damn, wat een coole aflevering, beste van het seizoen. Dat hele gedoe rond The Lord of Light is erg intrigerend. Is het een God of zijn het zwarte kunsten?

En Jaime en Tywin stijgen bij mij enorm in de heldenlijst. Jaime hoef ik niet toe te lichten maar Tywin misschien wel. Al de redenen waardoor wij de Lannisters haten, de incest, de vetes tegen de Starks, de dood van Ned zijn precies de redenen dat de naam Lannister schande heeft gekregen. En Tywin baalt hier verschrikkelijk van en probeert dit te herstellen door zijn kinderen te gebruiken die dit veroorzaakten. Ik denk dat hij Sansa voor Jaime had bedoeld, maar echter gewoon aan Tyrion geeft omdat Jaime M.I.A. is.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_125888039
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:04 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

Welkom in 2013 mensen :')
Dus omdat we er nu open voor staan is het voor heteros ineens ook niet ranzig meer? :')!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')