kan ik niet binnenhalen... keuzeschermpje wat normaal wel opkomt bij gewone torrents blijft dan leeg (utorrent). Ik heb het trouwens bij vrijwel alle providers. Heb er nu eentje die het wel doet maar die is zo langzaaaamquote:Op maandag 29 april 2013 09:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
moet je op magneetlink klikken, doet hij het gewoon
Niet op ThePirateBay, inmiddels is hij wel aan het downloaden, maar niet intens snel (zit bij mijn ouders, en mijn vader denkt dat een internetverbinding van <5mbit/ps sneller dan het licht isquote:Op maandag 29 april 2013 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar een miljardmiljoen ofzo...
Dan zou ik tot die tijd even uit dit topic blijven, want ik moet nu al op mijn vingers gaan zitten om je niet onwijs te spoileren. Gewoon. Omdat het kanquote:Op maandag 29 april 2013 09:37 schreef Finland. het volgende:
[..]
Niet op ThePirateBay, inmiddels is hij wel aan het downloaden, maar niet intens snel (zit bij mijn ouders, en mijn vader denkt dat een internetverbinding van <5mbit/ps sneller dan het licht is). Dus volgende week heb ik deze EP wel een keer binnen
En nadat ik hem binnen heb moet ik hem ook nog omzetten naar MP4, want onze televisie kan geloof ik geen MKV lezenquote:Op maandag 29 april 2013 09:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan zou ik tot die tijd even uit dit topic blijven, want ik moet nu al op mijn vingers gaan zitten om je niet onwijs te spoileren. Gewoon. Omdat het kan
quote:Op maandag 29 april 2013 09:50 schreef Finland. het volgende:
[..]
En nadat ik hem binnen heb moet ik hem ook nog omzetten naar MP4, want onze televisie kan geloof ik geen MKV lezen. Ach, houd me van de straat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 29 april 2013 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Je bedoelt Tyrion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:
Hoewel ik mezelf flink gespoilerd had vantevoren, zag ik zelfs deze eindscene niet aankomen haha!quote:Op maandag 29 april 2013 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben stiekem ook heel erg team Tywin
O dat ben ik niet perse met je eens! Ik vind het wel 1 van de onderdelen die GoT GoT makenquote:Op maandag 29 april 2013 10:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoewel ik mezelf flink gespoilerd had vantevoren, zag ik zelfs deze eindscene niet aankomen haha!Tywin.
![]()
Verder goeie ep. Wat mij een beetje tegenstond deze keer was de hoeveelheid goryness. Heeft de show niet nodig en maakt het een beetje tacky...
Je mag gerust bloed zien als iemand zijn kop eraf gehakt wordt, maar dit keer was het wel wat veel van het goede met al die close-ups van stompjes, baby's en greyscale.quote:Op maandag 29 april 2013 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat ben ik niet perse met je eens! Ik vind het wel 1 van de onderdelen die GoT GoT maken
In feite is Dragonstone ook gewoon een naargeestig kasteel.quote:Op maandag 29 april 2013 10:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je mag gerust bloed zien als iemand zijn kop eraf gehakt wordt, maar dit keer was het wel wat veel van het goede met al die close-ups van stompjes, baby's en greyscale.Ik had een beetje het gevoel alsof Dragonstone ineens een raar spookslot is ofzo..
True, maar nog niet van dien aard dat je er met een karretje doorheen rijdt en dat er links en rechts allemaal luguberheid op je afkomt lijkt me.quote:Op maandag 29 april 2013 10:23 schreef Funzel het volgende:
[..]
In feite is Dragonstone ook gewoon een naargeestig kasteel.
Hmm nee dat ook weer niet.quote:Op maandag 29 april 2013 10:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
True, maar nog niet van dien aard dat je er met een karretje doorheen rijdt en dat er links en rechts allemaal luguberheid op je afkomt lijkt me.![]()
Na wat Drogo geflikt heeft vond ik het niet zo nieuw meer eerlijk gezegd.quote:Op maandag 29 april 2013 10:28 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hmm nee dat ook weer niet.
Trouwens,
'I like you boy, but if you lie to me I'll pull your guts out through your throat'
Badass
Ja klopt wel, kwam iets te geforceerd over.quote:Op maandag 29 april 2013 10:31 schreef Nic1 het volgende:
Die zin is erg goed, in de serie niet echt goed gebruikt helaas.
En dan nog zo arrogant zijn om terug naar de Freys te gaan met je newlywed.....quote:Op maandag 29 april 2013 10:36 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja klopt wel, kwam iets te geforceerd over.
Lekker tactisch van Robb trouwens om een van je trouwste bannermen af te makenZ'n andere zit ver weg in Harrenhal en deze is dood. Nou, dat schiet op..
Haha ja dat is ook weinig tactisch inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2013 10:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dan nog zo arrogant zijn om terug naar de Freys te gaan met je newlywed.....
Mensen die Robb nog als een goed heerser zagen zullen daar nu wel definitief van teruggekomen zijn....
quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Mijn favoriete helden zijn Bronn, Tyrion, Khaleesi, Jorah, Barristan. Daaronder staan mensen zoals Robb, Jon, koningin Margreet etc. Helemaal onderaan staan mensen zoals Joffrey, Littlefinger en Varys. Ik snap niet wat mensen in die vuile slangen zien.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik vind alle karakters interessant. Vooral de vuile slangen. Joffrey is gewoon een sadistisch apenscrotum en daarom een enorm toegevoegde waarde voor de serie. Varys en Littlefinger zijn vooral erg sluw, doortrapt en intelligent. Varys gebruikt zijn vaardigheden vooral voor wat hij denkt dqt goed is voor het rijk, en LF vooral voor wat goed is voor hem zelf. Desalniettemin zijn ze erg goed in wat ze doen en dat maakt ze bewonderenswaardige karakters.
Qua karakterontwikkeling ben ik overigens het meest geïnteresseerd in Theon en Arya.
quote:Op maandag 29 april 2013 00:21 schreef VeX- het volgende:
De brave hendrikjes haat ik juist. Zonder al die 'vuile slangen' is er geen reden meer GoT te kijken.
Cersei, Jaime, Tywin, Littlefinger, Varys, Joffrey, Theon, etc. Dat zijn de smaakmakers.
quote:Op maandag 29 april 2013 00:33 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Met je eerste zin ben in het compleet eensMaar Varys is toch wel een enorme baas. Heerlijk trouwens wanneer Joffrey en Tywin Cercei even op haar plaats zetten.
![]()
Bronn vind ik leuk, maar vooral omdat hij gráppig is (vooral in samenspel met Tyrion natuurlijk). Zie hem (nog) niet als een held. Met Selmy Barristan heb ik (vooralsnog) echt helemaal niks. Tyrion is geweldig en vormt samen met Jon het duo wat ik (vooralsnog) uiteindelijk het meest goede in de serie gun.quote:Op maandag 29 april 2013 01:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Cersei, Joffrey, Theon en Jaime zijn geen vuile slangen.. Totaal niet slim en doortrapt.. Enkel vuil, behalve Theon.. Daar heb ik nog wel sympathie voor.. Daarnaast is Jaime ook redelijk sympathiek voor een slechterik.
Sansa is een oppervlakkig nest, die zich vaak laat leiden door glitter en glamour in haar keuzes... Nu is ze nog jong, maar wmb is ze een dubbeltje op de kant... Tkan beide kanten op gaan vallen.quote:Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Funzel het volgende:
Er zijn sowieso weinig personages die puur goed zijn. Enige die ik kan bedenken zo snel zijn Jon, Sansa en Davos.
En Shireen.quote:Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Funzel het volgende:
Er zijn sowieso weinig personages die puur goed zijn. Enige die ik kan bedenken zo snel zijn Jon, Sansa en Davos.
Met Sansa heb ik eigenlijk niet zo veel, maar ik wens haar wel een betere toekomst dan die ze nu heeft toe. Ik weet ook niet of zij écht goed is. Toen Ned er nog was, was het best een verwend en oppervlakkig meisje iig. Dat maakt haar niet per se slecht, maar zeker ook niet per se goed (in aanleg).quote:Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Funzel het volgende:
Stannis is Chaotic Goodquote:Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Funzel het volgende:
Ja ik vind Stannis ook wel een soort van goodguy ja. Niet zo goed als bijv. Davos, maar op zijn eigen lompe manier wil hij wel het goede doen.quote:
Dit dus idd (je omschrijft het beter dan ik)!quote:Op maandag 29 april 2013 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sansa is een oppervlakkig nest, die zich vaak laat leiden door glitter en glamour in haar keuzes... Nu is ze nog jong, maar wmb is ze een dubbeltje op de kant... Tkan beide kanten op gaan vallen.
Denk ook dat hij een "good guy" is, maar vind dat er nog veels te weinig van Stannis te zien is geweest om echt een oordeel te kunnen vellen.quote:Op maandag 29 april 2013 11:04 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja ik vind Stannis ook wel een soort van goodguy ja. Niet zo goed als bijv. Davos, maar op zijn eigen lompe manier wil hij wel het goede doen.
Weet niet wie dat isquote:
Stannis, Robb en Eddard lijken me echte voorbeelden van "Lawful good". Ze doen alles "zoals het hoort", of het goed voor ze uitkomt of niet.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef ThaTim het volgende:
Een fag, dwerg en een pimp vechten om de hand van Sansa.
Lijkt een slechte grap
Ik las zijn hoofdstukken met plezier, maar in de serie vind ik Jon maar niks.quote:Op maandag 29 april 2013 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Jon, en vooral die igrette zo irritant. bah. als ik het verboden woord mag gebruiken: in het boek kotste ik al op ze, en ik had zo gehoopt dat de serie beter voor ze zou zijn,maar ze blijven saai, irritant en gewoonweg storend, boek of serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
Highgarden is geen verkeerde plek om te zitten dus dat ze dat wel wil lijkt me niet vreemd.quote:Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Khaleesi het volgende:
Het is inderdaad opmerkelijk wat een verandering Sansa heeft doorgaan. Tuurlijk, ze is altijd wat bitchy geweest, maar in het begin was ze nog ietwat moedig (hoe ze de mishandelingen door Joffrey droeg en hoe ze hem bijna vermoordde toen ze de kans had). Ze was zowaar bijna een survivor, Tyrion had respect voor haar en alles.
Nu is ze een mak lammetje die zich alle kanten op laat sleuren. Tegen onderdanen (zoals Shae) doet ze nog altijd arrogant, maar tegen de Tyrells doet ze slijmerig en heel naïef aan.
Stel je voor dat dat naieve gewoon een act van haar is, dat zou haar het meest intrigerende personage van heel GoT maken!!!Maar wss is dit ijdele hoop....
Jah en even later zegt ze weer tegen Pinkje dat ze het liefst naar huis gaat. Make up your mind gurl!!quote:Op maandag 29 april 2013 12:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Highgarden is geen verkeerde plek om te zitten dus dat ze dat wel wil lijkt me niet vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |