Zeg Khaleesi, hebben die draken wel al hun inentingen gehad?quote:Op zondag 28 april 2013 20:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Goed dat ik dit allemaal al lang wist!
Ja, die ene tegen miltvuur mild vuur...quote:Op zondag 28 april 2013 20:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeg Khaleesi, hebben die draken wel al hun inentingen gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op zondag 28 april 2013 20:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja, die ene tegen miltvuur mild vuur...Niet ingeënt tegen drakengriep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2013 20:30:48 ]
Is dat een spoiler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omgerd spoiler herpderpquote:
Je hebt een leger van 8000 man. Acht - duizend man. Denk niet dat ze gaan zitten kwartetten.quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?![]()
Ik neem aan dat Astapor grondig geplunderd is hè.quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?Amen.![]()
Levend stratego.quote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je hebt een leger van 8000 man. Acht - duizend man. Denk niet dat ze gaan zitten kwartetten.and then...![]()
Ze zitten niet in de woestijn...quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Die slaventrainer zei dat er nog aardig wat steden liggen op weg naar Westeros. Denk dat ze de Dothraki manier gaat toepassen. Betalen of je stad wordt verwoest en geplunderd. Het zijn trouwens op zijn minst 10000 man.quote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?![]()
Normaal kan ik op maandag altijd 's avonds pas kijken, maar morgen ben ik de hele dag vrij. Ben benieuwd of ik morgen tot de avond kan wachten![]()
![]()
Tot de avond wachtenquote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Onufriev het volgende:
Normaal kan ik op maandag altijd 's avonds pas kijken, maar morgen ben ik de hele dag vrij. Ben benieuwd of ik morgen tot de avond kan wachten
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Het zou mij niks verbazen als ik weer met de boterham en beker melk 's morgens zit te kijken.quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
draaknuggetsquote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Hierro het volgende:
Hoe wil Daenerys trouwens 8000 man voeden in de woestijn?Ok stelletje hokboeren![]()
Ik denk sowieso dat een paar honderd van die soldaten best wat voedselvoorraden uit Astapor mee kunnen nemen. Ze hebben daar zo'n beetje het hele bestuur afgemaakt toch?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ik ben vanavond begonnen aan het eerste seizoen. wow! dat ik er niet eerder aan ben begonnen.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go![]()
Mijn favoriete helden zijn Bronn, Tyrion, Khaleesi, Jorah, Barristan. Daaronder staan mensen zoals Robb, Jon, koningin Margreet etc. Helemaal onderaan staan mensen zoals Joffrey, Littlefinger en Varys. Ik snap niet wat mensen in die vuile slangen zien.quote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Lord Twatbeard is toch de leukste.Bronn
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ik vind alle karakters interessant. Vooral de vuile slangen. Joffrey is gewoon een sadistisch apenscrotum en daarom een enorm toegevoegde waarde voor de serie. Varys en Littlefinger zijn vooral erg sluw, doortrapt en intelligent. Varys gebruikt zijn vaardigheden vooral voor wat hij denkt dqt goed is voor het rijk, en LF vooral voor wat goed is voor hem zelf. Desalniettemin zijn ze erg goed in wat ze doen en dat maakt ze bewonderenswaardige karakters.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Mijn favoriete helden zijn Bronn, Tyrion, Khaleesi, Jorah, Barristan. Daaronder staan mensen zoals Robb, Jon, koningin Margreet etc. Helemaal onderaan staan mensen zoals Joffrey, Littlefinger en Varys. Ik snap niet wat mensen in die vuile slangen zien.
Qua karakterontwikkeling ben ik overigens het meest geïnteresseerd in Theon en Arya.Extremistisch gematigd.![]()
De brave hendrikjes haat ik juist. Zonder al die 'vuile slangen' is er geen reden meer GoT te kijken.
Cersei, Jaime, Tywin, Littlefinger, Varys, Joffrey, Theon, etc. Dat zijn de smaakmakers.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Varys in dezelfde opsomming als Joffrey? De enige speler, sans Stannis, die zich niet alleen om zichzelf bekommert.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Mijn favoriete helden zijn Bronn, Tyrion, Khaleesi, Jorah, Barristan. Daaronder staan mensen zoals Robb, Jon, koningin Margreet etc. Helemaal onderaan staan mensen zoals Joffrey, Littlefinger en Varys. Ik snap niet wat mensen in die vuile slangen zien.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Met je eerste zin ben in het compleet eensquote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Mijn favoriete helden zijn Bronn, Tyrion, Khaleesi, Jorah, Barristan. Daaronder staan mensen zoals Robb, Jon, koningin Margreet etc. Helemaal onderaan staan mensen zoals Joffrey, Littlefinger en Varys. Ik snap niet wat mensen in die vuile slangen zien.Maar Varys is toch wel een enorme baas. Heerlijk trouwens wanneer Joffrey en Tywin Cercei even op haar plaats zetten.
![]()
![]()
Eens. Zij zijn echt de interessante personages.quote:Op maandag 29 april 2013 00:21 schreef VeX- het volgende:
De brave hendrikjes haat ik juist. Zonder al die 'vuile slangen' is er geen reden meer GoT te kijken.
Cersei, Jaime, Tywin, Littlefinger, Varys, Joffrey, Theon, etc. Dat zijn de smaakmakers.![]()
Cersei, Joffrey, Theon en Jaime zijn geen vuile slangen.. Totaal niet slim en doortrapt.. Enkel vuil, behalve Theon.. Daar heb ik nog wel sympathie voor.. Daarnaast is Jaime ook redelijk sympathiek voor een slechterik.quote:Op maandag 29 april 2013 00:21 schreef VeX- het volgende:
Cersei, Jaime, Tywin, Littlefinger, Varys, Joffrey, Theon, etc. Dat zijn de smaakmakers.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Onder slangen versta ik valse mensen. Ze hoeven niet slim en doortrapt te zijn. Degenen die je er nu uitpikt zijn dat niet, nee.quote:Op maandag 29 april 2013 01:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Cersei, Joffrey, Theon en Jaime zijn geen vuile slangen.. Totaal niet slim en doortrapt.. Enkel vuil, behalve Theon.. Daar heb ik nog wel sympathie voor.. Daarnaast is Jaime ook redelijk sympathiek voor een slechterik.
Zonder de mensen die ik noemde zou er weinig spanning in de serie zitten, want van de brave hendrikjes weet je al dat ze het 'goede' gaan doen. Nee, geef mij maar de valse nietsontzienende 'villains'.
[ Bericht 35% gewijzigd door VeX- op 29-04-2013 01:51:41 ]Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Dit keer wat minder actie maar wat meer strategische ontwikkelingen in het hele machtsspel. Tywin maakt een leuke matchmaker
Benieuwd wanneer de eerste veldslag komt.![]()
Did not see that coming
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Kut, niet gekeken. Nu me inhouden tot vanavond. >_<Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik zit er al helemaal klaar voor, maar er zijn voor de 5e aflevering nog helemaal geen seedersquote:![]()
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Maar een miljardmiljoen ofzo...quote:Op maandag 29 april 2013 09:04 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ik zit er al helemaal klaar voor, maar er zijn voor de 5e aflevering nog helemaal geen seeders
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Ik alleen bij kickasstorrents. tpb.is heb ik er geen last vanquote:Op maandag 29 april 2013 09:16 schreef kirsten. het volgende:
Ben ik de enige die bij elke versie van e05 bad gateway krijgt? Bij ongeveer elke link?Laffe huichelaar![]()
moet je op magneetlink klikken, doet hij het gewoonquote:Op maandag 29 april 2013 09:16 schreef kirsten. het volgende:
Ben ik de enige die bij elke versie van e05 bad gateway krijgt? Bij ongeveer elke link?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |