abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125857594
De posts van vandaag (nou ja, vanaf vanochtend dan) niet gelezen, eerst de nieuwe aflevering kijken ;)
Tails tell tales
pi_125857631
Er zijn sowieso weinig personages die puur goed zijn. Enige die ik kan bedenken zo snel zijn Jon, Sansa en Davos.
pi_125857686
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Funzel het volgende:
Er zijn sowieso weinig personages die puur goed zijn. Enige die ik kan bedenken zo snel zijn Jon, Sansa en Davos.
Sansa is een oppervlakkig nest, die zich vaak laat leiden door glitter en glamour in haar keuzes... Nu is ze nog jong, maar wmb is ze een dubbeltje op de kant... Tkan beide kanten op gaan vallen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125857779
quote:
En Shireen. O+ _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125857819
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:52 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

En Shireen. O+ _O_
Lekker lomp van Stannis toen hij tegen haar zei dat Davos wegrotte in de cel. _O-
pi_125858025
quote:
Met Sansa heb ik eigenlijk niet zo veel, maar ik wens haar wel een betere toekomst dan die ze nu heeft toe. Ik weet ook niet of zij écht goed is. Toen Ned er nog was, was het best een verwend en oppervlakkig meisje iig. Dat maakt haar niet per se slecht, maar zeker ook niet per se goed (in aanleg).

Ik vind Robb, Catelyn (ondanks het niet van Jon kunnen houden), Dany, Arya (ondanks dat ik haar nu dus een beetje irritant vind), Samwell, Brienne, Tyrion e.d. toch ook gewoon echt wel "goed" hoor. Jorah misschien ook, dat is een beetje een twijfelgeval nog imo (mede gezien zijn verleden ook enzo). Zelfde geldt voor Stannis, van hem heb ik nog geen goed beeld. Waarschijnlijk zijn er daarnaast nog een aantal die ik nu ff vergeet :) (Van die je al opnoemde, Davos en Jon natuurlijk ook).
Wat ik al eerder schreef, "goed" wil voor mij niet zeggen, dat iemand per se een "goody two shoes" moet zijn ;)
Tails tell tales
  maandag 29 april 2013 @ 11:00:55 #182
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_125858052
Geweldige aflevering weer, paar mooie scenes/conversaties. Tywin als badass natuurlijk, maar ook de Queen of Thorns vs Tyrion conversatie was erg mooi.
pi_125858057
quote:
Stannis is Chaotic Good :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_125858169
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:01 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ja ik vind Stannis ook wel een soort van goodguy ja. Niet zo goed als bijv. Davos, maar op zijn eigen lompe manier wil hij wel het goede doen.
pi_125858242
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sansa is een oppervlakkig nest, die zich vaak laat leiden door glitter en glamour in haar keuzes... Nu is ze nog jong, maar wmb is ze een dubbeltje op de kant... Tkan beide kanten op gaan vallen.
Dit dus idd (je omschrijft het beter dan ik)!
Tails tell tales
pi_125858281
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:04 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ja ik vind Stannis ook wel een soort van goodguy ja. Niet zo goed als bijv. Davos, maar op zijn eigen lompe manier wil hij wel het goede doen.
Denk ook dat hij een "good guy" is, maar vind dat er nog veels te weinig van Stannis te zien is geweest om echt een oordeel te kunnen vellen.
Tails tell tales
pi_125858314
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:52 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

En Shireen. O+ _O_
Weet niet wie dat is :?

EDIT: gaat topic snel uit en eerst de aflevering van vandaag maar eens kijken :@
Tails tell tales
pi_125858504
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:01 schreef Kirov het volgende:

[..]

Stannis, Robb en Eddard lijken me echte voorbeelden van "Lawful good". Ze doen alles "zoals het hoort", of het goed voor ze uitkomt of niet. :)
pi_125858640
Een fag, dwerg en een pimp vechten om de hand van Sansa.

Lijkt een slechte grap :')
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_125858819
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
  maandag 29 april 2013 @ 11:33:57 #191
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_125859040
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef ThaTim het volgende:
Een fag, dwerg en een pimp vechten om de hand van Sansa.

Lijkt een slechte grap :')
:D
  maandag 29 april 2013 @ 11:36:39 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125859139
Ik vind Jon, en vooral die igrette zo irritant. bah. als ik het verboden woord mag gebruiken: in het boek kotste ik al op ze, en ik had zo gehoopt dat de serie beter voor ze zou zijn,maar ze blijven saai, irritant en gewoonweg storend, boek of serie ;(
Laffe huichelaar
  maandag 29 april 2013 @ 11:39:00 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_125859226
Ach, of ik nou scenes of hoofdstukken skip, het probleem blijft makkelijk op te losse
Laffe huichelaar
pi_125859397
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Jon, en vooral die igrette zo irritant. bah. als ik het verboden woord mag gebruiken: in het boek kotste ik al op ze, en ik had zo gehoopt dat de serie beter voor ze zou zijn,maar ze blijven saai, irritant en gewoonweg storend, boek of serie ;(
Ik las zijn hoofdstukken met plezier, maar in de serie vind ik Jon maar niks. ;(
  maandag 29 april 2013 @ 11:47:45 #195
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_125859498
YES AL 15 PROCENT VAN MIJN DOWNLOAD BINNEN :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_125859530
Haha Cersei die keihard word geowned. Moet ze Tyrion maar niet zo pesten :(
pi_125859855
Het is inderdaad opmerkelijk wat een verandering Sansa heeft doorgaan. Tuurlijk, ze is altijd wat bitchy geweest, maar in het begin was ze nog ietwat moedig (hoe ze de mishandelingen door Joffrey droeg en hoe ze hem bijna vermoordde toen ze de kans had). Ze was zowaar bijna een survivor, Tyrion had respect voor haar en alles.

Nu is ze een mak lammetje die zich alle kanten op laat sleuren. Tegen onderdanen (zoals Shae) doet ze nog altijd arrogant, maar tegen de Tyrells doet ze slijmerig en heel naïef aan.

Stel je voor dat dat naieve gewoon een act van haar is, dat zou haar het meest intrigerende personage van heel GoT maken!!! _O_ Maar wss is dit ijdele hoop.... ;(

Ik ben het overigens eens met de Jon haat hierboven. Heel de scene in de grot was bijzonder matig. Ik dacht dat ze wel gingen klimmen deze ep. maar dat viel weer tegen.....
pi_125859889
Het is weer maandag *O*
pi_125859974
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Khaleesi het volgende:
Het is inderdaad opmerkelijk wat een verandering Sansa heeft doorgaan. Tuurlijk, ze is altijd wat bitchy geweest, maar in het begin was ze nog ietwat moedig (hoe ze de mishandelingen door Joffrey droeg en hoe ze hem bijna vermoordde toen ze de kans had). Ze was zowaar bijna een survivor, Tyrion had respect voor haar en alles.

Nu is ze een mak lammetje die zich alle kanten op laat sleuren. Tegen onderdanen (zoals Shae) doet ze nog altijd arrogant, maar tegen de Tyrells doet ze slijmerig en heel naïef aan.

Stel je voor dat dat naieve gewoon een act van haar is, dat zou haar het meest intrigerende personage van heel GoT maken!!! _O_ Maar wss is dit ijdele hoop.... ;(
Highgarden is geen verkeerde plek om te zitten dus dat ze dat wel wil lijkt me niet vreemd. :)
pi_125860025
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:00 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Highgarden is geen verkeerde plek om te zitten dus dat ze dat wel wil lijkt me niet vreemd. :)
Jah en even later zegt ze weer tegen Pinkje dat ze het liefst naar huis gaat. Make up your mind gurl!! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')