quote:Op maandag 29 april 2013 15:22 schreef Finland. het volgende:
Mijn moeder vraagt of ik nu dezelfde serie kijk als afgelopen zaterdagavond.
Ja mam, Glee en Game of Thrones lijken intens op elkaar
Komt waarschijnlijk nog. Zo niet dan heb je pech, want we mogen niks over de boeken zeggen.quote:Op maandag 29 april 2013 17:22 schreef pfaf het volgende:
Oh ja: wat is er mis met het gezicht van Stannis' dochter? Weten we dat en ik heb ik het gemist? (let aub dat ik niet gespoilerd wil worden..)
Achzo, dat was ik even vergeten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk tegen Barristan dat hij de Khaleesi beschermde tegen Assasins terwijl Barristan nog in de Kingsgaurd bij Robert zat.
Terwijl dankzij Mormonts info aan de Small Council die Assasins kwamen.
En Barristan had daar niks mee van doen gezien hij niet eens in de Small Council zit.
Ok bedankt.quote:Op maandag 29 april 2013 17:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk nog. Zo niet dan heb je pech, want we mogen niks over de boeken zeggen.
Post dat dan niet hier, deusje.quote:Op maandag 29 april 2013 17:21 schreef gazhims3lv het volgende:
Was even vergeten wie Walder Frey was dus even opzoeken dan maar.. kom je godverdomme zelfs op google afbeeldingen spoilers tegen. Weet alleen niet of ik hem moet geloven..
Hier de pagina met alle afbeeldingen.. kijken op eigen risico, plaatje staat beetje rechts op de pagina
http://www.google.nl/sear(...)1920&bih=912#imgrc=_
Is ook een beetje een waarschuwing voor mensen die hem ook willen googlenquote:Op maandag 29 april 2013 17:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Post dat dan niet hier, deusje.(ik ben gelukkig al helemaal gespoilerd wat dit betreft dus mij maken ze de pis niet lauw
)
Dan had de post zonder link wel voldoende moeten zijn toch?quote:Op maandag 29 april 2013 17:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Is ook een beetje een waarschuwing voor mensen die hem ook willen googlen
EDIT: kweuniequote:Op maandag 29 april 2013 17:22 schreef pfaf het volgende:
Oh ja: wat is er mis met het gezicht van Stannis' dochter? Weten we dat en ik heb ik het gemist? (let aub dat ik niet gespoilerd wil worden..)
SPOILERquote:
Okee doe je quote dan maar effe leegmaken.quote:
Ik wilde in de serie horen hoe de ziekte heettequote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee doe je quote dan maar effe leegmaken.
En PM me waarom het een spoiler is svp.
quote:Op maandag 29 april 2013 17:40 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik wilde in de serie horen hoe de ziekte heette
Inderdaad, die kop van Cercei als ze hoort dat ze moet gaan trouwen.quote:Op maandag 29 april 2013 18:47 schreef Monolith het volgende:
Zo, kan hier ook weer lezen.
Goeie aflevering weer. Hardop gelachen om de scene met Tywin en kids.
Ze trouwt gewoon met degene waarmee Tywin wilt dat ze trouwt. Dat is momenteel de sneue waarheid voor haar denk ik.quote:Op maandag 29 april 2013 19:09 schreef whocares86 het volgende:
Met wie zal Sansa trouwen? Al die gasten in King's Landing die denken dat ze als Robb dood is via Sansa het noorden kunnen overnemen. Ik vind het hilarisch. Ze vinden zichzelf allemaal zo slim maar ze maken allemaal dezelfde fout door te geloven in de geruchten dat Bran en Rickon dood zijn. Aan Sansa hebben ze helemaal niets zolang de jonge heren nog in leven zijn.
Zodra Sansa's zoon in Winterfell zetelt kunnen twee jongens met niets dan een naam weinig beginnen tegen de Stark-Lanister legers betere claim of niet. Ze lopen dan tegen hetzelfde probleem aan waar Stannis tegen aan liep.quote:Op maandag 29 april 2013 19:09 schreef whocares86 het volgende:
Met wie zal Sansa trouwen? Al die gasten in King's Landing die denken dat ze als Robb dood is via Sansa het noorden kunnen overnemen. Ik vind het hilarisch. Ze vinden zichzelf allemaal zo slim maar ze maken allemaal dezelfde fout door te geloven in de geruchten dat Bran en Rickon dood zijn. Aan Sansa hebben ze helemaal niets zolang de jonge heren nog in leven zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |