abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125860035
Ik denk dat dat klimmen een beetje de season finale gaat worden...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125860078
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
De season finale is nog ver weg anders.... :'(
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125860095
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:02 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

De season finale is nog ver weg anders.... :'(
Valt mee. We zitten al weer op de helft :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_125860119
quote:
Mocht je het willen weten, de titel verraad in welke aflevering het is. ;)
pi_125860180
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:03 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Mocht je het willen weten, de titel verraad in welke aflevering het is. ;)
Godzijdank
pi_125860219
Ik vind het zo raar dat de hound ergens nog wel iets sympathieks had in S1, maar dat is ook helemaal veranderd.
pi_125860252
Ik vraag me af waarom Robb Stark niet eerder op het idee kwam om Casterly Rock aan te vallen.

Als het de tactiek van Tywin is om een confrontatie uit de weg te gaan om het moraal onder de Starks onderuit te halen, dan ga je toch gewoon naar de home base van de Lannisters en zet je alles daar gewoon in vuur en vlam. Dan wordt Tywin wel gedwongen om uit zijn schulp te kruipen.
pi_125860381
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag me af waarom Robb Stark niet eerder op het idee kwam om Casterly Rock aan te vallen.

Als het de tactiek van Tywin is om een confrontatie uit de weg te gaan om het moraal onder de Starks onderuit te halen, dan ga je toch gewoon naar de home base van de Lannisters en zet je alles daar gewoon in vuur en vlam. Dan wordt Tywin wel gedwongen om uit zijn schulp te kruipen.
Dat was zijn tactiek ook in seizoen 2, maar Edmure Tully verprutste dat door Tywin's leger aan te vallen. :) Kwam niet echt heel goed naar voren in de serie.
pi_125860437
En wat te denken van Yunkai in de begintune. _O_
pi_125860675
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het zo raar dat de hound ergens nog wel iets sympathieks had in S1, maar dat is ook helemaal veranderd.
vorig seizoen redde hij sansa nog
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_125860708
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:17 schreef ThaTim het volgende:

[..]

vorig seizoen redde hij sansa nog
O ja, ook idd.
pi_125860990
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Khaleesi het volgende:

Stel je voor dat dat naieve gewoon een act van haar is, dat zou haar het meest intrigerende personage van heel GoT maken!!! _O_ Maar wss is dit ijdele hoop.... ;(

Zoals ik het ervaar lijkt me dit het meest voor de hand liggend. Volgens mij is ze heel erg slim en weet ze precies hoe ze zich zo afzijdig mogelijk en staande kan houden in die slangenkuil van een kings landing. We weten allemaal evengoed wat er kan gebeuren als je daar een mening of ideeën hebt. Laat staan ze ventileert.
pi_125861134
Ik vind het wel mooi dat deze afleveringen een uur duren. De vorige seizoenen waren toch 42-48 minuten ofzo? Op hun eigen manier toch nog even wat meer screentime in dit seizoen proppen, kudo's!
pi_125861299
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:24 schreef muzas het volgende:

[..]

Zoals ik het ervaar lijkt me dit het meest voor de hand liggend. Volgens mij is ze heel erg slim en weet ze precies hoe ze zich zo afzijdig mogelijk en staande kan houden in die slangenkuil van een kings landing. We weten allemaal evengoed wat er kan gebeuren als je daar een mening of ideeën hebt. Laat staan ze ventileert.
Tsja, je kan er je twijfels bij hebben of ze dit alles opzettelijk doet, of uit onwetendheid....
Als het allemaal een act is, dan echt major props voor de schrijvers en natuurlijk Sophie Turner!
  maandag 29 april 2013 @ 12:34:17 #215
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_125861363
quote:
Nee.
pi_125861837
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:32 schreef Khaleesi het volgende:
en natuurlijk Sophie Turner!
Dat sowieso. Ik vind dat ze bijzonder goed acteert. Het lijkt mee heel lastig om een niet uitgesproken karakter zó te acteren dat die (al dan niet valse) naïviteit ook op de kijker overkomt.
pi_125862275
Gatverdamme. Mijn nekharen gaan echt overeind staan bij dat liedje op het eind :r

Nagels over schoolbord is er niets bij!
pi_125862414
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gatverdamme. Mijn nekharen gaan echt overeind staan bij dat liedje op het eind :r

Nagels over schoolbord is er niets bij!
:'( Ik vond de toevoeging van Shireen echt een verademing in GoT. Zo'n een mooie ziel en dan zo'n lot... :'( Ze is echt het enige onbesmeurde in heel de 7 kingdoms... :'(

En dat liedje past daar goed bij hoor, vind ik. Allicht beter dan dat grafnummer wat ze achter de hand afhak scene plakten... :N Bah wat was dat erg.
pi_125862608
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:02 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

:'( Ik vond de toevoeging van Shireen echt een verademing in GoT. Zo'n een mooie ziel en dan zo'n lot... :'( Ze is echt het enige onbesmeurde in heel de 7 kingdoms... :'(

En dat liedje past daar goed bij hoor, vind ik. Allicht beter dan dat grafnummer wat ze achter de hand afhak scene plakten... :N Bah wat was dat erg.
Die scene met Shireen en Davos.
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 29 april 2013 @ 13:10:31 #220
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_125862645
Davos is ook wel een echte baas om zo'n bootje voor het eenzame kind te maken.
pi_125862733
Davos is sowieso een baas *O*

Die gaat nog wel een comeback maken, hoop ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125862755
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Davos is sowieso een baas *O*

Die gaat nog wel een comeback maken, hoop ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2013 13:14:23 ]
  maandag 29 april 2013 @ 13:15:28 #223
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_125862793
Ik zag volgensmij Gareth van the Office UK :D
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 29 april 2013 @ 13:52:13 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125863976
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef ThaTim het volgende:
Een fag, dwerg en een pimp vechten om de hand van Sansa.

Lijkt een slechte grap :')
Nou, die fag en die dwerg vechten er nog niet echt om he ;)

Over fags gesproken (of ie zich nou voordoet als eentje of niet): Nice ass! :9

En wederom bouwde mijn sympathie voor Jaimie op. Ik vergeet bijna seizoen 1 en zijn daad tegenover Bran!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_125864169
Arme Shireen :'( troane in mun oge

[ Bericht 1% gewijzigd door Maisnon op 29-04-2013 14:03:38 ]
  maandag 29 april 2013 @ 14:01:22 #226
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_125864251
Heeft iemand al Nederlandse subs voor de nieuwste epi ?
pi_125864259
Ik vind dat ze die buisbabies achterwege hadden mogen laten
  maandag 29 april 2013 @ 14:04:33 #228
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_125864364
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:58 schreef Maisnon het volgende:
Arme Shireen :'( troane in munnen oge
Emotioneel wrak? :D

Was een goede aflevering.. gebeurde lekker veel :)
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_125864497
Ik vond het meer een soort tussendoor aflevering om de boel op te zetten voor wat gaat komen :P een soort van adempauze
pi_125864800
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond het meer een soort tussendoor aflevering om de boel op te zetten voor wat gaat komen :P een soort van adempauze
Grappig, bij mij overeerste juist het gevoel "we gaan ergens naar toe, whooohooo!"
pi_125864935
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Grappig, bij mij overeerste juist het gevoel "we gaan ergens naar toe, whooohooo!"
'Boel opzetten voor wat gaat komen' en 'we gaan ergens naar toe' komt dicht bij elkaar in de buurt :P
pi_125864942
Ik had de onthulling van Jaime over Aerys eigenlijk wel wat dramatischer verwacht!
Het is toch vrij significante informatie, en wordt hier zomaar aan een badscene verspild.
  maandag 29 april 2013 @ 14:24:52 #233
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_125864976
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat ze die buisbabies achterwege hadden mogen laten
Van mij hadden ze die hele verhaallijn met Stannis en z'n tovervriend(inne)jes achterwege mogen laten.
Doet echt afbreuk aan de rest van de serie.

Echt elke keer als ik 'The night is dark and full of terrors' hoor, krommen mijn tenen.
-

Maar er waren ook erg mooie scenes deze aflevering.
En Jaime en Brienne stalen wat mij betreft wederom de show, ^O^ .
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_125864984
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:23 schreef Khaleesi het volgende:
Ik had de onthulling van Jaime over Aerys eigenlijk wel wat dramatischer verwacht!
Het is toch vrij significante informatie, en wordt hier zomaar aan een badscene verspild.

Is dit ook hoe het in het boek vergaan is? Lijkt me toch dat het in het boek meer indruk gemaakt zal hebben...
ZONDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR vraag het in het topic MET!
pi_125865017
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

ZONDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR vraag het in het topic MET!
Vooruit dan. :)
pi_125865022
quote:
15s.gif Op maandag 29 april 2013 14:24 schreef DO2 het volgende:

[..]

Van mij hadden ze die hele verhaallijn met Stannis en z'n tovervriend(inne)jes achterwege mogen laten.
Doet echt afbreuk aan de rest van de serie.

Echt elke keer als ik 'The night is dark and full of terrors' hoor, krommen mijn tenen.
-

Maar er waren ook erg mooie scenes deze aflevering.
En Jaime en Brienne stalen wat mij betreft wederom de show, ^O^ .
Wat mij zo verbaasde is dat er dus blijkbaar wel echt iets achter die fire god hoepla zit. Toen Mellisandre voor het eerst in beeld kwam dacht ik dat ze echt een soort manipulatief monster was dat vanzelf door de mand zou vallen.

Toen kwam er ineens een schaduw met een mes uit dr poentje zeilen :o
pi_125865106
Ja ik denk ook dat er uiteindelijk zo'n soort van eindstrijd tussen vuur en ijs moet komen met die vuurgod aan de ene kant en al het kwade ijsgedoe uit het noorden aan de andere kant.

Maar dat vind ik dan ook wel weer opvallend omdat alles wat zich in Westeros af heeft gespeeld, de hele Game of Thrones zeg maar, er dan eigenlijk niet toe doet omdat ze zich alleen met elkaar en niet met het echte gevaar bezig houden
pi_125865129
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:29 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik denk ook dat er uiteindelijk zo'n soort van eindstrijd tussen vuur en ijs moet komen met die vuurgod aan de ene kant en al het kwade ijsgedoe uit het noorden aan de andere kant.

Maar dat vind ik dan ook wel weer opvallend omdat alles wat zich in Westeros af heeft gespeeld, de hele Game of Thrones zeg maar, er dan eigenlijk niet toe doet omdat ze zich alleen met elkaar en niet met het echte gevaar bezig houden
Maar waar valt Dany en haar draken dan bij?

En het is toch ook A Song of Ice and Fire?
pi_125865152
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja die zal bij de vuurkant dan moeten aansluiten :P maar dan vind ik dat de ijsgod ook meer een gezicht moet krijgen
pi_125865174
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En het is toch ook A Song of Ice and Fire?
Dat was de oorspronkelijke naam van de serie idd.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_125865274
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:29 schreef Maisnon het volgende:
Eigenlijk zit Al Gore achter de boeken, het is een verhaal om ons te wijzen op de gevaren van global warming.
GRRM is slechts een stroman.
pi_125865287
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja die zal bij de vuurkant dan moeten aansluiten :P maar dan vind ik dat de ijsgod ook meer een gezicht moet krijgen
De andere kant zijn de White Walkers, op zich hebben we die al gezien. De ijsgod niet, maar R'hllor hebben we ook niet gezien. ;)
pi_125865338
Als die Tywin Lannister zo doorgaat, heb ik het gevoel dat hij vroeg of laat gebackstabbed zal worden door één van zijn familieleden (zodra hij niet meer nodig is, in de oorlog).
pi_125865341
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:35 schreef Nic1 het volgende:

[..]

De andere kant zijn de White Walkers, op zich hebben we die al gezien. De ijsgod niet, maar R'hllor hebben we ook niet gezien. ;)
Ja maar ik mis een soort van motivatie voor die White Walkers om naar het zuiden te komen, of zou het niks meer dan 'boeee wij zijn het kwaad pas op' zijn. Ik wil een eindbaas!
  maandag 29 april 2013 @ 14:41:36 #245
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_125865444
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat mij zo verbaasde is dat er dus blijkbaar wel echt iets achter die fire god hoepla zit. Toen Mellisandre voor het eerst in beeld kwam dacht ik dat ze echt een soort manipulatief monster was dat vanzelf door de mand zou vallen.

Toen kwam er ineens een schaduw met een mes uit dr poentje zeilen :o
Ik ben sowieso geen fan van al het gehocus-pocus, eigenlijk.
Vind het menselijk aspect - de intriges en de geconcentreerde verhaallijnen met alle twisten - in deze serie vele malen interessanter.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_125865472
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2013 14:37 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja maar ik mis een soort van motivatie voor die White Walkers om naar het zuiden te komen, of zou het niks meer dan 'boeee wij zijn het kwaad pas op' zijn. Ik wil een eindbaas!
1

voor je topic.
pi_125865539
The Hound heeft die slagersjongen dus niet afgemaakt :?
pi_125865578
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:44 schreef brojo het volgende:
The Hound heeft die slagersjongen dus niet afgemaakt :?
Jawel, maar misschien denkt de fire wel "gossie die man deed ook alleen maar wat hem werd opgedragen omdat anders zijn eigen kop zou rollen"

The fire god moves in mysterious ways!
  maandag 29 april 2013 @ 14:47:32 #249
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_125865627
Het duurde even 6 uur maar hij is binnen en ik zit voor de tv!! Woohoo *O*.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_125865668
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 14:41 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ik ben sowieso geen fan van al het gehocus-pocus, eigenlijk.
Vind het menselijk aspect - de intriges en de geconcentreerde verhaallijnen met alle twisten - in deze serie vele malen interessanter.
Vind het hocus-pocus gehalte op zich wel meevallen, behalve deze aflevering dan waarin Beric weer tot leven wordt gewekt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')