Wat voor een schrale verbinding heb jij dan???quote:Op maandag 29 april 2013 14:47 schreef Finland. het volgende:
Het duurde even 6 uur maar hij is binnen en ik zit voor de tv!! Woohoo.
Welke woestijn? Ze zijn niet echt bij Quarth meer in de buurt.quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?
Thuis zou ik hem binnen een kwartier binnen hebben, maar mijn ouders denken dat een verbinding van <5mbit de bom isquote:Op maandag 29 april 2013 14:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat voor een schrale verbinding heb jij dan???
Ik vind dat ze het inderdaad heel gedoseerd gebruiken.quote:Op maandag 29 april 2013 14:48 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Vind het hocus-pocus gehalte op zich wel meevallen, behalve deze aflevering dan waarin Beric weer tot leven wordt gewekt.
Zat er iets nieuws in ja? nog even kijken danquote:Op maandag 29 april 2013 12:11 schreef Khaleesi het volgende:
En wat te denken van Yunkai in de begintune.
Kwamen een paar goede billen voorbij zegquote:Op maandag 29 april 2013 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Het was trouwens wel de aflevering van "ff de kijker moonen" met al die blote konten
Sowieso had Ned Mormonts hoofd moeten nemen. Wat een rat is die vent zeg. En dan nog een beetje uit de hoogte doen tegen Barristan.quote:Op maandag 29 april 2013 14:58 schreef pervertedhermit het volgende:
Wel grappig hoe Jorah subtiel probeert uit te vogelen of Ser Barristan wist dat hij een spion voor King Robert was.
quote:Op maandag 29 april 2013 15:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Sowieso had Ned Mormonts hoofd moeten nemen. Wat een rat is die vent zeg. En dan nog een beetje uit de hoogte doen tegen Barristan.
Nouja ik vond het vooral zum kotsen dat hij zegt dat hij de Khaleesi beschermd heeft tegen assasins terwijl het 100% zijn schuld was dat die uberhaupt op haar af werden gestuurd.quote:Op maandag 29 april 2013 15:17 schreef Maisnon het volgende:
Hij is gewoon een beetje extreem overbeschermend voor zijn... KHALEEEESIIIIIIIIIIIIII
Ja maar toen was ie nog niet verliefd en wilde hij gewoon een wit voetje halenquote:Op maandag 29 april 2013 15:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nouja ik vond het vooral zum kotsen dat hij zegt dat hij de Khaleesi beschermd heeft tegen assasins terwijl het 100% zijn schuld was dat die uberhaupt op haar af werden gestuurd.
Zal overal wel Juego de Tronos opstaan ofzo????quote:Op maandag 29 april 2013 15:37 schreef Kyubey het volgende:
Hier in Barcelona (vakantie) is zoveel Game of Thrones merchandise... Ik kon nog bekers kopen met Winter is Coming enzo![]()
Niet dat ik dat ging doen.
Sowieso heeft Jorah stropers op zijn land als slaaf verkocht. Als hij ze had laten ophangen was er geen haan die er naar gekraaid had.quote:Op maandag 29 april 2013 15:32 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vond het anders ook wel vrij schraal van Selmy om Jorah gelijk op zijn plek te zetten...
Sinds wanneer is hij ineens heilig?? Net zoals Jorah zei: "wie ben jij om mij te beoordelen, je bent pas 2 dagen bij ons??" o.i.d.
Selmy had zelf ook keihard gefaald toen ie Aerys moest beschermen... Waarom zou Selmy een tweede kans mogen krijgen en Jorah niet? Moeilijk moeilijk.
En wie geeft een neuk dat Dany met een voormalig slavenhandelaar aanmeert bij King's Landing?? Niemand zal haar gezag in twijfel trekken met 3 draken en een leger unsullied...
Als Jorah Dany zou verraden zou ie hoogstens Bear Island krijgen o.i.d. Nu kan ie zelfs hand of the queen worden als ie zo doorgaat.
Kloptquote:Op maandag 29 april 2013 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag volgensmij Gareth van the Office UK
Zit natuurlijk wel een verschil tussen je fouten toegeven. En het presenteren van je verraad als een heldendaad.quote:Op maandag 29 april 2013 15:32 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vond het anders ook wel vrij schraal van Selmy om Jorah gelijk op zijn plek te zetten...
Sinds wanneer is hij ineens heilig?? Net zoals Jorah zei: "wie ben jij om mij te beoordelen, je bent pas 2 dagen bij ons??" o.i.d.
Fair point. Al zal Jorah er niet mee gestoefd hebben, maar simpelweg de waarheid hebben verzwegen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een verschil tussen je fouten toegeven. En het presenteren van je verraad als een heldendaad.
Hij zegt letterlijk tegen Barristan dat hij de Khaleesi beschermde tegen Assasins terwijl Barristan nog in de Kingsgaurd bij Robert zat.quote:Op maandag 29 april 2013 16:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Fair point. Al zal Jorah er niet mee gestoefd hebben, maar simpelweg de waarheid hebben verzwegen.
quote:Op maandag 29 april 2013 15:22 schreef Finland. het volgende:
Mijn moeder vraagt of ik nu dezelfde serie kijk als afgelopen zaterdagavond.
Ja mam, Glee en Game of Thrones lijken intens op elkaar
Komt waarschijnlijk nog. Zo niet dan heb je pech, want we mogen niks over de boeken zeggen.quote:Op maandag 29 april 2013 17:22 schreef pfaf het volgende:
Oh ja: wat is er mis met het gezicht van Stannis' dochter? Weten we dat en ik heb ik het gemist? (let aub dat ik niet gespoilerd wil worden..)
Achzo, dat was ik even vergeten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk tegen Barristan dat hij de Khaleesi beschermde tegen Assasins terwijl Barristan nog in de Kingsgaurd bij Robert zat.
Terwijl dankzij Mormonts info aan de Small Council die Assasins kwamen.
En Barristan had daar niks mee van doen gezien hij niet eens in de Small Council zit.
Ok bedankt.quote:Op maandag 29 april 2013 17:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk nog. Zo niet dan heb je pech, want we mogen niks over de boeken zeggen.
Post dat dan niet hier, deusje.quote:Op maandag 29 april 2013 17:21 schreef gazhims3lv het volgende:
Was even vergeten wie Walder Frey was dus even opzoeken dan maar.. kom je godverdomme zelfs op google afbeeldingen spoilers tegen. Weet alleen niet of ik hem moet geloven..
Hier de pagina met alle afbeeldingen.. kijken op eigen risico, plaatje staat beetje rechts op de pagina
http://www.google.nl/sear(...)1920&bih=912#imgrc=_
Is ook een beetje een waarschuwing voor mensen die hem ook willen googlenquote:Op maandag 29 april 2013 17:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Post dat dan niet hier, deusje.(ik ben gelukkig al helemaal gespoilerd wat dit betreft dus mij maken ze de pis niet lauw
)
Dan had de post zonder link wel voldoende moeten zijn toch?quote:Op maandag 29 april 2013 17:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Is ook een beetje een waarschuwing voor mensen die hem ook willen googlen
EDIT: kweuniequote:Op maandag 29 april 2013 17:22 schreef pfaf het volgende:
Oh ja: wat is er mis met het gezicht van Stannis' dochter? Weten we dat en ik heb ik het gemist? (let aub dat ik niet gespoilerd wil worden..)
SPOILERquote:
Okee doe je quote dan maar effe leegmaken.quote:
Ik wilde in de serie horen hoe de ziekte heettequote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee doe je quote dan maar effe leegmaken.
En PM me waarom het een spoiler is svp.
quote:Op maandag 29 april 2013 17:40 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik wilde in de serie horen hoe de ziekte heette
Inderdaad, die kop van Cercei als ze hoort dat ze moet gaan trouwen.quote:Op maandag 29 april 2013 18:47 schreef Monolith het volgende:
Zo, kan hier ook weer lezen.
Goeie aflevering weer. Hardop gelachen om de scene met Tywin en kids.
Ze trouwt gewoon met degene waarmee Tywin wilt dat ze trouwt. Dat is momenteel de sneue waarheid voor haar denk ik.quote:Op maandag 29 april 2013 19:09 schreef whocares86 het volgende:
Met wie zal Sansa trouwen? Al die gasten in King's Landing die denken dat ze als Robb dood is via Sansa het noorden kunnen overnemen. Ik vind het hilarisch. Ze vinden zichzelf allemaal zo slim maar ze maken allemaal dezelfde fout door te geloven in de geruchten dat Bran en Rickon dood zijn. Aan Sansa hebben ze helemaal niets zolang de jonge heren nog in leven zijn.
Zodra Sansa's zoon in Winterfell zetelt kunnen twee jongens met niets dan een naam weinig beginnen tegen de Stark-Lanister legers betere claim of niet. Ze lopen dan tegen hetzelfde probleem aan waar Stannis tegen aan liep.quote:Op maandag 29 april 2013 19:09 schreef whocares86 het volgende:
Met wie zal Sansa trouwen? Al die gasten in King's Landing die denken dat ze als Robb dood is via Sansa het noorden kunnen overnemen. Ik vind het hilarisch. Ze vinden zichzelf allemaal zo slim maar ze maken allemaal dezelfde fout door te geloven in de geruchten dat Bran en Rickon dood zijn. Aan Sansa hebben ze helemaal niets zolang de jonge heren nog in leven zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |