Sansa is een oppervlakkig nest, die zich vaak laat leiden door glitter en glamour in haar keuzes... Nu is ze nog jong, maar wmb is ze een dubbeltje op de kant... Tkan beide kanten op gaan vallen.quote:Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Funzel het volgende:
Er zijn sowieso weinig personages die puur goed zijn. Enige die ik kan bedenken zo snel zijn Jon, Sansa en Davos.
En Shireen.quote:Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Funzel het volgende:
Er zijn sowieso weinig personages die puur goed zijn. Enige die ik kan bedenken zo snel zijn Jon, Sansa en Davos.
Met Sansa heb ik eigenlijk niet zo veel, maar ik wens haar wel een betere toekomst dan die ze nu heeft toe. Ik weet ook niet of zij écht goed is. Toen Ned er nog was, was het best een verwend en oppervlakkig meisje iig. Dat maakt haar niet per se slecht, maar zeker ook niet per se goed (in aanleg).quote:Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Funzel het volgende:
Stannis is Chaotic Goodquote:Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Funzel het volgende:
Ja ik vind Stannis ook wel een soort van goodguy ja. Niet zo goed als bijv. Davos, maar op zijn eigen lompe manier wil hij wel het goede doen.quote:
Dit dus idd (je omschrijft het beter dan ik)!quote:Op maandag 29 april 2013 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sansa is een oppervlakkig nest, die zich vaak laat leiden door glitter en glamour in haar keuzes... Nu is ze nog jong, maar wmb is ze een dubbeltje op de kant... Tkan beide kanten op gaan vallen.
Denk ook dat hij een "good guy" is, maar vind dat er nog veels te weinig van Stannis te zien is geweest om echt een oordeel te kunnen vellen.quote:Op maandag 29 april 2013 11:04 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja ik vind Stannis ook wel een soort van goodguy ja. Niet zo goed als bijv. Davos, maar op zijn eigen lompe manier wil hij wel het goede doen.
Weet niet wie dat isquote:
Stannis, Robb en Eddard lijken me echte voorbeelden van "Lawful good". Ze doen alles "zoals het hoort", of het goed voor ze uitkomt of niet.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef ThaTim het volgende:
Een fag, dwerg en een pimp vechten om de hand van Sansa.
Lijkt een slechte grap
Ik las zijn hoofdstukken met plezier, maar in de serie vind ik Jon maar niks.quote:Op maandag 29 april 2013 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Jon, en vooral die igrette zo irritant. bah. als ik het verboden woord mag gebruiken: in het boek kotste ik al op ze, en ik had zo gehoopt dat de serie beter voor ze zou zijn,maar ze blijven saai, irritant en gewoonweg storend, boek of serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
Highgarden is geen verkeerde plek om te zitten dus dat ze dat wel wil lijkt me niet vreemd.quote:Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Khaleesi het volgende:
Het is inderdaad opmerkelijk wat een verandering Sansa heeft doorgaan. Tuurlijk, ze is altijd wat bitchy geweest, maar in het begin was ze nog ietwat moedig (hoe ze de mishandelingen door Joffrey droeg en hoe ze hem bijna vermoordde toen ze de kans had). Ze was zowaar bijna een survivor, Tyrion had respect voor haar en alles.
Nu is ze een mak lammetje die zich alle kanten op laat sleuren. Tegen onderdanen (zoals Shae) doet ze nog altijd arrogant, maar tegen de Tyrells doet ze slijmerig en heel naïef aan.
Stel je voor dat dat naieve gewoon een act van haar is, dat zou haar het meest intrigerende personage van heel GoT maken!!!Maar wss is dit ijdele hoop....
Jah en even later zegt ze weer tegen Pinkje dat ze het liefst naar huis gaat. Make up your mind gurl!!quote:Op maandag 29 april 2013 12:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Highgarden is geen verkeerde plek om te zitten dus dat ze dat wel wil lijkt me niet vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |