abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125855907
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:20 schreef ThaTim het volgende:

[..]

moet je op magneetlink klikken, doet hij het gewoon
kan ik niet binnenhalen... keuzeschermpje wat normaal wel opkomt bij gewone torrents blijft dan leeg (utorrent). Ik heb het trouwens bij vrijwel alle providers. Heb er nu eentje die het wel doet maar die is zo langzaaaam ;(
pi_125856091
Op zich is Robb strategisch erg sterk, alleen jammer dat hij zo veel op zijn vader lijkt. :)
  maandag 29 april 2013 @ 09:37:56 #153
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_125856094
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar een miljardmiljoen ofzo...
Niet op ThePirateBay, inmiddels is hij wel aan het downloaden, maar niet intens snel (zit bij mijn ouders, en mijn vader denkt dat een internetverbinding van <5mbit/ps sneller dan het licht is :') ). Dus volgende week heb ik deze EP wel een keer binnen :P
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_125856108
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:37 schreef Finland. het volgende:

[..]

Niet op ThePirateBay, inmiddels is hij wel aan het downloaden, maar niet intens snel (zit bij mijn ouders, en mijn vader denkt dat een internetverbinding van <5mbit/ps sneller dan het licht is :') ). Dus volgende week heb ik deze EP wel een keer binnen :P
Dan zou ik tot die tijd even uit dit topic blijven, want ik moet nu al op mijn vingers gaan zitten om je niet onwijs te spoileren. Gewoon. Omdat het kan :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 29 april 2013 @ 09:44:12 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125856226
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2013 09:23 schreef ThaTim het volgende:

[..]

you know nothing, jon sn-
irritante kut, dat geval
Laffe huichelaar
  maandag 29 april 2013 @ 09:50:02 #156
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_125856339
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan zou ik tot die tijd even uit dit topic blijven, want ik moet nu al op mijn vingers gaan zitten om je niet onwijs te spoileren. Gewoon. Omdat het kan :D
En nadat ik hem binnen heb moet ik hem ook nog omzetten naar MP4, want onze televisie kan geloof ik geen MKV lezen :D. Ach, houd me van de straat :+
pi_125856350
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:50 schreef Finland. het volgende:

[..]

En nadat ik hem binnen heb moet ik hem ook nog omzetten naar MP4, want onze televisie kan geloof ik geen MKV lezen :D. Ach, houd me van de straat :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_125856378
Gadver die baby's! :r
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125856401
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt Tyrion. :P
pi_125856407
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:53 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Je bedoelt Tyrion. :P
:D inderdaad! Oops.
pi_125856564
Ik ben stiekem ook heel erg team Tywin *O*
pi_125856609
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben stiekem ook heel erg team Tywin *O*
Hoewel ik mezelf flink gespoilerd had vantevoren, zag ik zelfs deze eindscene niet aankomen haha! _O_ Tywin. _O_

Verder goeie ep. Wat mij een beetje tegenstond deze keer was de hoeveelheid goryness. Heeft de show niet nodig en maakt het een beetje tacky...
pi_125856617
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:04 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Hoewel ik mezelf flink gespoilerd had vantevoren, zag ik zelfs deze eindscene niet aankomen haha! _O_ Tywin. _O_

Verder goeie ep. Wat mij een beetje tegenstond deze keer was de hoeveelheid goryness. Heeft de show niet nodig en maakt het een beetje tacky...
O dat ben ik niet perse met je eens! Ik vind het wel 1 van de onderdelen die GoT GoT maken :Y
pi_125856946
Vette episode _O_

Vooral het gevecht tussen The Hound vs. Beric en de laatste scene met Tywin waren erg goed. Dat stuk met Robb ook. Toen hij ze allemaal ter dood veroordeelde werd hij wel even nuts in z'n kop volgens mij.
pi_125856961
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O dat ben ik niet perse met je eens! Ik vind het wel 1 van de onderdelen die GoT GoT maken :Y
Je mag gerust bloed zien als iemand zijn kop eraf gehakt wordt, maar dit keer was het wel wat veel van het goede met al die close-ups van stompjes, baby's en greyscale. :P Ik had een beetje het gevoel alsof Dragonstone ineens een raar spookslot is ofzo.. :P
pi_125857044
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Je mag gerust bloed zien als iemand zijn kop eraf gehakt wordt, maar dit keer was het wel wat veel van het goede met al die close-ups van stompjes, baby's en greyscale. :P Ik had een beetje het gevoel alsof Dragonstone ineens een raar spookslot is ofzo.. :P
In feite is Dragonstone ook gewoon een naargeestig kasteel.
pi_125857124
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:23 schreef Funzel het volgende:

[..]

In feite is Dragonstone ook gewoon een naargeestig kasteel.
True, maar nog niet van dien aard dat je er met een karretje doorheen rijdt en dat er links en rechts allemaal luguberheid op je afkomt lijkt me. :P :D
pi_125857149
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:26 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

True, maar nog niet van dien aard dat je er met een karretje doorheen rijdt en dat er links en rechts allemaal luguberheid op je afkomt lijkt me. :P :D
Hmm nee dat ook weer niet. :P

Trouwens,

'I like you boy, but if you lie to me I'll pull your guts out through your throat'

Badass _O_
pi_125857195
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:28 schreef Funzel het volgende:

[..]

Hmm nee dat ook weer niet. :P

Trouwens,

'I like you boy, but if you lie to me I'll pull your guts out through your throat'

Badass _O_
Na wat Drogo geflikt heeft vond ik het niet zo nieuw meer eerlijk gezegd. :P
Ook Ygritte die weer met de "you know nothing" line komt was nogal slecht.... :') :P
En Jon die als maagd zijnde weet hoe je de vrouwtjes moet pleasen!! _____ :') :P

Er zaten toch echt wel wat smh-momentjes in deze ep hoor. :P
pi_125857236
Die zin is erg goed, in de serie niet echt goed gebruikt helaas. :)
  maandag 29 april 2013 @ 10:32:34 #171
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125857270
IK MAG NOG STEEDS NIET KIJKEN IN DIT TOPIC AAAAAAAAAH
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125857361
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:31 schreef Nic1 het volgende:
Die zin is erg goed, in de serie niet echt goed gebruikt helaas. :)
Ja klopt wel, kwam iets te geforceerd over.

Lekker tactisch van Robb trouwens om een van je trouwste bannermen af te maken _O- Z'n andere zit ver weg in Harrenhal en deze is dood. Nou, dat schiet op..
pi_125857431
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:36 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ja klopt wel, kwam iets te geforceerd over.

Lekker tactisch van Robb trouwens om een van je trouwste bannermen af te maken _O- Z'n andere zit ver weg in Harrenhal en deze is dood. Nou, dat schiet op..
En dan nog zo arrogant zijn om terug naar de Freys te gaan met je newlywed..... :')
Mensen die Robb nog als een goed heerser zagen zullen daar nu wel definitief van teruggekomen zijn.... :P
pi_125857494
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:39 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

En dan nog zo arrogant zijn om terug naar de Freys te gaan met je newlywed..... :')
Mensen die Robb nog als een goed heerser zagen zullen daar nu wel definitief van teruggekomen zijn.... :P
Haha ja dat is ook weinig tactisch inderdaad. :P
pi_125857556
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Mijn favoriete helden zijn Bronn, Tyrion, Khaleesi, Jorah, Barristan. Daaronder staan mensen zoals Robb, Jon, koningin Margreet etc. Helemaal onderaan staan mensen zoals Joffrey, Littlefinger en Varys. Ik snap niet wat mensen in die vuile slangen zien. :P
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef P8 het volgende:

[..]

Ik vind alle karakters interessant. Vooral de vuile slangen. Joffrey is gewoon een sadistisch apenscrotum en daarom een enorm toegevoegde waarde voor de serie. Varys en Littlefinger zijn vooral erg sluw, doortrapt en intelligent. Varys gebruikt zijn vaardigheden vooral voor wat hij denkt dqt goed is voor het rijk, en LF vooral voor wat goed is voor hem zelf. Desalniettemin zijn ze erg goed in wat ze doen en dat maakt ze bewonderenswaardige karakters.

Qua karakterontwikkeling ben ik overigens het meest geïnteresseerd in Theon en Arya.
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 00:21 schreef VeX- het volgende:
De brave hendrikjes haat ik juist. Zonder al die 'vuile slangen' is er geen reden meer GoT te kijken.

Cersei, Jaime, Tywin, Littlefinger, Varys, Joffrey, Theon, etc. Dat zijn de smaakmakers.
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 00:33 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Met je eerste zin ben in het compleet eens *) Maar Varys is toch wel een enorme baas. Heerlijk trouwens wanneer Joffrey en Tywin Cercei even op haar plaats zetten. :P
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 01:34 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Cersei, Joffrey, Theon en Jaime zijn geen vuile slangen.. Totaal niet slim en doortrapt.. Enkel vuil, behalve Theon.. Daar heb ik nog wel sympathie voor.. Daarnaast is Jaime ook redelijk sympathiek voor een slechterik.
Bronn vind ik leuk, maar vooral omdat hij gráppig is (vooral in samenspel met Tyrion natuurlijk). Zie hem (nog) niet als een held. Met Selmy Barristan heb ik (vooralsnog) echt helemaal niks. Tyrion is geweldig en vormt samen met Jon het duo wat ik (vooralsnog) uiteindelijk het meest goede in de serie gun.
Joffrey is een sadist in hart en nieren, maar voor de serie natuurlijk een waanzinnig goede toevoeging.
Robb, Jon en Margaery in één rijtje? Die laatste komt op mij juist over als de grootste slang van allemaal. Ergens kan ik dat mis hebben hoor, want het ligt er imo zo dik bovenop dat ik sowieso niet begrijp hoe iemand in haar gemanipuleer zou kunnen trappen. Robb mag ik gewoon wel. Met Jon heb ik, vooral ook door zijn achtergrond, nog iets meer.

Hoewel dat eigenlijk niet te rijmen valt met hun meer dan vreselijke daden (beide tov kinderen), zie ik Theon en Jaime niet als pure slechteriken. Ze tonen soms ook een gevoelig hart. Jaime is te overmoedig/arrogant soms (zo verloor hij zijn hand eigenlijk ook), maar ik zie hem zeker wel als één van de slimmeriken in de serie. Ik vind het ook één van de meer grappige karakters. Al met al vind ik hem ook één van de toppers.

Dat laatste vond ik ook van Arya in seizoen 1 en 2, maar op de één of andere manier vind ik haar in seizoen 3 (vooralsnog) minder. Ik vind haar zelfs een beetje irritant nu en ik heb echt geen idee hoe dat komt/waarom ik dat vind. Hopelijk ga ik haar weer leuker vinden!

Cersei. Tywin, Littlefinger en Varys. Allemaal zeer interessant! Tywin vind ik (samen met Jaime, Tyrion en Jorah) één van de meest charismatische karakters. Cersei is echt wel een bitch, maar af en toe heb ik toch ook nog wel wat medelijden met haar. IK hoop juist dat zij ooit Joffrey nog eens flink op zijn plaats kan/mag zetten. Je kan veel over haar zeggen, maar ze ziet de dingen toch wel vaak beter dan hij.

Wat "goed" en "slecht" in het algemeen betreft. Ik zou GoT niet kijken als er alleen maar goede personages waren, ik zou het echter ook niet kijken als er alleen maar slechte personages in zaten. Softie als ik ben, wil ik wel graag dat "goed" uiteindelijk (over)wint. Dat zal in GoT overigens erg moeilijk gaan worden waarschijnlijk, doordat veel personages dus zowel (heel) goed, als (heel) slecht kunnen zijn in hun daden. Wie is dan nog echt "goed" of "slecht" op het einde? Waarschijnlijk niemand. Ik hoop dan ook dat ze Jon, Tyrion, Dany, Brienne e.d. niet te veel de slechte kant op laten gaan. Dat "grijze" maakt de serie wel heel boeiend, maar ik wil toch wel wat échte "good guys/girls" overhouden! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 29-04-2013 11:22:00 ]
Tails tell tales
pi_125857594
De posts van vandaag (nou ja, vanaf vanochtend dan) niet gelezen, eerst de nieuwe aflevering kijken ;)
Tails tell tales
pi_125857631
Er zijn sowieso weinig personages die puur goed zijn. Enige die ik kan bedenken zo snel zijn Jon, Sansa en Davos.
pi_125857686
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Funzel het volgende:
Er zijn sowieso weinig personages die puur goed zijn. Enige die ik kan bedenken zo snel zijn Jon, Sansa en Davos.
Sansa is een oppervlakkig nest, die zich vaak laat leiden door glitter en glamour in haar keuzes... Nu is ze nog jong, maar wmb is ze een dubbeltje op de kant... Tkan beide kanten op gaan vallen.
pi_125857779
quote:
En Shireen. O+ _O_
pi_125857819
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:52 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

En Shireen. O+ _O_
Lekker lomp van Stannis toen hij tegen haar zei dat Davos wegrotte in de cel. _O-
pi_125858025
quote:
Met Sansa heb ik eigenlijk niet zo veel, maar ik wens haar wel een betere toekomst dan die ze nu heeft toe. Ik weet ook niet of zij écht goed is. Toen Ned er nog was, was het best een verwend en oppervlakkig meisje iig. Dat maakt haar niet per se slecht, maar zeker ook niet per se goed (in aanleg).

Ik vind Robb, Catelyn (ondanks het niet van Jon kunnen houden), Dany, Arya (ondanks dat ik haar nu dus een beetje irritant vind), Samwell, Brienne, Tyrion e.d. toch ook gewoon echt wel "goed" hoor. Jorah misschien ook, dat is een beetje een twijfelgeval nog imo (mede gezien zijn verleden ook enzo). Zelfde geldt voor Stannis, van hem heb ik nog geen goed beeld. Waarschijnlijk zijn er daarnaast nog een aantal die ik nu ff vergeet :) (Van die je al opnoemde, Davos en Jon natuurlijk ook).
Wat ik al eerder schreef, "goed" wil voor mij niet zeggen, dat iemand per se een "goody two shoes" moet zijn ;)
Tails tell tales
  maandag 29 april 2013 @ 11:00:55 #182
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_125858052
Geweldige aflevering weer, paar mooie scenes/conversaties. Tywin als badass natuurlijk, maar ook de Queen of Thorns vs Tyrion conversatie was erg mooi.
pi_125858057
quote:
Stannis is Chaotic Good :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_125858169
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:01 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ja ik vind Stannis ook wel een soort van goodguy ja. Niet zo goed als bijv. Davos, maar op zijn eigen lompe manier wil hij wel het goede doen.
pi_125858242
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sansa is een oppervlakkig nest, die zich vaak laat leiden door glitter en glamour in haar keuzes... Nu is ze nog jong, maar wmb is ze een dubbeltje op de kant... Tkan beide kanten op gaan vallen.
Dit dus idd (je omschrijft het beter dan ik)!
Tails tell tales
pi_125858281
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:04 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ja ik vind Stannis ook wel een soort van goodguy ja. Niet zo goed als bijv. Davos, maar op zijn eigen lompe manier wil hij wel het goede doen.
Denk ook dat hij een "good guy" is, maar vind dat er nog veels te weinig van Stannis te zien is geweest om echt een oordeel te kunnen vellen.
Tails tell tales
pi_125858314
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:52 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

En Shireen. O+ _O_
Weet niet wie dat is :?

EDIT: gaat topic snel uit en eerst de aflevering van vandaag maar eens kijken :@
Tails tell tales
pi_125858504
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:01 schreef Kirov het volgende:

[..]

Stannis, Robb en Eddard lijken me echte voorbeelden van "Lawful good". Ze doen alles "zoals het hoort", of het goed voor ze uitkomt of niet. :)
pi_125858640
Een fag, dwerg en een pimp vechten om de hand van Sansa.

Lijkt een slechte grap :')
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_125858819
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
  maandag 29 april 2013 @ 11:33:57 #191
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_125859040
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef ThaTim het volgende:
Een fag, dwerg en een pimp vechten om de hand van Sansa.

Lijkt een slechte grap :')
:D
  maandag 29 april 2013 @ 11:36:39 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125859139
Ik vind Jon, en vooral die igrette zo irritant. bah. als ik het verboden woord mag gebruiken: in het boek kotste ik al op ze, en ik had zo gehoopt dat de serie beter voor ze zou zijn,maar ze blijven saai, irritant en gewoonweg storend, boek of serie ;(
Laffe huichelaar
  maandag 29 april 2013 @ 11:39:00 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125859226
Ach, of ik nou scenes of hoofdstukken skip, het probleem blijft makkelijk op te losse
Laffe huichelaar
pi_125859397
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Jon, en vooral die igrette zo irritant. bah. als ik het verboden woord mag gebruiken: in het boek kotste ik al op ze, en ik had zo gehoopt dat de serie beter voor ze zou zijn,maar ze blijven saai, irritant en gewoonweg storend, boek of serie ;(
Ik las zijn hoofdstukken met plezier, maar in de serie vind ik Jon maar niks. ;(
  maandag 29 april 2013 @ 11:47:45 #195
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_125859498
YES AL 15 PROCENT VAN MIJN DOWNLOAD BINNEN :D

SPOILER
pi_125859530
Haha Cersei die keihard word geowned. Moet ze Tyrion maar niet zo pesten :(
pi_125859855
Het is inderdaad opmerkelijk wat een verandering Sansa heeft doorgaan. Tuurlijk, ze is altijd wat bitchy geweest, maar in het begin was ze nog ietwat moedig (hoe ze de mishandelingen door Joffrey droeg en hoe ze hem bijna vermoordde toen ze de kans had). Ze was zowaar bijna een survivor, Tyrion had respect voor haar en alles.

Nu is ze een mak lammetje die zich alle kanten op laat sleuren. Tegen onderdanen (zoals Shae) doet ze nog altijd arrogant, maar tegen de Tyrells doet ze slijmerig en heel naïef aan.

Stel je voor dat dat naieve gewoon een act van haar is, dat zou haar het meest intrigerende personage van heel GoT maken!!! _O_ Maar wss is dit ijdele hoop.... ;(

Ik ben het overigens eens met de Jon haat hierboven. Heel de scene in de grot was bijzonder matig. Ik dacht dat ze wel gingen klimmen deze ep. maar dat viel weer tegen.....
pi_125859889
Het is weer maandag *O*
pi_125859974
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Khaleesi het volgende:
Het is inderdaad opmerkelijk wat een verandering Sansa heeft doorgaan. Tuurlijk, ze is altijd wat bitchy geweest, maar in het begin was ze nog ietwat moedig (hoe ze de mishandelingen door Joffrey droeg en hoe ze hem bijna vermoordde toen ze de kans had). Ze was zowaar bijna een survivor, Tyrion had respect voor haar en alles.

Nu is ze een mak lammetje die zich alle kanten op laat sleuren. Tegen onderdanen (zoals Shae) doet ze nog altijd arrogant, maar tegen de Tyrells doet ze slijmerig en heel naïef aan.

Stel je voor dat dat naieve gewoon een act van haar is, dat zou haar het meest intrigerende personage van heel GoT maken!!! _O_ Maar wss is dit ijdele hoop.... ;(
Highgarden is geen verkeerde plek om te zitten dus dat ze dat wel wil lijkt me niet vreemd. :)
pi_125860025
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:00 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Highgarden is geen verkeerde plek om te zitten dus dat ze dat wel wil lijkt me niet vreemd. :)
Jah en even later zegt ze weer tegen Pinkje dat ze het liefst naar huis gaat. Make up your mind gurl!! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')