De season finale is nog ver weg anders....quote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat dat klimmen een beetje de season finale gaat worden...
Valt mee. We zitten al weer op de helftquote:Op maandag 29 april 2013 12:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De season finale is nog ver weg anders....
Mocht je het willen weten, de titel verraad in welke aflevering het is.quote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godzijdankquote:Op maandag 29 april 2013 12:03 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Mocht je het willen weten, de titel verraad in welke aflevering het is.
Dat was zijn tactiek ook in seizoen 2, maar Edmure Tully verprutste dat door Tywin's leger aan te vallen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag me af waarom Robb Stark niet eerder op het idee kwam om Casterly Rock aan te vallen.
Als het de tactiek van Tywin is om een confrontatie uit de weg te gaan om het moraal onder de Starks onderuit te halen, dan ga je toch gewoon naar de home base van de Lannisters en zet je alles daar gewoon in vuur en vlam. Dan wordt Tywin wel gedwongen om uit zijn schulp te kruipen.
vorig seizoen redde hij sansa nogquote:Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het zo raar dat de hound ergens nog wel iets sympathieks had in S1, maar dat is ook helemaal veranderd.
O ja, ook idd.quote:
Zoals ik het ervaar lijkt me dit het meest voor de hand liggend. Volgens mij is ze heel erg slim en weet ze precies hoe ze zich zo afzijdig mogelijk en staande kan houden in die slangenkuil van een kings landing. We weten allemaal evengoed wat er kan gebeuren als je daar een mening of ideeën hebt. Laat staan ze ventileert.quote:Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Khaleesi het volgende:
Stel je voor dat dat naieve gewoon een act van haar is, dat zou haar het meest intrigerende personage van heel GoT maken!!!Maar wss is dit ijdele hoop....
Tsja, je kan er je twijfels bij hebben of ze dit alles opzettelijk doet, of uit onwetendheid....quote:Op maandag 29 april 2013 12:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Zoals ik het ervaar lijkt me dit het meest voor de hand liggend. Volgens mij is ze heel erg slim en weet ze precies hoe ze zich zo afzijdig mogelijk en staande kan houden in die slangenkuil van een kings landing. We weten allemaal evengoed wat er kan gebeuren als je daar een mening of ideeën hebt. Laat staan ze ventileert.
Nee.quote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat sowieso. Ik vind dat ze bijzonder goed acteert. Het lijkt mee heel lastig om een niet uitgesproken karakter zó te acteren dat die (al dan niet valse) naïviteit ook op de kijker overkomt.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gatverdamme. Mijn nekharen gaan echt overeind staan bij dat liedje op het eind
Nagels over schoolbord is er niets bij!
Die scene met Shireen en Davos.quote:Op maandag 29 april 2013 13:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Ik vond de toevoeging van Shireen echt een verademing in GoT. Zo'n een mooie ziel en dan zo'n lot...
Ze is echt het enige onbesmeurde in heel de 7 kingdoms...
![]()
En dat liedje past daar goed bij hoor, vind ik. Allicht beter dan dat grafnummer wat ze achter de hand afhak scene plakten...Bah wat was dat erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 29 april 2013 13:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Davos is sowieso een baas
Die gaat nog wel een comeback maken, hoop ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2013 13:14:23 ]
Nou, die fag en die dwerg vechten er nog niet echt om hequote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef ThaTim het volgende:
Een fag, dwerg en een pimp vechten om de hand van Sansa.
Lijkt een slechte grap
Emotioneel wrak?quote:
Grappig, bij mij overeerste juist het gevoel "we gaan ergens naar toe, whooohooo!"quote:Op maandag 29 april 2013 14:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond het meer een soort tussendoor aflevering om de boel op te zetten voor wat gaat komeneen soort van adempauze
'Boel opzetten voor wat gaat komen' en 'we gaan ergens naar toe' komt dicht bij elkaar in de buurtquote:Op maandag 29 april 2013 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Grappig, bij mij overeerste juist het gevoel "we gaan ergens naar toe, whooohooo!"
Van mij hadden ze die hele verhaallijn met Stannis en z'n tovervriend(inne)jes achterwege mogen laten.quote:Op maandag 29 april 2013 14:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat ze die buisbabies achterwege hadden mogen laten
ZONDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR vraag het in het topic MET!quote:Op maandag 29 april 2013 14:23 schreef Khaleesi het volgende:
Ik had de onthulling van Jaime over Aerys eigenlijk wel wat dramatischer verwacht!
Het is toch vrij significante informatie, en wordt hier zomaar aan een badscene verspild.
Is dit ook hoe het in het boek vergaan is? Lijkt me toch dat het in het boek meer indruk gemaakt zal hebben...
Vooruit dan.quote:Op maandag 29 april 2013 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
ZONDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR vraag het in het topic MET!
Wat mij zo verbaasde is dat er dus blijkbaar wel echt iets achter die fire god hoepla zit. Toen Mellisandre voor het eerst in beeld kwam dacht ik dat ze echt een soort manipulatief monster was dat vanzelf door de mand zou vallen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Van mij hadden ze die hele verhaallijn met Stannis en z'n tovervriend(inne)jes achterwege mogen laten.
Doet echt afbreuk aan de rest van de serie.
Echt elke keer als ik 'The night is dark and full of terrors' hoor, krommen mijn tenen.
-
Maar er waren ook erg mooie scenes deze aflevering.
En Jaime en Brienne stalen wat mij betreft wederom de show,.
Maar waar valt Dany en haar draken dan bij?quote:Op maandag 29 april 2013 14:29 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik denk ook dat er uiteindelijk zo'n soort van eindstrijd tussen vuur en ijs moet komen met die vuurgod aan de ene kant en al het kwade ijsgedoe uit het noorden aan de andere kant.
Maar dat vind ik dan ook wel weer opvallend omdat alles wat zich in Westeros af heeft gespeeld, de hele Game of Thrones zeg maar, er dan eigenlijk niet toe doet omdat ze zich alleen met elkaar en niet met het echte gevaar bezig houden
Ja die zal bij de vuurkant dan moeten aansluitenquote:Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar waar valt Dany en haar draken dan bij?
Dat was de oorspronkelijke naam van de serie idd.quote:Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar waar valt Dany en haar draken dan bij?
En het is toch ook A Song of Ice and Fire?
Eigenlijk zit Al Gore achter de boeken, het is een verhaal om ons te wijzen op de gevaren van global warming.quote:Op maandag 29 april 2013 14:29 schreef Maisnon het volgende:
Maar dat vind ik dan ook wel weer opvallend omdat alles wat zich in Westeros af heeft gespeeld, de hele Game of Thrones zeg maar, er dan eigenlijk niet toe doet omdat ze zich alleen met elkaar en niet met het echte gevaar bezig houden
De andere kant zijn de White Walkers, op zich hebben we die al gezien. De ijsgod niet, maar R'hllor hebben we ook niet gezien.quote:Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja die zal bij de vuurkant dan moeten aansluitenmaar dan vind ik dat de ijsgod ook meer een gezicht moet krijgen
Ja maar ik mis een soort van motivatie voor die White Walkers om naar het zuiden te komen, of zou het niks meer dan 'boeee wij zijn het kwaad pas op' zijn. Ik wil een eindbaas!quote:Op maandag 29 april 2013 14:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De andere kant zijn de White Walkers, op zich hebben we die al gezien. De ijsgod niet, maar R'hllor hebben we ook niet gezien.
Ik ben sowieso geen fan van al het gehocus-pocus, eigenlijk.quote:Op maandag 29 april 2013 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat mij zo verbaasde is dat er dus blijkbaar wel echt iets achter die fire god hoepla zit. Toen Mellisandre voor het eerst in beeld kwam dacht ik dat ze echt een soort manipulatief monster was dat vanzelf door de mand zou vallen.
Toen kwam er ineens een schaduw met een mes uit dr poentje zeilen
1quote:Op maandag 29 april 2013 14:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ik mis een soort van motivatie voor die White Walkers om naar het zuiden te komen, of zou het niks meer dan 'boeee wij zijn het kwaad pas op' zijn. Ik wil een eindbaas!
Jawel, maar misschien denkt de fire wel "gossie die man deed ook alleen maar wat hem werd opgedragen omdat anders zijn eigen kop zou rollen"quote:Op maandag 29 april 2013 14:44 schreef brojo het volgende:
The Hound heeft die slagersjongen dus niet afgemaakt
Vind het hocus-pocus gehalte op zich wel meevallen, behalve deze aflevering dan waarin Beric weer tot leven wordt gewekt.quote:Op maandag 29 april 2013 14:41 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen fan van al het gehocus-pocus, eigenlijk.
Vind het menselijk aspect - de intriges en de geconcentreerde verhaallijnen met alle twisten - in deze serie vele malen interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |